Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnota značky Under Armour

Hodnota značky Under Armour

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Benda
Šetření:18. 12. 2015 - 20. 12. 2015
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Krásný den,

chtěl bych Vás poprosit o pomoc se seminární prací na téma Hodnota a image sportovní značky Under Armour.
K tomu potřebuji vaše názory a zkušenosti s touto značkou.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž10772,3 %72,3 %  
Žena4127,7 %27,7 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2910470,27 %70,27 %  
15-183322,3 %22,3 %  
30-4474,73 %4,73 %  
45+42,7 %2,7 %  

Graf

3. Znáte značku Under Armour?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12181,76 %81,76 %  
Ne2718,24 %18,24 %  

Graf

4. Kde jste se se značkou setkal(a) poprvé

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu4537,19 %30,41 %  
Ve filmu (seriálu)2117,36 %14,19 %  
Ve fitness centru1714,05 %11,49 %  
V kamenném obchodě64,96 %4,05 %  
Tomáš Benda nemá čuráka21,65 %1,35 %  
nepamatuji si21,65 %1,35 %  
Na Floridě 10,83 %0,68 %  
kamarád jí používá10,83 %0,68 %  
Na ostatních spolužácích z UK FTVS10,83 %0,68 %  
na svém krásném, pohledném a namakaném (hovadu) kamarádovi Tomášovi <310,83 %0,68 %  
reference kamaráda10,83 %0,68 %  
v USA10,83 %0,68 %  
v kabíne 10,83 %0,68 %  
Vo futbale, sponzor dresov10,83 %0,68 %  
u kamaráda hokejisty10,83 %0,68 %  
kamaradi10,83 %0,68 %  
radio10,83 %0,68 %  
na sportovní akci10,83 %0,68 %  
spotovní přenos10,83 %0,68 %  
u kamaráda10,83 %0,68 %  
Když jsem začala hrát softball před 3 roky. v softballové/baseballové komunitě je to velmi rozšířená a oblíbená značka10,83 %0,68 %  
futbal10,83 %0,68 %  
Roots Of Fight10,83 %0,68 %  
na tréninku10,83 %0,68 %  
Na lidech10,83 %0,68 %  
od bratra10,83 %0,68 %  
sportovci v TV10,83 %0,68 %  
V radiu , zelnacka10,83 %0,68 %  
u syna10,83 %0,68 %  
v zahraničí v obchodě10,83 %0,68 %  
sportovní klub10,83 %0,68 %  
u kamarádů10,83 %0,68 %  
V týmu10,83 %0,68 %  
vnuk10,83 %0,68 %  

Graf

5. Značka Under Armour je podle mě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní9074,38 %60,81 %  
Oblíbená5545,45 %37,16 %  
Designově povedená5242,98 %35,14 %  
Předražená4638,02 %31,08 %  
Přeceňovaná2016,53 %13,51 %  
Cool1814,88 %12,16 %  

Graf

6. Jak na Vás značka působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně11090,91 %74,32 %  
Negativně119,09 %7,43 %  

Graf

7. Jak na vás působí logo této značky? (známkování jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Originalita2.3391.166
Nadčasovost2.4381.238
Zapamatovatelnost1.8681.52
Sympatie2.1161.623

Graf

8. Vlastníte nějaký produkt této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7360,33 %49,32 %  
Ne4839,67 %32,43 %  

Graf

9. Uvažujete o jeho koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2858,33 %18,92 %  
Ne2041,67 %13,51 %  

Graf

10. Doporučil(a) byste značku svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6988,46 %46,62 %  
Ne911,54 %6,08 %  

Graf

11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Under Armour2.1761.577
Nike2.0271.215
Puma3.7031.02
Adidas2.4861.007
Umbro4.2571.461

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Značka Under Armour je podle mě:

  • odpověď Kvalitní:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=3 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Under Armour=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
  • odpověď Přeceňovaná:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativně na otázku 6. Jak na Vás značka působí?

8. Vlastníte nějaký produkt této značky?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=3 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=2 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma=3 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma=5 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umbro=4 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Under Armour=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Under Armour=2 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umbro=5 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma=4 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=2 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Doporučil(a) byste značku svým známým?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Under Armour=3 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
  • odpověď Ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Uvažujete o jeho koupi?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Uvažujete o jeho koupi?

10. Doporučil(a) byste značku svým známým?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Under Armour=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Under Armour=2 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=3 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma=4 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umbro=5 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=1 na otázku 11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Znáte značku Under Armour?

4. Kde jste se se značkou setkal(a) poprvé

5. Značka Under Armour je podle mě:

6. Jak na Vás značka působí?

7. Jak na vás působí logo této značky? (známkování jako ve škole)

8. Vlastníte nějaký produkt této značky?

9. Uvažujete o jeho koupi?

10. Doporučil(a) byste značku svým známým?

11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Znáte značku Under Armour?

4. Kde jste se se značkou setkal(a) poprvé

5. Značka Under Armour je podle mě:

6. Jak na Vás značka působí?

7. Jak na vás působí logo této značky? (známkování jako ve škole)

8. Vlastníte nějaký produkt této značky?

9. Uvažujete o jeho koupi?

10. Doporučil(a) byste značku svým známým?

11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Benda, T.Hodnota značky Under Armour (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://hodnota-znacky-under.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.