Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení spokojenosti zákazníků s mobilními operátory T-Mobile a O2
Hodnocení spokojenosti zákazníků s mobilními operátory T-Mobile a O2
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | David Havlík |
---|---|
Šetření: | 17. 10. 2014 - 31. 10. 2014 |
Počet respondentů: | 125 |
Počet otázek (max/průměr): | 31 / 16.02 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 59,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
dotazník slouží ke zhodnocení spokojenosti zákazníků s mobilními operátory T-Mobile a O2.
Předem děkujeme za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Služby jakého ze dvou níže uvedených operátorů používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [T-Mobile → otázka č. 2, O2 → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-Mobile | 73 | 58,4 % | 58,4 % |
O2 | 52 | 41,6 % | 41,6 % |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
2. Plně důvěřuji službám mobilního operátora T-Mobile.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 13 | 17,81 % | 10,4 % |
7 | 10 | 13,7 % | 8 % |
6 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
10 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
5 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
4 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
9 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
3 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
1 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
2 | 1 | 1,37 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.39 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5 |
Směrodatná odchylka: | 2.24 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
3. Mobilní operátor T-Mobile reaguje na individuální požadavky svých klientů (tarify na míru).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
5 | 10 | 13,7 % | 8 % |
3 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
9 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
7 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
6 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
10 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
2 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
1 | 5 | 6,85 % | 4 % |
4 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.82 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.45 |
Směrodatná odchylka: | 2.54 |
Medián: | 6 |
Modus: | 8 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
4. Prodejny mobilního operátora T-Mobile působí dobrým dojmem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 15 | 20,55 % | 12 % |
7 | 14 | 19,18 % | 11,2 % |
8 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
5 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
9 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
1 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
6 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
3 | 1 | 1,37 % | 0,8 % |
2 | 1 | 1,37 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.42 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 4.25 |
Směrodatná odchylka: | 2.06 |
Medián: | 8 |
Modus: | 10 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
5. Služby mobilního operátora T-Mobile jsou pro zákazníky snadno dostupné.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 16 | 21,92 % | 12,8 % |
10 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
9 | 10 | 13,7 % | 8 % |
7 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
6 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
5 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
3 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
1 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
4 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
2 | 1 | 1,37 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.13 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 4.06 |
Směrodatná odchylka: | 2.01 |
Medián: | 8 |
Modus: | 8 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
6. Zakoupené služby mobilního operátora T-Mobile jsou vysoké kvality.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 15 | 20,55 % | 12 % |
5 | 14 | 19,18 % | 11,2 % |
8 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
9 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
10 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
6 | 5 | 6,85 % | 4 % |
1 | 5 | 6,85 % | 4 % |
4 | 5 | 6,85 % | 4 % |
3 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
2 | 2 | 2,74 % | 1,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.28 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 4.66 |
Směrodatná odchylka: | 2.16 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
7. Kvalita doprovodných služeb mobilního operátora T-Mobile je taktéž vysoké kvality.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 16 | 21,92 % | 12,8 % |
5 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
8 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
6 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
4 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
10 | 5 | 6,85 % | 4 % |
1 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
9 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
3 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
2 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.09 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 4.05 |
Směrodatná odchylka: | 2.01 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
8. Cenová úroveň poskytovaných služeb mobilního operátora T-Mobile je odpovídající jejich kvalitě.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
6 | 10 | 13,7 % | 8 % |
3 | 10 | 13,7 % | 8 % |
1 | 10 | 13,7 % | 8 % |
7 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
5 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
9 | 5 | 6,85 % | 4 % |
10 | 5 | 6,85 % | 4 % |
2 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
4 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.51 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.8 |
Směrodatná odchylka: | 2.61 |
Medián: | 6 |
Modus: | 8 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
9. Mobilní operátor T-Mobile využívá poutavé a zajímavé reklamní kampaně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 14 | 19,18 % | 11,2 % |
9 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
7 | 10 | 13,7 % | 8 % |
8 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
1 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
5 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
4 | 5 | 6,85 % | 4 % |
2 | 5 | 6,85 % | 4 % |
6 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
3 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.57 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 8.01 |
Směrodatná odchylka: | 2.83 |
Medián: | 7 |
Modus: | 10 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
10. Služby mobilního operátora T-Mobile vždy splnily to, co jsem od nich očekával/a.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 15 | 20,55 % | 12 % |
8 | 10 | 13,7 % | 8 % |
10 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
1 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
2 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
4 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
6 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
5 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
9 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
3 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.85 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.7 |
Směrodatná odchylka: | 2.59 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
11. Zaměstnanci mobilního operátora T-Mobile působili vždy odborným a vstřícným dojmem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
8 | 10 | 13,7 % | 8 % |
5 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
10 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
9 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
6 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
4 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
2 | 5 | 6,85 % | 4 % |
1 | 5 | 6,85 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.58 |
Směrodatná odchylka: | 2.36 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
12. Všechny moje stížnosti na služby mobilního operátora T-Mobile byly vždy vyřešeny.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 16 | 21,92 % | 12,8 % |
5 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
7 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
1 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
6 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
8 | 5 | 6,85 % | 4 % |
3 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
4 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
2 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
9 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.1 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 7.82 |
Směrodatná odchylka: | 2.8 |
Medián: | 6 |
Modus: | 10 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
13. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem společnosti T-Mobile.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
10 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
7 | 10 | 13,7 % | 8 % |
6 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
9 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
1 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
8 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
3 | 5 | 6,85 % | 4 % |
4 | 5 | 6,85 % | 4 % |
2 | 2 | 2,74 % | 1,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.15 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.55 |
Směrodatná odchylka: | 2.56 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
14. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční mobilní operátor za lehce nižší ceny, zůstal/a bych věrný/a značce T-Mobile.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
1 | 12 | 16,44 % | 9,6 % |
8 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
7 | 9 | 12,33 % | 7,2 % |
5 | 7 | 9,59 % | 5,6 % |
6 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
3 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
4 | 5 | 6,85 % | 4 % |
9 | 5 | 6,85 % | 4 % |
2 | 2 | 2,74 % | 1,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.85 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 8.64 |
Směrodatná odchylka: | 2.94 |
Medián: | 6 |
Modus: | 10 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
15. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční mobilní operátor za výrazně nižší ceny, zůstal/a bych věrný/a značce T-Mobile.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 25 | 34,25 % | 20 % |
6 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
2 | 10 | 13,7 % | 8 % |
5 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
3 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
7 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
10 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
8 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
4 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
9 | 1 | 1,37 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.57 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.46 |
Směrodatná odchylka: | 2.54 |
Medián: | 3 |
Modus: | 1 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
16. Mobilního operátora T-Mobile bych doporučil/a svým známým.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 14 | 19,18 % | 11,2 % |
5 | 14 | 19,18 % | 11,2 % |
1 | 11 | 15,07 % | 8,8 % |
10 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
7 | 8 | 10,96 % | 6,4 % |
9 | 6 | 8,22 % | 4,8 % |
3 | 4 | 5,48 % | 3,2 % |
6 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
2 | 3 | 4,11 % | 2,4 % |
4 | 2 | 2,74 % | 1,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.88 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 7.62 |
Směrodatná odchylka: | 2.76 |
Medián: | 6 |
Modus: | 8 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
17. Plně důvěřuji službám mobilního operátora O2.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 12 | 22,64 % | 9,6 % |
5 | 7 | 13,21 % | 5,6 % |
8 | 7 | 13,21 % | 5,6 % |
4 | 5 | 9,43 % | 4 % |
6 | 5 | 9,43 % | 4 % |
3 | 5 | 9,43 % | 4 % |
9 | 4 | 7,55 % | 3,2 % |
2 | 4 | 7,55 % | 3,2 % |
10 | 3 | 5,66 % | 2,4 % |
1 | 1 | 1,89 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.96 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 4.41 |
Směrodatná odchylka: | 2.1 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
18. Mobilní operátor O2 reaguje na individuální požadavky svých klientů (tarify na míru).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 7 | 13,21 % | 5,6 % |
5 | 7 | 13,21 % | 5,6 % |
3 | 6 | 11,32 % | 4,8 % |
7 | 6 | 11,32 % | 4,8 % |
2 | 6 | 11,32 % | 4,8 % |
1 | 5 | 9,43 % | 4 % |
8 | 5 | 9,43 % | 4 % |
4 | 4 | 7,55 % | 3,2 % |
10 | 4 | 7,55 % | 3,2 % |
9 | 3 | 5,66 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.2 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.29 |
Směrodatná odchylka: | 2.51 |
Medián: | 5 |
Modus: | 6 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
19. Prodejny mobilního operátora O2 působí dobrým dojmem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
7 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
8 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
6 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
4 | 5 | 9,62 % | 4 % |
10 | 5 | 9,62 % | 4 % |
1 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
3 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
5 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
2 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.52 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.7 |
Směrodatná odchylka: | 2.39 |
Medián: | 7 |
Modus: | 9 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
20. Služby mobilního operátora O2 jsou pro zákazníky snadno dostupné.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 11 | 21,15 % | 8,8 % |
10 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
6 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
8 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
5 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
9 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
3 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
1 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
4 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.17 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 3.59 |
Směrodatná odchylka: | 1.89 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
21. Zakoupené služby mobilního operátora O2 jsou vysoké kvality.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 11 | 21,15 % | 8,8 % |
8 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
5 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
6 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
4 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
2 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
10 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
9 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
1 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
3 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.02 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.94 |
Směrodatná odchylka: | 1.98 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
22. Kvalita doprovodných služeb mobilního operátora O2 je taktéž vysoké kvality.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 11 | 21,15 % | 8,8 % |
7 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
5 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
2 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
4 | 5 | 9,62 % | 4 % |
6 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
9 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
3 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
1 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
10 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.75 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 4.83 |
Směrodatná odchylka: | 2.2 |
Medián: | 6 |
Modus: | 8 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
23. Cenová úroveň poskytovaných služeb mobilního operátora O2 je odpovídající jejich kvalitě.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 11 | 21,15 % | 8,8 % |
4 | 10 | 19,23 % | 8 % |
1 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
5 | 5 | 9,62 % | 4 % |
6 | 5 | 9,62 % | 4 % |
10 | 5 | 9,62 % | 4 % |
3 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
2 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
8 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
9 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.98 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.4 |
Směrodatná odchylka: | 2.53 |
Medián: | 5 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
24. Mobilní operátor O2 využívá poutavé a zajímavé reklamní kampaně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
1 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
4 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
7 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
2 | 5 | 9,62 % | 4 % |
8 | 5 | 9,62 % | 4 % |
5 | 5 | 9,62 % | 4 % |
6 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
9 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
10 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.63 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 6.24 |
Směrodatná odchylka: | 2.5 |
Medián: | 4 |
Modus: | 3 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
25. Služby mobilního operátora O2 vždy splnily to, co jsem od nich očekával/a.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
4 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
6 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
3 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
1 | 5 | 9,62 % | 4 % |
10 | 5 | 9,62 % | 4 % |
8 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
2 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
9 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
5 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.44 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 6.72 |
Směrodatná odchylka: | 2.59 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
26. Zaměstnanci mobilního operátora O2 působili vždy odborným a vstřícným dojmem.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 13 | 25 % | 10,4 % |
5 | 10 | 19,23 % | 8 % |
8 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
6 | 5 | 9,62 % | 4 % |
3 | 5 | 9,62 % | 4 % |
1 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
9 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
10 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
2 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.02 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 4.19 |
Směrodatná odchylka: | 2.05 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
27. Všechny moje stížnosti na služby mobilního operátora O2 byly vždy vyřešeny.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 13 | 25 % | 10,4 % |
10 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
9 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
7 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
8 | 5 | 9,62 % | 4 % |
6 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
4 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
1 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
2 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
3 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.42 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.7 |
Směrodatná odchylka: | 2.39 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
28. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem společnosti O2.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
7 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
8 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
10 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
1 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
4 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
5 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
9 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
3 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
2 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.44 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.53 |
Směrodatná odchylka: | 2.35 |
Medián: | 7 |
Modus: | 6 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
29. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční mobilní operátor za lehce nižší ceny, zůstal/a bych věrný/a značce O2.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 14 | 26,92 % | 11,2 % |
5 | 8 | 15,38 % | 6,4 % |
10 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
9 | 5 | 9,62 % | 4 % |
7 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
8 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
2 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
6 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
4 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
3 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.13 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 10.32 |
Směrodatná odchylka: | 3.21 |
Medián: | 5 |
Modus: | 1 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
30. Pokud by obdobné služby nabídl konkurenční mobilní operátor za výrazně nižší ceny, zůstal/a bych věrný/a značce O2.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 21 | 40,38 % | 16,8 % |
8 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
3 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
2 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
10 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
7 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
6 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
9 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
5 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
4 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.69 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 9.58 |
Směrodatná odchylka: | 3.1 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
1 - velmi malý souhlas s tvrzením, 10 - velmi silný souhlas s tvrzením
31. Mobilního operátora O2 bych doporučil/a svým známým.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 12 | 23,08 % | 9,6 % |
1 | 9 | 17,31 % | 7,2 % |
10 | 7 | 13,46 % | 5,6 % |
7 | 6 | 11,54 % | 4,8 % |
8 | 5 | 9,62 % | 4 % |
6 | 4 | 7,69 % | 3,2 % |
9 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
3 | 3 | 5,77 % | 2,4 % |
2 | 2 | 3,85 % | 1,6 % |
4 | 1 | 1,92 % | 0,8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.56 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 7.95 |
Směrodatná odchylka: | 2.82 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.