Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnotová orientace spotřebitele

Hodnotová orientace spotřebitele

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ludmila Koubová
Šetření:13. 08. 2013 - 25. 08. 2013
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Znáte pojem udržitelnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8176,42 %76,42 %  
ne2523,58 %23,58 %  

Graf

2. Berete v potaz při svém nákupním rozhodování vliv výrobků na životní prostředí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas5753,77 %53,77 %  
Ano2523,58 %23,58 %  
Ne2422,64 %22,64 %  

Graf

3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Regionální výrobky (vyrobené/vypěstované ve Vašem okolí nebo v ČR)8479,25 %79,25 %  
Výrobky z recyklovaných nebo recyklovatelných materiálů6763,21 %63,21 %  
Bio produkty6460,38 %60,38 %  
Kosmetika netestovaná na zvířatech5148,11 %48,11 %  
Ekologické čisticí prostředky3835,85 %35,85 %  
Fair Trade3533,02 %33,02 %  
FSC (papírové nebo dřevěné výrobky z certifikovaných lesů)1716,04 %16,04 %  
MSC (ryby z udržitelných chovů)1110,38 %10,38 %  
Žádný109,43 %9,43 %  

Graf

4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Kde tyto výrobky nakupujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-500 Kč2624,53 %24,53 %  
02422,64 %22,64 %  
Do 200 Kč2321,7 %21,7 %  
501-1000 Kč1716,04 %16,04 %  
více než 1000 Kč1615,09 %15,09 %  

Graf

7. Jste spokojen(a) s nabídkou ekologických/bio výrobků ve Vašem obchodě? Pokud ne uveďte důvod proč.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5753,77 %53,77 %  
NE3432,08 %32,08 %  
ani nevím, jestli v tom obchodě nějaké mají10,94 %0,94 %  
drahá záležitost s nejasným původem10,94 %0,94 %  
ne - vadí mi zaměňování ekologických aspektů za zdravotní10,94 %0,94 %  
za jediné jisté biopotraviny považuji ty z vlastní zahrádky, takže se o ně v obchodech moc nezajímám10,94 %0,94 %  
maly vyber, neodpovidajici kvalita10,94 %0,94 %  
Malý podíl a/nebo nedůvěryhodné zdroje10,94 %0,94 %  
nezajimam se o to tak nevim10,94 %0,94 %  
nenakupuju je v obchode, neverim jim, kupuju rovnou u farmare10,94 %0,94 %  
nezajimaji me10,94 %0,94 %  
malý výběr a drahé 10,94 %0,94 %  
jsem velice spokojená, situace je mnohem lepší než v devadesátých letech, kdy jsem začala žít udržitelně, ale stále máme co dohánět, což je vidět, když se člověk podívá do Rakouska či Německa. ale situace se zlepšuje, vzhledem k okolnostem velmi dobré.10,94 %0,94 %  
I v mých oblíbených bioprodejnách v řadě oblastí převažují zahraniční výrobky nad českou produkcí, pod značkou bio bohužel někdy nacházím např. i produkty obsahující palmový olej. A se supermarkety a jejich nízkými "bio" standardy jsem zcela nespokojen.10,94 %0,94 %  
nekupuji BIO10,94 %0,94 %  
Bydlím na vesnici, kde se BIO nedá koupit, proto musím pro něj dojíždět do města.10,94 %0,94 %  
je mi to jedno10,94 %0,94 %  

Graf

8. Myslíte si, že jako zákazník máte dost informací k ekologickému nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5652,83 %52,83 %  
ano5047,17 %47,17 %  

Graf

9. Čtete informace o složení produktu na etiketách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4845,28 %45,28 %  
Občas4340,57 %40,57 %  
Spíše ne87,55 %7,55 %  
Ne76,6 %6,6 %  

Graf

10. Co je pro Vás největší překážkou ekologického nákupu? Více možností k výběru

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká cena těchto výrobků7368,87 %68,87 %  
Nedůvěra v produkt, značku, vyrábějící firmu3432,08 %32,08 %  
Málo dostupných informací3432,08 %32,08 %  
Nedůvěra v účinnost takového výrobku3129,25 %29,25 %  
Žádná překážka1413,21 %13,21 %  
Nizká kvalita54,72 %4,72 %  

Graf

11. Kdo je pro Vás zdrojem důvěryhodných informací? Více možností k výběru

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spotřebitelské testy6662,26 %62,26 %  
Známí/rodina5148,11 %48,11 %  
Informace na produktech4946,23 %46,23 %  
Sociální sítě, fóra3230,19 %30,19 %  
Neziskové organizace (Greenpeace, Hnutí Duha, Děti Země, atd.)2826,42 %26,42 %  
Média (časopisy, televize, noviny)2321,7 %21,7 %  
Firemní informace (brožury, webové stránky)1816,98 %16,98 %  

Graf

12. Které z následujících ekologických aktivit vykonáváte? Více možností k výběru

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Třídění odpadu9488,68 %88,68 %  
Šetření vody6864,15 %64,15 %  
Šetření energie6460,38 %60,38 %  
Bojkot firem/značek se špatnou pověstí4037,74 %37,74 %  
Podpora ekologických iniciativ a organizací2220,75 %20,75 %  
Setření energie1514,15 %14,15 %  

Graf

13. Byl(a) byste ochoten bojkotovat některý výrobek/značku či výrobce za jeho neetické chování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5652,83 %52,83 %  
nevím3432,08 %32,08 %  
ne1615,09 %15,09 %  

Graf

14. Pokud jste zaškrtli v předchozí otázce ano, stalo se tak již v minulosti? Můžete stručně uvést značku nebo firmu a důvod?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Albert BIO.

alza.cz - nimozemšťan, cenové podvody

ano, ale nyní již nakupuji jen bio a ekologické výrobky, takže vlastně bojkotuji všechny, které tato pravidla do své výroby dosud nezařadily. dříve to byl dove, crafts, atd., většinou z důvodu testování na zvířatech, ale je to již velmi dávno, co jsem přestala tyto produkty kupovat úplně.

bojkotuji hypermarkety protože likvidují lokální maloprodejce.

Coca-cola company, nestle,

EURO SHOOP GMO

EURO SHOOP, GMO

jako pracovnice v turistickem ruchu uz nebudu mym klientum doporucovat navstevu delfinaria v Rimini, stejnetak vsem svym znamym, protoze se zjistilo, ze delfini ziji v pro ne nevyhovujicich podminkach a ze jim pichali i sedativa na uklidneni, protoze z tech spousty vystoupeni byli pretazeni a neklidni. Nekupuju kosmetiku testovanou na zviratech, protoze jsem nasla znacku, ktera mi 100% vyhovuje a netestuje. Na druhou stranu, i kdyz vim, ze nutela, ci Coca cola nejsou nejlepsi potraviny, obcas ulitnu a koupim je, protoze mi i me rodine chutnaji (ale ne pravidelne)

Jysk, kvůli zaměstnávání asijských dělníků za neetických podmínek - dětská práce, neomezená pracovní doba, práce bez ochranných pomůcek ve zdraví škodlivém prostředí.

Kostelecké uzeniny - více éček než masa

kozichy

L'Oreal a přidružené firmy - testování na zvířatech. Produkty s palmovým olejem - ekologický aspekt. Komerční banka - telefonické vybízení klientů k užívání kreditních karet pro platby za zboží, které si momentálně nemohou dovolit.

Mc Donalds - důvodů je spousta - příprava výrobků, nezdravá jídla, monopolizace

Monsanto, důvod: gmo, agent orange, pesticidy McDonalds, důvod: nezdravé jídlo,...

napr. Mattoni, jako spravny Karlovarak opovrhuji temito smejdy, ktery si z vyplenovani prirodniho zdroje (zdarma) nas vsech udelal byznys. PS : jak dopadly sami lazne?? smejdi. Me tece mattonka na zahrade taky a zdarma bez chemickych prichuti a redidel.

Například odmítám vstoupit do supermarketu Lidl. V naší zemi se mi to daří, bohužel před pěti lety jsem do něj jednou vstoupila na Orknejích, anžto nic jiného na ostrově zrovna otevřeno nebylo a nakoupit jsem skutečně potřebovala. V Čechách se ale držím.

ne

ne

ne

Některé polské produkty

Nekupuju kosmetiku testovanou na zviratech

nekupuju polske vyrobky

Nesltle, veskere zivocisne produkty, McDonalds, KFC, veskera testovana kosmetika, je toho vic...:)

Nestlé, http://en.wikipedia.org/wiki/Nestlé_boycott

Neustále záměrně nekupuji nápoje COCA COLY protože jejich obchodní zástupci aj. zaměstnanci se chovají arogantně, neeticky až agresivně ( V Brně nabízí "zdarma" , vždy když je největší horko, otevřená dárková balení coly, aby jste dostali žízeň a museli si jít něco koupit na pití do nejbližšího obchodu ). Tato firma chce prodat i kdyby kvůli tomu měli udělat cokoliv !

Nivea, L'Oreal - samá chemie, co se tváří jako hrpznš prospěšná

Palmový olej - Obrovská a v podstatě nevratná destrukce tropických lesů. tzv sustainable oil je zatím jen zástěrka bez reálné funkce.

Palmový olej - Obrovská nekontrolovaná destrukce, tzv. Sustainable Palm Oil je jen zástěrka, zatím bez reality.

polské potraviny

prestala jsem nakupovat nektere vyrobky (uplne odesla od znacky) s jejiz stragii nesouhlasim

Shell po ropné havarii.

Úplný bojkot Nestlé a všech dceřinných společností -plýtvání vodou a zároveň snaha o komercionalizaci jejích zdrojů, patenty na rostliny, aféry s mléčnými náhražkami, palmový olej, podpora zákazu GMO značení v Americe: neekologické chování, kam se člověk podívá. Dále např. Kraft Foods, Unilever, Coca Cola, Heinz... dlouhý seznam, zvláště když připočteme různé značny vlastněné korporacemi... Snažím se také zcela bojkotovt výrobky obsahující palmový olej. Znamená to, že se prakticky snažím obejít bez některých odvětví potravinářské nabídky (chipsy, keksy, nebo např. holící pěnu bez palmového oleje prakticky neseženu).

výrobci živočišných produktů - zacházení se zvířaty

Zatím ne.

Značky, podporující kácení deštných praselů a následně pěstování kokosového oleje - Unilever, Procter and Gamble,...

15. Jste spokojen(a) se stavem životního prostředí ve svém okolí/městě/zemi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4340,57 %40,57 %  
Spíše ano4037,74 %37,74 %  
NE1716,04 %16,04 %  
ANO65,66 %5,66 %  

Graf

16. Kdo si myslíte, že by v otázce stavu životního prostředí měl dělat více? Více možností k výběru

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stát9286,79 %86,79 %  
Firmy8782,08 %82,08 %  
5955,66 %55,66 %  
Média4845,28 %45,28 %  
Neziskové organizace (Greenpeace, Hnutí Duha, Děti Země, atd.)2119,81 %19,81 %  

Graf

17. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7368,87 %68,87 %  
Muž3331,13 %31,13 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-333432,08 %32,08 %  
18-253028,3 %28,3 %  
34-452826,42 %26,42 %  
46-60109,43 %9,43 %  
nad 6043,77 %3,77 %  

Graf

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5854,72 %54,72 %  
4542,45 %42,45 %  
Základní32,83 %2,83 %  

Graf

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15'000 Kč4037,74 %37,74 %  
15'001-25'000 Kč3533,02 %33,02 %  
25'001-40'000 Kč2018,87 %18,87 %  
nad 40'000 Kč1110,38 %10,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru

  • odpověď Bio produkty:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Regionální výrobky (vyrobené/vypěstované ve Vašem okolí nebo v ČR)=Při každém nákupu na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 1000 Kč na otázku 6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora ekologických iniciativ a organizací na otázku 12. Které z následujících ekologických aktivit vykonáváte? Více možností k výběru
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FSC (papírové nebo dřevěné výrobky z certifikovaných lesů) na otázku 3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bio produkty=Často na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
  • odpověď Fair Trade:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fair Trade=1 x měsíčně na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
  • odpověď Výrobky z recyklovaných nebo recyklovatelných materiálů:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobky z recyklovaných nebo recyklovatelných materiálů=Často na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

  • odpověď Bio produkty=Nikdy:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný na otázku 3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bio produkty=Nekupuji na otázku 5. Kde tyto výrobky nakupujete?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?
  • odpověď Ekologické čisticí prostředky=Nikdy:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný na otázku 3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru
  • odpověď Fair Trade=Nikdy:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný na otázku 3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bio produkty=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?
  • odpověď FSC=Nikdy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný na otázku 3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobky z recyklovaných nebo recyklovatelných materiálů=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fair Trade=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

5. Kde tyto výrobky nakupujete?

  • odpověď Bio produkty=Nekupuji:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bio produkty=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?
  • odpověď Ekologické čisticí prostředky=Nekupuji:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologické čisticí prostředky=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
  • odpověď Fair Trade=Nekupuji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fair Trade=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bio produkty=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?
  • odpověď Kosmetika netestovaná na zvířatech=Nekupuji:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika netestovaná na zvířatech=Nikdy na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

12. Které z následujících ekologických aktivit vykonáváte? Více možností k výběru

  • odpověď Šetření energie:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologické čisticí prostředky=Často na otázku 4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologické čisticí prostředky=Hyper/supermarket na otázku 5. Kde tyto výrobky nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi MSC (ryby z udržitelných chovů) na otázku 3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru

13. Byl(a) byste ochoten bojkotovat některý výrobek/značku či výrobce za jeho neetické chování?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bojkot firem/značek se špatnou pověstí na otázku 12. Které z následujících ekologických aktivit vykonáváte? Více možností k výběru

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte pojem udržitelnost?

2. Berete v potaz při svém nákupním rozhodování vliv výrobků na životní prostředí?

3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru

4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

5. Kde tyto výrobky nakupujete?

6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?

7. Jste spokojen(a) s nabídkou ekologických/bio výrobků ve Vašem obchodě? Pokud ne uveďte důvod proč.

8. Myslíte si, že jako zákazník máte dost informací k ekologickému nákupu?

9. Čtete informace o složení produktu na etiketách?

10. Co je pro Vás největší překážkou ekologického nákupu? Více možností k výběru

11. Kdo je pro Vás zdrojem důvěryhodných informací? Více možností k výběru

12. Které z následujících ekologických aktivit vykonáváte? Více možností k výběru

13. Byl(a) byste ochoten bojkotovat některý výrobek/značku či výrobce za jeho neetické chování?

15. Jste spokojen(a) se stavem životního prostředí ve svém okolí/městě/zemi?

16. Kdo si myslíte, že by v otázce stavu životního prostředí měl dělat více? Více možností k výběru

17. Vaše pohlaví

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte pojem udržitelnost?

2. Berete v potaz při svém nákupním rozhodování vliv výrobků na životní prostředí?

3. Nakupujete některý z následujících výrobků? Více možností k výběru

4. Jak často výrobky z předchozí otázky kupujete?

5. Kde tyto výrobky nakupujete?

6. Kolik Kč průměrně měsíčně utratíte za biopotraviny?

7. Jste spokojen(a) s nabídkou ekologických/bio výrobků ve Vašem obchodě? Pokud ne uveďte důvod proč.

8. Myslíte si, že jako zákazník máte dost informací k ekologickému nákupu?

9. Čtete informace o složení produktu na etiketách?

10. Co je pro Vás největší překážkou ekologického nákupu? Více možností k výběru

11. Kdo je pro Vás zdrojem důvěryhodných informací? Více možností k výběru

12. Které z následujících ekologických aktivit vykonáváte? Více možností k výběru

13. Byl(a) byste ochoten bojkotovat některý výrobek/značku či výrobce za jeho neetické chování?

15. Jste spokojen(a) se stavem životního prostředí ve svém okolí/městě/zemi?

16. Kdo si myslíte, že by v otázce stavu životního prostředí měl dělat více? Více možností k výběru

17. Vaše pohlaví

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koubová, L.Hodnotová orientace spotřebitele (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://hodnotova-orientace-spotrebi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.