Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hřejivá náplast (Thermo patch)

Hřejivá náplast (Thermo patch)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Pawlasová
Šetření:30. 10. 2011 - 06. 11. 2011
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení,

jsme skupina studentů Vysoké školy ekonomické v Praze a rádi bychom Vás tímto laskavě požádali o vyplnění dotazníku o hřejivých náplastech, který je součástí našeho školního marketingového projektu.

Předem Vám děkuji za spolupráci!

Odpovědi respondentů

1. Použil/a jste někdy hřejivou náplast (náplasti, sloužící k odstranění nebo zmírnění bolesti pomocí tepla)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11680 %80 %  
ano2920 %20 %  

Graf

2. Jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
použil/a jsem ji jen jednou/ maximálně jednou ročně1655,17 %11,03 %  
2-4krát ročně827,59 %5,52 %  
každé 2 měsíce517,24 %3,45 %  

Graf

3. Z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bolesti se zbavuji jiným způsobem.4034,78 %27,59 %  
Nikdy jsem o hřejivých náplastech neslyšel/a.3933,91 %26,9 %  
Netrpím bolestmi.2824,35 %19,31 %  
Nevěřím účinkům náplati.65,22 %4,14 %  
neměl jsem příležitost k jejímu použití10,87 %0,69 %  
Nevím, jak/kdy náplast použít.10,87 %0,69 %  

Graf

4. O jaké značce hřejivých náplastí jste už slyšel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Voltaren Thermoplaster7753,1 %53,1 %  
žádná6343,45 %43,45 %  
Capsicolle Spofaplast117,59 %7,59 %  
Nexcare ColdHot64,14 %4,14 %  
Thermacare64,14 %4,14 %  

Graf

5. Preferujete/ příp. preferoval/a byste některou z těchto značek při nákupu hřejivých náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné preference8055,17 %55,17 %  
nevím4228,97 %28,97 %  
Voltaren Thermoplaster2416,55 %16,55 %  
Capsicolle Spofaplast32,07 %2,07 %  
Thermacare32,07 %2,07 %  
Nexcare ColdHot10,69 %0,69 %  

Graf

6. Jaká je podle Vás optimální cena za 1 hřejivou náplast (na jedno použití)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-30 CZK5739,31 %39,31 %  
méně než 25 CZK3322,76 %22,76 %  
31-40 CZK2920 %20 %  
41-50 CZK1711,72 %11,72 %  
51-60 CZK53,45 %3,45 %  
více než 60 CZK42,76 %2,76 %  

Graf

7. Jaké je podle Vás optimální balení hřejivých náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5-kusové balení7249,66 %49,66 %  
2-kusové v balení3121,38 %21,38 %  
10-kusové balení2920 %20 %  
1-kusové v balení117,59 %7,59 %  
více než 10-kusové balení21,38 %1,38 %  

Graf

8. Jaká je/by byla důležitost následujícíh faktorů při výběru hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.8972.203
velikost balení4.2552.052
doba hřejivého efektu náplasti2.692.283
doporučení přátel31.862
doporučení lékaře/ lékárníka3.092.371
značka5.0692.257

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženské9867,59 %67,59 %  
mužské4732,41 %32,41 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 24 let7753,1 %53,1 %  
24-35 let4732,41 %32,41 %  
50-65 let85,52 %5,52 %  
36-49 let85,52 %5,52 %  
více než 65 let53,45 %3,45 %  

Graf

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské (s maturitou)7451,03 %51,03 %  
vysokoškolské6544,83 %44,83 %  
základní32,07 %2,07 %  
středoškolské (bez maturity)32,07 %2,07 %  

Graf

12. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 14, pracujícíotázka č. 13, nezaměstnanýotázka č. 14, v důchoduotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student8659,31 %59,31 %  
pracující5235,86 %35,86 %  
v důchodu53,45 %3,45 %  
nezaměstnaný21,38 %1,38 %  

Graf

13. Jaká je Vaše práce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kancelářská, většinou práce s PC3266,67 %22,07 %  
lehká manuální práce, většinou v sedě816,67 %5,52 %  
kancelářská, ne s PC48,33 %2,76 %  
lehká manuální práce, většinou ve stoje36,25 %2,07 %  
těžká manuální práce12,08 %0,69 %  

Graf

14. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 20 000 CZK10874,48 %74,48 %  
20-25 999 CZK1711,72 %11,72 %  
26-35 000 CZK149,66 %9,66 %  
více než 35 000 CZK64,14 %4,14 %  

Graf

15. Kde v současné době bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město (pod 100 000 obyvatel)4933,79 %33,79 %  
město (nad 100 000 obyvatel) - centrum4430,34 %30,34 %  
venkov3322,76 %22,76 %  
město (nad 100 000 obyvatel) - předměstí1913,1 %13,1 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Použil/a jste někdy hřejivou náplast (náplasti, sloužící k odstranění nebo zmírnění bolesti pomocí tepla)?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi použil/a jsem ji jen jednou/ maximálně jednou ročně na otázku 2. Jak často?

4. O jaké značce hřejivých náplastí jste už slyšel/a?

  • odpověď žádná:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem o hřejivých náplastech neslyšel/a. na otázku 3. Z jakého důvodu?

12. V současné době jste:

  • odpověď pracující:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kancelářská, většinou práce s PC na otázku 13. Jaká je Vaše práce?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20-25 999 CZK na otázku 14. Jaký je Váš měsíční příjem?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-35 000 CZK na otázku 14. Jaký je Váš měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Použil/a jste někdy hřejivou náplast (náplasti, sloužící k odstranění nebo zmírnění bolesti pomocí tepla)?

2. Jak často?

3. Z jakého důvodu?

4. O jaké značce hřejivých náplastí jste už slyšel/a?

5. Preferujete/ příp. preferoval/a byste některou z těchto značek při nákupu hřejivých náplastí?

6. Jaká je podle Vás optimální cena za 1 hřejivou náplast (na jedno použití)?

7. Jaké je podle Vás optimální balení hřejivých náplastí?

8. Jaká je/by byla důležitost následujícíh faktorů při výběru hřejivé náplasti?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. V současné době jste:

13. Jaká je Vaše práce?

14. Jaký je Váš měsíční příjem?

15. Kde v současné době bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Použil/a jste někdy hřejivou náplast (náplasti, sloužící k odstranění nebo zmírnění bolesti pomocí tepla)?

2. Jak často?

3. Z jakého důvodu?

4. O jaké značce hřejivých náplastí jste už slyšel/a?

5. Preferujete/ příp. preferoval/a byste některou z těchto značek při nákupu hřejivých náplastí?

6. Jaká je podle Vás optimální cena za 1 hřejivou náplast (na jedno použití)?

7. Jaké je podle Vás optimální balení hřejivých náplastí?

8. Jaká je/by byla důležitost následujícíh faktorů při výběru hřejivé náplasti?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

12. V současné době jste:

13. Jaká je Vaše práce?

14. Jaký je Váš měsíční příjem?

15. Kde v současné době bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pawlasová, V.Hřejivá náplast (Thermo patch) (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hrejiva-naplast-thermo-patch.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.