Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum hodnoty sportovní značky Alpine Pro

Výzkum hodnoty sportovní značky Alpine Pro

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Dobeš
Šetření:06. 12. 2015 - 15. 12. 2015
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem výzkumu je získání názorů na značku Alpine Pro, její celková oblíbenost a známost. Dotazník je určen respondentům ve věku od 16 let. Výsledky výzkumu použiji ve své seminární práci.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5452,94 %52,94 %  
Muž4847,06 %47,06 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 a více4746,08 %46,08 %  
21-25 let3433,33 %33,33 %  
16-20 let1211,76 %11,76 %  
26-30 let98,82 %8,82 %  

Graf

3. Jak často sportujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 krát týdně4039,22 %39,22 %  
3-4 krát týdně2928,43 %28,43 %  
nesportuji2019,61 %19,61 %  
více než 5 krát týdně1312,75 %12,75 %  

Graf

4. Nosíte sportovní oblečení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často6967,65 %67,65 %  
Ano, výjmečně2928,43 %28,43 %  
Ne43,92 %3,92 %  

Graf

5. Přiřaďte jednotlivým značkám pořadí podle známosti od 1.-5. místa, kdy 1 je nejznámější, 5 nejméně známá.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Nordblanc2.981.333
Alpine Pro1.7750.861
Direct Alpine4.6960.525
Salomon2.521.367
Hannah3.0291.303

Graf

6. Označte outdoorové sportovní značky, jejichž produkty vlastníte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alpine Pro7978,22 %77,45 %  
Salomon4544,55 %44,12 %  
Hannah3837,62 %37,25 %  
Nordblanc2928,71 %28,43 %  
Coleman1312,87 %12,75 %  
Direct Alpine65,94 %5,88 %  
Salewa54,95 %4,9 %  
Nic 21,98 %1,96 %  
Deuter, Pinguin, Jurek a další aneb vážně nebudu prohrabovat skříně, od koho všeho mám vybavení10,99 %0,98 %  
adidas, nike10,99 %0,98 %  
rossignol10,99 %0,98 %  
Inov 810,99 %0,98 %  
Envy, Hi-Tec, Loap10,99 %0,98 %  
hummel,nike10,99 %0,98 %  
craft, icebreaker, the noth face, arcteryx10,99 %0,98 %  
tilak, pinguin, progress-cz, smartwool10,99 %0,98 %  
pinguin, northpace, columbia, pathfinder, progress10,99 %0,98 %  
žádná10,99 %0,98 %  
Ani jedno10,99 %0,98 %  
žádnou10,99 %0,98 %  
Hannah10,99 %0,98 %  
Alpine Pro10,99 %0,98 %  
Nike, Adidas, Puma, O´neil, Roxy10,99 %0,98 %  
Silvini, Columbia, Nike, Adidas10,99 %0,98 %  
co třeba český Tilak? Je to špička trhu...? Nebo The North Face, Mammut, HingPoint atd. 10,99 %0,98 %  
nike10,99 %0,98 %  
Assics10,99 %0,98 %  
žádné10,99 %0,98 %  
QUECHUA10,99 %0,98 %  
Husky, Keen, LoweAlpine, Klimatex10,99 %0,98 %  
Horsefethers10,99 %0,98 %  
Willard10,99 %0,98 %  

Graf

7. Jaké produkty od Alpine Pro vlastníte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné87,84 %7,84 %  
bunda76,86 %6,86 %  
bundu43,92 %3,92 %  
Nic 43,92 %3,92 %  
zimní bundu32,94 %2,94 %  
kalhoty32,94 %2,94 %  
Mikina21,96 %1,96 %  
boty21,96 %1,96 %  
batoh21,96 %1,96 %  
termo prádlo10,98 %0,98 %  
ostatní odpovědi ponožky, trička, bundu
rukavice
Netuším aneb vážně nebudu prohrabovat skříně, jaké konkrétní vybacení od nich mám.
mikinu, triko
kalhoty, bunda zimní, sofshellová, batoh, trička, mikiny
bunda, boty
podvlékací termo prádlo, sportovní trika , sportovní kabelky
žádné - mají malé velikosti
kalhoty, bundu
sportovní zimní bunda
trenýrky, větrová bunda, zimní oteplené kalhory
zimní bundy, boty, funkční prádlo, batohy,
Bundy trika kalhoty
Zimní bunda, lyžařské kalhoty
Sotshelovou bundu \(kabát), sukni
kraťasy, tričko, vesta,kabát
zimní outdoorovou obuv, lyžařskou bundu + kalhoty, rukavice, trička, mikiny
Bunda, Termo prádlo, Lyžařské kalhoty
zimní bunda, mikina
mikina, boty
sandály, kraťasy, tričko
zimní kabát a zimní boty
zadny
kalhoty, kraťase, bundu
oblečení, lyžařské vybavení
zimní bunda
žádné, měla jsem v minulosti problémy s reklamací
kalhoty, bunda, cyklo dres
sportovní bunda, tepláky, trička, vestu
lyžařská bunda, kalhoty
lyžařská bunda, lyžařské kalhoty
softshelová bunda, boty
Mikinu
Budna
Stará lyžařská bunda
boty, mikina, trička, bunda
ten šunt ne
mikynu
Bunda, trika
Oblečení
Lyžařské vybavení na lyže
vybavení na běžky (boty, lyže)
Tričko, kalhoty, batoh
Trika
Kalhoty na snb
sport.tašky, kalhoty, fleecka
bundy, mikiny
Lyžařskou bundu
tričko, mikina, kraťasy
boty, bunda
bunda, kalhoty, mikina, triko, boty, cyklistické kalhoty
trička, letní obuv (sportovní sandály), sukni
bunda, trička
Trička apod
n
boty na hory
Zadne
Žádné - nevyhovuje mi jejich cena.
Žádné.
Lyžařská bunda
oblečení, brýle
oblečení na lyže
kalhoty, mikina
Trička, boty
nevlastnim
Bundy, vesty.
6664,71 %64,71 % 

Graf

8. Jak je pro Vás při nákupu důležitá: (1 nejvíce, 5 nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.3631.172
Značka3.6371.682
Design2.3331.281
Funkčnost1.7651.003
Pohodlí1.6270.92

Graf

9. Čím se necháváte při nákupu oblečení ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Časopis4.1270.896
Reklama3.7750.841
Vlastní zkušenost1.2840.4
Doporučení známého2.0490.674
Známá osobnost, která je tváří značky4.2840.909

Graf

10. Co se Vám vybaví, když se řekne Alpine Pro

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní oblečení98,82 %8,82 %  
hory87,84 %7,84 %  
Sport54,9 %4,9 %  
olympiáda43,92 %3,92 %  
nic32,94 %2,94 %  
olympijské hry21,96 %1,96 %  
Outdoor21,96 %1,96 %  
Zimní sportovní oblečení21,96 %1,96 %  
olympijské oblečení21,96 %1,96 %  
outdoorové oblečení21,96 %1,96 %  
ostatní odpovědi sportovní značka
Olympijské kolekce
obleceni sportovcu na OH
lyžování
spíš módní než sportovní
zimní obuv
solidní cena, kvalita
rozumná cena
sportovní oblečení, oblečení pro volný čas
Zimní lyžařská bunda
sportovní oblečení a boty
Sponzor olympijského týmu
konkrétní prodejna
bundy
Turistika
Reklama před sportovními přenosy
sportovnní oblečení
česká značka, oblečení pro olympioniky, streetové oblečení ale ne pro opravdovou zátěž
alpy
levna sportovni znacka pro lidi, kteri vi, co za svoje penize (ne)dostanou
obchod v areálu svit :-)
kvalita
oblečení pro olympioniky
nekvalitní komerční výrobky, které se jen tváří outdoorově
kolo
příjemné sportovní oblečení
lyžařské oblečení
sportovní oblečení pro olympioniky
zima
zimní bunda
Kvalitní lyžařská značka. Komfortní přiléhavé oblečení a hezké lyžařské bundy.
Zimní oblečení
Oblečení do hor, funkční oblečení,
Hory, zima, lyžování
lyžařské boty
předražený šunt
OH
zima, olympiáda
česká značka
oblečení olympioniků
Obchod
Lyže
sportovní vybavení
sportovni oblečení a outdoor oblečení
Lyžařské oblačení
nic moc kvalita, spíše jen do města, dají se sehnat kvalitnější věci za stejné peníze
sport, hory
Průměrně kvalitní, cenově dostupné sportovní oblečení, obuv a doplňky
dobrá kvalita za dobrou cenu
Krásné zboží za dost peněz
n
značka, která je dražší, než čemu odpovídá kvalita
Olympijské bundy České Reprezentace
Předražené.
Outdoorové vybavení.
bunda
Předražený hadry
oblečení
olympijské holinky
pěkné a kvalitní oblečení a můj kamarád :)
sportovní výbava pro zimní sporty
oblečení; boty
Ověřená značka, příjemné ceny, dobrá kvalita.
6361,76 %61,76 % 

Graf

11. Odkud značku znáte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z obchodů68,45 %5,88 %  
z reklamy34,23 %2,94 %  
internet22,82 %1,96 %  
z reklamy, prodejna ve Zline11,41 %0,98 %  
z obchodních center11,41 %0,98 %  
z obchodu, olympiády, reklamlamní letáky11,41 %0,98 %  
z prodejny11,41 %0,98 %  
osobní - sklad 34. budova Svit11,41 %0,98 %  
z televize11,41 %0,98 %  
osobní znalost a reklama11,41 %0,98 %  
ostatní odpovědi z prodejen sportovního oblečení
z reklamy, obchodu
Obchod na náměstí
obchod, reklama
Ze ZLÍNA
Z letáků
z prodejen sport. potřeb
Televize
obléká olympioniky
sport
ze sportu
kamenný obchod s oblečením
nevím
z obchodu ve meste
-
z osobní zkušenosti
obchodní dům
od kamaráda
z reklamy, obchodní sítě
denně míjím obchod
z jejich obchodů
z obchodu, reklamy
reklama v časopisu a z internetu
Z lyžařských závodů, z obchodu, ze svahů.
Sportovní obchod
Reklama, zkušenost etc.
Od mala od taty
Ze závodů
Z nákupu oblečení na sjezdové lyžování
z povídání
reklama
z reklamací
OC Chodov
reklamy
ze zaměstnání
Z vlastní zkušenosti, z obchodu
obchody, od známých
reklamy na netu + TV
z kamenného obchodu a letáku
vlastní zkušenost
z místa bydliště
Ze Zlína - obchod na Nám. Míru, outlet v areálu SVITU
z vlastní zkušenosti, zejména zde nakupuji pro děti
n
z nákupu
Z obchodních center, televize, od kamarádů
Obchod v sousedství.
OH
Z města
nepamatuju si
od známých
obchodní centra
z courání po obchodech
5374,65 %51,96 % 

Graf

12. Znáte někoho, kdo je značkou Alpine Pro sponzorován

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7472,55 %72,55 %  
Ano2827,45 %27,45 %  

Graf

13. Kdo je značkou Alpine Pro sponzorován

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Český olympijský tým517,86 %4,9 %  
Olympionici 414,29 %3,92 %  
ČOV310,71 %2,94 %  
olympijský tým27,14 %1,96 %  
ceska olympijska reprezentace13,57 %0,98 %  
Nechtěli jste se spíše zeptat, zda vím, kdo je sponzorován, než zda znám někoho sponzorovaného?13,57 %0,98 %  
český olympijský výbor13,57 %0,98 %  
olympijská výprava13,57 %0,98 %  
už nevím13,57 %0,98 %  
Ondřej Synek13,57 %0,98 %  
ostatní odpovědi Cesky olympijisky tym
Zimní Olympionici
biatlonisté
Český biatlonový tým, Český olympijský tým
Česká zimní reprezentace
český národní tým
Sudová
Česká Olympijská Reprezentace
828,57 %7,84 % 

Graf

14. Zaznamenaly jste nějakou reklamní kampaň značky Alpine Pro

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7068,63 %68,63 %  
Ano3231,37 %31,37 %  

Graf

15. Jaká kampaň to byla

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
olympijská 27,41 %1,96 %  
olympijská kolekce27,41 %1,96 %  
predstaveni kolekce obleceni13,7 %0,98 %  
olympijský tým13,7 %0,98 %  
ZOH13,7 %0,98 %  
už nevím13,7 %0,98 %  
nabídka na internetu13,7 %0,98 %  
na oblečení olympioniků, dobrá13,7 %0,98 %  
zimní olympiáda13,7 %0,98 %  
v časopise, pro koho si nepamatuji13,7 %0,98 %  
ostatní odpovědi v rámci olympiády
na slevu
Olympiáda
K zimní olympiádě. Týmová kolekce.
Nevim presne, ale par billboardu jsem videl.
Reklama v TV
kampaň na zimní i letní olympijské hry
Reklamní
asi oblečení na olympidády, ale reklamy mě nezajímají
plakát
Olympijské hry v Londýně a nová kolekce oblečení pro OH v Riu
Oblečení pro olympijské hry
OH
olympijská kampaň
slevy na internetu
1555,56 %14,71 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk

3. Jak často sportujete

4. Nosíte sportovní oblečení

5. Přiřaďte jednotlivým značkám pořadí podle známosti od 1.-5. místa, kdy 1 je nejznámější, 5 nejméně známá.

6. Označte outdoorové sportovní značky, jejichž produkty vlastníte

8. Jak je pro Vás při nákupu důležitá: (1 nejvíce, 5 nejméně)

9. Čím se necháváte při nákupu oblečení ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

12. Znáte někoho, kdo je značkou Alpine Pro sponzorován

14. Zaznamenaly jste nějakou reklamní kampaň značky Alpine Pro

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk

3. Jak často sportujete

4. Nosíte sportovní oblečení

5. Přiřaďte jednotlivým značkám pořadí podle známosti od 1.-5. místa, kdy 1 je nejznámější, 5 nejméně známá.

6. Označte outdoorové sportovní značky, jejichž produkty vlastníte

8. Jak je pro Vás při nákupu důležitá: (1 nejvíce, 5 nejméně)

9. Čím se necháváte při nákupu oblečení ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

12. Znáte někoho, kdo je značkou Alpine Pro sponzorován

14. Zaznamenaly jste nějakou reklamní kampaň značky Alpine Pro

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dobeš, M.Výzkum hodnoty sportovní značky Alpine Pro (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://hodnota-sportovni-znacky-ap.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.