Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hromadné slevy: Vaše zkušenosti?

Hromadné slevy: Vaše zkušenosti?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Majstrová
Šetření:17. 04. 2011 - 21. 04. 2011
Počet respondentů:271
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.15
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ahoj,

Jsem studentka Vysoké školy ekonomické a tento dotazník by měl sloužit jako podklad pro moji bakalářskou práci s názvem "Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR". Jeho vyplnění by nemělo trvat déle než 5 minut.

Děkuji předem za vyplnění dotazníku, moc mi tím pomůžete.

 

Jitka Majstrová

 

 

Odpovědi respondentů

1. Víte, co to je hromadné nakupování se slevou / hromadné slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → konec dotazníku, anootázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23185,24 %85,24 %  
ne4014,76 %14,76 %  

Graf

2. Kdy přibližně jste tento fenomén poprvé zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Září - říjen 2010.7331,6 %26,94 %  
Listopad - prosinec 2010.5122,08 %18,82 %  
Duben - červen 2010.2711,69 %9,96 %  
Červenec - srpen 2010.2611,26 %9,59 %  
Dříve.2410,39 %8,86 %  
Leden – únor 2011.2410,39 %8,86 %  
Březen – duben 2011.62,6 %2,21 %  

Graf

3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Extrémně pozitivníotázka č. 4, Velmi pozitivníotázka č. 4, Spíše pozitivníotázka č. 4, Neutrálníotázka č. 4, Spíše negativníotázka č. 4, Velmi negativníotázka č. 4, Extrémně negativníotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní10143,72 %37,27 %  
Velmi pozitivní6729 %24,72 %  
Neutrální4720,35 %17,34 %  
Extrémně pozitivní104,33 %3,69 %  
Spíše negativní41,73 %1,48 %  
Velmi negativní20,87 %0,74 %  

Graf

4. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 11, anootázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15868,4 %58,3 %  
ne7331,6 %26,94 %  

Graf

5. Kolik voucherů jste už koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 -34528,48 %16,61 %  
5 - 103522,15 %12,92 %  
4 - 52817,72 %10,33 %  
více než 102717,09 %9,96 %  
12314,56 %8,49 %  

Graf

6. Na jaký typ služeb to bylo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace11975,32 %43,91 %  
Krása: manikúra, pedikúra, kadeřnictví, kosmetika...5534,81 %20,3 %  
Relaxace: masáže a pobyty5232,91 %19,19 %  
Sport, tanec4427,85 %16,24 %  
Zboží: lahev vína, kontaktní čočky...3421,52 %12,55 %  
Zážitky, adrenalin3320,89 %12,18 %  
Kavárna10,63 %0,37 %  
Paintball10,63 %0,37 %  
autoškola Jíťo :-))10,63 %0,37 %  
erotické pomůcky10,63 %0,37 %  
bowling10,63 %0,37 %  
Aquapark10,63 %0,37 %  

Graf

7. Jak jste byli spokojeni s uplatněním slevy u poskytovatele (průměrně pro všechny doposud uplatněné slevy)? Označte na škále.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Extrémní spokojenostotázka č. 9, Velká spokojenost.otázka č. 9, Spokojenost.otázka č. 9, Nespokojenostotázka č. 8, Velká nespokojenostotázka č. 8, Extrémní nespokojenostotázka č. 8, Ještě jsem slevu neuplatnil/a.otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojenost.8855,7 %32,47 %  
Velká spokojenost.5434,18 %19,93 %  
Extrémní spokojenost85,06 %2,95 %  
Ještě jsem slevu neuplatnil/a.74,43 %2,58 %  
Nespokojenost10,63 %0,37 %  

Graf

8. Proč jste nebyl/a spokojena?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

U nákupu zboží (lahev vína) jsem spokojena byla. U nákupu poukízky na pizzu pro dva už ne, protože pizza byla malá a jen základní druhy. Koktejl, který měl být k pizze byl také velmi chudý..

9. Chystáte se vrátit na nějaké místo. kde Vámi koupená akce probíhala, a zaplatit plnou cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuto možnost zvažuji.6742,41 %24,72 %  
Ne, jen jdu po příležitosti.6239,24 %22,88 %  
Ano, určitě se vrátím.1811,39 %6,64 %  
Ne, nestojí to za to.63,8 %2,21 %  
Ano, už jsem to (minimálně 1x) udělal/a.53,16 %1,85 %  

Graf

10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oceňuji možnost zkusit něco nového za menší peníze.11874,68 %43,54 %  
Už jsem koupil/a něco, za co bych nikdy nedal/a plnou cenu.9459,49 %34,69 %  
Už jsem koupil/a něco, co kupuji i normálně.7144,94 %26,2 %  
Už jsem někomu dal/a kupon jako dárek.6239,24 %22,88 %  
Nakupuji jen u velkých a známých serverů.4528,48 %16,61 %  
Sleva menší než 50 % pro mě není zajímavá.3622,78 %13,28 %  
Když uvažuji o koupi nějaké služby, nejdříve se podívám, jestli se nenabízí se slevou.3320,89 %12,18 %  
Moc to nesleduji.3220,25 %11,81 %  
Už jsem nechal/a nějaký kupon propadnout.2314,56 %8,49 %  

Graf

11. Jaké servery poskytující hromadné slevy se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

slevin slevomat

-> bohužel je to hned vidět v otázce 12. takže nezafungoval recall bez pomoci ;) sry

Berslevu, slevomat, bony bony, zapakatel

Cupolis Slevomat

Cupolis, Vykupto, Slevomat, Nebeslev, Zapakatel, Dobřety.cz, CityHit, Hyperslevy

grupon, slevomat, zapakatel

http://www.slevomat.cz/ http://www.dobrety.cz/

megasleva

MegaSleva, ZIX, portál skrz.cz

megasleva.cz, slevomat.cz

modreslevy.cz

momentálně žádný

nebeslev, slevmeto, minasleva, pumba, slevomat, slevoman, salepoint

nebeslev, slevomat, cityhit

Nebeslev, Slevopat, Hyperslevy

NebeSlev.cz, Vykupto.cz, Slevomat.cz, Cityhit.cz, Slevmeto.cz, SlevyproPrahu.cz

nevybaví se mi nic

skrz, slevomat

skrz, vykupto, slevomat

skrz.cz

skrz.cz

skrz.cz

skrz.cz, slevomat.cz

skrz.cz, slevomat.cz, zapakatel.cz

skrz.cz, vykupto.cz, slevomat.cz

slemovat

sleva na jídlo v restauraci, na manikúru a podobné služby

slevax.cz

slevici, prasatko, slevoman, slevydnes, topstarslevy, hypersleva

slevín, sleva jak brno

slevín,mydeals, slevomat

slevin.cz

slevin.cz

Slevin.cz

SLEVIN.CZ, SLEVOMAT.CZ

slevin.cz, slevomat.cz, hyperslevy.cz, zapakatel.cz, slevax.cz

sleviště

Slevmeto :) Slevomat Slevín dále: Dobřety! Nechci slevu zadarmo Ber slevu a uteč! Prodej babičku o.sleva-nerozenin.cz tykonisleva.cz

slevoamat, slevin, hyperslevy

slevoman, slevomat, nebeslev

slevomat kupto

slevomat nebe slev zlateslevy

slevomat nebeslev zapakatel

slevomat slevin.cz

slevomat vykupto

slevomat zapakatel bony bony slevopol

slevomat zapakatel

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

Slevomat

Slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat

slevomat a pak asi milion dalsich. pouzivam skrz.cz

slevomat, berslevu

slevomat, bezvasleva, vykupto

slevomat, bony bony, hypersleva, zapakatel

slevomat, bonybony, megasleva, hyperslevy, cenožrout, nebeslev, vykupto, mydeals

Slevomat, BonyBony, Zapakatel

Slevomat, Cupolis

Slevomat, Cupolis, Zapakatel

Slevomat, Cupolis, Zapakatel, Slevoweb, Slever, Berslevu, BonyBony, Nebeslev, Vykupto, Mydeals

slevomat, hyperslevy

slevomat, hyperslevy

slevomat, hyperslevy, nebe slev

slevomat, hyperslevy, primasleva, nebeslev, slevomor,

slevomat, hyperslevy, vykupto, slever, nebeslev,zapakatel

slevomat, mydeals

slevomat, mydeals, zapakatel, vykupto

slevomat, nebe slev, bonybony, mydeals, zapakatel

slevomat, nebeslev

slevomat, nebeslev, pekelneslevy

slevomat, nebeslev, pumba, zapakatel, vykupto

slevomat, nebeslev, vykupto, zapakatel, megasleva

slevomat, pumba, megasleva

slevomat, skrz

slevomat, slevin

slevomat, slevin, hypersleva, srkz.cz, dejsito,

slevomat, slevín, skrz, vykupto

slevomat, slevín, vykupto, mydeals

Slevomat, slevin.cz, berslevu

slevomat, slevmeto, megasleva..

slevomat, slevmeto, zapakatel

slevomat, slevnito, megasleva, doluj, pumba

slevomat, slevomor

slevomat, slevomor

slevomat, slevomor, nebeslev, slevin atd

slevomat, slevomor, slevin ( tam sou nahledy na vsechny slevy na jednom serveru...)

slevomat, vykup to

slevomat, vykupto

Slevomat, Vykupto

slevomat, vykupto

slevomat, vykupto

slevomat, vykupto

slevomat, vykupto

slevomat, vykupto, amplion

slevomat, vykupto, mydeals, berslevu

Slevomat, Vykupto, Nakupzapul, Slevín

Slevomat, Vykupto, NebeSlev

slevomat, vykupto, slevahrou

slevomat, vykupto, slevmeto

slevomat, vykupto, slevmeto, cenozrout, zapakatel

Slevomat, Vykupto,Tvoje Sleva

slevomat, vyplňto

slevomat, zapakatel

slevomat, zapakatel

Slevomat, Zapakatel

slevomat, zapakatel

slevomat, zapakatel

slevomat, zapakatel,

slevomat, zapakatel, bonybony

slevomat, zapakatel, fajnslevy, skrz.cz

Slevomat, zapakatel, hyperslevy.

slevomat, zapakatel, mydeals

Slevomat, Zapakatel, Nebe slev

Slevomat, Zapakatel, Pumba Agregátory: Zlateslevy, Slevoman, Slevydnes, Sleviště Kontrolovat jednotlivé servery bych nestíhal, takže díky za agregátory :-) Ještě občas zkontroluji Kupon.cz , je to bazar nevyužitých voucherů od Slevomatu, ale zatím se to teprve rozjíždí :-)

slevomat, zapakatel, pumba

slevomat, zapakatel, stip.seznam.cz, zlavolam.sk

Slevomat, Zapakatel, Zlavadna, Kuplon

Slevomat,Hyperslevy....

slevomat,mydeals,zapakatel

slevomat.cz zapakatel.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

Slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

Slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

Slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

Slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz

slevomat.cz bonybony.cz zapakatel.cz

slevomat.cz skrz.cz

slevomat.cz, bonybony.cz

slevomat.cz, bonybony.cz, slevín.cz

slevomat.cz, slevin.cz, skrz.cz

slevomat.cz, vykupto.cz

slevomat.cz, vykupto.cz, mydeals.cz, megasleva.cz

slevomat.cz, vykupto.cz, zapakatel.cz

slevomat.cz, zapakatel.cz

slevomat.cz, zapakatel.cz

slevomat.cz, zapakatel.cz, zlateslevy.cz

slevomat.cz; nebeslev.cz; hyperslevy.cz

slevovepoukazy.eu

slovomat, nebe slev

Vůbec nevím.

Vyhodneslevy, Slevomat, Zapakatel, Bonybony

vykupto slevomat

Vykupto

Vykupto

Vykupto, Bigsale, Slevomat, Zapakatel

Vykupto.cz Slevomat.cz

Vykupto.cz

vykupto.cz, bigsale, slevomat

vzkupto

www.nebeslev.cz, www.vykupto.cz, www.slevomat.cz

www.skrz.cz

www.slevin.cz

www.slevomat.cz

www.slevomat.cz, www.vasesleva.cz

Zapakatel, Slevomat

zapakatel.cz slevomat.cz mydeals.cz

zlate slevy, slevomat

zlaté slevy, slevomat,

žádné

Žádné konkrétní

12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz22999,13 %84,5 %  
Vykupto.cz14361,9 %52,77 %  
Zapakatel.cz13558,44 %49,82 %  
NebeSlev.cz10344,59 %38,01 %  
MyDeals.cz7833,77 %28,78 %  
HyperSlevy.cz6929,87 %25,46 %  
BonyBony.cz6929,87 %25,46 %  
MegaSleva.cz4921,21 %18,08 %  
Slevopolis.cz4519,48 %16,61 %  
BerSlevu.cz4318,61 %15,87 %  
Cupolis.com3716,02 %13,65 %  
Slevoteka.cz239,96 %8,49 %  
Hypersleva.cz239,96 %8,49 %  
FajnSlevy.cz219,09 %7,75 %  
Akce.Spa.cz31,3 %1,11 %  

Graf

13. Jak často kontrolujete nabídky slevových serverů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často9741,99 %35,79 %  
1 - 2 x týdně4619,91 %16,97 %  
1x za 2 týdny4117,75 %15,13 %  
Denně, ob den.3213,85 %11,81 %  
3 - 5 x týdně156,49 %5,54 %  

Graf

14. Zaznamenali jste reklamu na nějakou konkrétní nabídku/server?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, na facebooku.19483,98 %71,59 %  
Ano, jako reklamní banner na stránce s hromadnými slevami nesouvisející.9340,26 %34,32 %  
Ano, jako kontextovou reklamu.4117,75 %15,13 %  
Ano, v tištěném médiu (noviny, časopisy...).229,52 %8,12 %  
Ano, jinde.219,09 %7,75 %  
Ano, v rádiu.166,93 %5,9 %  
Ne125,19 %4,43 %  
Ano, na jiné sociální síti.93,9 %3,32 %  
Ano, na twitteru.31,3 %1,11 %  

Graf

15. Jste fanouškem nějakého slevového serveru/agregátoru na facebooku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14361,9 %52,77 %  
ano8838,1 %32,47 %  

Graf

16. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14763,64 %54,24 %  
muž8436,36 %31 %  

Graf

17. Můj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 24 let20187,01 %74,17 %  
25 - 34 let208,66 %7,38 %  
15 - 19 let93,9 %3,32 %  
35 - 44 let10,43 %0,37 %  

Graf

18. Většinu času trávím ve městě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha18981,82 %69,74 %  
Brno135,63 %4,8 %  
Olomouc31,3 %1,11 %  
Hradec Králové31,3 %1,11 %  
nic31,3 %1,11 %  
Plzeň20,87 %0,74 %  
Ostrava20,87 %0,74 %  
Zlín20,87 %0,74 %  
Havířov10,43 %0,37 %  
Břeclav10,43 %0,37 %  
Třebíč10,43 %0,37 %  
Slaný10,43 %0,37 %  
Klatovy10,43 %0,37 %  
Ústí nad Labem10,43 %0,37 %  
Vouchery kupuji rovnoměrně Praha a Brno10,43 %0,37 %  
Mladá Boleslav10,43 %0,37 %  
Jihlava, Chomutov10,43 %0,37 %  
Karlovy vary10,43 %0,37 %  
Litoměřice10,43 %0,37 %  
Pardubice10,43 %0,37 %  
jihlava10,43 %0,37 %  
Přerov10,43 %0,37 %  

Graf

19. Jaké je moje vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola - studuji19182,68 %70,48 %  
Střední škola s maturitou, gymnázium - ukončeno187,79 %6,64 %  
Vysoká škola - ukončena114,76 %4,06 %  
Střední škola s maturitou, gymnázium - studuji93,9 %3,32 %  
Vyšší vzdělání.20,87 %0,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 -3 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 - 5 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 - 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása: manikúra, pedikúra, kadeřnictví, kosmetika... na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relaxace: masáže a pobyty na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Restaurace na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport, tanec na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zážitky, adrenalin na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží: lahev vína, kontaktní čočky... na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojenost. na otázku 7. Jak jste byli spokojeni s uplatněním slevy u poskytovatele (průměrně pro všechny doposud uplatněné slevy)? Označte na škále.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká spokojenost. na otázku 7. Jak jste byli spokojeni s uplatněním slevy u poskytovatele (průměrně pro všechny doposud uplatněné slevy)? Označte na škále.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když uvažuji o koupi nějaké služby, nejdříve se podívám, jestli se nenabízí se slevou. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moc to nesleduji. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji jen u velkých a známých serverů. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji možnost zkusit něco nového za menší peníze. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva menší než 50 % pro mě není zajímavá. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem koupil/a něco, co kupuji i normálně. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem koupil/a něco, za co bych nikdy nedal/a plnou cenu. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem nechal/a nějaký kupon propadnout. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem někomu dal/a kupon jako dárek. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, určitě se vrátím. na otázku 9. Chystáte se vrátit na nějaké místo. kde Vámi koupená akce probíhala, a zaplatit plnou cenu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, jen jdu po příležitosti. na otázku 9. Chystáte se vrátit na nějaké místo. kde Vámi koupená akce probíhala, a zaplatit plnou cenu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tuto možnost zvažuji. na otázku 9. Chystáte se vrátit na nějaké místo. kde Vámi koupená akce probíhala, a zaplatit plnou cenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FajnSlevy.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cupolis.com na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně, ob den. na otázku 13. Jak často kontrolujete nabídky slevových serverů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, v rádiu. na otázku 14. Zaznamenali jste reklamu na nějakou konkrétní nabídku/server?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 5 x týdně na otázku 13. Jak často kontrolujete nabídky slevových serverů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BerSlevu.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypersleva.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivní na otázku 3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Extrémně pozitivní na otázku 3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.

6. Na jaký typ služeb to bylo?

  • odpověď Restaurace:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 - 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem nechal/a nějaký kupon propadnout. na otázku 10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).

10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).

  • odpověď Oceňuji možnost zkusit něco nového za menší peníze.:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 - 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží: lahev vína, kontaktní čočky... na otázku 6. Na jaký typ služeb to bylo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Extrémně pozitivní na otázku 3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.
  • odpověď Už jsem koupil/a něco, za co bych nikdy nedal/a plnou cenu.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Extrémně pozitivní na otázku 3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.

12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?

  • odpověď NebeSlev.cz:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
  • odpověď Vykupto.cz:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně, ob den. na otázku 13. Jak často kontrolujete nabídky slevových serverů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Extrémně pozitivní na otázku 3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi FajnSlevy.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?
  • odpověď Zapakatel.cz:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 10 na otázku 5. Kolik voucherů jste už koupili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypersleva.cz na otázku 12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Víte, co to je hromadné nakupování se slevou / hromadné slevy?

2. Kdy přibližně jste tento fenomén poprvé zaznamenali?

3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.

4. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

5. Kolik voucherů jste už koupili?

6. Na jaký typ služeb to bylo?

7. Jak jste byli spokojeni s uplatněním slevy u poskytovatele (průměrně pro všechny doposud uplatněné slevy)? Označte na škále.

9. Chystáte se vrátit na nějaké místo. kde Vámi koupená akce probíhala, a zaplatit plnou cenu?

10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).

11. Jaké servery poskytující hromadné slevy se Vám vybaví jako první?

12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?

13. Jak často kontrolujete nabídky slevových serverů?

14. Zaznamenali jste reklamu na nějakou konkrétní nabídku/server?

15. Jste fanouškem nějakého slevového serveru/agregátoru na facebooku?

16. Jsem:

17. Můj věk:

18. Většinu času trávím ve městě:

19. Jaké je moje vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Víte, co to je hromadné nakupování se slevou / hromadné slevy?

2. Kdy přibližně jste tento fenomén poprvé zaznamenali?

3. Jaký je Váš názor na hromadné slevy? Označte na škále.

4. Už jste někdy něco koupili v hromadné slevě?

5. Kolik voucherů jste už koupili?

6. Na jaký typ služeb to bylo?

7. Jak jste byli spokojeni s uplatněním slevy u poskytovatele (průměrně pro všechny doposud uplatněné slevy)? Označte na škále.

9. Chystáte se vrátit na nějaké místo. kde Vámi koupená akce probíhala, a zaplatit plnou cenu?

10. Zaškrtněte výroky, se kterými souhlasíte (v souvislosti s hromadnými slevami).

11. Jaké servery poskytující hromadné slevy se Vám vybaví jako první?

12. Které z následujících serverů poskytujících hromadné slevy znáte?

13. Jak často kontrolujete nabídky slevových serverů?

14. Zaznamenali jste reklamu na nějakou konkrétní nabídku/server?

15. Jste fanouškem nějakého slevového serveru/agregátoru na facebooku?

16. Jsem:

17. Můj věk:

18. Většinu času trávím ve městě:

19. Jaké je moje vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Majstrová, J.Hromadné slevy: Vaše zkušenosti? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hromadne-slevy-vase-zkusenos.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.