Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnota a znalost značky

Hodnota a znalost značky

Nákupní chování a rozhodování spotřebitelů
Nakupujete podle plánu, nebo impulzivně? Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování? Sledujete letáky?

(veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anastasiya Frizen
Šetření:11. 03. 2011 - 18. 03. 2011
Počet respondentů:183
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

 

zaprvé bych Vám chtěla poděkovat, že jste si našel/našla chvilku na vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky budou použity v mé bakalařské práci. Práce se zabývá analýzou značky minerální vody, kterou Vám ale nyní neprozradím, abych Vás neovlivnila při odpovídání na několik prvních otázek. Avšak název té značky se dozvíte v otázkách ke konci dotazníku.

 

Ještě jednou děkuji za Váš čas a přeji hezký den.

 

Anastasiya Frizen

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete minerální vodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16690,71 %90,71 %  
Ne179,29 %9,29 %  

Graf

2. Jak často kupujete minerální vodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několik krát za týden4625,14 %25,14 %  
téměř děnně4021,86 %21,86 %  
několik krát za měsíc3519,13 %19,13 %  
jednou za týden3217,49 %17,49 %  
méně částo3016,39 %16,39 %  

Graf

3. Jakou značku minerální vody preferujete/kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni5731,15 %31,15 %  
Dobrá voda2915,85 %15,85 %  
Aquilla2614,21 %14,21 %  
Magnezia2010,93 %10,93 %  
Korunní137,1 %7,1 %  
rajec73,83 %3,83 %  
bonaqua63,28 %3,28 %  
Poděbradka63,28 %3,28 %  
Evian21,09 %1,09 %  
Perrier10,55 %0,55 %  
nemám preferovanou značku10,55 %0,55 %  
saguaro10,55 %0,55 %  
Vittel10,55 %0,55 %  
nic10,55 %0,55 %  
Borjomi10,55 %0,55 %  
Bonnaqua10,55 %0,55 %  
bez cukru ale s prichuti10,55 %0,55 %  
Ondrášovka10,55 %0,55 %  
dle ceny10,55 %0,55 %  
nevim10,55 %0,55 %  
goccia carnia10,55 %0,55 %  
Mitická10,55 %0,55 %  
Žádnou nepreferuji10,55 %0,55 %  
Hanácká kyselka10,55 %0,55 %  
Saguro10,55 %0,55 %  
Vincentka10,55 %0,55 %  

Graf

4. Jakou značku minerální vody považujete za nejluxusnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni8948,63 %48,63 %  
Magnezia2111,48 %11,48 %  
Evian189,84 %9,84 %  
Aquiila168,74 %8,74 %  
Poděbradka42,19 %2,19 %  
Vittel42,19 %2,19 %  
borjomi31,64 %1,64 %  
Perrier31,64 %1,64 %  
Dobrá voda31,64 %1,64 %  
Vitel21,09 %1,09 %  
Perrier, Evian21,09 %1,09 %  
nic21,09 %1,09 %  
Korunní21,09 %1,09 %  
ani jednu21,09 %1,09 %  
chateldon 165010,55 %0,55 %  
Avian10,55 %0,55 %  
Borzhomi10,55 %0,55 %  
nevím10,55 %0,55 %  
zase si pletete minerální a pramenitou vodu10,55 %0,55 %  
Bonaqua :-)10,55 %0,55 %  
nepřemýšlela jsem o tom10,55 %0,55 %  
žádnou10,55 %0,55 %  
Luxusní :D lol10,55 %0,55 %  
evian, perrier10,55 %0,55 %  
vincentka10,55 %0,55 %  
Rajec10,55 %0,55 %  

Graf

5. Vybavite si nějaký slogan Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13875,41 %75,41 %  
Ne4524,59 %24,59 %  

Graf

6. Pokud v předchozí otázce jste zaškrtl(a) ano, zašktněte prosím, jaký slogan jste měl(a) na mysli

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni už není8760,84 %47,54 %  
Kde to žije, tam je Mattoni2819,58 %15,3 %  
Kde je Mattoni, tam je život2013,99 %10,93 %  
Pijte zdravě, pijte Mattoni21,4 %1,09 %  
nevim10,7 %0,55 %  
všechny uvedené kromě druhé odpovědi10,7 %0,55 %  
Mattoni uŠ¾ není10,7 %0,55 %  
ad 1 a 310,7 %0,55 %  
Kde je život, tam je Mattoni10,7 %0,55 %  
všechny, když je vidím10,7 %0,55 %  

Graf

7. Vybavite si nějakou konkrétní TV reklamu na Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11864,48 %64,48 %  
ne6535,52 %35,52 %  

Graf

8. Pokud v předchozí otázce jste zaškrtl(a) ano, popište prosím stručně dej reklamy

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

V hlavní roli modelka Hana Soukupová, jako patronka minerální vody Mattoni. Jako "víla" pobíhá v prostorách Rudolfina, místo oblečení je zahaléna do vody.

"Mattoni" prijede do hotelu, kde si zakaznik objednal mattoni

1) Reklamni upoutavku na ceskeho lva,otazky pokladane dvema hercum,ke konci slogan magnesie. 2) Reklama s Janem Krausem, sedi u stolu, pije mineralku,poradne se napije,polije se, ke konci zazni slogan pijte zdrave, pijte mattoni.

Ano, několik jestli se nemýlím bylo s Janem Krausem, kde reklamoval Mattoni že prospívá tělu, v některých případech spadl pak pod stůl, nebo řekl že ji používají barmani....Pak si ještě vzpomínám, na reklamu kde sedí smutný chlapík někde v resta\uraci a přijede žena v takových šatech jako z vody a je to Mattoni.

Baba v platje iz vodi :)

bar kde už není Mattoni

Boli tam vampirokovia a chceli si popit. Alebo nie? :))) hihi Zabava skoncila ked nebola vodicka:)

Budhař s Macháčkem :) Pokladání otázek oni na ně odpovídají. Slogan momentálně na televizních obrazovkách běží.

čeští lvi

číšník schovává poslední lahev za zády...

člověk v baru v plné zábavě si žongluje s flaškou přistoupí k baru a obědnává si mattony, ale je mu zodpovězeno že mattony už není. V tu chvíli se děj zastaví a všichni hrůzou stuhnou.

dáma s hrubým hlasem v luxusním klubu říká: Mattoni už není!

Děj probíhá v Disko klubu, došla jim voda v té době co chlap balil buchty! Takže - Mattoni už není! )

děj se odehrává v Karlových Varech, hlavní postavou je dívka se šaty z vody.

Diskotéka, kde dojde Matonni

diskotéka, matonni už není

Dívka oblečená jenom do vody přijde do hotelu a říká to Mattoni už není

Dívka oděná do vody vkráčí do restaurace a okouzlí svého partnera u stolu

dívka v šatech z vody přichází do restaurace za mužem co si přál mattoni! A upoutávky na českého lva zpovídání dvou osobností českého filmu!

dívka, zrozena z vody v Karlových Varech

Dívks přichází do restaurace, je nahá, zahalená pouze v pramenu vody ...

Hana Soukupová "oblečená" do vody nabízí zákazníkovi nápoj a říká: "Přál jste si Mattoni?"

Hana Soukupová vchází v Karlových Varech do restaurace ve vodních šatech a ptá se muže jestli si přál Mattoni

Hotel Pupp, Karlovy Vary, "Mattoni uz neni", prichazi slecna... )

Chlápek v reklamě si objedná Mattoni a přijde k němu žena "oděná" jen ve vodě a pronese - "Objednal jste si Mattoni?"

chlápek v restauraci chce mattoni a ta už došla, pak příjde nahá modelka oblečená do šatů z vody a řekne "přál ste si mattoni?"

Jan Kraus třesoucí pet lahev Mattoni.

jde nějaká "la diva" z vody do hotelu, kde na ni všici užasle čumí a jen si na to vzpomenu, tak sem nasranej, jak je ta reklama blbá

Jde o tu reklamu, jak tam jde ta žena oblečená do šatů z vody..;)

Karlové Vary...žena...schody....muž...Mattoni...voda teče po žene...muži stojí piska...Kde to žije tam je Mattoni

Kdy jde dívka s vodními šaty :D

když příjde nahá modelka na stůl oděna pouze ve vodě a řekne matoni už není

Letící orel

Lidi utíkající z party poté, co došla Mattoni.

Luxusním autem přivezou ženu, která má na sobě "šaty z vody". Vystoupí u restaurace, kterou prochází a dojde až na stůl k muži, kterému řekne: "Mattoni, už není".

Mattoni už není - lidi v baru nebo na párty nebo co to k čertu bylo..a přijde číšník a řekne ten slogan a všichni jsou z toho paf

Mattoni už není :)

Mattoni už není.

Mattony jako žena, když došla.

Mladý muž sedí v restauraci a čeká na někoho, pak se tam objevuje krásná žena ve vodních šatech.

modelka (saty z mineralni vody) vstupuje do luxusni restaurace

modelka jde na přehlídku oblečená jen do vody

Modelka jde po stole v šatech z vody a na konci šišlá

Modelka oblečená ve "vodních" šatech jde na večeři...

modelka oblečená ve vodě mattoni

modelka oděná do vody se přinese.

modelka se objeví skoro nahá a je celá zahalená v šatech z "vody" (mattoni)

Modelka stojící na stole, místo šatů ji obklopuje tryskající voda.

modelka v karlových varech, přichází oblečná jenom v kapách vody do restaurace.

Modelka v šatech z vody Mattoni

modelka ve "vodových" šatech jde k nějakýmu týpkovi do restaurace, stoupne si mu na stůl a řekne: "přál jste si mattoni?"

modelka ve vodě

Modelka zahalená do čatů z matoni, jde do restaurace a říká: přál jste si mattoni...

mpdelka s vodními šaty, Kraus "opilý" padá ze židle

muž sedí v restauraci objedná si mattoni, ta už není, vchází modelka oděná pouze do mattoni ptá se přál jste si mattoni?

muž si objedná mattoni, personál zjistí, že ta už není, přijede k budově auto, vystoupí díávka oblečená jen ve vodě ...

Muž si objedná v restauraci Mattoni, v tu chvíli přijíždí k restauraci krásná dívka, v luxusním voze, která má představovat Mattoni, dojde až na stůl hosta, který si Mattoni objednal a řekne ,,Přál jste si Mattoni?"

Muž v restauraci si objedná Mattoni. Před restauraci přijede auto, ze kterého vystoupí dívka oblečená pouze ve vodě a tím představuje mattoni.

Na party sa ľudia bavia, pijú Mattoni a zrazu čašník zakričí ze Mattoni už neni a jeden z mužov drží v ruke poslednú flašku Mattoni a všetci sa na ňho vrhnú.

na party: mattoni už není

nahá modelka obklopená minerální vodou, orel letící nad lesy a jezerem

Nahá modelka v Karlových Varech

Nahá modelka vstupuje do luxusní budovy oděna jen do "vody - Mattoni". Všichni na jí koukají.

Nahá žena vstupujici do sálu, telo ji kryje pouze voda....

nahá ženská s šaty z vody

ne pamatuji, sedl nejaky chlap a pil si mattoni

nějáká párty kde řeknou že mattoni už není :D

noční podnik nebo taneční sál, byla tam zvířata?

paní voda

párta a dojde minerálka každý odíde...

párty se vylidní poté, co barman ohlásí, že již není mattoni

pokud to nepletu...ženská jde zahalená vodou jako šaty do schodů....můž si ji objednal...

Polonahá dívka s francouzským přízvukem zahalená do proudu vody stojí na stole a obdivují jí chlápci, hraje podbízivá hudba a ona říká: "přál jste si mattoni"

Pomatuji si reklamu s Hanou Soukupovou, ktera prijde oblecena v satech z vody. Dale si pamatuji reklamu se sloganem Mattoni uz neni, to je skandal, kdy na party dosla Mattoni

pompézní vodní šaty

Reklama s modelkou, která představuje vodu Mattoni. Místo šatů je zahalená do kapiček vody...

reklama s vodními šary, jak se procházela po stole. Myslím, že šlo o modelku Hanu Svobodovou.

Reklama se sloganem Matonni už není.

reklama,která se odehrává v nějakém klubu a dojde matoni ... lidé odcházejí a pak se ozve,že je matoni a zase to ožije

s ptákem a Krausem

s Danielou Peštovou zahalenou jen do "vody"

s modelkou Hanou Soukupovou

S modelkou s "vodními" šaty.

S modelkou Soukupovou

s modelkou vystoupivší z vody!

S Petrou Němcovou - Vodní šaty

S tou nahou slečnou v hotelu :-)

slečna vejde nahá do hotelu, oděná jen ve vodních šatech.

Spot s Hanou Soukupovou.

Šaty z vody; chlápek přijde na párty a chce mattonku a už není

Topmodelka Hana Soukupová vystupuje ve vodních šatech z automobilu a poté jde po schodech do restaurace či nějakého sálu, kde vystoupí na stůl a prohlásí "Kde to žije, tam je Mattoni."

tu s tou ženou co má ruskej přízvuk a má jakoby šaty z vody, a pak ještě jednu, kde zaznělo mattoni už není...nějakej číšník to tam řiká,ale přesně už nevim. btw v tom dotazniku mas chybu...misto vek je v otazce napsano pohlaví a to v číslech fakt nedavam...mozna tak ze mam jedno :D

v baru číšník zavolá, že Mattoni už není a bar se poté zcela vylidní

V nejakem klubu kde vsichni tancuji a dojde voda,se znelkou Mattoni uz neni.

v reklamě jde do schodů krásná mladá žena oděná pouze ve "vodě"

V restauraci dosla Mattonka, prijizdi nejaka modelka oblecena ve vode

Zena rika zvlastnim prizvukem: Mattoni huz neni :D

zena ve vodnich satech

Zena, ktera ma obleceni (saty) z vody. Hezka reklama! Nejsem jista, ale 90% ze to je reklama Matonky. Prali jste si Mattoni?))))

Známá modelka vystupující z auta oděna v "šatech z vody" ,

žena oblečená ve vodě

Žena oblečená ve vodě....

žena s vodním závojem

žena s vodními šaty.....

žena vchází do hotelu odděna ve "vodních šatech"

žena vystupuje z vozidla a prochází po červeném koberci, všichni jí fotografují ....

Ženská oblečená v mattonce přikráčí chlápkoj na stul, pecka

телочка в платье из воды идет по красному ковру и все ахуевают)))

9. Potkavali jste se s venkovní reklamou (biilboard, bigboard, plakát) Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9954,1 %54,1 %  
Ne8445,9 %45,9 %  

Graf

10. Pokud v předchozí otázce jste zaškrtl(a) ano, popište prosím stručně, co to bylo a jak vypadalo

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.....

biilbord, mattoni a znak orla

Bilboard - orel

Bilboard s nějakým ptákem, snad orlicí

Billboard na D1 s velkým orlem na Billboardu

billboard na dálnici, na kterém byl znak mattoni - pták

billboard ve tvaru ptáka

Byl tam velký znak orla.

Byl to bilboard u dálnice a vím, že tam byl orel...toť vše...

Byl to pták. Vypadalo to jako pták, ale když jsem se na ten billboard zaměřil, pak už se mi zdalo, že to je nejspíš orel nebo lochnesská nestvůra.

D1 - orel (v obou smerech)

dálnice D1, obrovské logo u silnice (později potagováno sprejery :)

Jazik so zanakoj mattoni na nem.

Jejich veliký pták. Většinou umístěný někde u silnice v poli. Myslím, že byl zobrazen ve filmu Samotáři

klasicky orel Mattoni

logo firmy a nejnovější produkty

Matonni orel

Mattoni orel kdesi v poli u silnice.

Mattoni orel....u dálnic

mega orli u D1

modelka ve vodě

na billboardu bylo klasické logo mattoni

Na Billboardu na fotce ústa s jazykem ven, na němž logo Mattoni

Na ceste z Prahy do Karlovych Varech za mestem Bochov a jeste je na Namesti Republiky

na poli velký orel a pod ním mattoni

naha slečna, jde po stolu pak se obrati ve vodu:-)

Nejcasteji klasicky orel u dalnic.

Nejvíce si vybavím BB orla. Mimo jiné byl i ve filmu Samotáři.

nepamatuju

nepamatuju se

Nevybavím si ji jen vím že jsem ji viděla

obrovský orel u hlavní silnice před Karlovými Vary

obrovský poutač u Ostravy - mega velký pták na horizontu v poli u hlavního tahu Opava-Ostrava

Orel

orel

orel

Orel

orel mattoni podel dalnic

orel na poli, straŠNĚ VELIKEJ

Orel u D1

orel u dálnice

Orel u dálnice

Orel uprostřed pole, byly na D1

orel v polích podél dálnice!

orel veprostřed pole na D1 ( v obou směrech ;-)

orel?

Orlice

Orlice Mattoni na dalnici.

orlice na poli mattoni

Pomatuji si velke billboardy ve tvaru orla

Poze skleněná láheh s potiskem mattoni a se sloganem na bílém podkladu

Pri vjezdu do karlovych Varu je soha velkyho orla s logotypem mattoni

pták přes celý bilboard s velkým nápisem MATTONI

pták u dálnice

pták u dálnice na Plzeň

ptaska na celnice

Reklama - venkovní plocha, pokrytí mostu Legií billboardem.

reklama v časopise

se ptakem ))

Ten velkej orel u prahy směrem od boleslavi

u dalnice ten velkej ptak

u dálnice velký billboard orla Mattoni

u dalnice velky PTAK Mattoni orel

u dalnice, orel

už si nepamatuju

vedle dálnice D1 velký billboard ve tvaru sokola

velikej orel v polích

velké logo Mattoni vedle silnice

Velkej orel mattoni

velký billboard - pták

Velký billboard orla v poli

velky bily orel u dalnice na kopci :)

velký orel

velký orel

Velký orel Mattoni těstě před Prahou (směr od Liberce)

velký orel na billboardu u dálnice

velký orel podél dálnice

velký pták

орёл на трассах.

чаще всего встречаю в журналах все ту же телочку)

11. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12166,12 %66,12 %  
Muž6133,33 %33,33 %  
Š½ena10,55 %0,55 %  

Graf

12. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22-3113473,22 %73,22 %  
15-214122,4 %22,4 %  
32-4563,28 %3,28 %  
45 a více21,09 %1,09 %  

Graf

13. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou11060,11 %60,11 %  
vysokoškolské5731,15 %31,15 %  
vyšší odborná škola105,46 %5,46 %  
základní škola42,19 %2,19 %  
střední škola bez maturity10,55 %0,55 %  
stŠ™edoŠ¡kolské s maturitou10,55 %0,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete minerální vodu?

2. Jak často kupujete minerální vodu?

3. Jakou značku minerální vody preferujete/kupujete nejčastěji?

4. Jakou značku minerální vody považujete za nejluxusnější?

5. Vybavite si nějaký slogan Mattoni?

6. Pokud v předchozí otázce jste zaškrtl(a) ano, zašktněte prosím, jaký slogan jste měl(a) na mysli

7. Vybavite si nějakou konkrétní TV reklamu na Mattoni?

9. Potkavali jste se s venkovní reklamou (biilboard, bigboard, plakát) Mattoni?

11. Jste muž nebo žena?

12. Věk?

13. Nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete minerální vodu?

2. Jak často kupujete minerální vodu?

3. Jakou značku minerální vody preferujete/kupujete nejčastěji?

4. Jakou značku minerální vody považujete za nejluxusnější?

5. Vybavite si nějaký slogan Mattoni?

6. Pokud v předchozí otázce jste zaškrtl(a) ano, zašktněte prosím, jaký slogan jste měl(a) na mysli

7. Vybavite si nějakou konkrétní TV reklamu na Mattoni?

9. Potkavali jste se s venkovní reklamou (biilboard, bigboard, plakát) Mattoni?

11. Jste muž nebo žena?

12. Věk?

13. Nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Frizen, A.Hodnota a znalost značky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hodnota-a-znalost-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.