Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení plakátů a bannerů
Hodnocení plakátů a bannerů
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Weiser |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2010 - 03. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 30 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 25,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.10:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
jsem studentem fakulty Informatiky a managementu v HK a rád bych Vás tímto požádal o vyplnění dotazníku, který slouží pro účely mé BP s názvem Analýza a tvorba reklamního sdělení.
Podstata dotazníku spočívá v analýze postojů veřejnosti k předloženým návrhům bannerů a plakátů ve stanovených kritériích. Konkrétně se jedná o bannery a plakáty internetových projektů, které jsou soustředěny na on-line nabídku a poptávku spolujízdy autem.
Způsob hodnocení je pojat jako ve škole (1 – 5), kde 1 značí největší spokojenost a 5 naopak nejnižší spokojenost v daném aspektu.
Ke shlédnutí návrhů plakátů je třeba zadat do prohlížeče tuto adresu: http://w-advertisement.euweb.cz/plakat.html. Pro zobrazení bannerů pak tuto adresu: http://w-advertisement.euweb.cz/banner.html, respektive odkaz "banner" v horní části stránky s plakáty.
Děkuji za Váš čas.
S pozdravem,
Jan Weiser
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Způsob hodnocení je pojat jako ve škole (1 – 5), kde 1 značí největší spokojenost a 5 naopak nejnižší spokojenost v daném aspektu.
Odpovědi respondentů
1. Plakát 1 - Waybook.cz (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.4 | 0.707 |
Jasnost (vyjádření hlavní myšlenky projektu) | 2.033 | 0.699 |
Působivost (vzbuzení zájmu o službu) | 2.533 | 0.782 |
Originalita (nápaditost) provedení | 2.933 | 0.796 |
Přehlednost (snadná orientace a rychlé nalezení hlavního sdělení) | 2.067 | 0.796 |
Informativnost a srozumitelnost textového sdělení | 2.133 | 1.049 |
Nápaditost textového sdělení | 2.733 | 0.996 |
Soulad formy a obsahu | 2.467 | 0.449 |
Grafická podpora hlavní myšlenky | 2.8 | 1.627 |
Barevná působivost | 2.233 | 0.779 |
Celkový dojem | 2.367 | 0.699 |
2. Plakát 2 - CestujLevneji.cz (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.067 | 1.062 |
Jasnost (vyjádření hlavní myšlenky projektu) | 1.867 | 0.849 |
Působivost (vzbuzení zájmu o službu) | 2.033 | 0.899 |
Originalita (nápaditost) provedení | 2 | 1.067 |
Přehlednost (snadná orientace a rychlé nalezení hlavního sdělení) | 2.1 | 0.957 |
Informativnost a srozumitelnost textového sdělení | 1.933 | 0.996 |
Nápaditost textového sdělení | 2.2 | 0.96 |
Soulad formy a obsahu | 2.033 | 1.166 |
Grafická podpora hlavní myšlenky | 1.967 | 0.966 |
Barevná působivost | 2.167 | 1.006 |
Celkový dojem | 1.933 | 0.862 |
3. Banner 1 - Waybook.cz (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Působivost (vzbuzení zájmu) | 3 | 1.6 |
Jasnost (srozumitelnost) | 2.5 | 0.85 |
Originalita (nápaditost) řešení | 3.133 | 1.382 |
Informativnost | 2.433 | 0.846 |
Čitelnost | 3.233 | 1.379 |
Celkový dojem | 2.967 | 0.966 |
4. Banner 2 - CestujLevneji.cz (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Působivost (vzbuzení zájmu) | 2.067 | 0.662 |
Jasnost (srozumitelnost) | 2.2 | 1.093 |
Originalita (nápaditost) řešení | 2.367 | 1.299 |
Informativnost | 2.2 | 1.16 |
Čitelnost | 1.733 | 0.996 |
Celkový dojem | 2.2 | 1.027 |
5. Banner 3 - RoadSharing.com (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Působivost (vzbuzení zájmu) | 2.4 | 1.307 |
Jasnost (srozumitelnost) | 2.967 | 1.566 |
Originalita (nápaditost) řešení | 1.933 | 1.129 |
Informativnost | 2.967 | 1.166 |
Čitelnost | 2.933 | 1.596 |
Celkový dojem | 2.9 | 0.89 |
6. Banner 4 - Mitfahrgelegenheit.de (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Působivost (vzbuzení zájmu) | 3.1 | 1.09 |
Jasnost (srozumitelnost) | 2.9 | 0.957 |
Originalita (nápaditost) řešení | 3.067 | 0.729 |
Informativnost | 3.1 | 1.29 |
Čitelnost | 2.633 | 1.032 |
Celkový dojem | 3.1 | 0.757 |
7. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 24 | 80 % | 80 % |
žena | 6 | 20 % | 20 % |
8. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-24 | 25 | 83,33 % | 83,33 % |
25-49 | 3 | 10 % | 10 % |
50-64 | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
9. Jste student / studentka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 21 | 70 % | 70 % |
ne | 9 | 30 % | 30 % |
10. Využil/a jste nebo uvažujete v budoucnu o využití služby charakteru "nabídky spolujízdy"?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
ne | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
ano | 9 | 30 % | 30 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.