Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Humor v marketingové komunikaci
Humor v marketingové komunikaci
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Saška Janjić |
---|---|
Šetření: | 16. 04. 2018 - 22. 04. 2018 |
Počet respondentů: | 122 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 6 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 47,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych Vás požádala o pomoc s dotazníkem, který bude využit pro mou bakalářskou práci na téma Humor v marketingové komunikaci. Dotazník později poslouží pro účely experimentu, který je součástí praktické části bakalářské práce a jeho úkolem bude zjistit, jak funguje humor jako marketingový nástroj.
Děkuji Vám za Váš čas, který věnujete vyplnění dotazníku.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Nyní uvidíte 6 reklam na různé produkty. Prosím ohodnoťte, jak humorné Vám jednotlivé reklamy připadají na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná).
Odpovědi respondentů
1. Reklama č. 1:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 33 | 27,05 % | 27,05 % |
5 | 30 | 24,59 % | 24,59 % |
1 | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
3 | 18 | 14,75 % | 14,75 % |
2 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
2. Reklama č. 2:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 68 | 55,74 % | 55,74 % |
1 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
3 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
5 | 13 | 10,66 % | 10,66 % |
2 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
3. Reklama č. 3:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 102 | 83,61 % | 83,61 % |
3 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
4 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
2 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
5 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
4. Reklama č. 4:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 97 | 79,51 % | 79,51 % |
2 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
3 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
5 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
4 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
5. Reklama č. 5:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 81 | 66,39 % | 66,39 % |
2 | 27 | 22,13 % | 22,13 % |
3 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
5 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
4 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
6. Reklama č. 6:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 89 | 72,95 % | 72,95 % |
4 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
3 | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
2 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
1 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.