Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikace hypermarketu na Facebooku.

Komunikace hypermarketu na Facebooku.

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Novotný
Šetření:07. 04. 2012 - 09. 04. 2012
Počet respondentů:217
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:89,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 
Jmenuji se Bc. Jan Novotný a jsem studentem Ekonomické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava. Rád bych Vás touto formou požádal o vyplnění následujícího dotazníku. Vaše odpovědi jsou pro mě velice důležité a poslouží jako podklad pro vypracování mé diplomové práce na téma Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket. Dotazník je zcela anonymní.


Za Vaše odpovědi Vám předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Kolik hodin v průměru denně strávíte připojení k internetu (na pc, telefonu a jiných zařízeních)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 5 hodiny.9141,94 %41,94 %  
Více než 3 hodiny až 4 hodiny.3415,67 %15,67 %  
Více než 2 hodiny až 3 hodiny.3214,75 %14,75 %  
Více než 4 hodiny až 5 hodin.2712,44 %12,44 %  
Více než hodinu až 2 hodiny.2210,14 %10,14 %  
Méně než hodinu.115,07 %5,07 %  

Graf

2. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 3, Ne.otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.20092,17 %92,17 %  
Ne.177,83 %7,83 %  

Graf

3. Kolik průměrně za den strávíte hodin na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 5 hodin.3819 %17,51 %  
Více než půl hodiny až 1 hodinu.3819 %17,51 %  
Více než 1 hodinu až 2 hodiny.3316,5 %15,21 %  
Více než 2 hodiny až 3 hodiny.3316,5 %15,21 %  
Více než 3 hodiny až 4 hodiny.2010 %9,22 %  
Méně než půl hodiny.2010 %9,22 %  
Více než 4 hodiny až 5 hodin.189 %8,29 %  

Graf

4. Připojujete se k Facebooku i pomocí jiného zařízení než pc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.11256 %51,61 %  
Ano.8844 %40,55 %  

Graf

5. Kolik máte přibližně přátel na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201 – 3005728,5 %26,27 %  
101 – 2005125,5 %23,5 %  
301 – 4003718,5 %17,05 %  
Více než 4002613 %11,98 %  
51 – 1002010 %9,22 %  
Méně než 5094,5 %4,15 %  

Graf

6. Kolika stránek jste přibližně fanoušci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Žádnéotázka č. 10, 1 - 10otázka č. 7, 11 – 20otázka č. 7, 21 – 30otázka č. 7, 31 – 40otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 106633 %30,41 %  
31 – 404924,5 %22,58 %  
11 – 204522,5 %20,74 %  
21 – 303015 %13,82 %  
Žádné105 %4,61 %  

Graf

7. Zúčastnili jste se už nějaké společenské akce, na kterou jste byli pozvaní pomocí události na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.15380,53 %70,51 %  
Ne.3719,47 %17,05 %  

Graf

8. Jakým způsobem se nejčastěji stáváte fanoušky stránky nebo se přidáváte do skupin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Všimnu si, že se připojili přátelé, tak se taky přidám8544,74 %39,17 %  
Vyhledávám je na Facebooku sám/a podle svých preferecí.4825,26 %22,12 %  
Přidám se na základě pozvání do skupiny/stránky.4121,58 %18,89 %  
Na www stránkách si všimnu odkazu na Facebook a přidám se.168,42 %7,37 %  

Graf

9. Kolik příspěvku od Vaší skupiny či stránky považujete za ideální a neobtěžuje Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jeden příspěvek denně.5327,89 %24,42 %  
Několik příspěvku za týden, ale ne každý den.5227,37 %23,96 %  
Několik příspěvků denně.3216,84 %14,75 %  
Jednou za týden.3216,84 %14,75 %  
3 a méně příspěvků za měsíc.126,32 %5,53 %  
Jeden příspěvek za měsíc.52,63 %2,3 %  
Méně než jeden příspěvek za měsíc.42,11 %1,84 %  

Graf

10. Doplňte následující tvrzení dle Vašeho osobního postoje: "Soutěží na Facebooku .............."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem se dodnes neúčastnil/a a ani mě to neláká.11758,5 %53,92 %  
jsem se dodnes neúčastnil/a, ale pokud by byla zajímavá soutěž, tak ano.4522,5 %20,74 %  
jsem se účástnil/a.3216 %14,75 %  
účastním se často. 63 %2,76 %  

Graf

11. Souhlasíte s následujícím tvrzení? "Pokud bych se soutěže účastnil/a, nechala bych ji sdílet i dalším přátelům."

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5226 %23,96 %  
nesouhlasím4522,5 %20,74 %  
nevím4422 %20,28 %  
spíše nesouhlasím3618 %16,59 %  
souhlasím2311,5 %10,6 %  

Graf

12. Jak často kliknete na reklamy na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi častootázka č. 13, Často.otázka č. 13, Zřídka.otázka č. 13, Velmi zřídka.otázka č. 13, Vůbec.otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi zřídka.6231 %28,57 %  
Vůbec.6130,5 %28,11 %  
Zřídka.5829 %26,73 %  
Často.157,5 %6,91 %  
Velmi často42 %1,84 %  

Graf

13. Co vás nejvíce zaujme na zobrazované reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita5338,13 %24,42 %  
Cena / sleva3021,58 %13,82 %  
Grafický design2719,42 %12,44 %  
Známost a image značky2014,39 %9,22 %  
Reference od jiných uživatelů96,47 %4,15 %  

Graf

14. Jak často nakupujete v hypermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1x za měsíc a méně často.otázka č. 15, 1x za 14 dní.otázka č. 15, 1x za týden.otázka č. 15, vícekrát za týden.otázka č. 15, Nenakupuji.otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za týden.7537,5 %34,56 %  
1x za 14 dní. 4824 %22,12 %  
vícekrát za týden.4020 %18,43 %  
1x za měsíc a méně často.2613 %11,98 %  
Nenakupuji.115,5 %5,07 %  

Graf

15. Uvítali byste umístění letáku hypermarketu v elektronické podobě na facebooku místo letáku do schránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7037,04 %32,26 %  
Spíše ne5126,98 %23,5 %  
Určitě ano4423,28 %20,28 %  
Určitě ne2412,7 %11,06 %  

Graf

16. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.12457,14 %57,14 %  
Muž.9342,86 %42,86 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 24 let 14868,2 %68,2 %  
25 – 34 let 4520,74 %20,74 %  
35 – 44 let 156,91 %6,91 %  
45 – 54 let 73,23 %3,23 %  
55 let a více 20,92 %0,92 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maturita10447,93 %47,93 %  
Vysokoškolské7835,94 %35,94 %  
Vyučen/a 219,68 %9,68 %  
Základní135,99 %5,99 %  
Žádné10,46 %0,46 %  

Graf

19. Jaký je Váš čistý měsíční příjem v Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 14767,74 %67,74 %  
10 001 – 16 000 3013,82 %13,82 %  
16 001 – 22 000 2310,6 %10,6 %  
22 001– 28 000104,61 %4,61 %  
28 001 a více 73,23 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kolik hodin v průměru denně strávíte připojení k internetu (na pc, telefonu a jiných zařízeních)?

  • odpověď Více než 5 hodiny.:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 5 hodin. na otázku 3. Kolik průměrně za den strávíte hodin na sociální síti Facebook?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik hodin v průměru denně strávíte připojení k internetu (na pc, telefonu a jiných zařízeních)?

2. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

3. Kolik průměrně za den strávíte hodin na sociální síti Facebook?

4. Připojujete se k Facebooku i pomocí jiného zařízení než pc?

5. Kolik máte přibližně přátel na Facebooku?

6. Kolika stránek jste přibližně fanoušci?

7. Zúčastnili jste se už nějaké společenské akce, na kterou jste byli pozvaní pomocí události na Facebooku?

8. Jakým způsobem se nejčastěji stáváte fanoušky stránky nebo se přidáváte do skupin?

9. Kolik příspěvku od Vaší skupiny či stránky považujete za ideální a neobtěžuje Vás?

10. Doplňte následující tvrzení dle Vašeho osobního postoje: "Soutěží na Facebooku .............."

11. Souhlasíte s následujícím tvrzení? "Pokud bych se soutěže účastnil/a, nechala bych ji sdílet i dalším přátelům."

12. Jak často kliknete na reklamy na facebooku?

13. Co vás nejvíce zaujme na zobrazované reklamě?

14. Jak často nakupujete v hypermarketu?

15. Uvítali byste umístění letáku hypermarketu v elektronické podobě na facebooku místo letáku do schránek?

16. Pohlaví?

17. Kolik je Vám let?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaký je Váš čistý měsíční příjem v Kč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik hodin v průměru denně strávíte připojení k internetu (na pc, telefonu a jiných zařízeních)?

2. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

3. Kolik průměrně za den strávíte hodin na sociální síti Facebook?

4. Připojujete se k Facebooku i pomocí jiného zařízení než pc?

5. Kolik máte přibližně přátel na Facebooku?

6. Kolika stránek jste přibližně fanoušci?

7. Zúčastnili jste se už nějaké společenské akce, na kterou jste byli pozvaní pomocí události na Facebooku?

8. Jakým způsobem se nejčastěji stáváte fanoušky stránky nebo se přidáváte do skupin?

9. Kolik příspěvku od Vaší skupiny či stránky považujete za ideální a neobtěžuje Vás?

10. Doplňte následující tvrzení dle Vašeho osobního postoje: "Soutěží na Facebooku .............."

11. Souhlasíte s následujícím tvrzení? "Pokud bych se soutěže účastnil/a, nechala bych ji sdílet i dalším přátelům."

12. Jak často kliknete na reklamy na facebooku?

13. Co vás nejvíce zaujme na zobrazované reklamě?

14. Jak často nakupujete v hypermarketu?

15. Uvítali byste umístění letáku hypermarketu v elektronické podobě na facebooku místo letáku do schránek?

16. Pohlaví?

17. Kolik je Vám let?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaký je Váš čistý měsíční příjem v Kč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotný, J.Komunikace hypermarketu na Facebooku. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://hypermarket-na-facebooku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.