Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení obalů kečupu, čokoládové pomazánky a piva

Hodnocení obalů kečupu, čokoládové pomazánky a piva

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alžběta Vrublová
Šetření:26. 10. 2011 - 02. 11. 2011
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):24 / 10.03
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsme studenti oboru Marketing a Obchod a chtěli bychom Vás požádat o vyplnění našeho krátkého dotazníku.

 

Předem Vám děkujeme.

 

Vaverková Zuzana

Vránová Hana

Zahumenský Tadeáš

 

Odpovědi respondentů

1. Kupujete ve Vaší domácnosti kečup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6495,52 %95,52 %  
Ne34,48 %4,48 %  

Graf

2. Je pro Vás při koupi kečupu rozhodující druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Spíše anootázka č. 3, Spíše neotázka č. 8, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2539,06 %37,31 %  
Spíše ano1929,69 %28,36 %  
Ne1320,31 %19,4 %  
Ano710,94 %10,45 %  

Graf

3. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Plastová láhevotázka č. 4, Skleněná láhevotázka č. 5, Sáčekotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plastová láhev1869,23 %26,87 %  
Skleněná láhev830,77 %11,94 %  

Graf

4. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snadné dávkování1477,78 %20,9 %  
Odolnost před poškozením1161,11 %16,42 %  
Snadné otevírání950 %13,43 %  
Uzavíratelnost633,33 %8,96 %  
Snadná přenositelnost527,78 %7,46 %  
Různé velikosti balení422,22 %5,97 %  
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)316,67 %4,48 %  
Ahojky Hani, jak se vede??? :D Pa Zu15,56 %1,49 %  
nejčastěji dostupný typ obalu15,56 %1,49 %  
plast - nižší váha15,56 %1,49 %  
nevím, pouze konzumuji15,56 %1,49 %  
Šetrnost k životnímu prostředí15,56 %1,49 %  

Graf

5. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tradice450 %5,97 %  
Snadné otevírání337,5 %4,48 %  
Různé velikosti balení337,5 %4,48 %  
Snadné dávkování225 %2,99 %  
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)225 %2,99 %  
Uzavíratelnost225 %2,99 %  
Šetrnost k životnímu prostředí225 %2,99 %  
lepší chuť112,5 %1,49 %  
Odolnost před poškozením112,5 %1,49 %  

Graf

6. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

7. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Snadné otevírání1.6920.675
Snadné dávkování1.6920.598
Velikost balení2.1150.717
Šetrnost k životnímu prostředí2.1920.694
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)2.3850.852
Odolnost před poškozením2.0380.806
Snadná přenositelnost2.3461.149
Tradice2.5771.167
Uzavíratelnost1.7310.504
Vaše odpověď2.3081.905

Graf

8. Kupujete ve Vaší domácnosti čokoládové pomazánky (např. Nutella, Nugeta)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3958,21 %58,21 %  
Ne2841,79 %41,79 %  

Graf

9. Je pro Vás při koupi čokoládové pomazánky rozhodující druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Spíše anootázka č. 10, Spíše neotázka č. 15, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1538,46 %22,39 %  
Spíše ano1230,77 %17,91 %  
Spíše ne820,51 %11,94 %  
Ano410,26 %5,97 %  

Graf

10. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Skleniceotázka č. 11, Tubaotázka č. 12, Plastová vaničkaotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sklenice16100 %23,88 %  

Graf

11. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snadné otevirání853,33 %11,94 %  
Další využití sklenice746,67 %10,45 %  
Odolnost před poškozením640 %8,96 %  
Tradice533,33 %7,46 %  
Velikost balení426,67 %5,97 %  
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)320 %4,48 %  
Snadná přenositelnost320 %4,48 %  
Šetrnost k životnímu prostředí213,33 %2,99 %  
působí to luxusněji, příjemněji, čistěji16,67 %1,49 %  

Graf

12. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

13. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Snadné otevirání1.1880.152
Velikost balení1.6880.715
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)2.3750.734
Snadná přenositelnost2.4381.121
Šetrnost k životnímu prostředí2.1250.859
Tradice21.375
Uzavíratelnost1.3130.215
Odolnost před poškozením1.9380.434
Další využití obalu2.4381.121
Vaše odpověď31.875

Graf

15. Kupujete ve Vaší domácnosti pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5176,12 %76,12 %  
Ne1623,88 %23,88 %  

Graf

16. Je pro Vás při koupi piva rozhodující druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Spíše anootázka č. 17, Spíše neotázka č. 22, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2039,22 %29,85 %  
Spíše ne1631,37 %23,88 %  
Spíše ano1019,61 %14,93 %  
Ano59,8 %7,46 %  

Graf

17. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Skleněná láhevotázka č. 18, Plastová láhevotázka č. 19, Plechovkaotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skleněná láhev1493,33 %20,9 %  
Plechovka16,67 %1,49 %  

Graf

18. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vratnost obalu964,29 %13,43 %  
Tradice857,14 %11,94 %  
Šetrnost k životnímu prostředí428,57 %5,97 %  
Velikost balení321,43 %4,48 %  
Snadné nalévání214,29 %2,99 %  
Snadná přenositelnost17,14 %1,49 %  

Graf

19. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

20. Proč kupujete právě tento druh obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odolnost před poškozením1100 %1,49 %  
Snadná přenositelnost1100 %1,49 %  
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)1100 %1,49 %  

Graf

21. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristiky důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Odolnost před poškozením2.5331.049
Snadná přenositelnost2.2671.129
Velikost balení1.9330.862
Uzavíratelnost2.41.307
Skladovatelnost (nezabírá moc místa)2.21.093
Šetrnost k životnímu prostředí2.0670.729
Snadné nalévání1.8671.182
Snadné otevírání1.60.907
Vratnost obalu2.0671.396

Graf

22. Změnili byste něco na obalech uvedených výrobků? Navrhli byste novou variantu obalu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

ano

dxvxcv

chtělo by to originalitu

ne

ne

ne

ne

ne :) Sedí mamut na lavičce a čte si noviny. Najednou k němu přiběhnou sloni a děsně ho zmlátí. Mamut zavrtí hlavou a povídá: "Ty skini dneska vyváděj."

Ne, dotaznik vypada dobre. :) Jsem na Vas hrda. :) Vas general :D :D

ne, obal nerozhoduje

Ne, změnu obalu nepovažuji za něco, co by mohlo změnit kvalitu obsahu. Z recyklovatelných obalů bych možná měla lepší pocit. Bohužel musím momentálně koukat také na cenu, která by pravděpodobně byla následně vyšší.

Zavedla bych znovuuzavíratelná víčka na skleněných lahvích - takové, jaké má např. značka Bernard

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5480,6 %80,6 %  
Muž1319,4 %19,4 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 26 let5277,61 %77,61 %  
27 - 37 let710,45 %10,45 %  
18 a méně let57,46 %7,46 %  
38 - 48 let34,48 %4,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Je pro Vás při koupi kečupu rozhodující druh obalu?

  • odpověď Spíše ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná přenositelnost=2 na otázku 7. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

3. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Plastová láhev:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odolnost před poškozením na otázku 4. Proč kupujete právě tento druh obalu?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadné dávkování na otázku 4. Proč kupujete právě tento druh obalu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadné dávkování=1 na otázku 7. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

8. Kupujete ve Vaší domácnosti čokoládové pomazánky (např. Nutella, Nugeta)?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Je pro Vás při koupi čokoládové pomazánky rozhodující druh obalu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 9. Je pro Vás při koupi čokoládové pomazánky rozhodující druh obalu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sklenice na otázku 10. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadné otevirání=1 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzavíratelnost=1 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše odpověď=4 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

10. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Sklenice:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 9. Je pro Vás při koupi čokoládové pomazánky rozhodující druh obalu?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadné otevirání=1 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzavíratelnost=1 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše odpověď=4 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

  • odpověď Snadné otevirání=1:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uzavíratelnost=1 na otázku 14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

17. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Skleněná láhev:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadné otevírání=1 na otázku 21. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristiky důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete ve Vaší domácnosti kečup?

2. Je pro Vás při koupi kečupu rozhodující druh obalu?

3. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

4. Proč kupujete právě tento druh obalu?

7. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

8. Kupujete ve Vaší domácnosti čokoládové pomazánky (např. Nutella, Nugeta)?

9. Je pro Vás při koupi čokoládové pomazánky rozhodující druh obalu?

10. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

15. Kupujete ve Vaší domácnosti pivo?

16. Je pro Vás při koupi piva rozhodující druh obalu?

17. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

21. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristiky důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

23. Pohlaví

24. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete ve Vaší domácnosti kečup?

2. Je pro Vás při koupi kečupu rozhodující druh obalu?

3. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

4. Proč kupujete právě tento druh obalu?

7. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

8. Kupujete ve Vaší domácnosti čokoládové pomazánky (např. Nutella, Nugeta)?

9. Je pro Vás při koupi čokoládové pomazánky rozhodující druh obalu?

10. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

14. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristikyu obalu tohoto výrobku důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

15. Kupujete ve Vaší domácnosti pivo?

16. Je pro Vás při koupi piva rozhodující druh obalu?

17. Který z těchto druhů obalů nejčastěji nakupujete?

21. Jak jsou pro Vás jednotlivé charakteristiky důležité? (1 - důležité; 2 - spíše důležité; 3 - méně důležité; 4 - nedůležité)

23. Pohlaví

24. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vrublová, A.Hodnocení obalů kečupu, čokoládové pomazánky a piva (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hodnoceni-obalu-kecupu-cokol.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.