Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení webu www.marketingostrava.cz

Hodnocení webu www.marketingostrava.cz

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Roman Navratil
Šetření:19. 02. 2011 - 21. 02. 2011
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jedná se o dotazník pro účely cvičení na ekonomické fakultě VSB. Jde o zhodnocení webu www.marketingostrava.cz. Za vyplnění děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Věděli jste o existenci stránek www.marketingostrava.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2062,5 %62,5 %  
ne1237,5 %37,5 %  

Graf

2. Kde jste se dozvěděli o existenci těchto stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve škole1753,13 %53,13 %  
Od kamaráda atd.721,88 %21,88 %  
Z vyplnto.cz618,75 %18,75 %  
Jinde26,25 %6,25 %  

Graf

3. Jak často stránku navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy1031,25 %31,25 %  
Vyjímečně1031,25 %31,25 %  
Měsíčně (i několikrát)825 %25 %  
Denně (i několikrát)26,25 %6,25 %  
Týdně (i několikrát)26,25 %6,25 %  

Graf

4. Má/měla pro vás stránka nějaký přínos?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše Ano1134,38 %34,38 %  
Ne1031,25 %31,25 %  
Spíše Ne721,88 %21,88 %  
Ano412,5 %12,5 %  

Graf

5. Co se týče grafiky, hodnotíte web jako?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý1237,5 %37,5 %  
chvalitebný928,13 %28,13 %  
dostatečný618,75 %18,75 %  
nedostatečný39,38 %9,38 %  
výborný26,25 %6,25 %  

Graf

6. Jak jste spokojeni s jednotlivými aspekty stránky www.marketingostrava.cz (1=velmi , 5=vůbec ne).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Grafické zpracování2.9061.147
Obsah2.6560.851
Přehlednost2.6250.922
Aktuálnost2.4690.749

Graf

7. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-242371,88 %71,88 %  
25-30825 %25 %  
31-4013,13 %3,13 %  

Graf

8. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2784,38 %84,38 %  
Podnikatel/živnostník39,38 %9,38 %  
Zaměstnanec26,25 %6,25 %  

Graf

9. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž1753,13 %53,13 %  
Žena1546,88 %46,88 %  

Graf

10. Máte nějaký vztah k VŠB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem studentem2268,75 %68,75 %  
Nemám žádný vztah k VŠB928,13 %28,13 %  
Ano, jsem zaměstnanec13,13 %3,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (95,7 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Navratil, R.Hodnocení webu www.marketingostrava.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hodnoceni-webu-www-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.