Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hotel Kempinski

Hotel Kempinski

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Krykorkova
Šetření:03. 04. 2010 - 10. 04. 2010
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.87
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5073,53 %73,53 %  
muž1826,47 %26,47 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-253856,72 %55,88 %  
26-401725,37 %25 %  
41 a více1217,91 %17,65 %  

Graf

3. Příjmová skupina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tis.2943,28 %42,65 %  
10 - 30 tis.2740,3 %39,71 %  
nad 30 tis.1116,42 %16,18 %  

Graf

4. V Praze jsem...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
(téměř) každý den4262,69 %61,76 %  
občas2131,34 %30,88 %  
méně jak 1x ročně45,97 %5,88 %  

Graf

5. Vyjmenujte alespoň tři 5* hotely, které Vás napadnou:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hilton, Corinthia Towers, Four Seasons22,99 %2,94 %  
Hilton, For Seasons, Marriott? 11,49 %1,47 %  
Hilton,Holiday Inn, Corinthia Tower11,49 %1,47 %  
Hilton, Four Seasons, Mariott(ale nejsem si jistá)11,49 %1,47 %  
Kempinski, Hilton, Four Seasons11,49 %1,47 %  
PUB, Zlatý Lev, Praha11,49 %1,47 %  
Hilton, Renanissance, Mariott11,49 %1,47 %  
Arie, Kempinski, Hilton, Four Season, Mandarin11,49 %1,47 %  
MovenPick11,49 %1,47 %  
Imperial, President, Continental11,49 %1,47 %  
ostatní odpovědi nevím- nikdy jsem je nevyhledávala
hilton
marriott, aria, savoy,
4 seasons, Hotel Praha, Intercontinental
Hilton, Marriott, InterContinental, Corinthia
Clarion, Hilton, Corinthia
Hilton, Four Season, Mandarin
Mariott,Mandarin,Alchymist,Hilton,Four Seasons
Hillton, Ambassador, Four Seasons
hilton, radisson SAS v Tabě Egypt, sofitel
Interkontinental, Hilton a další nevím
hilton, corinthia towers
plaza? hilton? ???
Ambassador, Four Season, Hilton
Hilton, Marriot, Four Season
Hilton, Jalta, Ambassador
Hilton,Ambasador,Zl.Lev,Imperial,Koruna
Hilton,Intercontinental,Palace
Hilton, Paříž, Savoy,Palace, President
Hilton, Aria, Four Seasons
hilton, burj dubaj, Kontinental
Grandhotel Pup, Intercontinental, Hilton, Four sea
hilton, 4 season,karl 4
absolutne nevim
Pupp, nevim nevim
Mevenpick, Hillton, Pup
holiday inn, jalta, corintia tower
Hilton, Novotel,
holiday inn, hilton, nevim
Palace, U Tří čápů, Four Seasons
Hilton,Ambasador,Continental
Hilton, Four Seasons, Alcron
xxx
Ambassador, Waldstein
Hilton, Intercontinental, Diplomat
hilton prague old town, intercontinental, diana
Four Seasons, Hilton, Movenpick
Hilton, FourSeason, ubytovna Florenc
hilton, corinthia towers, panorama
Ritz,Hilton
Hilton, Four Seasons, Corintia Towers
Hilton, Four seasons, Paříž
hilton, corynthia towers, intercontinental
Sheraton, Intercontinental, Hilton
hilton, four season,Radison
hilton, four seasons, marriott
hilton four roses praha holliday inn esplanade
nevím
Hotel Kings Court
Dvořák , Nautilus,Kempinski
Hilton, Four Seasson, Corinthia Tower
Intecontinental
Hilton,Imperial,Pupp,Intercontinental,Ambasador
Hilton,Movenpick,Corinthia towers
Hilton, Best Western, Holidaz Inn
žádný 5* hotel neznám
5683,58 %82,35 % 

Graf

6. Znáte hotel Kempinski?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4871,64 %70,59 %  
ano1928,36 %27,94 %  

Graf

7. Které z následujících produktů byste považovali za nezbytné v luxusním hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odpovídající vybavenost pokoje6495,52 %94,12 %  
kvalitní restaurační zařízení, bary, kavárny6394,03 %92,65 %  
školený personál6191,04 %89,71 %  
bazén, lázně, wellness6089,55 %88,24 %  
přehledné webové stránky3958,21 %57,35 %  
umístění v dané lokalitě3653,73 %52,94 %  
odvoz limuzínou1420,9 %20,59 %  
organizované programy, vystoupení57,46 %7,35 %  

Graf

8. Která klientela podle Vás v hotelu převažuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podnikatelé5582,09 %80,88 %  
celebrity1014,93 %14,71 %  
politici22,99 %2,94 %  

Graf

9. Kolik si myslíte, že stojí nejdražší pokoj na noc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
až 550 eur4262,69 %61,76 %  
až 380 eur2029,85 %29,41 %  
až 240 eur57,46 %7,35 %  

Graf

10. Měli byste zájem o ubytování v takovém hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neláká mě to3349,25 %48,53 %  
rád/a bych2638,81 %38,24 %  
nevím811,94 %11,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. V Praze jsem...

  • odpověď (téměř) každý den:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Znáte hotel Kempinski?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Váš věk

3. Příjmová skupina

4. V Praze jsem...

6. Znáte hotel Kempinski?

7. Které z následujících produktů byste považovali za nezbytné v luxusním hotelu?

8. Která klientela podle Vás v hotelu převažuje?

9. Kolik si myslíte, že stojí nejdražší pokoj na noc?

10. Měli byste zájem o ubytování v takovém hotelu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Váš věk

3. Příjmová skupina

4. V Praze jsem...

6. Znáte hotel Kempinski?

7. Které z následujících produktů byste považovali za nezbytné v luxusním hotelu?

8. Která klientela podle Vás v hotelu převažuje?

9. Kolik si myslíte, že stojí nejdražší pokoj na noc?

10. Měli byste zájem o ubytování v takovém hotelu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krykorkova, P.Hotel Kempinski (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://hotel-kempinski.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.