Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hromadné nakupování

Hromadné nakupování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Milada Nosálová
Šetření:10. 04. 2012 - 16. 04. 2012
Počet respondentů:188
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou 3. ročníku Metropolitní univerzity Praha. V současné době pracuji na své bakalářské práci.
Ráda bych Vás touto cestou požádala o spolupráci při vyplnění následujícího dotazníku.
UPOZORNĚNÍ: Dotazník je anonymní.
Předem děkuji všem účastníkům průzkumu za trpělivost a čas při vyplňování.

Milada Nosálová

Odpovědi respondentů

1. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO15280,85 %80,85 %  
NE3619,15 %19,15 %  

Graf

2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 57146,71 %37,77 %  
5 - 103523,03 %18,62 %  
10 - 202415,79 %12,77 %  
Více jak 202214,47 %11,7 %  

Graf

3. Jaké slevy nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace5838,16 %30,85 %  
Péče o tělo, kosmetika2315,13 %12,23 %  
Pobyty, cestování2214,47 %11,7 %  
Zboží (víno, různé výrobky)1711,18 %9,04 %  
Wellness, masáže159,87 %7,98 %  
Zážitky (adrenalinové)63,95 %3,19 %  
Sport, fitness63,95 %3,19 %  
Kultura, umění, kina53,29 %2,66 %  

Graf

4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pro sebe10367,76 %54,79 %  
Spíše jako dárek4932,24 %26,06 %  

Graf

5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 5 tis 3925,66 %20,74 %  
2 000 - 5 000 Kč 3925,66 %20,74 %  
1 000 - 2 000 Kč 3422,37 %18,09 %  
500 - 1 000 Kč 2919,08 %15,43 %  
0 – 500 Kč 117,24 %5,85 %  

Graf

6. Jak dlouho již nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rok – rok a půl 5536,18 %29,26 %  
Půl roku – rok4932,24 %26,06 %  
Dva roky2516,45 %13,3 %  
Měsíc – půl roku1912,5 %10,11 %  
Méně jak měsíc42,63 %2,13 %  

Graf

7. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alespoň jednou za rok9361,18 %49,47 %  
Alespoň jednou za měsíc 4932,24 %26,06 %  
Alespoň jednou za dva týdny 74,61 %3,72 %  
Alespoň jednou týdně31,97 %1,6 %  

Graf

8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz12179,61 %64,36 %  
Vykupto.cz4428,95 %23,4 %  
Zapakatel.cz4126,97 %21,81 %  
Jiné2516,45 %13,3 %  
HyperSlevy.cz2113,82 %11,17 %  
NebeSlev.cz149,21 %7,45 %  
MyDeals.cz138,55 %6,91 %  
BerSlevu.cz95,92 %4,79 %  
BonyBony.cz85,26 %4,26 %  
Slevopolis.cz 74,61 %3,72 %  
Akce.Spa.cz53,29 %2,66 %  
Slevoteka.cz42,63 %2,13 %  

Graf

9. Využíváte věrnostních programů (kredity, karty, body, exkluzivní nabídky členům apod.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9159,87 %48,4 %  
ano6140,13 %32,45 %  

Graf

10. Jakou tendenci má Váš přístup k nakupování na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beze změny (nakupuji stále stejně) 7750,66 %40,96 %  
Sestupnou (dříve jsem nakupoval/a více, dnes už jen příležitostně)6039,47 %31,91 %  
Vzestupnou (nyní nakupuji více než jsem nakupoval/a dříve)159,87 %7,98 %  

Graf

11. Myslíte, že do budoucna budou lidé nakupovat na slevových portálech méně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10267,11 %54,26 %  
ano5032,89 %26,6 %  

Graf

12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alespoň jednou za měsíc 5938,82 %31,38 %  
Alespoň jednou týdně5636,84 %29,79 %  
Alespoň jednou za rok 2113,82 %11,17 %  
Denně1610,53 %8,51 %  

Graf

13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou přes webovou stránku, která sdružuje všechny nabídky (přes agregátory)4730,92 %25 %  
Většinou chodím jen na své oblíbené slevové portály4227,63 %22,34 %  
Přes nabídky co mi zasílají slevové portály do emailu3321,71 %17,55 %  
Přes tipy od kamarádů, které mi posílají159,87 %7,98 %  
Přes reklamu na internetu 95,92 %4,79 %  
Jinak31,97 %1,6 %  
Přes Facebook31,97 %1,6 %  

Graf

14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9864,47 %52,13 %  
ne5435,53 %28,72 %  

Graf

15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od rodiny, kamarádů, přátel5938,82 %31,38 %  
Zasílané slevové nabídky do emailu4630,26 %24,47 %  
Reklama na internetových stránkách3221,05 %17,02 %  
Zveřejňování nabídek na facebooku159,87 %7,98 %  

Graf

16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9159,87 %48,4 %  
ne6140,13 %32,45 %  

Graf

17. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9562,5 %50,53 %  
Muž5737,5 %30,32 %  

Graf

18. Váš věk je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 357448,68 %39,36 %  
18 – 254428,95 %23,4 %  
36 – 452214,47 %11,7 %  
46 – 6095,92 %4,79 %  
Více jak 6021,32 %1,06 %  
Méně než 1710,66 %0,53 %  

Graf

19. Jaký je Vás rodinný vztah?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný10468,42 %55,32 %  
Manžel / manželka4831,58 %25,53 %  

Graf

20. Máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10770,39 %56,91 %  
Ano4529,61 %23,94 %  

Graf

21. Kolik dětí máte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22248,89 %11,7 %  
11226,67 %6,38 %  
3920 %4,79 %  
Více jak 324,44 %1,06 %  

Graf

22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč 4529,61 %23,94 %  
20 – 30 tis4227,63 %22,34 %  
10 – 20 tis3523,03 %18,62 %  
Více jak 40 tis1811,84 %9,57 %  
30 – 40 tis127,89 %6,38 %  

Graf

23. Nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6744,08 %35,64 %  
Vysokoškolské6744,08 %35,64 %  
Základní85,26 %4,26 %  
Vyšší odborné63,95 %3,19 %  
Středoškolské bez maturity42,63 %2,13 %  

Graf

24. Velikost obce, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha6542,76 %34,57 %  
Město 4126,97 %21,81 %  
Krajské město2415,79 %12,77 %  
Vesnice2214,47 %11,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?

  • odpověď Spíše pro sebe:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 20 na otázku 2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?

7. Jak často nakupujete na slevových portálech?

  • odpověď Alespoň jednou za rok:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 – 500 Kč na otázku 5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alespoň jednou za rok na otázku 12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?

8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?

  • odpověď Slevomat.cz:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 – 40 tis na otázku 22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?

14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?

15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.

  • odpověď Doporučení od rodiny, kamarádů, přátel:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes tipy od kamarádů, které mi posílají na otázku 13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?

16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes tipy od kamarádů, které mi posílají na otázku 13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?

17. Jste?

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?

18. Váš věk je?

  • odpověď 25 – 35:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Kolik dětí máte

19. Jaký je Vás rodinný vztah?

  • odpověď Manžel / manželka:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Máte děti?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 21. Kolik dětí máte
  • odpověď Svobodný:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 25 na otázku 18. Váš věk je?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Máte děti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zveřejňování nabídek na facebooku na otázku 15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MyDeals.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?

20. Máte děti?

  • odpověď Ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Kolik dětí máte
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 21. Kolik dětí máte
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 25 na otázku 18. Váš věk je?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svobodný na otázku 19. Jaký je Vás rodinný vztah?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NebeSlev.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi MyDeals.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 – 40 tis na otázku 22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?

24. Velikost obce, ve které žijete?

  • odpověď Hlavní město Praha:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 – 40 tis na otázku 22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?

3. Jaké slevy nejčastěji nakupujete?

4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?

5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?

6. Jak dlouho již nakupujete na slevových portálech?

7. Jak často nakupujete na slevových portálech?

8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?

9. Využíváte věrnostních programů (kredity, karty, body, exkluzivní nabídky členům apod.)?

10. Jakou tendenci má Váš přístup k nakupování na slevových portálech?

11. Myslíte, že do budoucna budou lidé nakupovat na slevových portálech méně?

12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?

13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?

14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?

15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.

16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?

17. Jste?

18. Váš věk je?

19. Jaký je Vás rodinný vztah?

20. Máte děti?

21. Kolik dětí máte

22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?

23. Nejvyšší ukončené vzdělání?

24. Velikost obce, ve které žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?

3. Jaké slevy nejčastěji nakupujete?

4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?

5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?

6. Jak dlouho již nakupujete na slevových portálech?

7. Jak často nakupujete na slevových portálech?

8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?

9. Využíváte věrnostních programů (kredity, karty, body, exkluzivní nabídky členům apod.)?

10. Jakou tendenci má Váš přístup k nakupování na slevových portálech?

11. Myslíte, že do budoucna budou lidé nakupovat na slevových portálech méně?

12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?

13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?

14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?

15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.

16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?

17. Jste?

18. Váš věk je?

19. Jaký je Vás rodinný vztah?

20. Máte děti?

21. Kolik dětí máte

22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?

23. Nejvyšší ukončené vzdělání?

24. Velikost obce, ve které žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nosálová, M.Hromadné nakupování (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://hromadne-nakupovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.