Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení piva Krušovice

Hodnocení piva Krušovice

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Barták
Šetření:24. 11. 2009 - 28. 11. 2009
Počet respondentů:71
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Máte rádi pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mám 4056,34 %56,34 %  
Dám si jednou za čas2332,39 %32,39 %  
Ne, nemám ho rád811,27 %11,27 %  

Graf

2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-41926,76 %26,76 %  
4-61825,35 %25,35 %  
1-21723,94 %23,94 %  
6-101419,72 %19,72 %  
10 a více34,23 %4,23 %  

Graf

3. Co si bez piva neumíte představit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospodu6692,96 %92,96 %  
Večer s přítelkyní34,23 %4,23 %  
Výstavu11,41 %1,41 %  
Oběd11,41 %1,41 %  

Graf

4. Co si řeknete, když uslyšíte pivo Krušovice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moc ho nemusím, ale když jiné není, dám si ho2738,03 %38,03 %  
Nerozlišuju značky1723,94 %23,94 %  
To se nedá pít1419,72 %19,72 %  
Jednou za čas si ho dám1318,31 %18,31 %  

Graf

5. Jaké pivo se Vám vybaví, když se řekne pivovar Krušovice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krušovice mušketýr4867,61 %67,61 %  
Krušovice černé1115,49 %15,49 %  
Krušovice světlé1115,49 %15,49 %  
Krušovice jubilejní ležák11,41 %1,41 %  

Graf

6. Jakou značku piva byste zvolili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeň3042,25 %42,25 %  
Gambrinus2028,17 %28,17 %  
Staropramen811,27 %11,27 %  
Velkopopovický kozel 68,45 %8,45 %  
Zlatopramen 34,23 %4,23 %  
Braník 34,23 %4,23 %  
Krušovice11,41 %1,41 %  

Graf

7. Co byste poradili svému kamarádovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkus Krušovice4157,75 %57,75 %  
Nekupuj si Krušovice2940,85 %40,85 %  
Určitě si kup Krušovice11,41 %1,41 %  

Graf

8. Znáte nějakou Krušovickou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, že sem ji viděl v TV, ale nepamatuju si na ní3447,89 %47,89 %  
Určitě si na nějakou vzpomenu2230,99 %30,99 %  
Neznám žádnou811,27 %11,27 %  
Kdo by ji neznal79,86 %9,86 %  

Graf

9. Přijde vám propagace piva Krušovice dostatečná a pokud ne tak co byste změnili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2839,44 %39,44 %  
Ne- více akcí1825,35 %25,35 %  
Ne- více televizních reklam1014,08 %14,08 %  
Ne- více reklamních předmětů v restauracích912,68 %12,68 %  
Ne- více billboardů 68,45 %8,45 %  

Graf

10. Jaká je cena Krušovického piva v porovnání s ostatními značkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Optimální6591,55 %91,55 %  
Je předražené57,04 %7,04 %  
Je levné11,41 %1,41 %  

Graf

11. Je ve Vašem místě pobytu možnost sehnat točené Krušovické?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3650,7 %50,7 %  
Nevím1926,76 %26,76 %  
Ne1622,54 %22,54 %  

Graf

12. Mají být na trhu ochucená piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klidně bych to zkusil jednou za čas3549,3 %49,3 %  
Ne, pivo jen to klasické2230,99 %30,99 %  
Ano, je to skvělý nápad1419,72 %19,72 %  

Graf

13. Přišli byste do svého supermarketu na ochutnávku piva Krušovice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4867,61 %67,61 %  
Ano2332,39 %32,39 %  

Graf

14. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-256591,55 %91,55 %  
35-5034,23 %4,23 %  
25-3534,23 %4,23 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3954,93 %54,93 %  
Muž3245,07 %45,07 %  

Graf

16. Vaše měsíční výše příjmů(Kč)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-10 0005275,36 %73,24 %  
10 000- 20 000913,04 %12,68 %  
20 000- 30 00068,7 %8,45 %  
30 000 a více22,9 %2,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte rádi pivo?

  • odpověď Ano, mám :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?

7. Co byste poradili svému kamarádovi?

  • odpověď Zkus Krušovice:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 na otázku 2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za čas si ho dám na otázku 4. Co si řeknete, když uslyšíte pivo Krušovice?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krušovice černé na otázku 5. Jaké pivo se Vám vybaví, když se řekne pivovar Krušovice?

15. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?
  • odpověď Žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 na otázku 2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rádi pivo?

2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?

3. Co si bez piva neumíte představit?

4. Co si řeknete, když uslyšíte pivo Krušovice?

5. Jaké pivo se Vám vybaví, když se řekne pivovar Krušovice?

6. Jakou značku piva byste zvolili?

7. Co byste poradili svému kamarádovi?

8. Znáte nějakou Krušovickou reklamu?

9. Přijde vám propagace piva Krušovice dostatečná a pokud ne tak co byste změnili?

10. Jaká je cena Krušovického piva v porovnání s ostatními značkami?

11. Je ve Vašem místě pobytu možnost sehnat točené Krušovické?

12. Mají být na trhu ochucená piva?

13. Přišli byste do svého supermarketu na ochutnávku piva Krušovice?

14. Kolik Vám je let?

15. Pohlaví

16. Vaše měsíční výše příjmů(Kč)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rádi pivo?

2. Kolik piv jste schopni za večer vypít?

3. Co si bez piva neumíte představit?

4. Co si řeknete, když uslyšíte pivo Krušovice?

5. Jaké pivo se Vám vybaví, když se řekne pivovar Krušovice?

6. Jakou značku piva byste zvolili?

7. Co byste poradili svému kamarádovi?

8. Znáte nějakou Krušovickou reklamu?

9. Přijde vám propagace piva Krušovice dostatečná a pokud ne tak co byste změnili?

10. Jaká je cena Krušovického piva v porovnání s ostatními značkami?

11. Je ve Vašem místě pobytu možnost sehnat točené Krušovické?

12. Mají být na trhu ochucená piva?

13. Přišli byste do svého supermarketu na ochutnávku piva Krušovice?

14. Kolik Vám je let?

15. Pohlaví

16. Vaše měsíční výše příjmů(Kč)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Barták, D.Hodnocení piva Krušovice (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://hodnoceni-piva-krusovice.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.