Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hotelové řetězce v ČR a v Itálii

Hotelové řetězce v ČR a v Itálii

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Karnetová
Šetření:08. 03. 2016 - 10. 06. 2016
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):14 / 9.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se Vašich zkušeností s hotelovými řetězci u nás nebo v Itálii. Odpovědi budu zpracovávat ve své bakalářské práci.

Odpovědi respondentů

1. Znáte některé hotelové řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hilton9990,83 %90,83 %  
Holiday Inn8577,98 %77,98 %  
Four Seasons7669,72 %69,72 %  
Marriott6055,05 %55,05 %  
Best Western4137,61 %37,61 %  
Crowne Plaza4036,7 %36,7 %  
Radisson Blu3733,94 %33,94 %  
Novotel3027,52 %27,52 %  
F121,83 %1,83 %  
Ramada21,83 %1,83 %  
Scandic.10,92 %0,92 %  
Azur10,92 %0,92 %  
Barceló10,92 %0,92 %  
Mercury, Ibis10,92 %0,92 %  
Intercontinental, Sheraton, Hyatt10,92 %0,92 %  
Clarion10,92 %0,92 %  
Kempinski, Asten hotels, Mandarin Oriental, Hotel one10,92 %0,92 %  
neznám10,92 %0,92 %  
NH, orea 10,92 %0,92 %  

Graf

2. Využili jste někdy ubytovací služby v některém z řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6055,05 %55,05 %  
Ne4944,95 %44,95 %  

Graf

3. Využili jste někdy stravovací služby v některém z řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6458,72 %58,72 %  
Ne4541,28 %41,28 %  

Graf

4. Znáte restauraci Cotto Crudo v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9688,07 %88,07 %  
Ano1311,93 %11,93 %  

Graf

5. Navštívili jste někdy tuto restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10293,58 %93,58 %  
Ano76,42 %6,42 %  

Graf

6. Co se vám v restauraci nejvíc líbilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Atmosféra457,14 %3,67 %  
Přístup k hostům228,57 %1,83 %  
Jídlo114,29 %0,92 %  

Graf

7. Byli jste tam víckrát?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, několikrát685,71 %5,5 %  
Ne, jen jednou114,29 %0,92 %  

Graf

8. Znáte restauraci La Veranda v Miláně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9990,83 %90,83 %  
Ano109,17 %9,17 %  

Graf

9. Navštívili jste někdy tuto restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10394,5 %94,5 %  
Ano65,5 %5,5 %  

Graf

10. Co se vám v restauraci nejvíc líbilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přístup k hostům233,33 %1,83 %  
Atmosféra116,67 %0,92 %  
Vybavení116,67 %0,92 %  
Ceny116,67 %0,92 %  
Jídlo116,67 %0,92 %  

Graf

11. Byli jste tam víckrát?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, jen jednou350 %2,75 %  
Ne, nikdy116,67 %0,92 %  
Vracím se tam pravidelně116,67 %0,92 %  
Ano, dvakrát116,67 %0,92 %  

Graf

12. Myslíte, že má stejná restaurace v jiné zemi lepší kvalitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4339,45 %39,45 %  
Nevím3633,03 %33,03 %  
Neřekla bych2119,27 %19,27 %  
Rozhodně vždy87,34 %7,34 %  
Ne, vždy je lepší u nás10,92 %0,92 %  

Graf

13. V čem se liší italská restaurace od české?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo4642,2 %42,2 %  
Atmosféra2422,02 %22,02 %  
Ceny1412,84 %12,84 %  
Přístup k hostům109,17 %9,17 %  
Personál43,67 %3,67 %  
proč lze zvolit pouze jednu možnost?10,92 %0,92 %  
Místní suroviny, u nás je někdy nahrazují nesmysly. Například eidam místo parmazánu10,92 %0,92 %  
Kombinace10,92 %0,92 %  
Vybavení10,92 %0,92 %  
Nevidim rozdily, srovnatelne10,92 %0,92 %  
cena10,92 %0,92 %  
vsechny moznosti10,92 %0,92 %  
Každá restaurace je jiná, záleží vždy na jednotlivych lidech 10,92 %0,92 %  
vše výše uvedené kromě cen10,92 %0,92 %  
v podstatě vším shora uvedeným10,92 %0,92 %  
kvalitnější potraviny10,92 %0,92 %  

Graf

14. Můžete k tématu napsat nějaký vlastní subjektivní postřeh?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

a co jako mám napsat? :D

Ano

hlavní rozdíl je v platbě za provoz, což v česku zatím není

Hotely a restaurace v zahraničí mají vždy lepší kvalitu.

Italský personál je většinou více kamarádský a tím pro mě dělá lepší atmosféru

ne

Ne

Nejdůležitější je striktní dodržování náležitých kvalitních surovina postupů. Pak je možné držet úroveň gastronomie srovnatelnou s kuchyní na kterou se zaměřuje (italskou, francouzskou).

Nejlepší je česká čína. Ne nějaké cizácké restaurace.

Pitomý průzkum který srovnává nesrovnatelné. Jak prší u nás? A jak v Itálli?

Pracovala jsem v Holiday Inn a v Marriottu, v zahraničí sem byla pouze v Holiday Inn a neřkla bych, že se něčím lišil. Z 90% stejné.

Preferuji menší prostory s rodinnou atmosférou, nejlépe stavebně či prostorově oddělené,tak aby si mohli hosté nerušeně pohovořit. Více klidu na jídlo mi přinášejí restaurace venkovského tipu (lépe italské).

Rad zkoumam restaurace, a je logicke, ze se neda porovnat restaurace v Praze, a tim chci rict ANI JEDNU restaurace v Praze, z restaurace tech zemi, kde je pobliz more. Kazdopadne tam to jidlo bude chutnat jinak ( tim myslim--lepe ).

Tak to by mne zajímalo co ten dotaznik rekne :D

Tam jsem HOST, zde ty nosítka obtèžujete...

Těžko porovnávat "české italské restaurace" a restaurace v Itálii. Už proto, že jsou zásadně odděleny tzv. pizzerie (nabízejí pouze pizzu) ristorante (nikdy nenabízejí pizzu). U nás je zpravidla vše pod jednou střechou.

Vzhledem k faktu, že ČR má nejvíce italských restaurací z celé Evropy, je težké se vyznat, kde se člověk dobře nají.

X


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Karnetová, Š.Hotelové řetězce v ČR a v Itálii (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://hotelove-retezce-v-cr-a-v-it.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.