Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz

Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Skupina 5 čtvrtek 10.30 lichý
Šetření:17. 11. 2010 - 24. 11. 2010
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):27 / 18.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění následujícího dotazníku na téma „Porovnání internetových obchodních domů ALZA.cz a MALL.cz“, který je součástí semestrální práce studentů 5.ročníku Provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze.

Dotazník je zcela anonymní a Vámi uvedené údaje budou použity pro účely vypracování projektu do předmětu Marketingové řízení.

 

Předem děkujeme za Vaši spolupráci!

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v internetových obchodech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8782,86 %82,86 %  
ne1817,14 %17,14 %  

Graf

2. Znáte internetový obchodní dům ALZA.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 26, Nevímotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 9086,54 %85,71 %  
Ne 1110,58 %10,48 %  
Nevím 32,88 %2,86 %  

Graf

3. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě ALZA.cz?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viděl/a jsem reklamu na internetu3943,82 %37,14 %  
Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, ..)3337,08 %31,43 %  
Viděl/a jsem reklamu v televizi2831,46 %26,67 %  
Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama)1921,35 %18,1 %  
Slyšel/a jsem reklamu v rádiu66,74 %5,71 %  

Graf

4. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě MALL.cz?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viděl/a jsem reklamu na internetu5259,09 %49,52 %  
Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama)1618,18 %15,24 %  
Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, ..)1011,36 %9,52 %  
Viděl/a jsem reklamu v televizi44,55 %3,81 %  
neznám33,41 %2,86 %  
vlastní rešerše na internetu11,14 %0,95 %  
ani nevim11,14 %0,95 %  
neviděl jsem žádnou reklamu11,14 %0,95 %  

Graf

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nakupuji pouze v ALZA.czotázka č. 8, Nakupuji pouze v MALL.czotázka č. 8, Nakupuji v obou uvedenýchotázka č. 7, Nenakupuji v žádnémotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji v obou uvedených 3336,67 %31,43 %  
Nakupuji pouze v ALZA.cz 3235,56 %30,48 %  
Nenakupuji v žádném1718,89 %16,19 %  
Nakupuji pouze v MALL.cz 88,89 %7,62 %  

Graf

6. Proč nenakupujete v uvedených internetových obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji v jiném internetovém obchodě / -ech847,06 %7,62 %  
Nikdy nenakupuji přes internet423,53 %3,81 %  
Raději nakupuji v kamenných prodejnách423,53 %3,81 %  
v ALZE se chovali pěkně blbě15,88 %0,95 %  

Graf

7. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ALZA.cz1957,58 %18,1 %  
MALL.cz1442,42 %13,33 %  

Graf

8. Uvěďte důvod proč nakupujete častěji v uvedeném internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- dostupnější - přehlednější - profesionálnější

casteji nakupuju notebook, tiskárnu, tv u alza.cz. Přes mall.cz bych si koupil radeji bílé zboží (pracka, lednicka atd)

cena

cena

Cena, jistota

cenově výhodné...

ceny, sortiment, znalost sortimentu, rychlost expedice, již znám, není důvod měnit

častěji nakupuji drobnou elektroniku, takže důvodem je jiný sortiment

dobrý výber zboží .

dostupnost, ceny

druhý neznám

funguje rychle a přesně

Hlavním důvodem proč nenakupuji v alze je neochota pracovníku cokoliv řešit. (reklamace, podávání informací, řešení požadavků atd. )

je atraktivní

je to levnější

jsem s ním spokojen

Jsem tak zvyklý, pokud nakupuji PC zařízení.

kvalitla, slušná cena, rychlost zpracování objednávky

Kvalitní nabídka zboží

Lepsi ceny

lepší nabídka

Levné zboží

Levnější zboží

Líbí se mi nabídka zboží

Má širší nabídku zboží.

Má větší výběr sortimentu.

maji levné parfemy

mají tam široký sortiment elektroniky, velký výber PC a příslušenství za akční ceny

Mají vše, co hledám, za dobré ceny, příjemné prostředí int. obchodu, mohu se zeptat na cokoli ohledně výrobku, mají zajímavé akce...

Mall má zajímavou nabídku zboží

Měli tam produkty, které jsem chtěla

Možnost vyzvednutí zboží osobně v Brně, kde bydlím.

na Alza.cz jsem párkrát nakoupila elektroniku, má dobré ceny a přehledný výběr.

Nakupoval jsem tam nejake domaci spotrebice, ktere alza nema.

Nakupuji v Alze protože, ma velký sortiment a nizke ceny.

Nejlevnější cena daného produktu.

nevim..

nízké ceny

proč ne :)

Protože má dobré reference.

příjemná obsluha, dobré ceny, rychlost vyřízení objednávek.

Rozsáhlý sortiment zboží, které zrovna potřebuji

rychlost dodání zboží, velký výběr veškerého zboží

sirsi sortiment

Sortiment který mě zajímá.

spolehlivost a dobré ceny

Spolehlivý dodavatel, přehledné nabídky sortimentu, informace jsou dostačující.

spolehlivý servis, dobré ceny

super elektronika a tašky na notebooky

super obchod

široký sortiment levnějšího zboží nežli v prodejnách

široký sortiment zboží

široký sortiment zboží

široký výběr levných parfémů

širší spektrum nabídky

V různých vyhledávačích zboží jsou odkazy většinou na Mall, na Alzu jsem snad ještě neviděla. Mall má hezčí stránky :) (barevné)

velký výběr, skladem platba kartou rozšiřuje se síť poboček

Velmi nízké ceny oproti konkurenci

Vetsi pestrost zbozi, ktere mohu zakoupit.

větší nabídka

Větší sortiment zboží...

větší výběr

Většinou tam mají poptávané zboží levnější.

Víc mě oslovuje jejich nabídka zboží

Všechno mi přišlo kvalitní a hlavně včas, takže jiny obchody nemusim navstevovat a hlavne snad ani zadny jiny neznam :)

Ze e-obchodů s výpočetní technikou je nejlevnější a spolehlivě doručí zboží ..

ze zvyku,

Znám ho

znám ho déle, je levnější

Zvyk

zvyk

Zvyk

zvyk,nizke ceny, siroky sortiment zbozi

9. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 12x ročně5169,86 %48,57 %  
1-3x měsíčně2128,77 %20 %  
Více než 1x týdně11,37 %0,95 %  

Graf

10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? Prosím, vyberte jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní odběr4054,79 %38,1 %  
Zásilková společnost PPL1723,29 %16,19 %  
Česká pošta1216,44 %11,43 %  
Kurýr45,48 %3,81 %  

Graf

11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem velice spokojen/a4054,79 %38,1 %  
Byl/a jsem spíše spokojen/a1723,29 %16,19 %  
Byl/a jsem spokojen/a1520,55 %14,29 %  
Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a11,37 %0,95 %  

Graf

12. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hotovosti - osobní odběr zboží2635,62 %24,76 %  
Platební kartou-osobní odběr zboží1824,66 %17,14 %  
Platební kartou online - přes internet1419,18 %13,33 %  
V hotovosti - dobírka1419,18 %13,33 %  
Převodem z účtu11,37 %0,95 %  

Graf

13. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14865,75 %45,71 %  
22230,14 %20,95 %  
322,74 %1,9 %  
411,37 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.33
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.22
Směrodatná odchylka:0.47
Medián:1
Modus:1

Graf

14. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13852,05 %36,19 %  
22838,36 %26,67 %  
356,85 %4,76 %  
411,37 %0,95 %  
511,37 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.54
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.37
Směrodatná odchylka:0.61
Medián:1
Modus:1

Graf

15. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14764,38 %44,76 %  
22128,77 %20 %  
345,48 %3,81 %  
411,37 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.37
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.3
Směrodatná odchylka:0.55
Medián:1
Modus:1

Graf

16. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14663,01 %43,81 %  
21723,29 %16,19 %  
379,59 %6,67 %  
434,11 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.46
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.46
Směrodatná odchylka:0.68
Medián:1
Modus:1

Graf

17. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15980,82 %56,19 %  
21115,07 %10,48 %  
322,74 %1,9 %  
511,37 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.16
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.14
Směrodatná odchylka:0.37
Medián:1
Modus:1

Graf

18. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13142,47 %29,52 %  
22939,73 %27,62 %  
31115,07 %10,48 %  
511,37 %0,95 %  
411,37 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.73
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.71
Medián:2
Modus:1

Graf

19. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (pokračujte otázkou 20)otázka č. 20, Ne (pokračujte otázkou 22)otázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne (pokračujte otázkou 22)4156,16 %39,05 %  
Ano (pokračujte otázkou 20)3243,84 %30,48 %  

Graf

20. Jaký byl důvod vaší reklamace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek přestal fungovat v2268,75 %20,95 %  
Zboží bylo po zakoupení poškozeno412,5 %3,81 %  
Zboží bylo po zakoupení nefunkční412,5 %3,81 %  
spatna velikost - moje chyba pri vyberu13,13 %0,95 %  
Výrobek přestal fungovat v záruční době13,13 %0,95 %  

Graf

21. Jak jste byli spokojeni s vyřízením Vaší reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem spokojen/a928,13 %8,57 %  
Byl/a jsem velice spokojen/a721,88 %6,67 %  
Byl/a jsem spíše spokojen/a618,75 %5,71 %  
Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a618,75 %5,71 %  
Byl/a jsem spíše nespokojen/a412,5 %3,81 %  

Graf

22. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ukázka zboží v kamenné prodejněotázka č. 23, Poradenství od prodejce v kamenné prodejněotázka č. 23, Internetová diskuse k vybranému zobžíotázka č. 23, Jinéotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová diskuse k vybranému zobží 3345,21 %31,43 %  
Ukázka zboží v kamenné prodejně 1824,66 %17,14 %  
Jiné 1115,07 %10,48 %  
Poradenství od prodejce v kamenné prodejně 1115,07 %10,48 %  

Graf

23. Jak byste ohodnotili jednání pracovníku prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12838,89 %26,67 %  
22331,94 %21,9 %  
31318,06 %12,38 %  
456,94 %4,76 %  
534,17 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.97
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.89
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:2
Modus:1

Graf

24. Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem velice spokojen/a2838,36 %26,67 %  
Byl/a jsem spíše spokojen/a2534,25 %23,81 %  
Byl/a jsem spokojen/a1824,66 %17,14 %  
Byl/a jsem spíš nespokojen/a11,37 %0,95 %  
Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a11,37 %0,95 %  

Graf

25. Plánujete další nákup v tomto internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5879,45 %55,24 %  
Nevím1216,44 %11,43 %  
Ne34,11 %2,86 %  

Graf

26. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5350,96 %50,48 %  
Muž5149,04 %48,57 %  

Graf

27. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let5552,88 %52,38 %  
27-35 let3836,54 %36,19 %  
36 - 44 let98,65 %8,57 %  
45 - 53 let10,96 %0,95 %  
Méně než 18 let10,96 %0,95 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

  • odpověď Nakupuji v obou uvedených :
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi MALL.cz na otázku 7. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

9. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

  • odpověď Méně než 12x ročně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 22. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

15. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

  • odpověď 1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

17. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

  • odpověď 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platební kartou online - přes internet na otázku 12. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobek přestal fungovat v na otázku 20. Jaký byl důvod vaší reklamace?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi MALL.cz na otázku 7. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? Prosím, vyberte jednu možnost.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)

19. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?

  • odpověď Ano (pokračujte otázkou 20):
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobek přestal fungovat v na otázku 20. Jaký byl důvod vaší reklamace?

25. Plánujete další nákup v tomto internetovém obchodě?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byl/a jsem velice spokojen/a na otázku 24. Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v internetových obchodech?

2. Znáte internetový obchodní dům ALZA.cz?

3. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě ALZA.cz?

4. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě MALL.cz?

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

7. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

9. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? Prosím, vyberte jednu možnost.

11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží?

12. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte?

13. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

14. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

15. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

16. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)

17. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

18. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

19. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?

20. Jaký byl důvod vaší reklamace?

22. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?

23. Jak byste ohodnotili jednání pracovníku prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

24. Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

25. Plánujete další nákup v tomto internetovém obchodě?

26. Pohlaví

27. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v internetových obchodech?

2. Znáte internetový obchodní dům ALZA.cz?

3. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě ALZA.cz?

4. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě MALL.cz?

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

7. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

9. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? Prosím, vyberte jednu možnost.

11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží?

12. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte?

13. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

14. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

15. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)

16. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)

17. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

18. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)

19. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?

20. Jaký byl důvod vaší reklamace?

22. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?

23. Jak byste ohodnotili jednání pracovníku prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

24. Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?

25. Plánujete další nákup v tomto internetovém obchodě?

26. Pohlaví

27. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

5 čtvrtek 10.30 lichý, S.Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://hodnoceni-sluzeb-int.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.