Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > hudba v televizní reklamě
hudba v televizní reklamě
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniel Kubišta |
---|---|
Šetření: | 26. 02. 2015 - 06. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 467 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.07 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 81,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tímto textem bych Vás chtěl požádat o vyplnění krátkého dotazníku, jehož výsledky použiji jako data pro praktickou část mé diplomové práce. Dotazník se týká televizní reklamy, konkrétně její hudební složky. Vězte, že vám tento dotazník nezabere více jak 10 minut, a mě tím velmi pomůžete.
Odpovědi respondentů
1. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 336 | 71,95 % | 71,95 % |
muž | 131 | 28,05 % | 28,05 % |
2. Kolik Vám je let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 25 | 259 | 55,82 % | 55,46 % |
26 - 45 | 154 | 33,19 % | 32,98 % |
45 - 70 | 51 | 10,99 % | 10,92 % |
3. Myslíte si, že televizní reklama dokáže ovlivnit spotřebitele?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určite ano | 240 | 51,61 % | 51,39 % |
spíše ano | 188 | 40,43 % | 40,26 % |
spíše ne | 32 | 6,88 % | 6,85 % |
určitě ne | 5 | 1,08 % | 1,07 % |
4. Myslíte si, že na účinek televizní reklamy má vliv zvolená melodie či hudební podkres?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 237 | 51,08 % | 50,75 % |
spíše ano | 188 | 40,52 % | 40,26 % |
spíše ne | 33 | 7,11 % | 7,07 % |
určitě ne | 6 | 1,29 % | 1,28 % |
5. Co myslíte, že je v televizní reklamě účinnější?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
využití vlastní melodie charakterizující danou značku (orion, xxxlutz...) | 265 | 57,48 % | 56,75 % |
využití slavného songu (převzetí písničky známého interpreta) | 196 | 42,52 % | 41,97 % |
6. Jaký hudební styl je vhodný do televizní reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pop | 290 | 64,59 % | 62,1 % |
klasika | 57 | 12,69 % | 12,21 % |
elektronika | 32 | 7,13 % | 6,85 % |
rock | 30 | 6,68 % | 6,42 % |
reggae | 14 | 3,12 % | 3 % |
folk | 10 | 2,23 % | 2,14 % |
country | 8 | 1,78 % | 1,71 % |
hiphop, rap | 8 | 1,78 % | 1,71 % |
7. Uveďte příklad televizní reklamy, ve které byla hudba využita dobrým způsobem.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 11 | 3,67 % | 2,36 % |
Coca cola | 9 | 3 % | 1,93 % |
xxxlutz | 7 | 2,33 % | 1,5 % |
Kinder bueno | 6 | 2 % | 1,28 % |
Kaufland | 6 | 2 % | 1,28 % |
Merci | 5 | 1,67 % | 1,07 % |
xxx lutz | 5 | 1,67 % | 1,07 % |
o2 | 4 | 1,33 % | 0,86 % |
Orion | 4 | 1,33 % | 0,86 % |
Nevzpomenu si | 2 | 0,67 % | 0,43 % |
ostatní odpovědi | 241 | 80,33 % | 51,61 % |
8. Uveďte příklad televizní reklamy, ve které byla hudba využita špatným způsobem.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 39 | 16,81 % | 8,35 % |
xxxlutz | 35 | 15,09 % | 7,49 % |
xxx lutz | 15 | 6,47 % | 3,21 % |
Preventan | 4 | 1,72 % | 0,86 % |
alza | 4 | 1,72 % | 0,86 % |
nevzpomenu si | 3 | 1,29 % | 0,64 % |
kaufland | 3 | 1,29 % | 0,64 % |
Nevybavuji si | 3 | 1,29 % | 0,64 % |
Xxlutz | 2 | 0,86 % | 0,43 % |
syr Zeletava | 2 | 0,86 % | 0,43 % |
ostatní odpovědi | 122 | 52,59 % | 26,12 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.