Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení piva Pardál

Hodnocení piva Pardál

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Fajtl
Šetření:18. 03. 2012 - 25. 03. 2012
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jste obyvatelem/obyvatelkou Českých Budějovic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3266,67 %66,67 %  
ne1633,33 %33,33 %  

Graf

2. Jste konzumentem piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4797,92 %97,92 %  
ne12,08 %2,08 %  

Graf

3. Jak často pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x týdně1531,25 %31,25 %  
několikrát do měsíce1122,92 %22,92 %  
3-4x týdně1020,83 %20,83 %  
několikrát do roka612,5 %12,5 %  
každý den612,5 %12,5 %  

Graf

4. Kde pivo konzumujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci (točené pivo)4491,67 %91,67 %  
doma (lahvové pivo)48,33 %8,33 %  

Graf

5. Znáte pivo Pardál, značku Budějovického Budvaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano48100 %100 %  

Graf

6. Pil/a jste již toto pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4695,83 %95,83 %  
ne24,17 %4,17 %  

Graf

7. Chutnalo Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3268,09 %66,67 %  
ano1531,91 %31,25 %  

Graf

8. Jak byste ohodnotil/a toto pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivo Pardál mi nechutná a nepiji jej2655,32 %54,17 %  
piju ho pouze příležitostně, nijak zvlášť ho nevyhledávám2042,55 %41,67 %  
piju ho pravidelně, chutná mi12,13 %2,08 %  

Graf

9. Jak jste se o pivu Pardál dozvěděl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy3062,5 %62,5 %  
v restauraci 714,58 %14,58 %  
jiným způsobem510,42 %10,42 %  
od známého48,33 %8,33 %  
v obchodě24,17 %4,17 %  

Graf

10. Jaké pivo (jakou značku) preferujete od Budějovického Budvaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kroužkový Budvar2859,57 %58,33 %  
12 ti stupňové714,89 %14,58 %  
žádné714,89 %14,58 %  
10 ti stupňové 36,38 %6,25 %  
Pardál12,13 %2,08 %  
Pardál Echt12,13 %2,08 %  

Graf

11. Vzpomenete si na reklamní kampaň značky Pardál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4287,5 %87,5 %  
ne612,5 %12,5 %  

Graf

12. Pamatujete si, jaký název nesla kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2654,17 %54,17 %  
ano2245,83 %45,83 %  

Graf

13. Kde jste se setkal s reklamou na toto pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamní spot v TV3675 %75 %  
billboard714,58 %14,58 %  
s reklamou jsem se nesetkal36,25 %6,25 %  
jinde24,17 %4,17 %  

Graf

14. Přesvědčila Vás reklama k nákupu piva Pardál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2042,55 %41,67 %  
ne1736,17 %35,42 %  
spíše ano817,02 %16,67 %  
ano24,26 %4,17 %  

Graf

15. Vzpomenete si, co je na etiketě piva Padál vyobrazeno?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

panter

Ano,chlápek z půlitrem v ruce na triku mám pardála....

borec s pivem

červený podklad

člověk držící pivo

Člověk, který má v ruce pivo.

debil s pivem

CHlap

chlap

Chlap s půllitrem piva

chlapek s pivem, a je to pardal a ne padal. omg

Chlapík s pivákem v ruce

je červená a je tam nějaký týpek v černém..

je červeno-oranžový, bílé písmo ohraničené červenou

je trojůhelníková s hlavou pardála

Konzument

název a pardál

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

nějakej člověk s pivem

Nějakej chlap

Nějakej chlap s pivkem a panterem na triku

nespomínám si

obličej chlapa?

Pafkova máma je pardál

Pán v triku

Pardál

pardál :)

pardal vole

Pivař, nyní se dá i koupit s etiketou nějaké opravdické osoby - jejich foto

postava

Postava s půllitrem piva.

půlitr piva

sládek s půllitrem

Svalnatý muž v černém tričku držící lahev piva.

tejpek v černym triku s pivem v ruce

tmavovlasý chlap s půllitrem

tuším že nějáké zvíře

typek s pivem

Týpek s pivem

Týpek s pulitrem v ruce

týpek s pullitrem - etiketa je designově strašná

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let3981,25 %81,25 %  
26-40 let714,58 %14,58 %  
41-55 let24,17 %4,17 %  

Graf

17. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3062,5 %62,5 %  
žena1837,5 %37,5 %  

Graf

18. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou2552,08 %52,08 %  
vysokoškolské2041,67 %41,67 %  
středoškolské bez maturity24,17 %4,17 %  
základní12,08 %2,08 %  

Graf

19. Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2654,17 %54,17 %  
zaměstnanec1633,33 %33,33 %  
soukromý podnikatel36,25 %6,25 %  
nezaměstnaný36,25 %6,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Chutnalo Vám?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo Pardál mi nechutná a nepiji jej na otázku 8. Jak byste ohodnotil/a toto pivo?

8. Jak byste ohodnotil/a toto pivo?

  • odpověď piju ho pouze příležitostně, nijak zvlášť ho nevyhledávám:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Chutnalo Vám?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste obyvatelem/obyvatelkou Českých Budějovic?

2. Jste konzumentem piva?

3. Jak často pijete pivo?

4. Kde pivo konzumujete nejčastěji?

5. Znáte pivo Pardál, značku Budějovického Budvaru?

6. Pil/a jste již toto pivo?

7. Chutnalo Vám?

8. Jak byste ohodnotil/a toto pivo?

9. Jak jste se o pivu Pardál dozvěděl?

10. Jaké pivo (jakou značku) preferujete od Budějovického Budvaru?

11. Vzpomenete si na reklamní kampaň značky Pardál?

12. Pamatujete si, jaký název nesla kampaň?

13. Kde jste se setkal s reklamou na toto pivo?

14. Přesvědčila Vás reklama k nákupu piva Pardál?

16. Jaký je Váš věk?

17. Vaše pohlaví?

18. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Vaše zaměstnání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste obyvatelem/obyvatelkou Českých Budějovic?

2. Jste konzumentem piva?

3. Jak často pijete pivo?

4. Kde pivo konzumujete nejčastěji?

5. Znáte pivo Pardál, značku Budějovického Budvaru?

6. Pil/a jste již toto pivo?

7. Chutnalo Vám?

8. Jak byste ohodnotil/a toto pivo?

9. Jak jste se o pivu Pardál dozvěděl?

10. Jaké pivo (jakou značku) preferujete od Budějovického Budvaru?

11. Vzpomenete si na reklamní kampaň značky Pardál?

12. Pamatujete si, jaký název nesla kampaň?

13. Kde jste se setkal s reklamou na toto pivo?

14. Přesvědčila Vás reklama k nákupu piva Pardál?

16. Jaký je Váš věk?

17. Vaše pohlaví?

18. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Vaše zaměstnání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fajtl, P.Hodnocení piva Pardál (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://hodnoceni-piva-pardal.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.