Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení portálu www.marketingostrava.cz

Hodnocení portálu www.marketingostrava.cz

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Břízová
Šetření:17. 02. 2011 - 21. 02. 2011
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsme studenty 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava, obor Marketing a obchod. Rádi bychom Vás požádali o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, týkajícího se zhodnocení webového portálu www.marketingostrava.cz. Abyste mohli vyplnit následující dotazník, prosím, navštivte stránky www.marketingostrava.cz. Vyplnění dotazníku Vám zabere cca 2 minuty.

 

Děkujeme za Váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete portál www.marketingostrava.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2161,76 %61,76 %  
NE1338,24 %38,24 %  

Graf

2. Jak často tento portál navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často838,1 %23,53 %  
1-3x měsíčně628,57 %17,65 %  
1x týdně628,57 %17,65 %  
častěji, než 1x týdně14,76 %2,94 %  

Graf

3. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé faktory webových stránek podle DŮLEŽITOSTI (1=velmi důležité, 5=zcela nedůležité).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Obsah1.3810.331
Design1.9520.331
Aktualizace1.5710.34
Přehlednost1.5240.44
Funkčnost1.3330.413
Užitečnost1.810.535

Graf

4. Ohodnoťte, prosím, jednotlivé faktory portálu www.marketingostrava.cz pode Vaší SPOKOJENOSTI (1=velmi spokojen/a, 5=velmi nespokojen/a).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Obsah2.4760.63
Design2.3810.998
Aktualizace2.0480.331
Přehlednost2.190.63
Funkčnost1.9520.522
Užitečnost2.2380.658

Graf

5. Jaká je Vaše celková spokojenost s tímto webovým portálem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a1047,62 %29,41 %  
spokojen/a628,57 %17,65 %  
spíše nespokojen/a314,29 %8,82 %  
nevím29,52 %5,88 %  

Graf

6. Doporučil/a byste portál www.marketingostrava.cz svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano942,86 %26,47 %  
určitě ano523,81 %14,71 %  
nevím419,05 %11,76 %  
spíše ne314,29 %8,82 %  

Graf

7. Jste studentem či absolventem EKF na VŠB-TU Ostrava?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2985,29 %85,29 %  
ne514,71 %14,71 %  

Graf

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA1955,88 %55,88 %  
MUŽ1544,12 %44,12 %  

Graf

9. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 252882,35 %82,35 %  
26 - 35514,71 %14,71 %  
18 let a méně12,94 %2,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Břízová, M.Hodnocení portálu www.marketingostrava.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hodnoceni-portalu-www-market.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.