Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení značky Signal

Hodnocení značky Signal

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Kyralová
Šetření:23. 02. 2012 - 29. 02. 2012
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Dotazník se týká marketingového mixu značky Signal.

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Kde nakupujete zubní pastu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v hypermarketu nebo supermarketu6153,98 %53,98 %  
v drogerii4640,71 %40,71 %  
v lékárně65,31 %5,31 %  

Graf

2. Využíváte internetové obchody ke koupi drogistického zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9987,61 %87,61 %  
jen pro některé druhy zboží108,85 %8,85 %  
ano43,54 %3,54 %  

Graf

3. Jaký typ zubní pasty nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro komplexní péči4741,59 %41,59 %  
bělící pastu2723,89 %23,89 %  
pro citlivé zuby2421,24 %21,24 %  
s přírodními výtažky1513,27 %13,27 %  

Graf

4. Podle čeho si vybíráte zubní pastu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účinku8575,22 %75,22 %  
ceny5447,79 %47,79 %  
doporučení lékaře3329,2 %29,2 %  
slevy2421,24 %21,24 %  
obalu1614,16 %14,16 %  
reklamy108,85 %8,85 %  

Graf

5. Kolik jste ochotni zaplatit za zubní pastu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
60 - 30 Kč5044,25 %44,25 %  
100 - 60 Kč4842,48 %42,48 %  
nad 100 Kč108,85 %8,85 %  
pod 30 Kč54,42 %4,42 %  

Graf

6. Jakou značku zubní pasty používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Colgate3127,43 %27,43 %  
Elmex2522,12 %22,12 %  
Signal2522,12 %22,12 %  
jinou2017,7 %17,7 %  
Odol1210,62 %10,62 %  

Graf

7. Odkud znáte značku Signal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy6658,41 %58,41 %  
z obchodu4640,71 %40,71 %  
z ordinace zubního lékaře10,88 %0,88 %  

Graf

8. Když se řekne Signal, co se vám vybaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zupní pasta9382,3 %82,3 %  
logo Signal 1210,62 %10,62 %  
firma zabývající se dentální hygienou65,31 %5,31 %  
zubní kartáček21,77 %1,77 %  

Graf

9. Jaký druh zubní pasty Signal je pro Vás nejznámější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Signal White Now7263,72 %63,72 %  
Signal Family2118,58 %18,58 %  
Signal Sensitive1614,16 %14,16 %  
Signal Anti Age43,54 %3,54 %  

Graf

10. Vyzkoušel/a jste někdy zubní pastu Signal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10290,27 %90,27 %  
ne119,73 %9,73 %  

Graf

11. Byli jste spokojeni s efektem zubní pasty Signal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [předčilo to mé očekáváníotázka č. 12, byl/a jsem spokojen/aotázka č. 12, účinek byl velmi malýotázka č. 12, nebyl/a jsem vůbec spokojen/aotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
byl/a jsem spokojen/a7270,59 %63,72 %  
účinek byl velmi malý3029,41 %26,55 %  

Graf

12. Vyzkoušeli jste některý z výrobků řady Komplexní péče (Signal Anti Age, Signal Global 8 Action White, Signal Sensitive, Signal Micro-Granutes)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, vyzkoušel/a jsemotázka č. 13, znám, ale nevyzkoušel/a jsemotázka č. 13, nevyzkoušel/a jsemotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vyzkoušel/a jsem4544,12 %39,82 %  
nevyzkoušel/a jsem3837,25 %33,63 %  
znám, ale nevyzkoušel/a jsem1918,63 %16,81 %  

Graf

13. Který z výrobků řady Komplexní péče jste vyzkoušeli/znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Signal Sensitive3351,56 %29,2 %  
Signal Micro Granutes2031,25 %17,7 %  
Signal Anti Age1117,19 %9,73 %  
Signal Global 8 Action White1117,19 %9,73 %  

Graf

14. Proč jste zubní pastu Signal nevyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám svoji jinou oblíbenou pastu3979,59 %34,51 %  
vysoká cena612,24 %5,31 %  
nebudí ve mě důvěru48,16 %3,54 %  

Graf

15. Z jakého důvodu byste přešli na jinou značku zubní pasty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrazná změna ceny3732,74 %32,74 %  
zjištěný nevhodný obsah zubní pasty v některé zemi EU3631,86 %31,86 %  
změna složení zubní pasty2623,01 %23,01 %  
nabídka balíčku zubní pasta + zubní kartáček1412,39 %12,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Proč jste zubní pastu Signal nevyzkoušeli?

  • odpověď mám svoji jinou oblíbenou pastu:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Vyzkoušel/a jste někdy zubní pastu Signal?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nakupujete zubní pastu?

2. Využíváte internetové obchody ke koupi drogistického zboží?

3. Jaký typ zubní pasty nejčastěji kupujete?

4. Podle čeho si vybíráte zubní pastu?

5. Kolik jste ochotni zaplatit za zubní pastu?

6. Jakou značku zubní pasty používáte nejčastěji?

7. Odkud znáte značku Signal?

8. Když se řekne Signal, co se vám vybaví?

9. Jaký druh zubní pasty Signal je pro Vás nejznámější?

10. Vyzkoušel/a jste někdy zubní pastu Signal?

11. Byli jste spokojeni s efektem zubní pasty Signal?

12. Vyzkoušeli jste některý z výrobků řady Komplexní péče (Signal Anti Age, Signal Global 8 Action White, Signal Sensitive, Signal Micro-Granutes)?

13. Který z výrobků řady Komplexní péče jste vyzkoušeli/znáte?

14. Proč jste zubní pastu Signal nevyzkoušeli?

15. Z jakého důvodu byste přešli na jinou značku zubní pasty?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nakupujete zubní pastu?

2. Využíváte internetové obchody ke koupi drogistického zboží?

3. Jaký typ zubní pasty nejčastěji kupujete?

4. Podle čeho si vybíráte zubní pastu?

5. Kolik jste ochotni zaplatit za zubní pastu?

6. Jakou značku zubní pasty používáte nejčastěji?

7. Odkud znáte značku Signal?

8. Když se řekne Signal, co se vám vybaví?

9. Jaký druh zubní pasty Signal je pro Vás nejznámější?

10. Vyzkoušel/a jste někdy zubní pastu Signal?

11. Byli jste spokojeni s efektem zubní pasty Signal?

12. Vyzkoušeli jste některý z výrobků řady Komplexní péče (Signal Anti Age, Signal Global 8 Action White, Signal Sensitive, Signal Micro-Granutes)?

13. Který z výrobků řady Komplexní péče jste vyzkoušeli/znáte?

14. Proč jste zubní pastu Signal nevyzkoušeli?

15. Z jakého důvodu byste přešli na jinou značku zubní pasty?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kyralová, K.Hodnocení značky Signal (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://hodnoceni-znacky-signal.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.