Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnota značky Under Armour
Hodnota značky Under Armour
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Benda |
---|---|
Šetření: | 18. 12. 2015 - 20. 12. 2015 |
Počet respondentů: | 148 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 8.44 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 89,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Krásný den,
chtěl bych Vás poprosit o pomoc se seminární prací na téma Hodnota a image sportovní značky Under Armour.
K tomu potřebuji vaše názory a zkušenosti s touto značkou.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 107 | 72,3 % | 72,3 % |
Žena | 41 | 27,7 % | 27,7 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-29 | 104 | 70,27 % | 70,27 % |
15-18 | 33 | 22,3 % | 22,3 % |
30-44 | 7 | 4,73 % | 4,73 % |
45+ | 4 | 2,7 % | 2,7 % |
3. Znáte značku Under Armour?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 121 | 81,76 % | 81,76 % |
Ne | 27 | 18,24 % | 18,24 % |
4. Kde jste se se značkou setkal(a) poprvé
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 45 | 37,19 % | 30,41 % |
Ve filmu (seriálu) | 21 | 17,36 % | 14,19 % |
Ve fitness centru | 17 | 14,05 % | 11,49 % |
V kamenném obchodě | 6 | 4,96 % | 4,05 % |
Tomáš Benda nemá čuráka | 2 | 1,65 % | 1,35 % |
nepamatuji si | 2 | 1,65 % | 1,35 % |
Na Floridě | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
kamarád jí používá | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
Na ostatních spolužácích z UK FTVS | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
na svém krásném, pohledném a namakaném (hovadu) kamarádovi Tomášovi <3 | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
reference kamaráda | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
v USA | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
v kabíne | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
Vo futbale, sponzor dresov | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
u kamaráda hokejisty | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
kamaradi | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
radio | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
na sportovní akci | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
spotovní přenos | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
u kamaráda | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
Když jsem začala hrát softball před 3 roky. v softballové/baseballové komunitě je to velmi rozšířená a oblíbená značka | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
futbal | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
Roots Of Fight | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
na tréninku | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
Na lidech | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
od bratra | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
sportovci v TV | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
V radiu , zelnacka | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
u syna | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
v zahraničí v obchodě | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
sportovní klub | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
u kamarádů | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
V týmu | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
vnuk | 1 | 0,83 % | 0,68 % |
5. Značka Under Armour je podle mě:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalitní | 90 | 74,38 % | 60,81 % |
Oblíbená | 55 | 45,45 % | 37,16 % |
Designově povedená | 52 | 42,98 % | 35,14 % |
Předražená | 46 | 38,02 % | 31,08 % |
Přeceňovaná | 20 | 16,53 % | 13,51 % |
Cool | 18 | 14,88 % | 12,16 % |
6. Jak na Vás značka působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 110 | 90,91 % | 74,32 % |
Negativně | 11 | 9,09 % | 7,43 % |
7. Jak na vás působí logo této značky? (známkování jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Originalita | 2.339 | 1.166 |
Nadčasovost | 2.438 | 1.238 |
Zapamatovatelnost | 1.868 | 1.52 |
Sympatie | 2.116 | 1.623 |
8. Vlastníte nějaký produkt této značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 73 | 60,33 % | 49,32 % |
Ne | 48 | 39,67 % | 32,43 % |
9. Uvažujete o jeho koupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 28 | 58,33 % | 18,92 % |
Ne | 20 | 41,67 % | 13,51 % |
10. Doporučil(a) byste značku svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 69 | 88,46 % | 46,62 % |
Ne | 9 | 11,54 % | 6,08 % |
11. Vytvořte subjektivní pořadí oblíbenosti konkurentů (1-nejoblíbenějšípro každou značku zvolte jedno číslo)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Under Armour | 2.176 | 1.577 |
Nike | 2.027 | 1.215 |
Puma | 3.703 | 1.02 |
Adidas | 2.486 | 1.007 |
Umbro | 4.257 | 1.461 |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (55,1 %)
- nezjištěno (18,9 %)
- m.facebook.com (18,9 %)
- vyplnto.cz (4,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.