Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hudební média

Hudební média

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniela Tomanová
Šetření:14. 04. 2015 - 27. 04. 2015
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v reklamě či marketingové agentuře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10495,41 %95,41 %  
ANO54,59 %4,59 %  

Graf

2. Pracujete v oblasti tiskových médií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10197,12 %92,66 %  
ANO32,88 %2,75 %  

Graf

3. Zajímáte se o hudbu či hudebním dění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5655,45 %51,38 %  
Spíše ano3433,66 %31,19 %  
Spíše ne87,92 %7,34 %  
Nevím32,97 %2,75 %  

Graf

4. Jaké informační zdroje využíváte k získávání informací z hudební branže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě (facebook, instagram, twitter atd.)8281,19 %75,23 %  
Internetové portály6766,34 %61,47 %  
Hudební časopisy1110,89 %10,09 %  
Televizní kanály54,95 %4,59 %  
spotify10,99 %0,92 %  
internet - příležitostně, když moje RSS čtečka chytí zajímavou zprávu - třeba o tomhlr dotazníku10,99 %0,92 %  

Graf

5. Uveďte prosím, jaké hudební časopisy znáte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám76,93 %6,42 %  
rock and pop65,94 %5,5 %  
Headliner43,96 %3,67 %  
žádné43,96 %3,67 %  
spark43,96 %3,67 %  
Rock&Pop32,97 %2,75 %  
BBarák32,97 %2,75 %  
Rock and pop, bbarak21,98 %1,83 %  
Rock&Pop, Spark21,98 %1,83 %  
Rock&Pop, Bravo10,99 %0,92 %  
ostatní odpovědi pop and rock
Filter,Rock&Pop,BBarák
Headliner, Rock&Pop, Full Moon
Já písnička- kecám, neznám hudební časáky
Rock and Pop, Spark, Full moon,
nic
Pop&rock, Popcorn, Rolling Stone Magazine
Rolling stone, full moon
Rock& Pop, Headliner, Rollingstone, NME, Spark
Mighty Freezine
Rolling stone, rock&pop, kerrang, full moon
Filter, Fullmoon, Rock and Pop, NME, Kerrang, Alternative Press, Rolling Stone
fullmoon
Rock&Pop, NME, Rolling Stone, Billboard, Kerrang, Full Moon
Rock&Pop, Barák
kerrang, rock n pop
Rock & Pop, Creem, Rolling Stones, BBarak,NME, Filter
Rolling Stones, Full Moon
Žena a život
-
Kerrang
Rockmax, Headliner, Rock & Pop, Spark
Rock&Pop, Full Moon, Headliner
Fullmoon, Rock&Pop
Rock&Pop, Filter
Všechny, nečtu žádné
Filter, Headliner
Spark, Rockshock
nevzpomenu si
BBarák, Rock&Pop
Rock Pop
Rock & Pop
Rock and Pop, Full moon
musicus
Rolling Stones
rock a pop
Rock POP, Bbarák, fullmoon
rollingstone
Rock&Pop, BBarák, Full Moon, Muzikus, NME, Q Magazine
NME, Rolling Stone, Rock and Pop,
Muzikus, Full Moon, Rock&Pop
youtube
Spark, Filter, Rolling Stone
Fullmoon,the roling stone
časopisy neznám
Spark.
Neznám žádné
Rock and Pop, Muzikus, Spark
RocknRoll
Spark, Rock&Pop
Full Moon, HisVoice
Full Moon, Spark, Muzikus
full moon rock a pop
žádný
Rolling Stone, Billboard, Mojo
Headliner, Rock and Pop, Full Moon, Adwark
Spark, Fakker, Rock&Pop
Rockshock, Spark
Kerrang, Rolling Stones Magazin, Rock Sound, Alternative Press
Muzikus, Rock&Pop, Spark
nevím
NME, Rock&Pop, Full Moon, Headliner
teď si název nevybavuji
Muzikus, rock&pop
Full Moon, Headliner, Crook
6564,36 %59,63 % 

Graf

6. Znáte alespoň podle jména značky následujících hudebních časopisů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rock&Pop7675,25 %69,72 %  
BBarák4241,58 %38,53 %  
Spark3433,66 %31,19 %  
Full Moon3332,67 %30,28 %  
Headliner2928,71 %26,61 %  
Rockshock1110,89 %10,09 %  
NMNL Magazín65,94 %5,5 %  

Graf

7. Znáte časopis Rock&Pop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7069,31 %64,22 %  
NE3130,69 %28,44 %  

Graf

8. Jak často si kupujete časopis Rock&Pop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý měsícotázka č. 10, 2 – 3 za půl rokuotázka č. 10, 1 za půl rokuotázka č. 10, Nekupuji si časopis Rock&Popotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji si časopis Rock&Pop6184,72 %55,96 %  
1 za půl roku811,11 %7,34 %  
2 – 3 za půl roku22,78 %1,83 %  
Každý měsíc11,39 %0,92 %  

Graf

9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O hudební branži čtu převážně na internetových portálech3355,93 %30,28 %  
Zprávy z hudebního světa získávám především ze sociálních sítí2949,15 %26,61 %  
Nechci dávat peníze za nákup časopisu (cena čísla je 90 Kč/ předplatné 60 Kč)2135,59 %19,27 %  
Nezajímají mě hudební žánry v časopise1016,95 %9,17 %  
Myslím si, že časopis píše jen o starších kapelách46,78 %3,67 %  
O novinkách z hudebního světa se dozvídám z televize11,69 %0,92 %  
Nejsem tolik hudebně zapálen, abych si kupoval časopis s touto tématikou. Stačí mi informace z internetu.11,69 %0,92 %  
ani mě to nenapadne popravdě :)11,69 %0,92 %  
Dělám hudbu a už tak jí věnuju dost času, že si o ní vážně číst nechci a nepotřebuju11,69 %0,92 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6362,38 %57,8 %  
Žena3837,62 %34,86 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 248584,16 %77,98 %  
25 – 341312,87 %11,93 %  
45 – 5421,98 %1,83 %  
35 – 4410,99 %0,92 %  

Graf

12. Počet členů v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43332,67 %30,28 %  
22322,77 %21,1 %  
5 a více2019,8 %18,35 %  
31514,85 %13,76 %  
1109,9 %9,17 %  

Graf

13. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5150,5 %46,79 %  
4140,59 %37,61 %  
Základní43,96 %3,67 %  
Vyučen32,97 %2,75 %  
Vyučen s maturitou21,98 %1,83 %  

Graf

14. Měsíční příjem domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 30 001 Kč4544,55 %41,28 %  
20 001 – 30 000 Kč2120,79 %19,27 %  
Méně než 10 000 Kč1918,81 %17,43 %  
10 001 – 20 000 Kč1615,84 %14,68 %  

Graf

15. Bydliště - sídlo

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znojmo2625,74 %23,85 %  
Praha2423,76 %22,02 %  
Brno2120,79 %19,27 %  
Hrušovany nad Jevišovkou21,98 %1,83 %  
1100010,99 %0,92 %  
Znojmo/Praha10,99 %0,92 %  
Třešť10,99 %0,92 %  
Praha 4, Horní 1464/610,99 %0,92 %  
3390110,99 %0,92 %  
Přerov10,99 %0,92 %  
ostatní odpovědi Ne.
Vranov nad Dyjí
Třebíč
Klatovy
Blšany
Pardubice
Zlín
Vyskov
Byt
Sokolovská 2, Znojmo
Prostějov
Šumperk.
Vídeň, Rakousko
Pohořelice
Kaznějov
Milovice
Středočeský kraj
Praha 4
Jablonec nad Nisou
Praha, trvalé však v Třebíči
Ostrava
Liberecký kraj
2221,78 %20,18 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Znáte časopis Rock&Pop?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci dávat peníze za nákup časopisu (cena čísla je 90 Kč/ předplatné 60 Kč) na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímají mě hudební žánry v časopise na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi O hudební branži čtu převážně na internetových portálech na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zprávy z hudebního světa získávám především ze sociálních sítí na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji si časopis Rock&Pop na otázku 8. Jak často si kupujete časopis Rock&Pop?

8. Jak často si kupujete časopis Rock&Pop?

  • odpověď Nekupuji si časopis Rock&Pop:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci dávat peníze za nákup časopisu (cena čísla je 90 Kč/ předplatné 60 Kč) na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímají mě hudební žánry v časopise na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi O hudební branži čtu převážně na internetových portálech na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zprávy z hudebního světa získávám především ze sociálních sítí na otázku 9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)

10. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno na otázku 15. Bydliště - sídlo

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v reklamě či marketingové agentuře?

2. Pracujete v oblasti tiskových médií?

3. Zajímáte se o hudbu či hudebním dění?

4. Jaké informační zdroje využíváte k získávání informací z hudební branže?

6. Znáte alespoň podle jména značky následujících hudebních časopisů?

7. Znáte časopis Rock&Pop?

8. Jak často si kupujete časopis Rock&Pop?

9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)

10. Pohlaví

11. Věk

12. Počet členů v domácnosti

13. Vzdělání

14. Měsíční příjem domácnosti

15. Bydliště - sídlo

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v reklamě či marketingové agentuře?

2. Pracujete v oblasti tiskových médií?

3. Zajímáte se o hudbu či hudebním dění?

4. Jaké informační zdroje využíváte k získávání informací z hudební branže?

6. Znáte alespoň podle jména značky následujících hudebních časopisů?

7. Znáte časopis Rock&Pop?

8. Jak často si kupujete časopis Rock&Pop?

9. Z jakého důvodu si nekupujete časopis Rock&Pop? (max 3)

10. Pohlaví

11. Věk

12. Počet členů v domácnosti

13. Vzdělání

14. Měsíční příjem domácnosti

15. Bydliště - sídlo

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Tomanová, D.Hudební média (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://hudebni-media.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.