Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnotová orientace žáků SŠ
Hodnotová orientace žáků SŠ
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Kašparová |
---|---|
Šetření: | 06. 05. 2013 - 20. 05. 2013 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 16.85 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 41,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.10:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník se týká žáků středních odborných škol a učilišť.
Cílem výzkumu je zjístit rozdíly v hodnotové a profesní orientaci.
Odpovědi respondentů
1. Jsi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 53 | 88,33 % | 88,33 % |
Muž | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
Kolik ti bylo v době ukončení studia
2. Kolik ti je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 | 21 | 35 % | 35 % |
18 | 15 | 25 % | 25 % |
17 | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
20 | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
15 | 4 | 6,67 % | 6,67 % |
25 | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
21 | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
23 | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
22 | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
3. Co studuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední odborná škola | 55 | 91,67 % | 91,67 % |
Střední odborné učiliště | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
4. Jaký obor studuješ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Automatizační technika
Bilingva
Cestovní ruch
Čišník
Damska krejcova
Dámská krejčová
dámská krejčová
Dámská krejčová
finanční specialista
gymnazium
gymnázium
gymnázium
gymnázium
gymnazium
gympl
Hotelnictví
hotelnictví
Hotelnictví a turismus
hotelnictvi a tusrismus
informatika
IT
knihovnictvi a informacni sluzby a proces
kynologie
Malování, tvarování a leptání skla
Modelářství a návrhářství
návrhárstvo a modelárstvo odevov
obchodní akademie
Oděvní technologie
Oděvní technologii
Oděvnictví
Oděvnictví
Oděvnictví
oděvnictví
Oděvnictví
oděvnictví
oděvnictví - obor podnikatelství
Oděvnictví - podnikatelství
Oděvnictví a podnikatelství
Oděvnictví zaměření podnikatelství
produktový management
Předškolní a mimoškolní pedagogika
sociálně-právní
Stavitelství
strojařina
Studuju VOŠ, sociálně-právní.
Textilne a odevne navrharstvo
Textilní a oděvní návrhářství
Textilní a oděvní návrhářství
textilní a oděvní návrhářství
textilní oděvnictví a podnikatelství
veřejnosprávní činnost
veřejnosprávní činnost
Vseobecne gymnazium
všeobecné gymnázium
všeobecné gymnázium
Všeobecné zaměření - gymnázium
výtvarný
Zdravotnický
Zdravotnicky asistent
5. Jaké byly tvoje známky na ZÁKLADNÍ škole
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výborné | 26 | 43,33 % | 43,33 % |
Velmi dobré | 19 | 31,67 % | 31,67 % |
Dobré | 12 | 20 % | 20 % |
Dostačující | 3 | 5 % | 5 % |
6. Tuto školu jsem si vybral/a, protože ...
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
... jsem si myslela, že budu navrhovat šaty a naučím se je šít. Navíc byla škola téměř nedaleko mého bydliště a u tělocvičny měla saunu!
..mě vždy bavila práce s textiliemi, jako malá jsem si šila oblečky pro panenky, takže jsem se chtěla naučit jak se to dělá správně.
Bavilo mě něco vytvářet rukama.
Byla uměleckého směru a z rodinných odsobních důvodů.
Dělám kurátora.
gympl
Chci by delegat, cestovat, poznavat nove lidi, kulturu, tradice.
chci být dobře připraven na VŠ.
chci jit na medicinu
je blízko
je blízko bydliště
Ji ma aji mamka
Ji studovala i má matka a já nevěděla, co jiného dělat. Takhle jsem alespoň měla k dispozici její materiály a poznámky a bylo to pro mě o dost lehčí.
jsem byla líná učit se na těžší škole
jsem chtěl
jsem chtěla
jsem chtěla jít na VŠ
jsem chtěla mít školu spojenou zároveň i s praxí a mohla jsem zde uplatňovat svou kreativitu
Jsem chtěla odejít ze ZŠ, nevěděla jsem kam na SŠ
jsem chtěla pokračovat architekturou na VUT
jsem chtěla umět šít
Jsem neměla představu o tom, jakému oboru se v budoucnu věnovat a má sestra byla právě v posledním ročníku této školy a chválila si ji.
jsem nevěděla, co a jak
jsem o ní měla zájem.
jsem ráda šila
Jsem se učil vařit, starat o domácnost, pěstovat zeleninu, opravovat co se dá, kutit, ale oděvy jsou k životu potřeba a šít jsem je neuměl. K šití jsem měl do přijetí na školu odpor, ale umět jsem to chtěl.
jsem se zajímala o všeobecný přehled a chci si ho udržet
líbila, prestiž, výhled do budoucnosti-studium VŠ
ma baví
mám rád psy
Mám ráda textil...
mě baví a jsou zde kvalitní učitelé
mě baví a zajímá tento obor
mě baví cestovní ruch a vaření
me bavil textil
mě bavilo šít
mě bavilo šití na šicím stroji a výroba oděvů
Me donutili rodice
mě obor baví, budu takové znalosti dále potřebovat
me to bavi
mě to baví
Mě to zajímá.
me vzali bez prijimacek a protoze me bavi knihy
Mě zajímalo toto odvětví průmyslu.
Mi prisla nejlepsi
Milujem umenie a kreativitu
mne baví práce s dětmi
Nabídka učebních oborů nebyla v době mého rozhodování dostačující
Nevěděla jsem, kterou školu si vybrat. Obchodka vypadala přijatelně.
nevím
protože ještě nevím, v jakém oboru bych chtěla pracovat a protože škola je v místě mého bydliště
ráda navrhuju
ráda šiji a navrhuji oděvy.
se pod dokonceni skoly chci i nadale venovat tomuto oboru
Šití mě baví
to miluji
To umím
vzali mě bez přijímaček
Vždy mě bavila móda. Z tohoto důvodu jsem měla zájem něco zjistit o výrobě oděvů.
7. Se studiem na své škole jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen/á | 28 | 46,67 % | 46,67 % |
Spokojen/á | 26 | 43,33 % | 43,33 % |
Nespokojen/á | 3 | 5 % | 5 % |
Spíše nespokojen/á | 3 | 5 % | 5 % |
8. S čím jsi na své škole nespokojen/á?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
...............
chovani spoluzaku vuci profesorum
chovani studenu vuci profesorum
jídelna, bufet, hřiště, zamykání školy v době výuky, kdy je problém se do školy dostat po zvonění, volným vedením ředitele - kdykoli si protekční dětičky vzpomenou, že se jim nějaký učitel z nějakého důvodu nelíbí(např. si na ně údajně zasedl), tak nám ho ředitel okamžitě vymění a vůbec nezjišťuje na čí straně je pravda
jsem spokojená
málo kreslení
málo praxe
Málo praxe mimo škou, nedostatečná výuka cizího jazyka.
málo předávání praktických zkušeností, málo exkurzí v podnicích, nekomunikace s výrobci
Matematikářka je o kapitolu před námi s jejími znalostmi.
Maturitou
moc daleko od bydliště
nedostatecne vybaveni
Nedostatok cudzich jazykov
Nejsem si vedoma
neodsuzují kočky
Nic
Nyní si již uvědomuji, že mi daný obor nic neříká. Ale to samozřejmě není chyba oné školy, ale má.
obsahem produktů v automatu a jídelnou na druhém konci města
Odborné předměty mě vůbec nebaví. Výuka češtiny a cizích jazyků, které mě baví, je na velmi nízké úrovni.
odbornost a přístup učitelů, málo praxe, málo osobního rozvoje
Organizace zkoušek..
Postrádala jsem více praxe v rámci výuky.
přísným hodnocením a náročností školy
přístup a neschopnost učitelů
s internátem
S lidmi a vedením školy.
S nedostatečnou informovaností. Dále také s přístupem některých učitelů k výuce.
s nedostatkem financí, které vede k omezování jak materiálního vybavení tak různých školních akcí (odborné přednášky, koncerty, školní akce - jarní koncert, literární kavárna)
S nechutí (ke škole a oboru) některých svých spolužáků.....
s některými učiteli
S nenaplňujícími hodinami. Občas jsou to hodiny opravdu o ničem, nic mi nedaly.
s ničím
s ničím
s ničim
s ničím ..
S profesory, kteří učí z wikipedie
s přístupem některých profesorů
s přístupem učitelů
s přístupem určitých učitelů
S reditelem
S učiteli, kteří se povyšují nad žáky.
s uplatnením na trhu prace
s výukou některých pedagogů, nedostatečná kvalifikace na angličtinu
se sloucenim s technickou skolou
se sníženou úrovní některých předmětů
spousta balastu, přizpůsobování rozsahu výuky těm slabším
trochu mě zklamalo, že máme málo předmětů týkající se podnikatelství i když máme toto zaměření.
upada a doufame, ze snad jeste dostudujeme
upřednostňování studentů, kteří jsou dětmi učitelů
ve škole téměř nic neděláme
vše mi vyhovuje
vše v pořádku
xxxx
zbytečné učivo
Zkorumpované vedení školy ovlivňovalo její chod, jinak co se kantorů týče, ty k nám byli jako rodiče k vlastním dětem.
Že materiálně nebo finančně nepodporuje talentované studenty, kteří se účastní soutěží.
9. S čím jsi na své škole spokojen/á?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
;)
Atelier a kreativny pristup ucitelov
Chovani ucitelu k zakum
Jde o velmi dobrou školu, je moderně zařízená a učitelský sbor je velmi kvalitní. Nejkladněji hodnotím právě přístup zaměstnanců k nám studentům, neustále pro nás vymýšlejí všemožné aktivity.
je to velmi zajímavý obor
kantýna
kolektiv, třídní učitel, vzhled školy, aktivity školy
kvalita profesoru
Kvalita vyuky
mají tu psy
Možnost osobní realizace i v jiných oborech mimo výuku.
Na odborné předměty jsme měli velmi dobré kantory.
Někteří učitelé se mi stali pro život velkou inspirací
nemůžu si vzpomenout
Praxe
praxe, učitele, volnost v tvorbě
profesori, prostredi a zaci
prostředí
prostředím školy
Především s přístupem kantorů.
připojení k optické síti
přístup odborných znalostí, kolektiv, vybavení školy
přístupem a vědomostmi učitelů, spolužáky, neexistující šikanou
S kantory, převážně třídní učitelkou. Chovali se k nám výborně a snášeli co se jen dalo. I přes to že bylo vedení zkorumpované, vždy dělali vše pro blaho studentů.
s kolektivem naší třídy
S kvalitou vzdělávání.
S narocnosti
s některými učiteli a kvalitou vzdělání
S ničím zajímavým
S ničím.
S odborným výcvikem a přístupem vyučujících.... a kvalitou výuky odborných předmětů
s pozitívnym prístupom k veciam
s praxí
s praxí a výtvarnými předměty
s tím, že se nemusím přezouvat
s třídní učitelkou
s učiteli a látkou
s výkladem učiva, s výběrem předmětů
S výukou některých předmětů. Také mám své oblíbené učitele, od kterých si ráda nechávám poradit i v soukromých záležitostech týkajících se jejich oboru.
S výukou německého jazyka.
se svym oborem
se vším
se vším
se vším
Skvělý přístup učitelů (výjimka se vždy najde), kreativita, otevřenost novým nápadům
studium
účast na soutěžích, spolupráce s různými organizacemi
učitelé
upada, doufame, ze snad odmaturujeme
Vedoucí výcviku nás umí naučit
velká tělocvična, zájem některých učitelů - někteří učitelé vypadají, že je jejich práce opravdu baví a vykládají látku velmi zajímavě, hodně toho naučí
většina učitelů je kompetentních se skvělým přístupem.
vše bylo super
xxx
znalosti
znamky
zvládám to levou zadní
že můžeme na praxi pracovat samostatně
že za 2 roky vypadnu
10. Chceš jít po ukončení studia pracovat nebo studovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Studovat → otázka č. 11, Pracovat → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Studovat | 51 | 85 % | 85 % |
Pracovat | 9 | 15 % | 15 % |
11. Proč chceš jít studovat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
abych měla lepší uplatnění
angličtinu, na rok, dulezite
baví mě to
Dobra prace
gymnázium jen přechodový můstek, žádné uplatnění v praxi
Chci dále rozvíjet své schopnosti a sebe sama.
Chci mnoho vědět o textilu, tedy především o technickém textilu (geotextilie, agrotextilie, textilie pro autom. průmysl....)
chci na medinu
chci získat více vědomostí v oboru, praxi
Já už i pracuju, studuju dálkově, ale studovat chci proto, že mě vzdělávání se baví.
je to zábava
Jelikož nebudu mít žádné zaměření
Jelikož se současnou SOŠ bych nemohla vykonávat práci, kterou bych chtěla. Musím mít VŠ. Navíc mám o obor, který chci na VŠ studovat, velmi hluboký zájem a už se těším, až se dozvím nové poznatky.
Kvůli rodičům
lepší práce
Lepší uplatnění na pracovním trhu.
mám na to
mam skolu rada a rada se ucim
musím
Nazbierat viac skusenosti a zdokonalit znalosti ktore som nadobudla na strednej skole
nechci pracovat
Pokud si vyberu správný obor, bude mě to bavit a kvůli lepšími pracovnímu uplatnění.
pro vyšší vzdělání
proto
protože bez VŠ ši najdu hůř práci
protože chci najít práci ve státní správě a chci se naučit spoustu dalších věcí
Protože chci pokračovat ve studiu oděvní technologie
Protože chci získat titul a potažmo lepší možnost zaměstnání.
protože je důležité mít co nejvyšší vzdlání
protože mě studovat baví
protože nechci pracovat
protože po gymnáziu se další studium očekává, gymnázium je všeobecné a je potřeba naučit se něco i z konkrétního oboru, aby byla možnost se slušně uplatnit na trhu práce
Protože s vyšším stupněm vzdělání rostou šance na lepší práci.
protože se chci dál sebevzdělávat
Protože se chci zdokonalit v oboru, který jsem si vyhlédla jako své budoucí povolání. A hotelnictví to není, takže se chci v daném oboru zdokonalit.
protože si myslím, že na další studium mám hlavu
protože to má smysl
Rád bych umět některé věci pořádně
Ráda bych si rozšířila znalosti z oblasti oděvní výroby.
rozšířit si vzdělání
rozvinout dosavadní poznatky
S vš má človek väčšiu perspektívu do budúcnosti nájsť si lepšiu prácu a profesne rásť.
specializovat se na obor
stredoskolské vzdelani neni v dnesni dobe dostacující
uplatnitelnost na trhu práce -
V dnešní době je lepší mít titul.
vysoka skola
Vyšší vzdělaní = lepší znalosti = větší zaměstnatelnost.
Ziskat maturitu
Získat titul a lepší uplatnění v životě
Zvysit si vzdelani
12. Proč chceš jít pracovat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
aby jsem si vytvořila zázemí do budoucího života a abych mohla vést život sama za sebe a nemusela se spoléhat na rodiče
Abych se uživila
Je to jednoduché, rodiče vedou hypotéku na třígenerační obydlený dům a rozhádali se a nevycházíme, tak se musí pracovat.
Na studovani nemam hlavu
nechci jít pracovat
Peníze
Protože na vysokou školu nemám tak dobrou hlavu. A nebaví mě se učit.
studovat se da i pozdeji a ne vdy je k zivotu potrba diplom.. staci chtit
13. Chceš se po studiu nadále věnovat svým studijním oborem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 45 | 75 % | 75 % |
Ne | 15 | 25 % | 25 % |
14. Proč se chceš zabývat svým studijním oborem?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Aby obor krejcova nezanikl
Baví mě
baví ma to
Baví mě
Bavi me
bavi me to
Bavi me to
baví mě to
baví mě, naplnuje mě, rozvíjí mě
baví mne
Jak už jsem psala, práce s dětmi mne baví a má pro mne větší smysl, než třeba sedět v kanceláři a ťukat do počítače.
Je praktický
jelikož mě baví
Mám ráda textil a oděvnictví a vím o něm již dost a chci vědět víc v praxi....
Móda je pro mě současně i zábava. A pakliže jsem se v této oblasti rozhodla vzdělávat, ráda bych se tomu věnovala i po studiích.
nemám studijní obor
nic jiného neumím
pedagogika-vzdělávání dětí vyžaduje neustále studium
Pretoze som si vybrala co chcem v zivote robit a k tomu som prisposobila studium
proč bych si ho jinak vybírala?
proto
proto jsem si vybrala skolu,, bavi me to
protoze jsem si ho vybrala pro me budouci vzdělání
Protože ho studuji. Kdybych se jím nechtěla zabývat vyberu si jiný obor.
protože ho studuji...proč bych dělala něco jiného
Protože chci navazovat na znalosti ze SŠ.
protože chci prohloubit znalosti
protože je to obor, který mě zajíma a který mě baví
protože mě baví
protože mě baví
Protože mě baví
Protože mě baví.
protože mě to baví
Protože mě to stále baví
protože mně to baví
Protože nic jiného mi nezbyde. V jiné oblasti nebudu mít dostatek informací a budu mít asi větší šanci se uplatnit v tom, co jsem vystudovala.
protože věřím, že textil má budoucnost
Technické obory nacházejí lepší uplatnění.
to je snad logické
xxxx
zajímá mne
Zajimam se o to
15. Proč se nechceš zabývat svým studijním oborem?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
gympl :D
je všeobecný, já potřebuji konkrétní obor
jelikož na trhu není taková dostatecná nabídka pracovních míst
jsem na gymplu
není to nic pro mě
nezajímá mě a nebaví mě
Pokud je otázka myšlena tak, proč se nechci věnovat svému SOŠ oboru, je to jednoduše proto, že mi tento obor nic neříká a bylo chybou, že jsem ho šla studovat. Pokud se dostanu na VŠ, tak bych se po studiu samozřejmě chtěla věnovat svému VŠ oboru.
protože jsem si na střední škole uvědomila, že mě příliš nebaví
protože mě to nebaví.
Protože to není nic pro mě. Je to spíše fyzicky namáhavá práce. A jelikož již tuto práci vykonávám brigádně, vím, že bych to nevydržela dělat celý život.
Rozšíření obzorů. Ovšem předpokládám, že u toho využiji i svůj studijní obor.
za dobu studia se mi naprosto znechutilo stavebnictví
16. Poskytla ti škola vše, co budeš potřebovat k dalšímu studiu/budoucímu zaměstnání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 33 | 55 % | 55 % |
Ano | 27 | 45 % | 45 % |
17. Co ti škola poskytla k dalšímu studiu/budoucímu zaměstnání?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dobrý základ
Dostatečné vzdělání, motivaci
Chut dale studovat
informace
Odborné vzdělání potřebné k vykonávání práce učitelky v MŠ či ŠD. Znalost pedagogiky, psychologie, ochrany zdraví dítěte, ...
praxe, samostatnosti, sebadůvěru
Praxi,
praxi.. vzdelani.. zkusenosti
To, co bylo třeba :P
Vedlejší předměty, kterým bych se chtěla věnovat
vědomosti
vse
vše co jsem očekával
výběr předmětů
Vzdelani
vzdelani
vzdělání, základní množství inforamcí a schopnost učit se a vycházet s lidmi
zkušenosti
znalosti
znalosti přehled orientaci
znalosti z daneho oboru
Znalosti z oblasti výroby, historie a vývoje oděvů. Trochu té praxe.
18. Co ti škola neposkytla k dalšímu studiu/budoucímu zaměstnání?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Asi mám tento pocit kvůli těm prázdným, nenaplňujícím hodinám. Výuka mi občas nic nedává.
dostatečnou praxi, znalost cizího jazyka.
dostatek praxe
Hafo moc věcí. Hloubka znalostí je nedostatečná i z vysoké školy, školní praxe se v mnohém odlišuje od skutečného zaměstnání.
Jak se sám učit, jak samostatně pracovat s informacemi, týmová spolupráce
jakékoliv praktické vědomosti
mnohem více z oboru jsem se naučil sám mimo školu
možnost větší praxe, neúplná orientace v možnostech zaměstnání - nepřizpůsobení výuky
Na to už jsem odpověděla, některé předměty škola odflákla. Musím se učit hodně věcí sama a v lecčems jsem oproti studentům vyšlým z gymnázií pozadu.
Náhled, jak skutečně to v praxi funguje....
nedostatečná praxe a znalosti
Nedostatkok informacii : prax, ako zacat s tym co chcem robit, ako vypada pozicia fashion designera v praxi vo velkej spolocnosti, viac prace v pocitacovych programoch
nenaucila jsem se pracovat v programech a s přistroji které se nyni vyuzivaji
nenaučili mě jak zprávně finančně ocenit svou práci
neposkytla mi kontakty na firmy, nedala mi příložitost vykonat praxi u firem
neposkytla mi skoro nic.
praktické zkušenosti, přehled o možném uplatnění, kontakt se zaměstnavateli
Praxi, bez které dnes prostě práci sehnat nelze, pokud člověk nechce skončit u výkopu s barevnými a penisem v zadku.
PRAXI!!
Praxi.
přípravu na opravdovou práci v praxi
Škola poskytla spíše jen stručnou teorii, která mnohdy nestačí v zaměstnání.
Všeobecný přehled o pracovním zařazení. Popřípadě právní povědomí ve vhodném rozsahu ohledně zaměstnání atd. Nebo neposkytla dostatečnou praxi ve firmách souvisejících se studiem.
vůbec nic
xxxx
Nyní se tě zeptám na tvoje hodnoty
19. Co je pro tebe nejdůležitější v nejbližší budoucnosti?
1 - nejméně důležité
5 - nejvíce důležité
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Založit rodinu | 3 | 2.233 |
Mít peníze | 3.667 | 1.089 |
Dostat se na školu | 3.917 | 2.076 |
Mít vlastní byt | 3.117 | 2.07 |
Spokojeně žít v klidu | 4.15 | 1.194 |
Založit podnik a mít úspěch | 2.467 | 1.782 |
Být zdravý | 4.6 | 0.907 |
Mít něco (motorku, auto,...) | 2.5 | 1.75 |
Cestovat | 3.267 | 1.562 |
Najít si dobrou práci, uplatnit se | 4.217 | 1.336 |
Dokončit školu, vyučit se | 4.25 | 1.554 |
Nyní se tě zeptám na tvoje hodnoty
20. Přiřaď k jednotlivým hodnotám počet bodů, podle toho za jak důležité je považuješ
1 - nejméně důležité
5 - nejvíce důležité
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Zdraví | 4.8 | 0.56 |
Láska | 4.567 | 0.579 |
Životní partner | 4.4 | 0.873 |
Rozvoj osobnosti | 4.283 | 0.77 |
Být užitečný druhým | 3.883 | 1.036 |
Společenská prestiž | 3 | 1 |
Politická angažovanost | 1.617 | 0.703 |
Životní prostředí | 3 | 1.5 |
Přátelství | 4.333 | 0.889 |
Rodina, děti | 4.183 | 1.316 |
Svoboda | 3.867 | 1.249 |
Úspěšnost v zaměstnání | 3.983 | 0.883 |
Zájmy, koníčky | 3.85 | 0.694 |
Soukromé podnikání | 2.45 | 1.481 |
Pravda, poznání | 3.883 | 1.103 |
Zájmová práce | 3.3 | 1.443 |
Demokracie | 3.317 | 1.583 |
Plat | 3.817 | 1.216 |
Vzdělání | 4.25 | 0.988 |
Majetek | 3.25 | 0.988 |
21. Nyní se můžeš svobodně vyjádřit k dotazníku či tvým odpovědím
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
;-)
:)
bez komentáře
Bůh a můj vztah k Němu je nejdůležitější ze všeho
Doporučila bych středním školám využívat více moderní techniky ve výuce (například u konstrukcí oděvů nebo technologie). Výuka by pak byla daleko srozumitelnější, snadnější a možná i zábavnější.
Gymnázium se též počítá za SŠ a podle mě by výrazně ovlivnilo výsledek. Ovšem tato možnost tu není.
Jo, jsem bezpáteřní svině, co jde jen po kariéře :-) A je mi 27, mám dítě, firmu a škola mi k ničemu. Já tím jen oslňuju :-D
Konečně dotazník, který má smysl! Děkuji a přeji mnoho úspěchů. :)
pekne :)
první chybou dotazníku je, že zdělujete cíl dotazníku v úvodu - to respondent nemá vůbec vědět, co je cílem. Dále považuji za nesmyslné bodování, osobních hodnot, škálou 5ti odpovědí. K čemu vám proboha je vědět, jak je pro nás duležitá demokracie?
Snad ti to pomuze a taky najdes v zivote to, co hledas ;) good luck
snad to někomu pomůže :-D
Střední škola byla fajn. Ale do dnes si kladu otázku, zdali měla k něčemu cenu. když jsem na střední školu šel, fungovaly tu oděvní podniky, ve kterých jsem se mohl uplatnit, či pak svůj obod třeba uplatnit v soukromé praxi. Během studia ovšem naše vláda a další kupy tunelářů tyto podniky rozkradli (především OP Prostějov) a tak díky tisícům oděvářů s desetiletou a více praxí není možné cokoliv v oboru zkoušet. Z oděvářů se stali vyvrženci tak jako ze sklářů. Naše nynější vláda, kterou nikdo nevolil navíc udělala ze středních škol cosi bezvýznamného. Dnes platí, že lidé z učilišť vydělávají desetitisíce měsíčně, zatímco my s maturitou sedíme v depresi doma. To není spravedlivé, to není fér. Říkali mi na střední, že život není fér. Ale na takový vytunelovaný hnus plný Kalouskových sraček nás nedokázali připravit. Byly to dobré čtyři roky života, ale co přišlo po nich, to je bída, hlad, chudoba, nesvoboda, bezpráví, asocialismus. Takže... studovat střední školu ? Budoucí generace by měli vědět jediné "ne, děkuji".
Vše ok, pozor na zadávání otázek, tedy správná terminologie....
Výběru školy s textilem a oděvem rozhodně nelituji a nikdy litovat nebudu.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.