Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Česká pošta

Česká pošta

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hasmik Kroupová
Šetření:06. 01. 2013 - 13. 01. 2013
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku "Česká pošta" pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků využívajících služby České pošty.

Odpovědi respondentů

1. Kterou pobočku České pošty nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chlumec22,33 %2,33 %  
Mnichovo Hradiště22,33 %2,33 %  
Mladá Boleslav22,33 %2,33 %  
místní22,33 %2,33 %  
Mladá Boleslav I11,16 %1,16 %  
Čistá u Mlade Boleslavi11,16 %1,16 %  
Praha 4, Durychova 972/72 11,16 %1,16 %  
Hlavní pošta v Mladé Boleslavi11,16 %1,16 %  
v mlade boleslavi11,16 %1,16 %  
Teplice11,16 %1,16 %  
ostatní odpovědi Humpolec
Pardubice - Palackého
Černokostelecká, Praha 10
Ústí nad Orlicí
Kroměříž - Oskol
Sobotka
Čestlice
Zruč nad Sázavou
Brno 2 ( na hl.nádraží )
Praha 913
Karlovy Vary - hlavní pošta
Mladá Boleslav, Havlíčkova; Mladá Boleslav, Náměstí republiky
Jihlava
Otrokovice
velká ohrada, praha
Zlín
Krásné Březno - Ústí nad Labem
702 00
Hlučín
Litvínov 1
Hradec Králové
Kosmonosy 29306
benesov
Mladá Boleslav, V.Klementa
Mladá Boleslav II
OSTRAVA DUBINA
Brno,Líšeň Vlkova
Sibřina
19800
Lomnice nad Popelkou
Praha 58
700 45
Přerov
Uherský brod
Pruhonice
praha 9 fenix vysocany
Ostrava
Ostrava Zábřeh
Praha Zbraslav
hlinsko
mochov
kladno, vrchlického
Šenov u Nového Jičína
v místě bydliště
Kostelec nad Orlicí
Liberec, Hanychov
expres
Bílina Náměstí
tu co je nejblíže
Kutná Hora, Masarykova
Pardubice
Brno-Tuřany
37006
Praha 616
Suchdol nad Odrou
Brno Komárov
Znojmo
Brno (602 00)
140 00
v Hovoranech
plzeńská, praha 5
Stráž pod Ralskem
Kyjov
Klatovy, nádražní ulice
česká lípa sídliště sever, ulice okružní
Hlavní poštu
sportovní, praha 10
praha 10, malinová
Praha 9 - Galerie Fénix
Jeseník
38101
Libice nad Cidlinou
7283,72 %83,72 % 

Graf

2. Jak jste spokojený/á s otvírací dobou pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2933,72 %33,72 %  
výborný2630,23 %30,23 %  
dobrý1416,28 %16,28 %  
dostatečný1011,63 %11,63 %  
nedostatečný78,14 %8,14 %  

Graf

3. Jak jste spokojený/á s dobou čekání na pobočce České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečný2326,74 %26,74 %  
dobrý2225,58 %25,58 %  
chvalitebný1618,6 %18,6 %  
nedostatečný1315,12 %15,12 %  
výborný1213,95 %13,95 %  

Graf

4. Označte prosím profesionalitu zaměstnance/ů pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2832,56 %32,56 %  
dobrý2326,74 %26,74 %  
výborný2023,26 %23,26 %  
dostatečný1112,79 %12,79 %  
nedostatečný44,65 %4,65 %  

Graf

5. Jak na Vás působí prostředí pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2832,56 %32,56 %  
dostatečný2427,91 %27,91 %  
dobrý1820,93 %20,93 %  
výborný1213,95 %13,95 %  
nedostatečný44,65 %4,65 %  

Graf

6. Jak jste spokojený/á s kvalitou doručování zásilek pobočky České pošty, pod kterou spadáte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2427,91 %27,91 %  
dostatečný1922,09 %22,09 %  
dobrý1820,93 %20,93 %  
výborný1618,6 %18,6 %  
nedostatečný910,47 %10,47 %  

Graf

7. Pokud máte potřebu vlastními slovy popsat celkový dojem pobočky České pobočky, kterou jste uvedl/a výše, můžete zde

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

Bydlím na vesnici, kde je pošta otevřena pouze 4hod denně, tudíž musím cestovat na pobočku do deset kilometrů vzdáleného města. Na některých vesnicích v našem regionu byly uzavřeny pobočky ČP úplně a lidé musí cestovat do jiných poboček, spojení autobusem nebo vlakem je velmi špatné

Dlouhé čekání v exponovaný čas od 10.00hod. do 16.30hod. Pobočka je v blízkosti vrátnice závodu AUTO ŠKODA a autobusového nádraží cca 100m. Doporučoval bych otevření více přepážek.

fronty, neochota, nedorucovani ac je clovek doma, niceni zasilek pri preprave

I Internet Explorer je rychlejší než ČP

i když je na pobočce velmi dlouhá fronta, zůstává vždy minimálně jedna přepážka zavřená i když by její dočasné otevření urychlilo provoz. Pracovníků na to tma je vždy dostatek, třeba se jen vybavují v pozadí

Je trochu na překážku, že pobočka pošty je umístěna mimo centrum obce, spíše na okraji, ačkoliv by bylo místo v budově, kde sídlí MÚ, Poliklinika a Policie . Takže docházka na poštu se stává tak trochu procházkou. Navíc je umístěna na kopci, což vadí zejména starším.

malá čekárna

miluji vas!

Mírná nespokojenost... Hlavně co se týká přístupu zaměstnanců, jejich ochoty, rychlosti a snahy vyhovět zákazníkovi.

někdy se musí čekat i 10 minut než se dostanu k přepážce na zaplacení SIPO

neochota, ne vsichni ale vetsina

neslibuj co není možné splnit

Nikdy jsem neměla problém. Matka pracuje na poště a moc dobře vím jak je složité zpracovat za den všechny údaje u přepážek a jak je od lidí nevhodné, když se k pracovníkům chovají záporně a poté si stěžují, že jsou zamětnanci nepříjemní. Česká Pošta má například od PPL či DPD spoustu výhod a často i výhodnější ceny. A že se někdy něco ztratí? To se zákazníkům může stát i u konkurenčních firem. Česká pošta má tu výhodu, že v případě vaší nepřítomnosti při dodání balíku od PPL, DPD apod... balík vám bude uložen na poště nejblíže vašemu bydliště s dostupností MHD a ne v od města vzdáleného skladu, kde se většinou nedá dostat jinak než autem což pro zákazníky znamená ztracený čas a peníze za dopravné. Opravdu se nevyplatí využívat služeb České Pošty?

poškozené balíky často se nepokusí balík doručit osobně

Pošta je naprosto tragická. často čekává i 15 a více klientů, přesto jsou otevřená jen 3 okýnka z 5ti. Doručovatelé odmítají nosit balíky, když už ho nesou, automaticky vhodí oznámení, ikdyž jsme doma a zvonek máme označený správně. Často se nám stává, že menší doporučené balíky a dopisy najdeme ve schránce- doručovatelka se prostě podepíše místo nás. Pracovnice na pobočce (pobočka vypadá jak v roce 1983, ne 2013) jsou často nepříjemné a svou práci dělají zbytečně chaoticky případně neprofesionálně, proto vždy na pobočce trávím víc času, než by bylo nutné. Jsem opravdu znechucen a kdy můžu, používám služeb jiných dopravců.

pracovníci na konkrétní pobočce jsou skvělí, jen ta celková organizace české pošty stojí za *****

prostředí sice příšerné, ale jinak lidi fajn, zásilky i balíky chodí 100%

s poštou jsem spokojena

Se službami ČP jsem spokojen, až na výjimky, jako např. zpoždění či nevhodná doba dovážení zásilek

Služby a ochota pracovníků na doré úrovni. Prostředí zastaralé, málo prostoru pro veřejnost uvnitř budovy.

Tak jen ve zkratce. Tato pobočka není bezbariérově přístupná. U mne se jedná alespoň o kočárek. Prostě dovnitř nevjedu, dveře jsou moc úzké. Ano a mám problém nechat dítě o samotě před dveřmi pošty. Druhý problém mám občas s naším novým poštákem, který doručuje balíky . Je neochotný, nepříjemný. Ten co jezdil dříve, ten byl super. Vzpomínám v dobrém :)

Většina zaměstnanců je velmi vstřícných, až na jednu paní doručovatelku (ta dělá tuhle práci vyloženě za trest). Prostředí pobočky je sice zastaralé, ale prostorné s dostatkem místa pro sezení a vyplňování potřebných formulářů. Líbí se mi každoroční vánoční a velikonoční výzdoba ve spolupráci s místní MŠ. Zato mi vadí krátká otevírací doba v sobotu 8.00 - 10.00.

Vybavení pobočky je zastaralé a působí "špinavým" dojmem.

Vyzvedávání uložených zásilek je katastrofa, ostatní služby chválím.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Jak jste spokojený/á s otvírací dobou pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

3. Jak jste spokojený/á s dobou čekání na pobočce České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

4. Označte prosím profesionalitu zaměstnance/ů pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše.

5. Jak na Vás působí prostředí pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

6. Jak jste spokojený/á s kvalitou doručování zásilek pobočky České pošty, pod kterou spadáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Jak jste spokojený/á s otvírací dobou pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

3. Jak jste spokojený/á s dobou čekání na pobočce České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

4. Označte prosím profesionalitu zaměstnance/ů pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše.

5. Jak na Vás působí prostředí pobočky České pošty, kterou jste uvedl/a výše?

6. Jak jste spokojený/á s kvalitou doručování zásilek pobočky České pošty, pod kterou spadáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kroupová, H.Česká pošta (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://hodnoceni-post.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.