Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, jsem studentkou 3. ročníku Metropolitní univerzity Praha. V současné době pracuji na své bakalářské práci. Ráda bych Vás touto cestou požádala o spolupráci při vyplnění následujícího dotazníku. UPOZORNĚNÍ: Dotazník je anonymní. Předem děkuji všem účastníkům průzkumu za trpělivost a čas při vyplňování.
Milada Nosálová
Odpovědi respondentů
1. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
152
80,85 %
80,85 %
NE
36
19,15 %
19,15 %
2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 - 5
71
46,71 %
37,77 %
5 - 10
35
23,03 %
18,62 %
10 - 20
24
15,79 %
12,77 %
Více jak 20
22
14,47 %
11,7 %
3. Jaké slevy nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Restaurace
58
38,16 %
30,85 %
Péče o tělo, kosmetika
23
15,13 %
12,23 %
Pobyty, cestování
22
14,47 %
11,7 %
Zboží (víno, různé výrobky)
17
11,18 %
9,04 %
Wellness, masáže
15
9,87 %
7,98 %
Zážitky (adrenalinové)
6
3,95 %
3,19 %
Sport, fitness
6
3,95 %
3,19 %
Kultura, umění, kina
5
3,29 %
2,66 %
4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše pro sebe
103
67,76 %
54,79 %
Spíše jako dárek
49
32,24 %
26,06 %
5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více jak 5 tis
39
25,66 %
20,74 %
2 000 - 5 000 Kč
39
25,66 %
20,74 %
1 000 - 2 000 Kč
34
22,37 %
18,09 %
500 - 1 000 Kč
29
19,08 %
15,43 %
0 – 500 Kč
11
7,24 %
5,85 %
6. Jak dlouho již nakupujete na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rok – rok a půl
55
36,18 %
29,26 %
Půl roku – rok
49
32,24 %
26,06 %
Dva roky
25
16,45 %
13,3 %
Měsíc – půl roku
19
12,5 %
10,11 %
Méně jak měsíc
4
2,63 %
2,13 %
7. Jak často nakupujete na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Alespoň jednou za rok
93
61,18 %
49,47 %
Alespoň jednou za měsíc
49
32,24 %
26,06 %
Alespoň jednou za dva týdny
7
4,61 %
3,72 %
Alespoň jednou týdně
3
1,97 %
1,6 %
8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
91
59,87 %
48,4 %
ano
61
40,13 %
32,45 %
10. Jakou tendenci má Váš přístup k nakupování na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Beze změny (nakupuji stále stejně)
77
50,66 %
40,96 %
Sestupnou (dříve jsem nakupoval/a více, dnes už jen příležitostně)
60
39,47 %
31,91 %
Vzestupnou (nyní nakupuji více než jsem nakupoval/a dříve)
15
9,87 %
7,98 %
11. Myslíte, že do budoucna budou lidé nakupovat na slevových portálech méně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
102
67,11 %
54,26 %
ano
50
32,89 %
26,6 %
12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Alespoň jednou za měsíc
59
38,82 %
31,38 %
Alespoň jednou týdně
56
36,84 %
29,79 %
Alespoň jednou za rok
21
13,82 %
11,17 %
Denně
16
10,53 %
8,51 %
13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou přes webovou stránku, která sdružuje všechny nabídky (přes agregátory)
47
30,92 %
25 %
Většinou chodím jen na své oblíbené slevové portály
42
27,63 %
22,34 %
Přes nabídky co mi zasílají slevové portály do emailu
33
21,71 %
17,55 %
Přes tipy od kamarádů, které mi posílají
15
9,87 %
7,98 %
Přes reklamu na internetu
9
5,92 %
4,79 %
Jinak
3
1,97 %
1,6 %
Přes Facebook
3
1,97 %
1,6 %
14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
98
64,47 %
52,13 %
ne
54
35,53 %
28,72 %
15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doporučení od rodiny, kamarádů, přátel
59
38,82 %
31,38 %
Zasílané slevové nabídky do emailu
46
30,26 %
24,47 %
Reklama na internetových stránkách
32
21,05 %
17,02 %
Zveřejňování nabídek na facebooku
15
9,87 %
7,98 %
16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
91
59,87 %
48,4 %
ne
61
40,13 %
32,45 %
17. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
95
62,5 %
50,53 %
Muž
57
37,5 %
30,32 %
18. Váš věk je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 – 35
74
48,68 %
39,36 %
18 – 25
44
28,95 %
23,4 %
36 – 45
22
14,47 %
11,7 %
46 – 60
9
5,92 %
4,79 %
Více jak 60
2
1,32 %
1,06 %
Méně než 17
1
0,66 %
0,53 %
19. Jaký je Vás rodinný vztah?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Svobodný
104
68,42 %
55,32 %
Manžel / manželka
48
31,58 %
25,53 %
20. Máte děti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
107
70,39 %
56,91 %
Ano
45
29,61 %
23,94 %
21. Kolik dětí máte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
22
48,89 %
11,7 %
1
12
26,67 %
6,38 %
3
9
20 %
4,79 %
Více jak 3
2
4,44 %
1,06 %
22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 10 000 Kč
45
29,61 %
23,94 %
20 – 30 tis
42
27,63 %
22,34 %
10 – 20 tis
35
23,03 %
18,62 %
Více jak 40 tis
18
11,84 %
9,57 %
30 – 40 tis
12
7,89 %
6,38 %
23. Nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
67
44,08 %
35,64 %
Vysokoškolské
67
44,08 %
35,64 %
Základní
8
5,26 %
4,26 %
Vyšší odborné
6
3,95 %
3,19 %
Středoškolské bez maturity
4
2,63 %
2,13 %
24. Velikost obce, ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
65
42,76 %
34,57 %
Město
41
26,97 %
21,81 %
Krajské město
24
15,79 %
12,77 %
Vesnice
22
14,47 %
11,7 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?
odpověď Spíše pro sebe:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 20 na otázku 2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?
7. Jak často nakupujete na slevových portálech?
odpověď Alespoň jednou za rok:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 – 500 Kč na otázku 5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alespoň jednou za rok na otázku 12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?
8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
odpověď Slevomat.cz:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 – 40 tis na otázku 22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?
14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?
15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.
odpověď Doporučení od rodiny, kamarádů, přátel:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes tipy od kamarádů, které mi posílají na otázku 13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?
16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes tipy od kamarádů, které mi posílají na otázku 13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?
17. Jste?
odpověď Žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?
18. Váš věk je?
odpověď 25 – 35:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Kolik dětí máte
19. Jaký je Vás rodinný vztah?
odpověď Manžel / manželka:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Máte děti?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 21. Kolik dětí máte
odpověď Svobodný:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 25 na otázku 18. Váš věk je?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Máte děti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zveřejňování nabídek na facebooku na otázku 15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NebeSlev.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi MyDeals.cz na otázku 8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 – 40 tis na otázku 22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?
24. Velikost obce, ve které žijete?
odpověď Hlavní město Praha:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 – 40 tis na otázku 22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?
2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?
3. Jaké slevy nejčastěji nakupujete?
4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?
5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?
6. Jak dlouho již nakupujete na slevových portálech?
7. Jak často nakupujete na slevových portálech?
8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
10. Jakou tendenci má Váš přístup k nakupování na slevových portálech?
11. Myslíte, že do budoucna budou lidé nakupovat na slevových portálech méně?
12. Jak často kontrolujete nabídky na slevových portálech?
13. Odkud nejčastěji přicházíte na slevové nabídky?
14. Říkáte svým přátelům, když najdete nějakou zajímavou nabídku, aby ji koupili?
15. Která z níže uvedených skupin nabídek (vyberte pouze jednu) Vás nejvíce ovlivňuje pro nákup na slevových portálech.
16. V případě, že se rozhodujete mezi více nabídkami ve stejné cenové relaci, je pro Vás důležité grafické zpracvování nabídky?
17. Jste?
18. Váš věk je?
19. Jaký je Vás rodinný vztah?
20. Máte děti?
21. Kolik dětí máte
22. Vás čistý měsíční příjem (za jednotlivce)?
23. Nejvyšší ukončené vzdělání?
24. Velikost obce, ve které žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?
2. Kolik kupónů/voucherů jste již koupili?
3. Jaké slevy nejčastěji nakupujete?
4. Kupujete vouchery/kupóny spíše pro sebe nebo jako dárek pro někoho?
5. Jak velký finanční obnos (odhadem) jste za nákup v internetových slevách utratili?
6. Jak dlouho již nakupujete na slevových portálech?
7. Jak často nakupujete na slevových portálech?
8. Na jakých slevových portálech nejvíce nakupujete (3 nejoblíbenější)?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.