Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení loga vybraných internetových projektů

Hodnocení loga vybraných internetových projektů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Weiser
Šetření:20. 03. 2010 - 03. 04. 2010
Počet respondentů:35
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
jsem studentem fakulty Informatiky a managementu v HK a rád bych Vás tímto požádal o vyplnění dotazníku, který slouží pro účely mé BP s názvem Analýza a tvorba reklamního sdělení. 

 

Podstata dotazníku spočívá v analýze postojů veřejnosti k předloženým návrhům log ve stanovených aspektech. Konkrétně se jedná o loga internetových projektů, které jsou soustředěny na on-line nabídku a poptávku spolujízdy autem.

 

Způsob hodnocení je pojat jako ve škole (1 – 5), kde 1 značí největší spokojenost a 5 naopak nejnižší spokojenost v daném aspektu.

 

Ke shlédnutí návrhů log je třeba zadat do prohlížeče tuto adresu: http://w-advertisement.euweb.cz/logo.html.  

Děkuji za Váš čas.

 

S pozdravem,
Jan Weiser
 

Odpovědi respondentů

1. Logo1 - Waybook.cz (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.4861.05
Jasný význam a srozumitelnost2.9711.171
Unikátnost (originalita)2.8290.999
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.9430.911
Vhodnost pro daný účel2.6290.919
Barevná sladěnost21.371
Čitelnost1.9711.456
Zapamatovatelnost2.41.04
Celkový dojem2.5431.048

Graf

2. Logo2 - CestujLevneji.cz (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.3431.14
Jasnost a srozumitelnost2.1140.901
Unikátnost (originalita)2.21.131
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.0290.885
Vhodnost pro daný účel2.1431.322
Barevná sladěnost2.2571.505
Čitelnost2.1431.322
Zapamatovatelnost2.3711.433
Celkový dojem2.2861.118

Graf

3. Logo3 - RoadSharing.com (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.81.474
Jasnost a srozumitelnost2.41.211
Unikátnost (originalita)3.0571.254
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.4861.107
Vhodnost pro daný účel2.5710.759
Barevná sladěnost2.41.497
Čitelnost2.3141.358
Zapamatovatelnost2.5431.334
Celkový dojem2.6290.919

Graf

4. Logo4 - Mitfahrgelegenheit.de (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.6861.016
Jasnost a srozumitelnost2.9141.678
Unikátnost (originalita)2.60.754
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.9431.025
Vhodnost pro daný účel2.6570.911
Barevná sladěnost2.5431.677
Čitelnost2.3711.319
Zapamatovatelnost2.8291.513
Celkový dojem2.8570.865

Graf

5. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2262,86 %62,86 %  
žena1337,14 %37,14 %  

Graf

6. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-242777,14 %77,14 %  
25-49617,14 %17,14 %  
50-6425,71 %5,71 %  

Graf

7. Jste student / studentka

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2674,29 %74,29 %  
ne925,71 %25,71 %  

Graf

8. Využil/a jste nebo uvažujete v budoucnu o využití služby charakteru "nabídky spolujízdy"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1748,57 %48,57 %  
ne1028,57 %28,57 %  
ano822,86 %22,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Weiser, J.Hodnocení loga vybraných internetových projektů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://hodnoceni-loga-vybranych-internetovych-projektu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.