Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení MK komunikace v neziskové organizaci

Hodnocení MK komunikace v neziskové organizaci

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Rejzková
Šetření:10. 03. 2020 - 18. 03. 2020
Počet respondentů:179
Počet otázek (max/průměr):17 / 11.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:65 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jsem studentka České zemědělské univerzity v Praze fakulta Provozně ekonomická. Ráda bych vás poprosila o vyplnění mého dotazníku k diplomové práci na téma Komunikační plán neziskové organizace. 

V dotazníku budete hodnotit komunikaci vybrané neziskové organizace.

Děkuji mnohokrát

Michaela Rejzková

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12268,16 %68,16 %  
muž5731,84 %31,84 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let7441,34 %41,34 %  
41-50 let3720,67 %20,67 %  
31-40 let3117,32 %17,32 %  
51 a více2815,64 %15,64 %  
15-20 let95,03 %5,03 %  

Graf

3. Kraj, ve kterém máte trvalé bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha3821,23 %21,23 %  
Královéhradecký kraj3016,76 %16,76 %  
Středočeský kraj2312,85 %12,85 %  
kraj Vysočina147,82 %7,82 %  
Plzeňský kraj126,7 %6,7 %  
Ústecký kraj116,15 %6,15 %  
Pardubický kraj116,15 %6,15 %  
Moravskoslezský kraj95,03 %5,03 %  
Olomoucký kraj73,91 %3,91 %  
Zlínský kraj63,35 %3,35 %  
Jihomoravský kraj63,35 %3,35 %  
Jihočeský kraj52,79 %2,79 %  
Liberecký kraj42,23 %2,23 %  
Karlovarský kraj31,68 %1,68 %  

Graf

4. Zajímáte se o neziskové organizace

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9854,75 %54,75 %  
ano8145,25 %45,25 %  

Graf

5. O jaké neziskové organizace se zajímáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bohužel mě nic nenapadá.

Clovek v tisni, Dobry Andel

Člověk v tísni

Diakonie čce, člověk v tisni

Drogove zavislosti

Humanitarni

Kočičí útulek Fousek

ktere pomshaji s oddluzenim

Lidskoprávní

lidskoprávní, pomoc zvířatům

malé neziskovky pro konkrétní osoby Change Tomorow

Městská charita, Lékaři bez hranic, AI, Kuře, Světluška, Stonožka

Na ochranu zvířat.

Nápomocné

nezajímám

O neziskové organizace

o organizace, které se mi samy nabídnou

O ty, které nečerpají dotace od státu a peníze jdou opravdu tam, kam mají. Neberou za to finanční částky

o žádné

O žádnou nejevím zvýšený zájem.

Obecně: Lidská práva, podpora lidí se zdravotním handicapem, problematika týrání zvířat, apod. Konkrétně: Člověk v tísni, Lékaři bez hranic, OBRAZ - Obránci zvířat, Asistence o.p.s.

Osobně se o tyto nadace vyloženě nezajímám. Když už, tak mě zajímají nadace - Světluška apod.

Pomáhající dětem

Pomoc detem se vzacnymi onemocnenimi

Pomoc handicapovaným a vážně nemocným pacientům

Pomoc nemocným dětem

Prozatím o žádné

S pomoci pro deti

Smaci z.s.

Spolu na draka Tamjdem zdravotní klaun

Spolu na draka

Útulky a jiné organizace pomáhající zvířatům

Většinou ty co chrání životní prostředí

Vzdělávání, pomoc opuštěným zvířatům, pomoc lidem v chudých zemích, pomoc dětem...

Zadne

Zdenka a drak, prispivala jsem na Maxika, jinak na utulky

zejména o pacientské - např. SMÁci, Spolu Na Draka apod.

Žádné

Žádné

Žadné

žádné

Život dětem

Život dětem, dobrý anděl

Životní prostředí, ekologie

6. Zúčastnili byste se akce pořádané neziskovou organizací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16089,39 %89,39 %  
...95,03 %5,03 %  
Neziskové organizace mi v globálu vadí10,56 %0,56 %  
Nemám zájem 10,56 %0,56 %  
jsou to vesměs darmožrouti10,56 %0,56 %  
Nemám čas 10,56 %0,56 %  
Vybrala,bych si o jakou neziskovou organizací jde s až po tom bych se rozhodla,ale jinak ano, chodím10,56 %0,56 %  
Nevím10,56 %0,56 %  
Nezajímám se10,56 %0,56 %  
Na akce nerada chodim10,56 %0,56 %  
Zijeme s rodinou v zahranici !!!10,56 %0,56 %  
.10,56 %0,56 %  

Graf

7. Znáte Nadační fond SPOLU NA DRAKA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11865,92 %65,92 %  
ne6134,08 %34,08 %  

Graf

8. Kde jste se o NF SPOLU NA DRAKA dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sociální sítě4941,53 %27,37 %  
od známého4538,14 %25,14 %  
internet86,78 %4,47 %  
slavná osobnost43,39 %2,23 %  
televize43,39 %2,23 %  
od Mišky 10,85 %0,56 %  
Od Mišky Rejzkové a jejích prsou!10,85 %0,56 %  
přímo od autorky dotazníku, spolužačky z VŠ10,85 %0,56 %  
Osobně10,85 %0,56 %  
v rámci výkonu své profese 10,85 %0,56 %  
Znám přímo velkého Zdendu 10,85 %0,56 %  
V práci, pracuji se Zděnkem10,85 %0,56 %  
rozhlasová stanice10,85 %0,56 %  

Graf

9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8370,34 %46,37 %  
ano3529,66 %19,55 %  

Graf

10. Byl/a jste s akcí spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano

Ano

Ano

ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano velmi

Ano velmi. Galavečer na Draka byla nejlepší akce v mém životě. Jsou to velmi šikovní lidé, kteří to pořádají.

Ano, delala jsem dobrodini ve forme placek. :-)

Ano, je to skvělá akce pro dobrou věc.

ano, velice

Ano, velice

Ano, velice

Ano, velice

Ano, velice.

Ano, velmi

Áno, veľmi

Ano. I když sál byl poloprázdný.

Naprosto

Naprosto

Špatně jsem si přečetla předešlou otázku, neúčastnila jsem se

Velice

Velmi

Velmi

Velmi!

11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9782,2 %54,19 %  
ne2117,8 %11,73 %  

Graf

12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7375,26 %40,78 %  
ano2424,74 %13,41 %  

Graf

13. Z jakého důvodu jste se nezúčastnili Galavečeru na Draka 2020?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bola som služobne mimo republiku

Bohužel jsem neměla hlídání.

Bohužel jsem v tu dobu byla nemocná, jinak bych moc ráda přišla.

Bohužel mi do toho vletlo něco důležitého.

Bohužel z časových důvodu

Bohužel, místo bydliště a den konání mi to nedovolily

Bydlím daleko, ale sleduji všechny příspěvky.

Bydlím daleko, mám malé dítě a žádné hlídání

Byla jsem studijne mimo Evropu.

Byla jsem v době konání mimo ČR

Bylo to v Praze

Cesta do zahraničí

Časová vytíženost

Časová vytíženost

Daleko od bydliště, nevhodný čas.

Dcera byla nemocná

Dozvěděl jsel jsem se o tom před pár dny a jsem teď zdravotně indisponovaný. Pravdou je, že si nejsem jist, jestli bych tam zašel i v případě, že bych byl zdráv a mel čas.

Konani v Praze

Kvůli péči o miminko

Mám tři děti a žádné hlídání

Měl jsem promoce.

Měla jsem trénink

Mimo dosah.

Moc velka akce

Nebyl čas a ani nebylo, s kým bych tam šel

Nebyl jsem pozvan

Nebyl jsem v dobrém rozpoložení, ale příště to napravím zlato! Slibuju! A doufám, že si to dáš do diplomky i s touhle odpovědí!

Nedostatek času

Nechtělo se mi

Nemám čas na takovéhle věci

Nemám hlídání dětí

Neměl jsem zájem

Neměla jsem v tom termínu čas.

Neměla jsem zájem se zúčastnit

Nemoc

Nemoc

nepovažoval jsem to za důležité

Nevyhovoval mi termín

Nevyhovující termín

Obava, že bude moc učení na státnice.. Ale věřím, že bude i za rok, za dva, za deset :)

Práce

Práce

Pracovní cesta

Prilis vysoka cena vatupenek, nemuzu si to dovolit

Protoze nemam zajem

Raději bych přispěla v jiných oblastech. Ekologie atd.

Účast pro mě nebyla možná z pracovních důvodů.

Účastnil jsem se jiné akce

Velká vzdálenost

Vzdálenost

Vzdálenost

Vzdalenost (problem s dopravou/noclehem)

Vzdálenost i časově

Z časového důvodu

Z časových důvodů

Z časovych duvodu.

Z důvodu nemoci malého syna

Z důvodu nevyhovujícího termínu a vzdálenosti.

Zdravotní problémy

Zjistila jsem to až bylo "po akci"

14. Sledujete NF SPOLU NA DRAKA na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8976,07 %49,72 %  
Nemám sociální sítě54,27 %2,79 %  
nemám soc. sítě21,71 %1,12 %  
Nerad sleduji mnoho účtů na soc.sitich10,85 %0,56 %  
neviděl jsem odkaz10,85 %0,56 %  
Zatím mě to nenapadlo10,85 %0,56 %  
nejsem aktivní na soc. sítích10,85 %0,56 %  
Toto mě zatím nenapadlo, vyhledat si toto na fb či na jiné síti10,85 %0,56 %  
Mám momentálně jiné starosti10,85 %0,56 %  
nevím10,85 %0,56 %  
nesludji tolik sociální sítě10,85 %0,56 %  
Nějak mě to nenapadlo10,85 %0,56 %  
zatím jsem se k této stránce nedostal, většinu informací získávám z osobního FB profilu autorky dotazníku10,85 %0,56 %  
Neviděla jsem žádné stranky10,85 %0,56 %  
Zajímají mě globální problémy. 10,85 %0,56 %  
Nemám na to čas sledovat to 10,85 %0,56 %  
nevedela jsem10,85 %0,56 %  
Proč bych to dělal?10,85 %0,56 %  
Nadační fond nesleduji aktivně, ale často jej vidím na sociálních sítích a poté si ho sama vyhledám. Nemám ale potřebu znát každé novinky. 10,85 %0,56 %  
Nepoužívám soc. 10,85 %0,56 %  
Nemám k tomu zvláštní důvod. Důležité informace o něm se dozvím od známých + nemůžu sledovat všechno (podobných organizací sleduji i tak dost).10,85 %0,56 %  
Nemám fb ani Instagram10,85 %0,56 %  
nemám potřebu10,85 %0,56 %  
Nemám cas10,85 %0,56 %  

Graf

15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Instagram0.5080.911
Facebook1.2290.956
Masmédia (online magazíny, TV, rozhlasová média)0.2030.976
Webové stránky0.7120.951

Graf

16. Co by NF SPOLU NA DRAKA dle vašeho názoru mělo zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nic bych neměnila

.

..

...

...

Aktivita na internetu a mimo něj

Asi ještě lepší propagace.... Mnoho lidí vůbec neví,že organizace funguje.

Asi nic

Být více aktivní na webových stránkách

Být více vidět, například časopisy, televize

Být více vidět. Pomoci není nikdy dost :)

Castejsi prispevky na socialnich sitich.

Informace z médií .

Je těžké neziskové organizace něco vytýkat. Každá správná organizacedělá tuto práci ve svém volném čase bez finanční odměny. Těmto lidem by se nemělo nic vyčítat, že není.

Jsem plně informována,nic jsem neobjevila

Když už se jedná o dotazník ohledně názoru na sítě této NF (viz předchozí otázka), mohly by být připojeny ukázky těchto komunikačních kanálů (screen webu, instagramu, fb..). Co obecně na NF SND zlepšit? Nic moc mě nenapadá, nejsem s projektem natolik obeznámen, abych mohl posuzovat konkrétní kroky.

Komunikace s veřejností

Komunikaci s medii

Lepší webové stránky, více používat instagram a fb

Lidé z NF by mohlo více pomáhat hlavnímu organizátorovi.

Marketing

Marketingova komunikace ve spojeni s pacientskou organizaci SMAci

masovost komunikace a provázanost jednotlivých sociálních médií

Mit sveho influencera :-) Nejen NF Spolu na draka, ale cela problematika SMA by si sveho znameho influencera zaslouzila!

Mit vlastni TV porad, jako Kure nebo Adventni koncerty.

Možná dát větší důraz na komunikaci

Myslím že funguje perfektně.

Myslím, že to děláte dobře ;)

Myslím, že vše podstatné tam je.

N/A

Nad tím jsem nepřemýšlel.

Nemám nápad na zlepšení

Nemám připomínky.

Nemůžu říct, neznám to podrobne

Netuším

Netuším

Netuším

netuším

Netuším - jak už jsem uvedla, nesleduji ho... (Pozn.: Předchozí otázka tak není zrovna relevantní. A mj. např. Instagram ani nemám.)

Neviem posúdiť

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

nevim

Nevim

Nevim

Nevim

Nevim

Nevím

Nevim

Nevím

Nevim

Nevím

Nevím

Nevím, asi nic tak zásadního

Nevím, myslím, že dělají co můžou

Neznám a nesleduji tento spolek natolik, abych spolek mohl v tomhle směru hodnotit.

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

Nic, kdyz to pujde takto dal, bude to skvele a jeste lepsi

Oslovit sirsi cilovou skupinu, vice firem ktere by sponzorovaly tento projekt, vice medialni propagace, pokusit se o granty, oslovit vice znamych osobnosti at propujci svoj xicht (znacku) ;).

Povědomí o samotné nadaci, byt vice aktivni na instagramu

Propagace

Propagace

Propagace v mas masmediich

Propagaci

Provázanost webů a dalších PR platforem s platformami spolupracujících organizací, partnerů, apod. = vzájemné posílení PR

Přijde mi, že tento NF funguje dobře a je každý rok lepší a lepší.

Sdílení osobních příběhu nejen deti postižených nemoci, ale i rodiny a příbuzných kamarádů jak k tomu přistupují jak se od rodiny dozvěděli, ze jeden z členů trpí touto nemoci, aby se mohli lepe vcitit do situace.

To nevim

upřímně? nevím

Určitě tvorbu dotazniku. Teď už ho dovyplnim ale nemá žádnou vypovídací hodnotu. Demograficke otázky se dávají až na konec,kazdeho to hned otravi a vyplňování zahodí. Jinak si myslím že pokud jsou lidi kteří chtějí pomáhat info v NF si vždy najdou. Děláte to skvěle.

Větší informovanost prostřednictvím médií .

Větší informovanost v masmediich

Větší propagace na soc. Sítích

Víc propagace

Více aktivity mimo sociální sítě

Více aktivní

Více aktivní mimo online svět

Více aktivní na webových stránkách

více článků na webu

Více dát vědět lidem o této nemoci / lidech co mají tyto problémy.

Více fungovat na sociálních sítích

Vice informovat v mediich. Ne kazdy ma Facebook a instagram

Více prizpevku

Více propagace skrz soc site

Více propagovat své aktivity

více příběhů

Více příběhů o dětech se SMA

Více se zviditelnit

Více se zviditelňovat

Vice setkani ...

Vše

Vše supr

Vůbec netuším

Vubec nevim, ze existuji webove stranky.

Využívat propagaci prostředtnictvím hvězd Instagramu viz. Leoš Mareš

Vzhledem k tomu, že jej nesleduji aktivně, špatně se mi hledají nedostatky a zároveň si myslím, že možná není dostatek času, energie nebo financí na to, aby se o nadačním fondu více vědělo. Nicméně uvítala bych vyšší aktivitu na sociálních sítích a především koncepci toku informací. Osobně mám ráda autenticitu, a tak bych uvítala kratší videa jako představení dětí-bojovníků a jejich příběhu. Samozřejmě pouze v případě, pokud by to bylo reálné pro jejich rodiny a osobní život, jistě není snadné se tak otevřít světu. A samozřejmě bych si přála, aby byl NF více vidět ve veřejnoprávních médiích. Ale třeba je a jen já o tom nevím :) Každopádně moc držím palce a myslím na vás!

Webove stranky

Zapojení influenceru.

zkusit oslovit influencery?

Zkuste prodávat nějaké oblečení :)

Zlepšení

Zlepšila bych komunikaci na IG, více obsahu, možná nějaká stories (a pak dát do výběru) o co jde, příběhy těch na které se v rámci galavečera přispělo apod.

Znám jen FB, netuším.

17. Uvítal(a) byste nějakou další aktivitu pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA? Pokud ano, jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

.

.

.

..

...

...

ano

ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano ale nevím jaké

Ano jakou koliv

Ano, například pořádání různých besed s rodiči/odborníky

Ano, prednasky o nemoci a problematice s tim spojene, vlatsni zkusenosti, udelat beneficni koncert (spojit se s nejakou hudebni skupinou, spis klasiku nez rockovou) V nemocnici udelat nejake prednasku s rodici nemocnych at sdilej spolecne tu tihu nemoci.

Ano, spolupráci

Ano, spolupráci s nějakou zdravotní pojišťovnou

Ano! Co treba nejaky beh za drakem :) nebo “blesi trh”

Ano. Ples

Asi ne

Běh

Běžecký závod i s pacienty

Co nejvice aktivit, ale nemam konkretni napad. Hlavne at se povedomi siri co nejvice.

Častější akce, více příběhů děti

Čím víc aktivit tím lépe.

Dětský den

Dětský den

Dětský den, kde by se setkaly jak děti se SMA, tak děti zdravé, které by získali k handicapovaným respekt a naučili se, že se mohou s nemocnými setkat v každodenním životě

Díky za všechno co děláte!

Dražba

Edukacni program

Festival na Draka

Jelikož projekt aktivně nesleduji, nevím o množství proběhlých akcí (snad jen o zmíněném Galavečeru). Nejsem tudíž s to zodpovědět, zda je počet aktivit této NF dostatečný, nebo by se měl zvyšovat.

Koncert

Kulturní a sportovní akce pro celé rodiny.

Momentálně mě nic nenapadá.

Myslím, že průběžně online komunikace a galavečer je ok

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Něco jiného než ostatní. Je dobré, aby se nadační fondy tohoto typu dostali více mezi lidi a byli v povědomí i mladších ročníků.

Nejaky beh treba. :-)

Nějaký pochod přírodou

Nějaký sportovní turnaj. Nebo běžecký závod

Nevím

Nevim

Nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

Nevim

Nevim

Nevim

Nevim

nevim

nevím

Nevim

Nevím

Nevim

Nevím

nevím jakou

Nevim o ničem

Nevím, ale každá akce na pomoc je dobrá.

Nevím, asi ano

Nevím, sleduji jen na fb a spíše nepravidelne

Nevím.

Nevim. Viz. Otazka 16.

newsletters

Nic mě nenapadá

nvm

opět, nevím

Pokud budu moci, rád se další aktivity zůčastním.

Pomoct dalším Smackum,ale to se již deje

Pořádané aktivity se mi zdají dostatečné.

Pro ty dětičky cokoliv, hlavě, aby si ten čas užívaly.

Proč ne?

Předměty ke koupi.

Přednášky, více info o pacientech

Příběhy dětí, dětský den

Rozhodně ano - prozatím nemám konkrétní námět...

Spojení s jinou organizací a spolupracovat, obousměrně se o nich dozví více lidí, avšak spolupráce musí mít svá pravidla a nelézt si do zelí, což je v dnešní době těžké.

Sportovní a kulturní rodinné akce.

sportovní akce

Sportovní udalost

Sportovní události pro veřejnost. Napětí. Lidový beh, sportovní den pro děti.

Těžké odpovědě vzhledem k situaci

Třeba rodinný běh

Určitě ano, třeba zase nějaký galavečer, ples či jinou podobnou akci.

Určitě by se dalo něco vymyslet, ale aktuálně mě nic dobrého nenapadá.

určitě, nevím jakou

Určitě, třeba nějaké přednášky na toto téma.

Více akcí

Více aktivit

Vice informaci o jednotlivych detech se SMA a moznostech jak pomoci

více příběhů

Více příběhů o pacientech

Vice se angazovat

Viz odpoved 16.

Zdieľané aktivity rodičov a deti - zdieľaný maratón. V lokálnej komunite zdieľané aktivity z intaktnymi deťmi - vytvoríme si spolu obrázky, niečo z hliny, z drôtu ...

Zrovna mě nic nenapadá

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Znáte Nadační fond SPOLU NA DRAKA?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 8. Kde jste se o NF SPOLU NA DRAKA dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální sítě na otázku 8. Kde jste se o NF SPOLU NA DRAKA dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Byl/a jste s akcí spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Sledujete NF SPOLU NA DRAKA na sociálních sítích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=0 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=0 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masmédia (online magazíny, TV, rozhlasová média)=-2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masmédia (online magazíny, TV, rozhlasová média)=0 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masmédia (online magazíny, TV, rozhlasová média)=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masmédia (online magazíny, TV, rozhlasová média)=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=0 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Co by NF SPOLU NA DRAKA dle vašeho názoru mělo zlepšit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Uvítal(a) byste nějakou další aktivitu pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA? Pokud ano, jaké?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Uvítal(a) byste nějakou další aktivitu pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA? Pokud ano, jaké?

9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?

  • odpověď ano:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Byl/a jste s akcí spokojen/a?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Co by NF SPOLU NA DRAKA dle vašeho názoru mělo zlepšit?

11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 8. Kde jste se o NF SPOLU NA DRAKA dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Byl/a jste s akcí spokojen/a?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Královéhradecký kraj na otázku 3. Kraj, ve kterém máte trvalé bydliště?

14. Sledujete NF SPOLU NA DRAKA na sociálních sítích?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=1 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masmédia (online magazíny, TV, rozhlasová média)=-2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?

15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?

  • odpověď Facebook=2:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=2 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?
  • odpověď Instagram=0:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=0 na otázku 15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Kraj, ve kterém máte trvalé bydliště?

4. Zajímáte se o neziskové organizace

6. Zúčastnili byste se akce pořádané neziskovou organizací?

7. Znáte Nadační fond SPOLU NA DRAKA?

8. Kde jste se o NF SPOLU NA DRAKA dozvěděli?

9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?

10. Byl/a jste s akcí spokojen/a?

11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?

12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?

14. Sledujete NF SPOLU NA DRAKA na sociálních sítích?

15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?

16. Co by NF SPOLU NA DRAKA dle vašeho názoru mělo zlepšit?

17. Uvítal(a) byste nějakou další aktivitu pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA? Pokud ano, jaké?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Kraj, ve kterém máte trvalé bydliště?

4. Zajímáte se o neziskové organizace

6. Zúčastnili byste se akce pořádané neziskovou organizací?

7. Znáte Nadační fond SPOLU NA DRAKA?

8. Kde jste se o NF SPOLU NA DRAKA dozvěděli?

9. Zúčastnili jste se nějaké události pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA?

10. Byl/a jste s akcí spokojen/a?

11. Slyšeli jste někdy o Galavečeru na Draka 2020 v Obecním domě?

12. Zúčastnili jste se akce Galavečer na Draka 2020?

14. Sledujete NF SPOLU NA DRAKA na sociálních sítích?

15. Jak byste zhodnotili marketingovou komunikaci NF SPOLU NA DRAKA?

16. Co by NF SPOLU NA DRAKA dle vašeho názoru mělo zlepšit?

17. Uvítal(a) byste nějakou další aktivitu pod záštitou NF SPOLU NA DRAKA? Pokud ano, jaké?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Rejzková, M.Hodnocení MK komunikace v neziskové organizaci (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://hodnoceni-mk-komunikace-v-ne.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.