Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hotelové recenzní systémy

Hotelové recenzní systémy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Čambálová
Šetření:07. 04. 2011 - 09. 04. 2011
Počet respondentů:27
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku, díky moc!!

Odpovědi respondentů

1. Jaké recenzní systémy znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani jeden

booking.com, nevim sice jestli to sem patri, ale recenze se tam pisou taky

Booking.com, Tripadvisor.com

Hodnocení hotelového servisu od klientů příslušného hotelu.

hotely.com, skyscanner.de

internet

Invia - sekce recenze Orbion

nevzpomenu si na konkrétní název

ORBION, HOLIDAYCHECK, TRIP ADVISOR, HOLIDAYWATCH DOG

orbion.cz, recenze na invia.cz

recenze.cz, holidaychceck.cz

tripadvisor

Tripadvisor

tripadvisor

tripadvisor, booking.com

tripadvisor.com booking.com

ww.orbion.cz

Zadne

zadne

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné :)

žádný

žádný

2. Využíváte je při výběru Vaší dovolené?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1555,56 %55,56 %  
ano1244,44 %44,44 %  

Graf

3. Který(é) nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

Booking.com

booking.com

booking.com

holidayczech.cz

hotely.com

internet

Invia

když odpovím nevyužívám, tak jsem snad nemusela vyplňovat :-)

Nestarám se o to.

nevím

neznám žádný

Neznám, googluji náhodně konkrétní střediska.

orbion

trip advisor

tripadvisor

Tripadvisor

tripadvisor

tripadvisor.com booking.com

zadny

žádné

žádné

žádný

žádný

Žádný :)

žádnýý

4. Myslíte, že jsou relevantní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1244,44 %44,44 %  
nevím1244,44 %44,44 %  
souhlasím311,11 %11,11 %  

Graf

5. Máte s nimi nějakou kladnou/zápornou zkušenost? Prosím krátce popište.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

--

..

beru je jen na vědomí

dle výběru byly údaje pravdivé

dobrou, ale je potřeba, aby těch recenzí bylo víc, když jsou tři, tak ten statistický rozptyl je tak velký, že je to jen hodně hrubý odhad

Našla jsem tam více fotek a reference hostů

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, protože nevyužívám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám :)

Nemám žádnou zkušenost, nestarám se o názory jiných

pomohla mi vybrat si tu správnou dovolenou

pomohli mi vybrat vhodný hotel pro mou dovolenou.

Pro určitou orientaci jich lze využít, nicméně dle osobní zkušenosti vím, že se nedá věřit všemu ....Pouze, pokud se některé informace o daném hotelu opakují ve více recenzích, dá se tomu víceméně věřit...

spise kladnou. aspon vim, co od toho hotelu muzu cekat nejen podle toho co sami o sobe pisou, ale hlavne z pohledu ubytovanych lidi.

Spíše kladnou - odhalili jsme nedostatky na první pohled dobrého hotelu na jedné z dovolených

Většinou lyžařská střediska, většinou jsou recenze a hodnocení relevantní.

zadnou

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Čambálová, L.Hotelové recenzní systémy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hotelove-recenzni-systemy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.