Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení značky Nike

Hodnocení značky Nike

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Turková
Šetření:06. 12. 2018 - 12. 12. 2018
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Hodnocení značky Nike". Dotazník je zcela anonymní a výsledky budou sloužit pouze ke zpracování seminární práce.

Všem děkuji za Váš čas !

Adéla Turková, studentka 1. ročníku navazujícího magisterského studia VSRRN ČZU v Praze.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostný sportovec/kyně2450 %50 %  
Ke sportu nemám žádný vztah1122,92 %22,92 %  
Aktivní sportovec/kyně816,67 %16,67 %  
Sport pouze sleduji510,42 %10,42 %  

Graf

2. Vlastníte nějaký produkt od Nike?

V případě zvolení odpovědi "ne", dále již nepokračujete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4491,67 %91,67 %  
Ne48,33 %8,33 %  

Graf

3. Jaký/é produkt/y od této značky vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obuv3470,83 %70,83 %  
Oblečení2858,33 %58,33 %  
Sportovní vybavení918,75 %18,75 %  
Jsem zástupce europoidní rasy, Nike tedy nosit nemůžu12,08 %2,08 %  
Nevybavuji si, na značku moc nekoukám.12,08 %2,08 %  
kšilt12,08 %2,08 %  
potítka12,08 %2,08 %  
žádný12,08 %2,08 %  
Cestovní tašku12,08 %2,08 %  
nevlastním12,08 %2,08 %  

Graf

4. Co vás motivovalo ke koupi produktu od této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Design2756,25 %56,25 %  
Kvalita2450 %50 %  
Značka2245,83 %45,83 %  
Cena1122,92 %22,92 %  
náhoda24,17 %4,17 %  
Nic. Ale můžu napsat, co mě odrazuje (viz odpověď na ot. č. 3)12,08 %2,08 %  
Nic.12,08 %2,08 %  
produkt jsem zdědila12,08 %2,08 %  
nic - dodtal jsem je12,08 %2,08 %  
Nic, nemám ráda tuto značku, cíleně jí bojkotuji12,08 %2,08 %  
byla sleva12,08 %2,08 %  
Jiné12,08 %2,08 %  
dostal jsem to12,08 %2,08 %  
nic12,08 %2,08 %  

Graf

5. Jaké zboží máte od Nike nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obuv2960,42 %60,42 %  
Oblečení918,75 %18,75 %  
žádné24,17 %4,17 %  
Takové, co nemám terč na trefování (ten blbý znak)12,08 %2,08 %  
Nemám žádnou preferenci.12,08 %2,08 %  
Čelenky na fotbal 12,08 %2,08 %  
nemám oblíbené zboží12,08 %2,08 %  
žádné z uvedených12,08 %2,08 %  
Jiné12,08 %2,08 %  
cokoliv12,08 %2,08 %  
nic12,08 %2,08 %  

Graf

6. Ohodnoťte vlastnosti produktů Nike.

Hodnocení jako ve škole: 1= nejlepší, 5=nejhoší

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita2.1041.26
Design2.0631.35
Cena2.8540.875

Graf

7. Jste s touto značkou a jeho produkty spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2552,08 %52,08 %  
Určitě ano1531,25 %31,25 %  
Nevím48,33 %8,33 %  
Spíše ne24,17 %4,17 %  
Určitě ne24,17 %4,17 %  

Graf

8. Jak často zhruba nakupujete oblečení/obuv od značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok1735,42 %35,42 %  
1x za půl rok1225 %25 %  
1x za čtvrt rok1020,83 %20,83 %  
Nenakupuji918,75 %18,75 %  

Graf

9. Platí pro vás pravidlo vyšší cena= vyšší kvalita a naopak?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1429,17 %29,17 %  
Nevím1225 %25 %  
Spíše ne1225 %25 %  
Určitě ne816,67 %16,67 %  
Určitě ano24,17 %4,17 %  

Graf

10. Koupili byste si další produkty od této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano2143,75 %43,75 %  
Spíše ano1837,5 %37,5 %  
Nevím510,42 %10,42 %  
Ne48,33 %8,33 %  

Graf

11. Doporučili byste tuto značku dalším lidem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano1939,58 %39,58 %  
Spíše ano1939,58 %39,58 %  
Nevím510,42 %10,42 %  
Určitě ne48,33 %8,33 %  
Spíše ne12,08 %2,08 %  

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2960,42 %60,42 %  
Muž1939,58 %39,58 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let2756,25 %56,25 %  
26-35 let1122,92 %22,92 %  
36-46 let612,5 %12,5 %  
více než 46 let48,33 %8,33 %  

Graf

14. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha1429,17 %29,17 %  
Středočeský kraj612,5 %12,5 %  
Ústecký kraj612,5 %12,5 %  
Jihočeský kraj510,42 %10,42 %  
Kraj Vysočina48,33 %8,33 %  
Moravskoslezský kraj36,25 %6,25 %  
Olomoucký kraj36,25 %6,25 %  
Jihomoravský kraj24,17 %4,17 %  
Plzeňský kraj24,17 %4,17 %  
Královehradecký kraj12,08 %2,08 %  
Karlovarský kraj12,08 %2,08 %  
Pardubický kraj12,08 %2,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Co vás motivovalo ke koupi produktu od této značky?

  • odpověď Kvalita:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 7. Jste s touto značkou a jeho produkty spokojeni?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 10. Koupili byste si další produkty od této značky?
  • odpověď Značka:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl rok na otázku 8. Jak často zhruba nakupujete oblečení/obuv od značky Nike?

10. Koupili byste si další produkty od této značky?

  • odpověď Určitě ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 11. Doporučili byste tuto značku dalším lidem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 7. Jste s touto značkou a jeho produkty spokojeni?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

2. Vlastníte nějaký produkt od Nike?

3. Jaký/é produkt/y od této značky vlastníte?

4. Co vás motivovalo ke koupi produktu od této značky?

5. Jaké zboží máte od Nike nejraději?

6. Ohodnoťte vlastnosti produktů Nike.

7. Jste s touto značkou a jeho produkty spokojeni?

8. Jak často zhruba nakupujete oblečení/obuv od značky Nike?

9. Platí pro vás pravidlo vyšší cena= vyšší kvalita a naopak?

10. Koupili byste si další produkty od této značky?

11. Doporučili byste tuto značku dalším lidem?

12. Pohlaví

13. Věk

14. V jakém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

2. Vlastníte nějaký produkt od Nike?

3. Jaký/é produkt/y od této značky vlastníte?

4. Co vás motivovalo ke koupi produktu od této značky?

5. Jaké zboží máte od Nike nejraději?

6. Ohodnoťte vlastnosti produktů Nike.

7. Jste s touto značkou a jeho produkty spokojeni?

8. Jak často zhruba nakupujete oblečení/obuv od značky Nike?

9. Platí pro vás pravidlo vyšší cena= vyšší kvalita a naopak?

10. Koupili byste si další produkty od této značky?

11. Doporučili byste tuto značku dalším lidem?

12. Pohlaví

13. Věk

14. V jakém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Turková, A.Hodnocení značky Nike (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://hodnoceni-znacky-nike.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.