Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení produktů obchodu Tiger

Hodnocení produktů obchodu Tiger

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Žaneta Konečná
Šetření:10. 03. 2014 - 27. 03. 2014
Počet respondentů:215
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený a milý člověče,

Děkuji za vyplnění následujícího dotazníku. Dotazník je plný zajímavých obrázků, trvá chviličku, je anonymní a zábavný. Navíc Vás může inspirovat a mně pomůže zjistit, zda by se Čechům líbily produkty jednoho obchodu, který zvažuje vstup na Český trh.

Na jeho konci najdete odpověď na otázku jak být optimistou. A toto zjištění stojí za tu minutku.

Odpovědi respondentů

1. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku z hlediska kvality, designu, ceny a originality?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní produkty vs. Laciné produkty2-1-0-1-2-0.0791.096
Designové produkty vs. Sériové produkty2-1-0-1-2-0.8981.478
Drahé produkty vs. Levné produkty2-1-0-1-2-0.2051.307
Originální produkty vs. Obyčejné produkty2-1-0-1-2-0.8741.31

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

2. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní produkty vs. Laciné produkty2-1-0-1-20.1441.082
Designové produkty vs. Sériové produkty2-1-0-1-2-0.5351.514
Drahé produkty vs. Levné produkty2-1-0-1-2-0.0141.214
Originální produkty vs. Obyčejné produkty2-1-0-1-2-0.5631.446

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. jak na vás celkově působí produkty pro děti, níže na obrázku, v rámci jednotlivých kategorií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní produkty vs. Laciné produkty2-1-0-1-2-0.1161.135
Designové produkty vs. Sériové produkty2-1-0-1-2-0.2511.574
Drahé produkty vs. Levné produkty2-1-0-1-20.1671.181
Originální produkty vs. Obyčejné produkty2-1-0-1-2-0.1771.513

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Máte oblíbený obchod, kde kupujete vybavení do domácnosti (dekorace do domu, kuchyňské vybavení, …)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný takový obchod nemám10749,77 %49,77 %  
Ano, mám7434,42 %34,42 %  
Vybavení do domácnosti nikdy nekupuji209,3 %9,3 %  
Nakupuji na internetu104,65 %4,65 %  
několik obchodů10,47 %0,47 %  
nědy nakuuji přes internet www.buydesign.cz někdy v menších kamených obchůdcích nebo na design marketech10,47 %0,47 %  
všude kde něco zrovna objevím10,47 %0,47 %  
v oboru designu pracuji, vím, kde sehnat kvalitní a designové produkty pro domácnost, ale nekupuju je10,47 %0,47 %  

Graf

5. Do jaké cenové kategorie byste zařadil/a následující hrnek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
111-160 Kč8840,93 %40,93 %  
61-110 Kč8137,67 %37,67 %  
160 Kč a výše2913,49 %13,49 %  
Do 60 Kč177,91 %7,91 %  

Graf

6. Popište prosím, jak obvykle nakupujete dárky pro Vaše blízké:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chodím neurčitě a čekám až mi něco padne do oka16275,35 %75,35 %  
Mám oblíbený obchod, kam vždy chodím146,51 %6,51 %  
Dárky nakupuji výhradně na Internetu125,58 %5,58 %  
Dárky nekupuji73,26 %3,26 %  
Pravidelně chodím do určitého obchodu, ale nejsem moc spokojený/á10,47 %0,47 %  
Nakupuji vždy jinde, oblíbený obchod nemám.10,47 %0,47 %  
Vybírám si podle zájmů mých blízkých. Pak jdu na net a někdy i do kamenných obchodů10,47 %0,47 %  
nakupuji buď na internetu nebo vyrábím10,47 %0,47 %  
Na základě jejich osobních přání, často se inspiruji na internetu, případně dárky sama vyrábím10,47 %0,47 %  
Vymyslím, co vlastně chci koupit za dárek a pak chodím, dívám se co je v nabídce, jak mi to vyhovuje v poměru kvalita/cena. Srovnám s ostatními a vyberu ten nejlepší.10,47 %0,47 %  
Darčeky vyrábam10,47 %0,47 %  
vymyslím co by se mohlo líbit a pak bud na internetu nebo v nějakém kamenném obchodě10,47 %0,47 %  
vyberu na internetu, potom jdu a koupím v kamenném obchodě10,47 %0,47 %  
mám oblíbený obchod, avšak se zaměřuji dle potřeby dotyčného a tomu přizpůsobuji obchod.10,47 %0,47 %  
Velmi individuálně dle "typu" dárku.10,47 %0,47 %  
Zpravidla vyrobím a když nezvládám, nechám vyrobit na zakázku u profíka10,47 %0,47 %  
Někdy v normálním obchodě (nemám žádný oblíbený), někdy na internetu.10,47 %0,47 %  
dárky většinou vyrábím10,47 %0,47 %  
Něco vymslím, a pak běhám jako klaun a sháním10,47 %0,47 %  
internet i kamenne prodejny10,47 %0,47 %  
na netu, v obchodech10,47 %0,47 %  
Pro každého člověka je to individuální.10,47 %0,47 %  
vyrábím či dávám peníze10,47 %0,47 %  
vím, co má který člen rád a pak koupím buď v kamenném obchodě, na internetu nebo v nákupním centru.10,47 %0,47 %  

Graf

7. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní produkty vs. Laciné produkty2-1-0-1-2-0.1211.334
Designové produkty vs. Sériové produkty2-1-0-1-2-0.8841.517
Drahé produkty vs. Levné produkty2-1-0-1-2-0.1351.159
Originální produkty vs. Obyčejné produkty2-1-0-1-2-0.9951.298

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 80 stránkový blok s kvalitním papírem, dle následujícího obrázku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51 - 90 Kč9343,26 %43,26 %  
91 - 139 Kč5525,58 %25,58 %  
Do 50 Kč4922,79 %22,79 %  
140 Kč a více188,37 %8,37 %  

Graf

9. Prosím ohodnoťte produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní produkty vs. Laciné produkty2-1-0-1-2-0.6980.983
Designové produkty vs. Sériové produkty2-1-0-1-2-1.0141.186
Drahé produkty vs. Levné produkty2-1-0-1-2-0.6280.903
Originální produkty vs. Obyčejné produkty2-1-0-1-2-0.8141.24

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Jak na Vás působí následující interiér prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemně, dobře15170,23 %70,23 %  
nic moc, obyčejně4621,4 %21,4 %  
nepříjemně, až odpudivě41,86 %1,86 %  
prostorně10,47 %0,47 %  
je přehledný, krásný,ale studený10,47 %0,47 %  
suše, moc bíle barvy, málo dekorací, není to ničím zajímavé, ale neurazí to10,47 %0,47 %  
spíše nepříjemně, nemám rád, když jde v obchodě vidět skrze celou prodejnu10,47 %0,47 %  
Velký výběr teď už není dobrá cesta :) Příjemná podlaha, boxy na kolečkách OK.10,47 %0,47 %  
přeplácaně10,47 %0,47 %  
netradične. Moc organizovane, ale nie sterilne10,47 %0,47 %  
příjemně, ale mohl by být útulnější10,47 %0,47 %  
zmateně10,47 %0,47 %  
Jako luxusnější drogerie10,47 %0,47 %  
není to vůbec špatné,ale nemohu přijít,na to,co tomu ještě chybí!10,47 %0,47 %  
až moc symetricky10,47 %0,47 %  
neprehledne10,47 %0,47 %  
Něco mezi příjemně, dobře a nic moc, obyčejně = celkem příjemně10,47 %0,47 %  

Graf

11. Jak na Vás působí exteriér prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrálně, nijak by mě to nezaujalo10850,23 %50,23 %  
dobře, i bych dovnitř nahlédl/a, láká mě to9644,65 %44,65 %  
ošklivě, vůbec by mě nelákalo jít dovnitř52,33 %2,33 %  
obrázek je nekvalitní, ale pokud by byla zajímavá výloha, asi bych se podívala i dovnitř.10,47 %0,47 %  
k výrobkům výše mi vůbec nesedí název obchodu a nápis působí tak nějak trapně10,47 %0,47 %  
Nudně.10,47 %0,47 %  
lacině10,47 %0,47 %  
Pokud bych o něm něco věděl, určitě bych ho navštívil.10,47 %0,47 %  
nenápadně, možná by to chtělo víc barev10,47 %0,47 %  

Graf

12. Jaké se Vám vybaví asociace, když se řekne skandinávská značka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

abba

abba

abba

abba

barvy, kvalita

Breiwick

Březové dřevo, světlé barvy, čistota tvaru, účelnost, propracovaný detail.

COS

Čaj

čekal bych od ní více než od polské značky

čepice, vločka , sob

čistota ikea

čistota,jednoduchost

čistý design, drevo

design

design, dřevo, interiér, drahé

design, kvalita, vyšší cena

Designová originalita, kvalita, přiměřená cena

designová, neobyčejná, kvalitní

dobrá kvalita, vydrží hrubší zacházení, vyšší cena

dřevo, ocel, kvalita

dřevo, teplo, barvy

funkční a zároveň jednoduchá zimní móda (oblečení...)

H&M, GANT

hory

chlad, zima, drevo, príroda

Chladná, drahá, kvalitní, praktická, inteligentní

ikea

Ikea

IKEA

IKEA

Ikea

IKEA

IKEA

Ikea

ikea

Ikea

ikea

ikea

Ikea

IKEA

ikea

ikea

Ikea

IKEA

IKEA

Ikea

IKEA

IKEA

IKEA

ikea

IKEA

ikea

Ikea

Ikea

Ikea

Ikea

ikea

IKEA

IKEA

Ikea

Ikea

IKEA

Ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

Ikea

ikea

ikea

Ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

ikea

ikea :)

ikea :D

Ikea a další produkty z těchto severských zemí.

ikea,

IKEA, Bang&Olufsen, Volvo

Ikea, COS

Ikea, dřevo, chladné barvy

Ikea, dřevo, kvalita, design

ikea, hm, volvo. kvalita, dřevo, příroda, ekologie

IKEA, IDEA

Ikea, jednoduchosť, modernosť

Ikea, Jysk, nábytek

IKEA, krásné prostředí, originální vybavení domu, kvalita

Ikea, kvalita

Ikea, kvalita, dřevo

Ikea, kvalita, dřevo

Ikea, kvalita, jednoduchost

ikea, kvalita, originalita

IKEA, levny

ikea, masové kuličky, žlutá

IKEA, Nokia

IKEA, studená, masové kuličky, fjordy, led, chytání ryb, styl domácnosti, domečky ze dřeva

Ikea, Volvo, dřevo

Ikea, vše pro domácnost, levné vybavení do kuchyně dražší nábytek,

ikea?

jednoduchost, nadčasovost

jídlo :) ryby

kamion

Kosmetika

krásné , příjemné, přesné a pečlivé

Kvalita

kvalita

Kvalita

kvalita

kvalita

Kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita

kvalita za rozumnou cenu

kvalita, design

kvalita, design

kvalita, design

kvalita, drahé

kvalita, hezké provedení a také vyšší cena

Kvalita, jednoduchost

Kvalita, jednoduchost, funkčnost, moderní design

kvalita, lehkost, vyspělost

kvalita, odlišnost

kvalita, originalita

kvalita, originalita

kvalita, poctivé, přírodní, funkční, jednoduché

kvalita, poctivost

Kvalita, poctivost, trvanlivost

kvalita, preciznost, bezporuchovost, funkčnost

kvalita, vysoká cena

kvalita, zima, ponozky

Kvalita; chladná strohosť; IKEA

kvalita?

kvalitní

Kvalitní

kvalitní

kvalitni zbozi

kvalitní značka

Kvalitní zpracování, dobrý design, větší cena

Kvalitní, levné a originální zboží

kvalitní, uzavřené, jejich - nechtějí se podělit

kvalitní, zajímavý, jednoduchý

kvallita

Len tie najlepšie!

minimalizmus

moderní

modrá, zima, sneh, drahá značka, kvalitná značka, design

Nábytek, soby, IKEA, žlutá a modrá, sauna, losos

napadne mě design, kvalit a dobré zpracování

Nemám představu o žádné skandinávské značce. Chtěla bych poznat nějaké skandinávské produkty.

netradiční

nevím

nevím

nevím

nevím

nic

nic

nic

nic

nikdy sem neslyšel o skandinávských výrobcích

no fucking idea. ale asi to bude kvalita. a dražší.

Nokia

oblečení (Jen mimo vyplňování - u některých odpovědí bych uvítala možnost nevím, nebo jiné, na to musíte myslet - a slovo kvalitní není antonymum ke slovu laciné.)

oplatky, všechno co prodává IKEA, dřevo, reklama na Garnier

originální design, kvalita

originální, designově zaměřená, praktická

originální, dražší, neobvyklé, sympatické

PERISCOPE, s.r.o.

Pevná základna firmy s kvalitním zbožím neutrálních tvarů a stylů.

poloostrov, krásná příroda, všechno v pohodě

Především módní věci a prvky které lidi chtějí ale v normálních obchodech nejsou k dostání. Vybaví se mi společnost SEBRA, která navrhuje a vyrábí produkty pro děti.

přijde mi to neobvyklé.. většinou znám americké nebo anglické značky

Ryby, Ikea, ryby, Ikea

Saab

sauna, sníh a Ikea

Skandinávie obecně ve mne evokuje kvalitu

Slož si sám :-)

sob

svetry, Neutrogena

Teplo Dizajn

Toblerone

Účelnost, propracovanost

Volvo

volvo

Vůbec žádná.

Vysoká kvalita a vysoká cena

zádné

záleží na odvětví... auta = bezpečí, nábytek = levný, oblečení = desingové a drahé

zima,dlouhá noc, kvalita

značka pruhovaných svetrů

žádná

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné.

žádnou neznám, takže určitě jsem zvědavý

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14466,98 %66,98 %  
muž7133,02 %33,02 %  

Graf

14. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-30 let15069,77 %69,77 %  
31-45 let219,77 %9,77 %  
46-60 let188,37 %8,37 %  
starší 60 let156,98 %6,98 %  
17 a méně115,12 %5,12 %  

Graf

15. Váš příjem je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studuji a ještě si nevydělávám10649,3 %49,3 %  
méně než 14 000 Kč5224,19 %24,19 %  
14 000 - 24 000 Kč3817,67 %17,67 %  
více než 24 000 Kč167,44 %7,44 %  
vyšší než průměrná mzda20,93 %0,93 %  
nižší než průměrná mzda10,47 %0,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

  • odpověď Originální produkty [2-1-0-1-2] Obyčejné produkty: -2:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 17 a méně na otázku 14. Věková kategorie:

11. Jak na Vás působí exteriér prodejny?

  • odpověď dobře, i bych dovnitř nahlédl/a, láká mě to:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 17 a méně na otázku 14. Věková kategorie:

15. Váš příjem je:

  • odpověď studuji a ještě si nevydělávám:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 17 a méně na otázku 14. Věková kategorie:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku z hlediska kvality, designu, ceny a originality?

2. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

3. jak na vás celkově působí produkty pro děti, níže na obrázku, v rámci jednotlivých kategorií?

4. Máte oblíbený obchod, kde kupujete vybavení do domácnosti (dekorace do domu, kuchyňské vybavení, …)?

5. Do jaké cenové kategorie byste zařadil/a následující hrnek?

6. Popište prosím, jak obvykle nakupujete dárky pro Vaše blízké:

7. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

8. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 80 stránkový blok s kvalitním papírem, dle následujícího obrázku:

9. Prosím ohodnoťte produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

10. Jak na Vás působí následující interiér prodejny?

11. Jak na Vás působí exteriér prodejny?

12. Jaké se Vám vybaví asociace, když se řekne skandinávská značka?

13. Jste:

14. Věková kategorie:

15. Váš příjem je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku z hlediska kvality, designu, ceny a originality?

2. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

3. jak na vás celkově působí produkty pro děti, níže na obrázku, v rámci jednotlivých kategorií?

4. Máte oblíbený obchod, kde kupujete vybavení do domácnosti (dekorace do domu, kuchyňské vybavení, …)?

5. Do jaké cenové kategorie byste zařadil/a následující hrnek?

6. Popište prosím, jak obvykle nakupujete dárky pro Vaše blízké:

7. jak na vás celkově působí produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

8. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za 80 stránkový blok s kvalitním papírem, dle následujícího obrázku:

9. Prosím ohodnoťte produkty níže na obrázku v rámci jednotlivých kategorií?

10. Jak na Vás působí následující interiér prodejny?

11. Jak na Vás působí exteriér prodejny?

12. Jaké se Vám vybaví asociace, když se řekne skandinávská značka?

13. Jste:

14. Věková kategorie:

15. Váš příjem je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Konečná, Ž.Hodnocení produktů obchodu Tiger (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://hodnoceni-produktu-obchodu-t.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.