Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hotel zaměřený na letectví

Hotel zaměřený na letectví

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alžběta Majíčková
Šetření:20. 03. 2012 - 25. 03. 2012
Počet respondentů:8
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 5. ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TU v Ostravě. V rámci své diplomové práce zpracovávám marketingový výzkum pro společnost AIR HOTEL, s.r.o., která buduje jedinečný hotel inspirovaný tématikou letectví. Tento dotazník je anonymní a údaje, které poskytnete, nebudou zneužity. Prosím Vás, o co největší upřímnost při jeho vyplňování. Vyplněním tohoto dotazníku pomůžete zkvalitnit ubytovací služby.

Vyberte vždy jednu odpověď. Ve vybraných odpovědích můžete vybrat i více možností.Pokud zvolíte: Jiné - prosím doplňte.

 

Děkuji za Vaši ochotu a čas.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Letectví

Odpovědi respondentů

1. Využili jste někdy ubytovacích služeb? Pokud ne přejděte na otázku č. 6

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8100 %100 %  

Graf

2. Za jakým účelem využíváte nejvíce ubytovacích služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromě 675 %75 %  
Služebně112,5 %12,5 %  
oboji112,5 %12,5 %  

Graf

3. Jaký druh ubytování nejčastěji volíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel*,**225 %25 %  
Penzion225 %25 %  
Hotel ***, ****225 %25 %  
couchsurfing112,5 %12,5 %  
cokoli112,5 %12,5 %  

Graf

4. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při výběru ubytování? Ohodnoťte známkou jako ve škole. (1- nejvíce důležité, 5 – nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita ubytování2.252.188
Cena1.750.688
Umístění (dostupnost)2.3751.234
Interiér2.51
Kulturní program3.252.688
Sportovní vyžití3.1252.359
Wellness3.52.5
Vybavení pro služební jednání4.250.938

Graf

5. Z jakých zdrojů získáváte potřebné informace o ubytování? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení přátel787,5 %87,5 %  
Internetové vyhledávače (Google, Seznam)787,5 %87,5 %  
Internetové ubytovací portály (Ubytovani.cz, Booking.com)450 %50 %  
Katalogy a brožury cestovních kanceláří225 %25 %  

Graf

6. Zajímáte se o letectví? Pokud ne, přejděte na otázku č. 8

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano562,5 %62,5 %  
Ne337,5 %37,5 %  

Graf

7. Jaký druh letectví Vás zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letecká doprava240 %25 %  
Sportovní letectví120 %12,5 %  
historie letectví120 %12,5 %  
Vojenské letectví120 %12,5 %  

Graf

8. Víte, že Zlínský kraj je znám nejen obuvnickým, ale i leteckým průmyslem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano450 %50 %  
ne450 %50 %  

Graf

9. Využili byste služeb hotelu *** ve Zlínském kraji, který je zaměřený na letectví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano450 %50 %  
nevím225 %25 %  
ne225 %25 %  

Graf

10. Pokud byste zvažovali návštěvu Zlínského kraje, co by ovlivnilo Vaše rozhodnutí? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poznávací turistika (hrady, zámky)675 %75 %  
Kulturní akce (divadlo, kino, galerie, muzeum)562,5 %62,5 %  
Cykloturistika450 %50 %  
Tradiční folklorní akce (jízda králů, hody, vinobraní)450 %50 %  
Hotel zaměřený na letectví337,5 %37,5 %  
Lázně225 %25 %  
gastroturistika112,5 %12,5 %  
nic, bydlim tu112,5 %12,5 %  
Sportovní akce112,5 %12,5 %  

Graf

11. Jaký druh interiéru leteckého hotelu by Vás nejvíce zaujal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobový (dobový nábytek z meziválečného období, letecké dekorace z roku 1938) 450 %50 %  
Futuristický (nadčasový nábytek, elektronické vymoženosti, simulátory)337,5 %37,5 %  
Klasický (klasický nábytek, letecké dekorace)112,5 %12,5 %  

Graf

12. Co by Vás v leteckém hotelu nejvíce zaujalo? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letecké dekorace ve společných prostorách (vrtule, části motoru)8100 %100 %  
Zprostředkování leteckých zážitků (vyhlídkové lety, seskoky padákem)787,5 %87,5 %  
Letecké dekorace v pokoji (fotky, drobné letecké předměty)675 %75 %  
Personál v leteckých uniformách675 %75 %  
Fotky letadel562,5 %62,5 %  
Letecké přednášky225 %25 %  
Prodej leteckých suvenýrů225 %25 %  

Graf

13. Ohodnoťte, jaké služby byste uvítali v leteckém hotelu? Ohodnoťte známkou jako ve škole. (1- nejvíce uvítal, 5 – nejméně uvítal)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ubytování se zážitkem1.8751.109
Gastronomické akce (speciality týdne)1.8750.859
Kulturní akce (živá hudba, zábava)2.3751.734
Akce pro děti (hry, kreativní tvorba)3.6250.984
Tematické večery (přednášky na téma)3.51.75
Sportovní vyžití (bazén, půjčovna kol)3.1251.359
Firemní jednání (místnost, aparatura)4.50.25
Promítání filmů31.25
Wellness32

Graf

14. Jakou cenu byste byli ochotni zaplatit za dvoulůžkový pokoj/noc pro dvě osoby v tomto hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 1000 Kč562,5 %62,5 %  
1001 – 1500 Kč225 %25 %  
1501 – 2000 Kč112,5 %12,5 %  

Graf

15. Kde byste si všimli internetové reklamy na tento hotel? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetových vyhledávačích (Seznam, Google)787,5 %87,5 %  
Na internetových portálech zaměřených na letectví (Letectvi.cz)450 %50 %  
Na sociálních sítích (Facebook, Twitter)337,5 %37,5 %  
Na internetových ubytovacích portálech (Ubytovani.cz,Hotel.cz)337,5 %37,5 %  
Na internetových portálech životního stylu (Zena.cz, Menzone.cz)225 %25 %  

Graf

16. Jaký typ pobytových balíčků byste využili v tomto hotelu? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kulturní (pobyt + např. vstupenky na kulturní akce za zvýhodněnou cenu)675 %75 %  
Letecký (pobyt+vyhlídkový let, tandemový seskok, let balónem)675 %75 %  
Sportovní (pobyt + např. tenis, bowling, golf, bazén, wellness)562,5 %62,5 %  
Aktivní (pobyt +cykloturistika, hipoturistika)562,5 %62,5 %  
Rodinný (pobyt+ akce zaměřené na rodinu, aquapark)337,5 %37,5 %  

Graf

17. Kdo jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena787,5 %87,5 %  
Muž112,5 %12,5 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 40 let8100 %100 %  

Graf

19. Z jakého kraje České republiky pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha337,5 %37,5 %  
Moravskoslezský112,5 %12,5 %  
Liberecký112,5 %12,5 %  
Pardubický112,5 %12,5 %  
Zlínský112,5 %12,5 %  
Ústecký112,5 %12,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (72,7 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Majíčková, A.Hotel zaměřený na letectví (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://hotel-zamereny-na-letectvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.