Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
touto cestou bych Vás chtěla požádat o vyplnění dotazníku, jehož výsledky mi velmi pomohou při vypracovávání seminární práce na téma: Marketingový výzkum hodnoty značky Moira.
Dotazník Vám zabere pár minut a je zcela anonymní.
Výsledky dotazníku si budete moci prohlédnout po skončení šetření.
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku Moira?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
109
88,62 %
88,62 %
ne
14
11,38 %
11,38 %
2. Znáte jiné značky, které vyrábí funkční prádlo (termoprádlo)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
10
71,43 %
8,13 %
ano
4
28,57 %
3,25 %
3. Kterou značku znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Klimatex
4
100 %
3,25 %
Craft
2
50 %
1,63 %
4. Vlastníte funkční oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
3
75 %
2,44 %
ne
1
25 %
0,81 %
5. Toto oblečení je značky
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Klimatex
2
66,67 %
1,63 %
Craft
1
33,33 %
0,81 %
6. Vlastníte oblečení značky Moira?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
71
65,14 %
57,72 %
ne
38
34,86 %
30,89 %
7. O jaký druh oblečení jde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
triko (dlouhý a krátký rukáv, bez rukávu, rolák)
56
78,87 %
45,53 %
ponožky
22
30,99 %
17,89 %
spodky s dlouhou nohavicí, kraťasy
20
28,17 %
16,26 %
mikina
19
26,76 %
15,45 %
čepice, šátek, čelenka, rukavice
16
22,54 %
13,01 %
spodní prádlo
13
18,31 %
10,57 %
cyklo oblečení
3
4,23 %
2,44 %
fitness oblečení
3
4,23 %
2,44 %
kšiltovka
1
1,41 %
0,81 %
8. Pro jakou příležitost používáte toto oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sport
69
97,18 %
56,1 %
běžné denní nošení
21
29,58 %
17,07 %
9. Oblečení značky Moira nakupuji
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v ostatních prodejnách, které nabízejí oblečení Moira
45
63,38 %
36,59 %
ve značkových prodejnách MOIRA
23
32,39 %
18,7 %
po internetu
11
15,49 %
8,94 %
nenakupuji
8
11,27 %
6,5 %
10. Považujete se za věrného zákazníka značky Moira?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
31
43,66 %
25,2 %
spíše souhlasím
16
22,54 %
13,01 %
nesouhlasím
15
21,13 %
12,2 %
nevím
6
8,45 %
4,88 %
souhlasím
3
4,23 %
2,44 %
11. Vlastníte funkční oblečení jiné značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
82
75,23 %
66,67 %
ne
27
24,77 %
21,95 %
12. Toto oblečení je značky
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Klimatex
35
42,68 %
28,46 %
Craft
27
32,93 %
21,95 %
Senzor
19
23,17 %
15,45 %
Nevím
2
2,44 %
1,63 %
devold
2
2,44 %
1,63 %
icebreaker
2
2,44 %
1,63 %
fristads
1
1,22 %
0,81 %
Nord Blanc, Adidas
1
1,22 %
0,81 %
Hummel
1
1,22 %
0,81 %
icebreak, bamboo
1
1,22 %
0,81 %
oblečení z Austrálie; Tchibo
1
1,22 %
0,81 %
Nugget
1
1,22 %
0,81 %
Progress, Nike, Carra, Adidas
1
1,22 %
0,81 %
NB, Icebreaker, hannah
1
1,22 %
0,81 %
jiná značka
1
1,22 %
0,81 %
hannah
1
1,22 %
0,81 %
progress , x-bionic
1
1,22 %
0,81 %
nord blanc, hannah
1
1,22 %
0,81 %
rejoice
1
1,22 %
0,81 %
AlpinePro, Nord Blanc
1
1,22 %
0,81 %
jiné
1
1,22 %
0,81 %
voxx
1
1,22 %
0,81 %
progress
1
1,22 %
0,81 %
alpine pro
1
1,22 %
0,81 %
Hannah, Progress
1
1,22 %
0,81 %
hannah, devold...
1
1,22 %
0,81 %
jitex
1
1,22 %
0,81 %
13. Na škále 1-5 ohodnoťte výrok "Moira je značka..": (1-plně souhlasím, 5-určitě nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
kvalitní
1.954
1.328
trvanlivá
2.174
1.282
dostupná
2.45
1.091
moderní
2.532
1.111
příjemného materiálu
2.229
1.314
dobrého designu
2.578
1.271
14. Co si myslíte o značce Moira v souvislosti s ostatními značkami, které vyrábí funkční oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je srovnatelná
72
66,06 %
58,54 %
nevím
16
14,68 %
13,01 %
je lepší
14
12,84 %
11,38 %
je horší
7
6,42 %
5,69 %
15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Klimatex
1.651
2.007
Senzor
1.009
1.697
Craft
1.275
1.851
Moira
2.092
1.221
16. Myslíte si, že Moira dobře propaguje své produkty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
35
32,11 %
28,46 %
spíše souhlasím
31
28,44 %
25,2 %
spíše nesouhlasím
30
27,52 %
24,39 %
souhlasím
8
7,34 %
6,5 %
nesouhlasím
5
4,59 %
4,07 %
17. Spojujete si značku Moira s některou z těchto osobností?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nespojuji
98
89,91 %
79,67 %
Martin Šonka
4
3,67 %
3,25 %
Jiří Ježek
4
3,67 %
3,25 %
Petr Pilát
4
3,67 %
3,25 %
18. Ceny značky Moira jsou
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
odpovídají kvalitě
69
63,3 %
56,1 %
ceny neznám
22
20,18 %
17,89 %
předražené
16
14,68 %
13,01 %
levné
2
1,83 %
1,63 %
19. Chtěli byste, aby Moira rozšířila síť obchodů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je mi to jedno
61
55,96 %
49,59 %
ano, obchodů je málo
36
33,03 %
29,27 %
ne, je dostatečná
12
11,01 %
9,76 %
20. Doporučili byste tuto značku přátelům/známým?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
69
63,3 %
56,1 %
nevím
34
31,19 %
27,64 %
ne
6
5,5 %
4,88 %
21. Informace a novinky o značce Moira sleduji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesleduji
81
74,31 %
65,85 %
občas
28
25,69 %
22,76 %
22. Alespoň rekreačně se věnuji sportu
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
118
95,93 %
95,93 %
ne
5
4,07 %
4,07 %
23. Uveďte Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30
91
73,98 %
73,98 %
16-20
28
22,76 %
22,76 %
31-40
4
3,25 %
3,25 %
24. Uveďte Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
76
61,79 %
61,79 %
muž
47
38,21 %
38,21 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Senzor na otázku 12. Toto oblečení je značky
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Senzor=1 na otázku 15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
14. Co si myslíte o značce Moira v souvislosti s ostatními značkami, které vyrábí funkční oblečení?
odpověď je srovnatelná:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Senzor na otázku 12. Toto oblečení je značky
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Craft=2 na otázku 15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Senzor=1 na otázku 15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
odpověď Senzor=0:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Craft=0 na otázku 15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
18. Ceny značky Moira jsou
odpověď odpovídají kvalitě:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Považujete se za věrného zákazníka značky Moira?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrého designu=2 na otázku 13. Na škále 1-5 ohodnoťte výrok "Moira je značka..": (1-plně souhlasím, 5-určitě nesouhlasím)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, je dostatečná na otázku 19. Chtěli byste, aby Moira rozšířila síť obchodů?
20. Doporučili byste tuto značku přátelům/známým?
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Považujete se za věrného zákazníka značky Moira?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ponožky na otázku 7. O jaký druh oblečení jde?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spodky s dlouhou nohavicí, kraťasy na otázku 7. O jaký druh oblečení jde?
21. Informace a novinky o značce Moira sleduji
odpověď nesleduji:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moira=3 na otázku 15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny neznám na otázku 18. Ceny značky Moira jsou
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte značku Moira?
2. Znáte jiné značky, které vyrábí funkční prádlo (termoprádlo)?
6. Vlastníte oblečení značky Moira?
7. O jaký druh oblečení jde?
8. Pro jakou příležitost používáte toto oblečení?
9. Oblečení značky Moira nakupuji
10. Považujete se za věrného zákazníka značky Moira?
11. Vlastníte funkční oblečení jiné značky?
12. Toto oblečení je značky
13. Na škále 1-5 ohodnoťte výrok "Moira je značka..": (1-plně souhlasím, 5-určitě nesouhlasím)
14. Co si myslíte o značce Moira v souvislosti s ostatními značkami, které vyrábí funkční oblečení?
15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
16. Myslíte si, že Moira dobře propaguje své produkty?
17. Spojujete si značku Moira s některou z těchto osobností?
18. Ceny značky Moira jsou
19. Chtěli byste, aby Moira rozšířila síť obchodů?
20. Doporučili byste tuto značku přátelům/známým?
21. Informace a novinky o značce Moira sleduji
22. Alespoň rekreačně se věnuji sportu
23. Uveďte Váš věk
24. Uveďte Vaše pohlaví
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte značku Moira?
2. Znáte jiné značky, které vyrábí funkční prádlo (termoprádlo)?
6. Vlastníte oblečení značky Moira?
7. O jaký druh oblečení jde?
8. Pro jakou příležitost používáte toto oblečení?
9. Oblečení značky Moira nakupuji
10. Považujete se za věrného zákazníka značky Moira?
11. Vlastníte funkční oblečení jiné značky?
12. Toto oblečení je značky
13. Na škále 1-5 ohodnoťte výrok "Moira je značka..": (1-plně souhlasím, 5-určitě nesouhlasím)
14. Co si myslíte o značce Moira v souvislosti s ostatními značkami, které vyrábí funkční oblečení?
15. Oznámkujte vybrané značky jako ve škole (pokud značku neznáte přiřaďte číslo 0)
16. Myslíte si, že Moira dobře propaguje své produkty?
17. Spojujete si značku Moira s některou z těchto osobností?
18. Ceny značky Moira jsou
19. Chtěli byste, aby Moira rozšířila síť obchodů?
20. Doporučili byste tuto značku přátelům/známým?
21. Informace a novinky o značce Moira sleduji
22. Alespoň rekreačně se věnuji sportu
23. Uveďte Váš věk
24. Uveďte Vaše pohlaví
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.