Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení Vysoké školy ekonomické
Hodnocení Vysoké školy ekonomické
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | 2bj |
---|---|
Šetření: | 09. 12. 2008 - 06. 01. 2009 |
Počet respondentů: | 89 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 9.91 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 15,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem průzkumu je zjistit, jak hodnotí studenti VŠE svoji alma mater a její jednotlivé fakulty, případně obory. Výsledky průzkumu mohou být zveřejněny, aby opět rozvířily nekonečné diskuze na téma "Která fakulta je nejlepší?" případně, aby posloužily firmám k lepší orientaci mezi potenciálními zaměstnanci. Anketa si však neklade za cíl stát se nějakým oficiálním žebříčkem. Jde pouze o průzkum.
Odpovědi respondentů
1. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentem bakalářského studia VŠE → otázka č. 3, studentem magisterského studia nebo absolventem VŠE → otázka č. 3, studentem jiné vysoké školy → otázka č. 2, nejsem vysokoškolák → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studentem bakalářského studia VŠE | 49 | 55,06 % | 55,06 % |
studentem magisterského studia nebo absolventem VŠE | 29 | 32,58 % | 32,58 % |
studentem jiné vysoké školy | 6 | 6,74 % | 6,74 % |
nejsem vysokoškolák | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
2. O VŠE mám následující mínění (z doslechu)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zaměřená spíše na praxi vs. spíše teoreticky zaměřená | 1-0-1 | 0.455 | 0.43 |
kvalitní vs. nekvalitní | 1-0-1 | -0.182 | 0.694 |
prestižní vs. nepříliš prestižní | 1-0-1 | -0.091 | 0.628 |
podceňovaná vs. přeceňovaná | 1-0-1 | 0.455 | 0.248 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
3. O VŠE mám následující mínění
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zaměřená spíše na praxi vs. spíše teoreticky zaměřená | 1-0-1 | 0.423 | 0.424 |
kvalitní vs. nekvalitní | 1-0-1 | -0.372 | 0.336 |
obtížná vs. jednoduchá | 1-0-1 | -0.064 | 0.342 |
prestižní vs. nepříliš prestižní | 1-0-1 | -0.449 | 0.452 |
podceňovaná vs. přeceňovaná | 1-0-1 | -0.308 | 0.393 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
4. Studuji nebo jsem studoval na fakultě/ách
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 23 | 30,67 % | 25,84 % |
Fakulta národohospodářská (F5) | 16 | 21,33 % | 17,98 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 15 | 20 % | 16,85 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 14 | 18,67 % | 15,73 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 11 | 14,67 % | 12,36 % |
Fakulta managementu | 2 | 2,67 % | 2,25 % |
5. Myslíte si, že dokážete objektivně zhodnotit, která fakulta je "nej"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 14, špíše subjektivně, ale pokusím se → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
špíše subjektivně, ale pokusím se | 39 | 43,82 % | 43,82 % |
ne | 31 | 34,83 % | 34,83 % |
ano | 19 | 21,35 % | 21,35 % |
6. Z hlediska náročnosti požadavků kladených na studenty a nastavených pravidel je nejobtížnější:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 30 | 51,72 % | 33,71 % |
Fakulta národohospodářská (F5) | 10 | 17,24 % | 11,24 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 9 | 15,52 % | 10,11 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 6 | 10,34 % | 6,74 % |
Fakulta managementu | 2 | 3,45 % | 2,25 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
7. Z hlediska náročnosti požadavků kladených na studenty a nastavených pravidel je nejjednodušší:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 22 | 37,93 % | 24,72 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 15 | 25,86 % | 16,85 % |
Fakulta národohospodářská (F5) | 11 | 18,97 % | 12,36 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 7 | 12,07 % | 7,87 % |
Fakulta managementu | 2 | 3,45 % | 2,25 % |
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
8. Z hlediska vyučovaných předmětů a přístupu pedagogů je nejkvalitnější
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 15 | 27,78 % | 16,85 % |
Fakulta národohospodářská (F5) | 12 | 22,22 % | 13,48 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 11 | 20,37 % | 12,36 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 11 | 20,37 % | 12,36 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 5 | 9,26 % | 5,62 % |
9. Z hlediska vyučovaných předmětů a přístupu pedagogů je nejméně kvalitní:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta národohospodářská (F5) | 19 | 32,76 % | 21,35 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 12 | 20,69 % | 13,48 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 11 | 18,97 % | 12,36 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 8 | 13,79 % | 8,99 % |
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 6 | 10,34 % | 6,74 % |
Fakulta managementu | 2 | 3,45 % | 2,25 % |
10. Z hlediska získaných poznatků a jejich využitelnosti v praxi je nejlepší:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 23 | 39,66 % | 25,84 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 22 | 37,93 % | 24,72 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 6 | 10,34 % | 6,74 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 4 | 6,9 % | 4,49 % |
Fakulta národohospodářská (F5) | 2 | 3,45 % | 2,25 % |
Fakulta managementu | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
11. Z hlediska získaných poznatků a jejich využitelnosti v praxi je nejméně užitečná:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta národohospodářská (F5) | 24 | 41,38 % | 26,97 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 15 | 25,86 % | 16,85 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 8 | 13,79 % | 8,99 % |
Fakulta managementu | 7 | 12,07 % | 7,87 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 3 | 5,17 % | 3,37 % |
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
12. Z hlediska budování kariéry a pohledu budoucích zaměstnavatelů je nejlepší:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 25 | 43,1 % | 28,09 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 15 | 25,86 % | 16,85 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 10 | 17,24 % | 11,24 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 4 | 6,9 % | 4,49 % |
Fakulta managementu | 2 | 3,45 % | 2,25 % |
Fakulta národohospodářská (F5) | 2 | 3,45 % | 2,25 % |
13. Z hlediska budování kariéry a pohledu budoucích zaměstnavatelů je nejhorší volbou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta národohospodářská (F5) | 32 | 55,17 % | 35,96 % |
Fakulta managementu | 10 | 17,24 % | 11,24 % |
Fakulta mezinárodních vztahů (F2) | 8 | 13,79 % | 8,99 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 4 | 6,9 % | 4,49 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 3 | 5,17 % | 3,37 % |
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
14. Který obor je podle Vás nejobtížnějším na celé škole? Můžete napsat i více oborů.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Aplikovaná informatika a Finance.
Bankovnictví, finance, daně
daně
Diplomacie
ekonomie
finance
finance
finance
finance
finance
finance
Finance
finance
Finance
Finance
Finance aspol.
finance, daně
Finance, ekonometrie
Finance, Matematické metody v ekonomii
finance, národní hospodářství
Finance, obory na F4
Finance, Statistika a ekonometrie
informatika
informatika a statistika
Informatika a statistika, Bankovnictví a účetnictví, Diplomacie
kognitivní informatika
Matematické metody v ekonomii
nemam prehled, ale tipuji nejaky obor z financi
Nemůžu posoudit, studuji Finance a mám ráda matematiku. Pro mě by bylo velmi náročné "drtit" se předměty typu dějiny čehosi apod. Na druhou stranu si dokážu představit studium statistiky. Pro každého je to jiné, tato otázka nemá opodstatnění, když nikdo z nás nevystudoval všechny obory a všechny fakulty
nevím
nevim
neznám všechny obory. z těch co znám zřejmě pojistná statistika
Obor ekonomie na 5. fakulte
politologie
sDV
Statistické metody
Statistika (no něco v tom stylu na F4).
Statistika a ekonometrie
Statistika a ekonometrie (F4)
účetnictví na FFÚ
všechny obory neznám, ale určitě bych sem zařadila obory spojené s programováním a finance
Zdanění a daňová politika :)
15. Které předměty jsou podle Vás nejobtížnější?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
11F201
11F201, 4ST201, 1MT200
4ST432 Modelování ve financích (Brada) Mezinárodní finance (Brůna) FU_330 Finanční matematika
5EN302 0VS201 5HP300
Dějiny ekonomického myšlení s Holmanem, Ekonomie s Chytilem
Ekonomie 2 Nákladové účetnictví
ekonomie 2
ekonomie 2
Ekonomie II.
ekonomie, fin. teorie
Ekonomie, Hospodářské dějiny
ekonomie, monetární makroanalýza
EVG
hospodářské dějiny
Hospodářské dějiny, Práva, Ekonomie
katedra MT
Makroanalýza, Ekonomie II
mam problem se splnenim pozadavku mikra II (jinak jsem se zatim nesetkala)
Manažerské účetnictví
manažerské účetnictví, statistika
Manažerské účetnictví; zdanění příjmů; finanční teorie, politika, instituce; matematika; centrální bankovnictví
Matematika
Matematika
matika statistika
mezinárodní monetární ekonomie a makroanalýza
Monetární makroanalýza
monetarni makroanalýza
Nákladové účetnictví, Finanční matematika
od katedry menove teorie a politiky
predmety F1 a F4
statistika
Statistika, Centrální bankovnictví
Statistika, finanční teorie, politika a instituce, matematika.
statistika, účetnictví
Statistika,ekonomie
teoretické bláboly z managementu a marketingu jakéhokoliv zaměření
Ty hodně teoretické jako jsou 11F201, 1MT200
z 1. fakulty - obtížná látka zkombinovaná se zvláštními profesory
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.