Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hřejivé náplasti

Hřejivé náplasti

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Dudek
Šetření:08. 11. 2011 - 19. 11. 2011
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):13 / 7.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Provádíme průzkum pro společnost 3M v rámci projektu pro studenty.

Snažíme se o získání informací o zákaznících lékáren, kteří si kupují hřejivé náplasti

Odpovědi respondentů

1. věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231824,66 %24,66 %  
221115,07 %15,07 %  
2468,22 %8,22 %  
2545,48 %5,48 %  
2145,48 %5,48 %  
2634,11 %4,11 %  
4934,11 %4,11 %  
4734,11 %4,11 %  
4434,11 %4,11 %  
2022,74 %2,74 %  
ostatní odpovědi 48
34
19
30
31
27
51
50
54
42
56
15
17
12
1621,92 %21,92 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:28.13
Minimum:19
Maximum:50
Variační rozpětí:31
Rozptyl:92.94
Směrodatná odchylka:9.64
Medián:23
Modus:23

Graf

2. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5372,6 %72,6 %  
muž2027,4 %27,4 %  

Graf

3. Váš vztah ke sportu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekreační sportovec5473,97 %73,97 %  
závodní sportovec1115,07 %15,07 %  
nesportuji810,96 %10,96 %  

Graf

4. Které značky výrobců náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartman4460,27 %60,27 %  
Voltaren3345,21 %45,21 %  
Spofaplast2838,36 %38,36 %  
Urgo2230,14 %30,14 %  
Pfizer2027,4 %27,4 %  
žádné1317,81 %17,81 %  
Nexcare68,22 %8,22 %  
jiné34,11 %4,11 %  

Graf

5. Znáte léčbu hřejivými náplastmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4054,79 %54,79 %  
ano3345,21 %45,21 %  

Graf

6. Zakoupil(a) jste si někdy hřejivou náplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, od značky Spofaplastotázka č. 7, Ano, od jiné značkyotázka č. 7, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1545,45 %20,55 %  
Ano, od jiné značky1030,3 %13,7 %  
Ano, od značky Spofaplast824,24 %10,96 %  

Graf

7. Jaké důvody Vás vedly k použití náplasti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bolesti zad316,67 %4,11 %  
bolest zad316,67 %4,11 %  
bolest211,11 %2,74 %  
Bolesti zad a šlach15,56 %1,37 %  
zvedavost15,56 %1,37 %  
bolest kolene15,56 %1,37 %  
bolesti15,56 %1,37 %  
boles zad15,56 %1,37 %  
Natažený sval15,56 %1,37 %  
Cena15,56 %1,37 %  
ostatní odpovědi bolest po sportu
Bolest zad, svalová ztuhlost
vyzkoušet, jestli je opravdu účinná
316,67 %4,11 % 

Graf

8. Byl(a) jste s ní spokojen(a)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1794,44 %23,29 %  
ne15,56 %1,37 %  

Graf

9. Koupil jste si náplast opakovaně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1055,56 %13,7 %  
ne844,44 %10,96 %  

Graf

10. Kde byla náplast zakoupena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lékárna1794,44 %23,29 %  
poskytnuta lekarem, jiz si nepamatuji zda poplatne15,56 %1,37 %  

Graf

11. Kolik náplastí v balení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2950 %12,33 %  
5633,33 %8,22 %  
1211,11 %2,74 %  
více než 515,56 %1,37 %  

Graf

12. Při nákupu se rozhodujete na základě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení lékaře/lékárníka/prodávajícího1055,56 %13,7 %  
doporučení známého633,33 %8,22 %  
ceny15,56 %1,37 %  
značky15,56 %1,37 %  

Graf

13. Jste loajální k jedné značce náplastí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1055,56 %13,7 %  
ano844,44 %10,96 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte léčbu hřejivými náplastmi?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Byl(a) jste s ní spokojen(a)?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Koupil jste si náplast opakovaně?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárna na otázku 10. Kde byla náplast zakoupena
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení lékaře/lékárníka/prodávajícího na otázku 12. Při nákupu se rozhodujete na základě
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Jste loajální k jedné značce náplastí?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, od jiné značky na otázku 6. Zakoupil(a) jste si někdy hřejivou náplast?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Zakoupil(a) jste si někdy hřejivou náplast?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 4. Které značky výrobců náplastí znáte?

8. Byl(a) jste s ní spokojen(a)?

  • odpověď ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Koupil jste si náplast opakovaně?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení lékaře/lékárníka/prodávajícího na otázku 12. Při nákupu se rozhodujete na základě
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárna na otázku 10. Kde byla náplast zakoupena

10. Kde byla náplast zakoupena

  • odpověď lékárna:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Koupil jste si náplast opakovaně?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Jste loajální k jedné značce náplastí?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Byl(a) jste s ní spokojen(a)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. věk

2. pohlaví

3. Váš vztah ke sportu

4. Které značky výrobců náplastí znáte?

5. Znáte léčbu hřejivými náplastmi?

6. Zakoupil(a) jste si někdy hřejivou náplast?

8. Byl(a) jste s ní spokojen(a)?

9. Koupil jste si náplast opakovaně?

10. Kde byla náplast zakoupena

12. Při nákupu se rozhodujete na základě

13. Jste loajální k jedné značce náplastí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. věk

2. pohlaví

3. Váš vztah ke sportu

4. Které značky výrobců náplastí znáte?

5. Znáte léčbu hřejivými náplastmi?

6. Zakoupil(a) jste si někdy hřejivou náplast?

8. Byl(a) jste s ní spokojen(a)?

9. Koupil jste si náplast opakovaně?

10. Kde byla náplast zakoupena

12. Při nákupu se rozhodujete na základě

13. Jste loajální k jedné značce náplastí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dudek, P.Hřejivé náplasti (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hrejive-naplasti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.