Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení společenské odpovědnosti společnosti TESCO
Hodnocení společenské odpovědnosti společnosti TESCO
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Kubánková |
---|---|
Šetření: | 02. 08. 2010 - 09. 08. 2010 |
Počet respondentů: | 120 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.92 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem výzkumu je zjistit míru znalosti koncepce společenské odpovědnosti firem. Druhým cílem je analyzovat názory respondentů na konkrétní aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy TESCO ČR.
Odpovědi respondentů
1. 3. Víte co znamená (alespoň přibližně) pojem „trvale udržitelný rozvoj"?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 96 | 80 % | 80 % |
ne | 24 | 20 % | 20 % |
2. 4. Víte co znamená (alespoň přibližně) pojem „společenská odpovědnost“?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 104 | 86,67 % | 86,67 % |
ne | 16 | 13,33 % | 13,33 % |
3. Oblast péče o životní prostředí- se kterémi z těchto aktivit společnosti Tesco Stores ČR jste obeznámeni
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ani jedno z výše uvedených | 61 | 50,83 % | 50,83 % |
energeticky úsporná opatření v obchodech (víka na chladících boxech, pouití úsporných zářivek apod.) | 39 | 32,5 % | 32,5 % |
třídění odpadu a recyklace | 37 | 30,83 % | 30,83 % |
stavba energeticky úsporných supermarketů | 8 | 6,67 % | 6,67 % |
4. Oblast vztahů s okolím- se kterémi z těchto aktivit společnosti Tesco Stores ČR jste obeznámeni
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
podpora zdravého životního stylu (nutriční značení výrobků, vlastní výrobkové řady Healthy Living a Light Choices) | 46 | 38,33 % | 38,33 % |
ani jedno z výše uvedených | 46 | 38,33 % | 38,33 % |
charita a sponzorské aktivity (Běh pro život, spolupráce s neziskovými organizacemi apod.) | 45 | 37,5 % | 37,5 % |
komunikace se zákazníkem (výzkumy spokojenosti, změny na základě návrhů zákazníků apod.) | 19 | 15,83 % | 15,83 % |
preference místních dodatavelů | 8 | 6,67 % | 6,67 % |
5. Oblast vztahů se zaměstnanci se kterémi z těchto aktivit společnosti Tesco Stores ČR jste obeznámeni
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ani jedno z výše uvedených | 88 | 73,33 % | 73,33 % |
jistota zaměstnání | 17 | 14,17 % | 14,17 % |
podpora kariérního růstu zaměstnanců | 15 | 12,5 % | 12,5 % |
další vzdělávání zaměstnanců | 13 | 10,83 % | 10,83 % |
dobré platové podmínky | 4 | 3,33 % | 3,33 % |
6. Jak byste hodnotili přístup společnosti Tesco Stores ČR ve vztahu k životnímu prostředí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 57 | 47,5 % | 47,5 % |
dostatečný | 26 | 21,67 % | 21,67 % |
chvalitebný | 24 | 20 % | 20 % |
nedostatečný | 12 | 10 % | 10 % |
výborný | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
7. Jak byste hodnotili přístup společnosti Tesco Stores ČR ve vztahu ke svému okolí (komunity, zákazníci, dodavatelé)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 60 | 50 % | 50 % |
chvalitebný | 33 | 27,5 % | 27,5 % |
dostatečný | 18 | 15 % | 15 % |
nedostatečný | 7 | 5,83 % | 5,83 % |
výborný | 2 | 1,67 % | 1,67 % |
8. Jak byste hodnotili přístup společnosti Tesco Stores ČR ve vztahu k zaměstnancům?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 58 | 48,33 % | 48,33 % |
dostatečný | 37 | 30,83 % | 30,83 % |
nedostatečný | 13 | 10,83 % | 10,83 % |
chvalitebný | 12 | 10 % | 10 % |
9. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 68 | 57,14 % | 56,67 % |
muž | 51 | 42,86 % | 42,5 % |
10. Kolik Vám je let?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 22 | 19,3 % | 18,33 % |
27 | 12 | 10,53 % | 10 % |
23 | 10 | 8,77 % | 8,33 % |
25 | 9 | 7,89 % | 7,5 % |
26 | 9 | 7,89 % | 7,5 % |
28 | 8 | 7,02 % | 6,67 % |
22 | 6 | 5,26 % | 5 % |
20 | 5 | 4,39 % | 4,17 % |
21 | 5 | 4,39 % | 4,17 % |
34 | 4 | 3,51 % | 3,33 % |
ostatní odpovědi | 24 | 21,05 % | 20 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 27.17 |
Minimum: | 20 |
Maximum: | 50 |
Variační rozpětí: | 30 |
Rozptyl: | 34.59 |
Směrodatná odchylka: | 5.88 |
Medián: | 25 |
Modus: | 24 |
11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 65 | 55,56 % | 54,17 % |
středoškolské (maturita) | 45 | 38,46 % | 37,5 % |
střední odborné (vyučení) | 5 | 4,27 % | 4,17 % |
Studentka VŠ | 1 | 0,85 % | 0,83 % |
základní | 1 | 0,85 % | 0,83 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (67,8 %)
- facebook.com (14,7 %)
- vyplnto.cz (7,5 %)
- search.seznam.cz (2,4 %)
- google.cz (2,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.