Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnota značky Reebok

Hodnota značky Reebok

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslav Černý
Šetření:23. 01. 2011 - 26. 01. 2011
Počet respondentů:221
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěl bych Vás touto cestou požádat o vyplnění dotazníku o známosti a spokojenosti se značkou Reebok. Výsledky použiju k vypracování seminární práce na marketing.

 

Tento dotazník je anonymní. Jeho data nebudou zneužita v souladu se zákonem 101/2000 Sb. ze dne 4. dubna 2000 o ochraně osobních údajů usnesené Parlamentem ČR.

 

Děkuji, Miroslav Černý

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Reebok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21798,19 %98,19 %  
ne41,81 %1,81 %  

Graf

2. Považujete značku Reebok za módní nebo spíše sportovní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní18283,87 %82,35 %  
obojí3114,29 %14,03 %  
módní41,84 %1,81 %  

Graf

3. Setkáváte se často s výrobky Reebok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obšas9644,24 %43,44 %  
spíše ano5324,42 %23,98 %  
spíše ne3214,75 %14,48 %  
ano3114,29 %14,03 %  
ne73,23 %3,17 %  

Graf

4. Jak byste ohodnotili reklamní aktivity firmy Reebok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý8036,87 %36,2 %  
chvalitebný5525,35 %24,89 %  
dostatečný4721,66 %21,27 %  
nedostatečný2913,36 %13,12 %  
výborný62,76 %2,71 %  

Graf

5. Znáte nějakou reklamní tvář firmy Reebok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18183,41 %81,9 %  
ano3616,59 %16,29 %  

Graf

6. Můžete uvést jméno reklamní tváře značky Reebok?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alexander Ovečkin

Allan Iverson

Allen Iverson

Beckham, Lebron,

Hamilton

Helena Christensen

Henry

Henry

Henry

chuck norris

L. Vondráčková

Lucie Vondráčková

lucie vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková

Lucie Vondráčková, Nicol Vaidišová

Ryan Gigss,Thiery Henry

Thierry Henry

Thierry Henry

Thierry Henry

Thierry Henry

Thierry Henry(fotbalista)

Tierry Henry

Tom Kaulitz

Tom Kaulitz

Vaidišová

Vondráčková Lucka

znám ze zásilkového obchodu (neckermann.de)

7. Vlastníte alespoň jeden výrobek od této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12959,45 %58,37 %  
ne8840,55 %39,82 %  

Graf

8. Jaký typ produktů vlastníte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obuv7258,06 %32,58 %  
textil6653,23 %29,86 %  
doplňky2620,97 %11,76 %  
nic21,61 %0,9 %  

Graf

9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžné nošení6449,61 %28,96 %  
aerobic, fitness3224,81 %14,48 %  
běh2821,71 %12,67 %  
jiné aktivity2317,83 %10,41 %  
fotbal1410,85 %6,33 %  
tanec107,75 %4,52 %  
atletika107,75 %4,52 %  
tenis96,98 %4,07 %  
basketbal64,65 %2,71 %  
florbal32,33 %1,36 %  
nepoužívám výrobky této značky32,33 %1,36 %  

Graf

10. Jak jste spokojen/a se značkou Reebok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a8263,57 %37,1 %  
velmi spokojen/a4333,33 %19,46 %  
nepoužívám jí43,1 %1,81 %  

Graf

11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlnost4131,78 %18,55 %  
přijatelná cena3527,13 %15,84 %  
nevím1612,4 %7,24 %  
vysoká kvalita1511,63 %6,79 %  
design129,3 %5,43 %  
dostupnost produktů86,2 %3,62 %  
šíře sortimentu21,55 %0,9 %  

Graf

12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný7658,91 %34,39 %  
výborný2821,71 %12,67 %  
dobrý2317,83 %10,41 %  
dostatečný10,78 %0,45 %  
nedostatečný10,78 %0,45 %  

Graf

13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5240,31 %23,53 %  
dobrý4937,98 %22,17 %  
dostatečný1410,85 %6,33 %  
výborný1310,08 %5,88 %  
nedostatečný10,78 %0,45 %  

Graf

14. Jak hodnotíte design produktů Reebok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný6348,84 %28,51 %  
dobrý3224,81 %14,48 %  
výborný2418,6 %10,86 %  
dostatečný86,2 %3,62 %  
nedostatečný21,55 %0,9 %  

Graf

15. Jak byste ohodnotili dostupnost produktů značky Reebok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5240,31 %23,53 %  
dobrý3527,13 %15,84 %  
výborný2922,48 %13,12 %  
dostatečný86,2 %3,62 %  
nedostatečný53,88 %2,26 %  

Graf

16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5643,41 %25,34 %  
dobrý4736,43 %21,27 %  
výborný1310,08 %5,88 %  
dostatečný107,75 %4,52 %  
nedostatečný32,33 %1,36 %  

Graf

17. Jak hodnotíte pohodlnost produktů Reebok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5542,64 %24,89 %  
výborný4837,21 %21,72 %  
dobrý2317,83 %10,41 %  
dostatečný21,55 %0,9 %  
nedostatečný10,78 %0,45 %  

Graf

18. Doporučil/a byste značku Reebok jiným lidem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5945,74 %26,7 %  
ano4131,78 %18,55 %  
nevím2015,5 %9,05 %  
spiše ne86,2 %3,62 %  
ne10,78 %0,45 %  

Graf

19. Jak na Vás značka Reebok působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní6751,94 %30,32 %  
průměrná6449,61 %28,96 %  
nekvalitní10,78 %0,45 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12857,92 %57,92 %  
muž9342,08 %42,08 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3010848,87 %48,87 %  
15-209442,53 %42,53 %  
31-45177,69 %7,69 %  
45 a více20,9 %0,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte nějakou reklamní tvář firmy Reebok?

  • odpověď ano:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi lucie vondráčková na otázku 6. Můžete uvést jméno reklamní tváře značky Reebok?

7. Vlastníte alespoň jeden výrobek od této značky?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi aerobic, fitness na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atletika na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi běh na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi běžné nošení na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotbal na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné aktivity na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tanec na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen/a na otázku 10. Jak jste spokojen/a se značkou Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen/a na otázku 10. Jak jste spokojen/a se značkou Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlnost na otázku 11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná cena na otázku 11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita na otázku 11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 14. Jak hodnotíte design produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 14. Jak hodnotíte design produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 14. Jak hodnotíte design produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 15. Jak byste ohodnotili dostupnost produktů značky Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 15. Jak byste ohodnotili dostupnost produktů značky Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 15. Jak byste ohodnotili dostupnost produktů značky Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste značku Reebok jiným lidem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. Doporučil/a byste značku Reebok jiným lidem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 18. Doporučil/a byste značku Reebok jiným lidem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 19. Jak na Vás značka Reebok působí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrná na otázku 19. Jak na Vás značka Reebok působí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 17. Jak hodnotíte pohodlnost produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 17. Jak hodnotíte pohodlnost produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 17. Jak hodnotíte pohodlnost produktů Reebok?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňky na otázku 8. Jaký typ produktů vlastníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obuv na otázku 8. Jaký typ produktů vlastníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi textil na otázku 8. Jaký typ produktů vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-45 na otázku 21. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Setkáváte se často s výrobky Reebok?

10. Jak jste spokojen/a se značkou Reebok?

  • odpověď spíše spokojen/a:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?

20. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotbal na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?
  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lucie vondráčková na otázku 6. Můžete uvést jméno reklamní tváře značky Reebok?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi aerobic, fitness na otázku 9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Reebok?

2. Považujete značku Reebok za módní nebo spíše sportovní?

3. Setkáváte se často s výrobky Reebok?

4. Jak byste ohodnotili reklamní aktivity firmy Reebok?

5. Znáte nějakou reklamní tvář firmy Reebok?

6. Můžete uvést jméno reklamní tváře značky Reebok?

7. Vlastníte alespoň jeden výrobek od této značky?

8. Jaký typ produktů vlastníte?

9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?

10. Jak jste spokojen/a se značkou Reebok?

11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?

12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?

13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?

14. Jak hodnotíte design produktů Reebok?

15. Jak byste ohodnotili dostupnost produktů značky Reebok?

16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?

17. Jak hodnotíte pohodlnost produktů Reebok?

18. Doporučil/a byste značku Reebok jiným lidem?

19. Jak na Vás značka Reebok působí?

20. Pohlaví

21. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Reebok?

2. Považujete značku Reebok za módní nebo spíše sportovní?

3. Setkáváte se často s výrobky Reebok?

4. Jak byste ohodnotili reklamní aktivity firmy Reebok?

5. Znáte nějakou reklamní tvář firmy Reebok?

6. Můžete uvést jméno reklamní tváře značky Reebok?

7. Vlastníte alespoň jeden výrobek od této značky?

8. Jaký typ produktů vlastníte?

9. Při jaké příležitosti používáte značku Reebok?

10. Jak jste spokojen/a se značkou Reebok?

11. Čeho si na výrobcích Reebok nejvíce ceníte?

12. Jak hodnotíte kvalitu produktů?

13. Jak hodnotíte cenu produktů Reebok?

14. Jak hodnotíte design produktů Reebok?

15. Jak byste ohodnotili dostupnost produktů značky Reebok?

16. Jak byste ohodnotili šíři sortimentu produktů Reebok?

17. Jak hodnotíte pohodlnost produktů Reebok?

18. Doporučil/a byste značku Reebok jiným lidem?

19. Jak na Vás značka Reebok působí?

20. Pohlaví

21. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Černý, M.Hodnota značky Reebok (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hodnota-znacky-reebo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.