Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hračky Toys shop

Hračky Toys shop

Investiční produkty
Do jakých produktů investujete, kde ukládáte peníze? Investovali byste do zlata?

(dotazník k diplomové práci - veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Miková
Šetření:10. 11. 2014 - 20. 11. 2014
Počet respondentů:56
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyplňte prosím krátký dotazník, který bude sloužit k vypracování seminární práce, která je zaměřena na hračkářství Toys shop, které má své kamenné prodejny v Ostravě, Českém Těšíně a Frýdku - Místku, provozují také e-shop na adrese: http://www.toysshop.cz/.Předem děkujeme za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4275 %75 %  
ano1425 %25 %  

Graf

2. Kupujete hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5089,29 %89,29 %  
ne610,71 %10,71 %  

Graf

3. Jak často nakupujete hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3 krát ročně2442,86 %42,86 %  
jednou ročně2137,5 %37,5 %  
vícekrát814,29 %14,29 %  
nikdy35,36 %5,36 %  

Graf

4. Kolik peněz jste ochotni utratit za nákup hraček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč2442,86 %42,86 %  
500 - 1 000 Kč2137,5 %37,5 %  
1 000 - 5 000 Kč814,29 %14,29 %  
nad 5 000 Kč35,36 %5,36 %  

Graf

5. Jaký typ hraček nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plyšové hračky2951,79 %51,79 %  
stolní hry2341,07 %41,07 %  
plastové hračky2035,71 %35,71 %  
dřevěné hračky1628,57 %28,57 %  
logické a didaktické11,79 %1,79 %  
Nebo co si zrovna to dítě přeje11,79 %1,79 %  
deskové "chlastací"11,79 %1,79 %  
deskové erotické (Harašeníčko apod.) 11,79 %1,79 %  
pokaždé něco jiného 11,79 %1,79 %  
puzzle11,79 %1,79 %  

Graf

6. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenná prodejna s hračkami4173,21 %73,21 %  
Internet916,07 %16,07 %  
hypermarket58,93 %8,93 %  
kdekoliv podle ceny, většinou papírnictví a hypermarkety11,79 %1,79 %  

Graf

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita/cena3664,29 %64,29 %  
impulsivní nákup2544,64 %44,64 %  
cena1526,79 %26,79 %  
kvalita58,93 %8,93 %  
podle toho kolik času mám na nákup (dárky)11,79 %1,79 %  
design11,79 %1,79 %  
množství11,79 %1,79 %  
recenze11,79 %1,79 %  

Graf

8. Znáte Toys shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2544,64 %44,64 %  
ano1933,93 %33,93 %  
nejsem si jistý/á1221,43 %21,43 %  

Graf

9. Znáte jiné prodejny hraček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5598,21 %98,21 %  
ne11,79 %1,79 %  

Graf

10. Využili už jste k nákupu hraček internetový obchod Toys shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5394,64 %94,64 %  
ano35,36 %5,36 %  

Graf

11. Odkud jste se o internetovém obchodu Toys shop dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet375 %5,36 %  
přátelé a rodina125 %1,79 %  

Graf

12. Byli jste spokojeni z dodáním zboží z e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3100 %5,36 %  

Graf

13. Doporučili byste Toys shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3100 %5,36 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let3562,5 %62,5 %  
31 - 40 let1323,21 %23,21 %  
méně jak 20 let58,93 %8,93 %  
41 - 5023,57 %3,57 %  
50 a více11,79 %1,79 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4376,79 %76,79 %  
muž1323,21 %23,21 %  

Graf

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské2850 %50 %  
středoškolské s maturitou2341,07 %41,07 %  
středoškolské bez maturity58,93 %8,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte děti?

2. Kupujete hračky?

3. Jak často nakupujete hračky?

4. Kolik peněz jste ochotni utratit za nákup hraček?

5. Jaký typ hraček nejčastěji kupujete?

6. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu?

8. Znáte Toys shop?

9. Znáte jiné prodejny hraček?

10. Využili už jste k nákupu hraček internetový obchod Toys shop?

14. Jaký je Váš věk?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte děti?

2. Kupujete hračky?

3. Jak často nakupujete hračky?

4. Kolik peněz jste ochotni utratit za nákup hraček?

5. Jaký typ hraček nejčastěji kupujete?

6. Kde nejčastěji hračky nakupujete?

7. Podle čeho se rozhodujete při nákupu?

8. Znáte Toys shop?

9. Znáte jiné prodejny hraček?

10. Využili už jste k nákupu hraček internetový obchod Toys shop?

14. Jaký je Váš věk?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Miková, K.Hračky Toys shop (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://hracky-toys-shop.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.