Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Humor v marketingové komunikaci

Humor v marketingové komunikaci

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Saška Janjić
Šetření:16. 04. 2018 - 22. 04. 2018
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

ráda bych Vás požádala o pomoc s dotazníkem, který bude využit pro mou bakalářskou práci na téma Humor v marketingové komunikaci. Dotazník později poslouží pro účely experimentu, který je součástí praktické části bakalářské práce a jeho úkolem bude zjistit, jak funguje humor jako marketingový nástroj.

Děkuji Vám za Váš čas, který věnujete vyplnění dotazníku.

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Nyní uvidíte 6 reklam na různé produkty. Prosím ohodnoťte, jak humorné Vám jednotlivé reklamy připadají na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná).

Odpovědi respondentů

 

 

1. Reklama č. 1:

Prosím ohodnoťte, jak humorná Vám daná reklama připadá na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43327,05 %27,05 %  
53024,59 %24,59 %  
12520,49 %20,49 %  
31814,75 %14,75 %  
21613,11 %13,11 %  

Graf

 

 

2. Reklama č. 2:

Prosím ohodnoťte, jak humorná Vám daná reklama připadá na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46855,74 %55,74 %  
11512,3 %12,3 %  
31411,48 %11,48 %  
51310,66 %10,66 %  
2129,84 %9,84 %  

Graf

 

3. Reklama č. 3:

Prosím ohodnoťte, jak humorná Vám daná reklama připadá na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
110283,61 %83,61 %  
375,74 %5,74 %  
464,92 %4,92 %  
243,28 %3,28 %  
532,46 %2,46 %  

Graf

 

 

4. Reklama č. 4:

Prosím ohodnoťte, jak humorná Vám daná reklama připadá na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19779,51 %79,51 %  
2129,84 %9,84 %  
375,74 %5,74 %  
532,46 %2,46 %  
432,46 %2,46 %  

Graf

 

5. Reklama č. 5:

Prosím ohodnoťte, jak humorná Vám daná reklama připadá na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18166,39 %66,39 %  
22722,13 %22,13 %  
375,74 %5,74 %  
543,28 %3,28 %  
432,46 %2,46 %  

Graf

 

6. Reklama č. 6:

Prosím ohodnoťte, jak humorná Vám daná reklama připadá na stupnici od 1 do 5 (1 - nehumorná, 5 - velmi humorná):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
58972,95 %72,95 %  
41512,3 %12,3 %  
397,38 %7,38 %  
275,74 %5,74 %  
121,64 %1,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Reklama č. 1:

2. Reklama č. 2:

3. Reklama č. 3:

4. Reklama č. 4:

5. Reklama č. 5:

6. Reklama č. 6:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Reklama č. 1:

2. Reklama č. 2:

3. Reklama č. 3:

4. Reklama č. 4:

5. Reklama č. 5:

6. Reklama č. 6:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Janjić, S.Humor v marketingové komunikaci (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://humor-v-marketingove-komunik.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.