Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ICV - studium

ICV - studium

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Vlčková
Šetření:20. 03. 2009 - 25. 03. 2009
Počet respondentů:124
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pouze studentům ICV a bude sloužit jako součást mojí diplomové práce.

Dotazník se zabývá celoživotním vzděláváním.

Předem děkuji za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Jaký byl hlavní impulz, díky kterému jste se začal (a) dále vzdělávat?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší uplatnění na pracovním trhu4941,53 %39,52 %  
Získání nových znalostí, dovedností 3126,27 %25 %  
Získání titulu, certifikátu1815,25 %14,52 %  
Realizace osobního zájmu1311,02 %10,48 %  
Získání vyššího platu32,54 %2,42 %  
Nutnost pro vykonávání povolání učitele10,85 %0,81 %  
vyžaduje zaměstnavatel10,85 %0,81 %  
žádost zaměstnavatele10,85 %0,81 %  
zajímavé uplatnění, získnov znal, realizace osob z10,85 %0,81 %  

Graf

2. Jak byste celkově ohodnotil (a)navštěvovanou školu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem s ní zcela spokojen (a) 5647,46 %45,16 %  
Jsem s ní spíše spokojen (a)5344,92 %42,74 %  
Jsem s ní spíše nespokojen (a) 75,93 %5,65 %  
Jsem s ní zcela nespokojen (a)21,69 %1,61 %  

Graf

3. Jaké jsou hlavní důvody, proč jste si vybrala právě Vámi navštěvovanou školu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

- termíny konzultací nenarušují běžnou pracovní dobu - cena kurzu

1. Dobrá dostupnost 2. Poskytnutí navazujícího studia na můj dosavadní obor

Absolvent magisterského studia MZLU.

Blízkost mé fakulty.

byl zde nejlepší předpoklad splnit kritéria pro přijetí

Byla to škola, která tento kurz nabízela pro mě v nejvýhodněji dostupném místě

Byla vybrána zaměstnavatelem

další studium na této škole

dobré reference od kolegi

Dobrý obor, který je možno uplatnit

dojezdnost, znalost prostředí

dostupnost

dostupnost - je to jedno z pracovišť, kde jsem zaměstnaná

Dostupnost a nabízený obor.

dostupnost, nabídka studia

Dříve jsem byla studentkou MZLU a stále jsem sledovala novinky na škole, takže jsem se dozvěděla o kurzu, jehož téma mě zajímalo

Finanční důvody( levnější než MUNI ) a doporučení kamarádky

Hlavním důvodem je, že se na ICV vyučuje pedagogika

Hlavním důvodem jsou předměty zaměřené na pedagogiku a psychologii.

Hlavním důvodem výběru školy byl studijní obor, který škola nabízí.

humanitní zaměření

Chci být učitelem střední školy a jsem studentem MZLU. K tomuto cíli potřebuji mít absolvovaný studijní program učitelství odborných předmětů.

Chtěl bych v budoucnu ucit na střední škole, ale nechtělo se mi absolvovat jen pedagogické minimum.

Je blízko mého bydliště a studijní obor, který škola nabízí, je přesně to, co budu pravděpodobně pro výkon své budoucí profese potřebovat.

Je jediná, na které je tento obor

Je to pokračování v mé bývalé profesi po ukončení aktivního pracovního procesu

jina moznost nebyla

jinde obor nebyl otevřen

již studuji na MZLU stále

Již v dřívější době jsem na ni studovala.

Jsem absolventem MZLU v Brně, PEF a celý život jsem pracoval v rezortu zemědělství - provoz,služby,výzkum,školství. Proto jsem si vybral U3V na této univerzitě.

jsem absolventem této školy - tedy znalost prostředí, záruka kvality

jsem absolventkou této školy

Jsem stále dením studentem na MZLU, proto jsem si vybrala ICV je to blízko a je to dobrá příležitost se dále vzdělávat.

Kdysi jsem AF absolvovala, obsah výuky angličtiny mi vyhovoval

Kvalita školy.

lepší uplatnění zájem o obor

lepší uplatnění v práci

Měla jsem doporučení od mých známých, kteří zde byli spokojeni. Rovněž cena a délka studia mi přišla příznivá.

mít větší rozhled a více možností uplatnit se na pracovním trhu

moznost venovat se dale svemu oboru a moznost predavat kvalifikovane informace dal

Možnost studovat v kombinované formě. Dostupnost školy (dle místa bydliště)

Na doporučení

Na doporučení přátel a otevření zajimavého zaměření.

nabídka produktu o který mám zájem, zjištění si předem inf. o kvalitě školy a přednášejících

Nabízí obor, který mně zajímá. Brno mi vyhovuje k dojíždění.

nachází se v blízkém okolí a má dlouholetou tradici a bylo otervřeno ICV, specializace v pedagogice

nejlepší nabídka

Nevybírala jsem z více možností.

Nově otevřený obor SP

Nutnost doplnit si pedagogické vzdělání, oproti jiným školám nižší placená částka.

Obor který mi vyhovoval, malá vzdálenost

obor vzdělání

obor, v kterém jsem dříve pracoval a nevím zda se k němu v budoucnu ještě nevrátím

otevřen kurz, který jsem chtěla studovat

pokračování na ICV po studiu na tamější univerzitě

práce s dětma

profesionální přístup,technický spec.obor

Protože byla jediná na kterou mě vzali a byla bez příjmaček

Protože jsem získala místo učitelky na střední škole, dostala jsem tím i podmínku doplnit si pedagogické vzdělání. Protože jsem však pouze bakalářka, musela jsem si zvolit právě ICV na MZLU, protože na pedagogické fakultě MU berou pouze inženýry.

Protože navštěvuji prezenční studium na MZLu, je to blízko, milý a přátelský kolektiv a mají docela pestrou nabídku.

protože studuji na MZLU a pedagogické minimum je v tomto případe kratší

Protože už jsem zde navštěvovala magisterské studium.

Protože zde studuji prezenčně i jiný obor.

Především kvůli oboru. Dále doprav. dostupnost, celkem kvalitní systém a pěkné prostředí.

Předchozí studium LI na LDF.

Rozšiřování vědomostí

snadná dostupnost

Stejný obor vzdělání jako na střední škole.

Studium bylo nejlevnější... a škola není od mého bydliště daleko.

studoval jsem zde DPS a byl jsem spokojen s vyučujícími

Studovala jsem na ni již denní magisterské studium, agronomickou faktultu, takže již znám její chod...

Studovala jsem VSZ v Brně

studovala jsem všz v brně

studuji PEF MZLU, tak jsem volila i ICV na stejné univerzitě

studuju tu

škola odpovídá mojí aprobaci a je v blízkosti mého bydliště

Termíny přednášek nekolidují s pracovní dobou.

Už před lety jsem na MZLU studovala DPS a byla jsem ráda, že se můžu vrátit. Mám příjemný pocit z Brna jako města, ale hlavně z lidí na škole- přednášejících i ostatních.

V době, kdy jsem nastupovala, žádná jiná škola neotvírala kurs pro daný obor .

vystudovala jsem ji

Zajímavé předměty, zvýšení kvalifikace, zvýšení platu

Zajímavé studijní obory, dobré jméno VŠ.

Zajímavé, stále aktuální téma kurzu

Zajímavý obor Osobní růst

Zajímavý obor a skladba předmětů, absence matematiky

zajímavý obor, možnost budoucího uplatnění, dobrý studijní program

zaměstnání

Zaujal mě studijní obor

zázemí MZLU už znám - studuji PEF, zajímavý obor

zdokonalení v pedagogické práci,nové informace,širší obzor a nakonec zlepšení myšlení

Získání cenných informací, návodů,doporučení,jak postupovat při mé soudobé pedagoické praxi. Dále má osobní aktivita se stále vzdělávat , přijímat nové stále aktuální nové poznatky na poli pedagogiky.I přes můj věk 54 let se nebráním přijímat nové poznatky , nebot člověk se má stále vzdělávat a přijímat stále nové podněty při naší náročné pedagogické praxi.

Získání nových dovednosti a znalosti. Získání titulu.

Znalost prostředí z předchozího studia. Vstřícné a příjemné jednání při poskytování informací.

Znalost školského prostředí.

4. Co konkrétně byste na studiu ICV změnil (a), případně vylepšil (a)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- měli jsme problémy s přístupem jednoho vyučujícího, ale nyní již neučí, tzn. je to vyřešeno - studuji pedagogiku a na praxi (vzhledem k její délce) máme podle mého názoru málo náslechů a příliš mnoho výstupů

??? to je na delší úvahu, jistě je pořád co zlepšovat,,,,

aby se koordinator - garant - a prednasejici studia shodli na tom, co je cilem naseho vzdalani a cilem prednasek. Obcas se toto dost rozchazi :-(

akorát bych zlepšila informovanost studentů v oblasti studia(kdy je výuka,posuny hodin, zrušení výuky atd.)

Anketní nabídku témat do následujícího období - semestru, ročníku - podle zájmu studentů U3V.

byla jsem zcela spokojená

Celkově nic

dá se říct, že nic

dodané učební texty (některé nečitelné) více času věnovaného výuce vhodných počítačových programů

Doporučuji omezit pouze doplňkové předměty Doporučuji zkrátit polední přestávku

informovanost studijní referentky, ochota učitelů v případě nevykonání zkoušky ve zkouškovém období

Jazyky

Jsem spokojen-a

Jsem spokojen.

Jsem spokojena

jsem spokojena

jsem v celku spokojena, jen vetsi propojenost s praxi

Koordinaci a komunikaci mezi vyučujícimi a cvičnými školami!!!!!!!!!!!

Lepší komunikace ze strany ostatních kantorů Větší dostupnost materiálů ke studiu

lepší organizace a efektivnější využití času rozhodně mi k ničemu nebyla angličtina pro ICTK

lepší organizace jednotlivých kurzů

mám nedostatek zkušeností s jinými VŠ a tak nemohu na tuto otázku zcela zodpovědné odpovědět.

meli by byt predem vypracovane studijni materialy nekde ke stazeni, kde dy bylo podrobne vypsano co se v tom danem predmetu mam naucit a jake jsou pozadavky na uspesne splneni daneho predmetu (tim samozrejme dopredu stanovene ukoly k vypracovani). na zaklade tono by se pak studen rozhodl, ma-li na ten predmet cenu vubec chodit. stavajici stav je, ze napr. profi grafik musi 3hodiny poslouchat prednasku grefika amatera

méně seminárních prací

méně teorie, více praxe. Zejména v předmětu "Pedagogika" v prvním semestru

Momentálně nic.

Možná akreditování i navazujících Mgr. oborů v pedagogické oblasti.

Možná zjednodušit komunikaci přes informační systém školy.

Možnost nepovinných předmětů v rámci studia

Můj obor je Učitelství odborných předmětů a myslím studentům nabízí veškeré informace, které budou potřebovat. Snad jen maličkost... Sama jsem dosud neučila a tak bych uvítala více praktických rad a ukázek.

Myslím si, že není nutné,aby docházka byla povinná. Pokud student dostane studijní materiál, může si ho nastudovat doma. Výklad přednášejících je sice zajímavý, ale ne každý na to má dostatečný časový fond. Proto bych dala docházku jako nepovinnou a povinná by zůstala samozřejmě účast na zkouškách.

myslím, že je vše na dobré úrovni

nemám připomínek

Neměnila bych nic, nebot studium probíhá na vysoké úrovni.

nevím

Nezměnila bych nic, ale rozhodně bych chtěla, aby byla vylepšena učebna počítačů.

nic

nic

nic

nic

nic bych neměnil

nic mě nenapadá

nic, vše se mi libí

Nic. Jsem spokojená.

Organizaci praxe. Byla jsem přidělena na jinou než požadovanou školu v jiném termínu na výuku předmětu, který jsem nikdy neabsolvovala.

Organizační záležitosti - často se dozvídáme pozdě, kdy a jaké předměty máme nebo v kterém předmětu jsme zapsáni

osobně jsem spokojena, jen bych navrhla lépe zkoordinovat výuku s požadavky na státnice. Kolikrát jsme otázky na státnice ani nebrali.

Plánování studia, existence rozvrhu pro celý semestr na začátku semestru, skutečná možnost volby, ve chvíli, kdy jsou nabízeny volitelné předměty a to před začátkem semestru.

Poslední semestr je velmi rychlý. Zkoušky během 14 dní po výuce, praxe....

především rozvrh- 8 a vice hodin denne jak nad sily vsech studentu- akorat to ma za nasledek nepozornost ci drivejsi odchody

přístup ke studentům ze strany vyučujících a zajišťování podmínek pro splnění studijních povinností

přístup někerých pedagogů

přístup některých vyučujících

Přístupnost studentům kombinovaného studia ke knihám a skriptům, náplň některých přednášek

studuji zatím krátce, formu tištěných studijních materiálů

Téměř vše. Absolutně otřesná výuka. Učí kdo "má ruce a nohy".

to nejde shrnout do pár vět

Určitě zlepšení zasílání studijních podkladů od vyučujících, pač jsme bráni jako "vyjímečná" skupina, které se musí zasílat vše zvlášť = mnohdy se k nám podklady ani nedostanou, musíme uprosit kolegy z dálkových studií, aby nám materiály přeposlali. I při vypisování termínů pro zkoušky jsme mnohdy v nevýhodě - studenti z dálkových studií mají např. více vypsaných termínů.

Větší podíl distančního studia.

větší prostor pro samostudium - dojíždění do školy pouze za účelem konzultací

Větší rozsah vyučovacích hodin, učivo více do hloubky

Více exkurzí

více praktických lekcí materiály pro přípravu na konzultace v předstihu

Více příkladů z praxe, než pouhá teorie.

vstupní test s rozlišením úrovně znalostí a následně alespoň dvě úrovně pokročilí x začátečníci

Vyhovovala by mi užší specializace U3V na jednotlivé obory, jako samostatně lesní hospodářství a s tím spojené zpracování atd., samostatná ekonomika, samostatná polní a rostlinná výroba případně se zahradnickou architekturou a vinařstvím.

vyhovuje mi

vyhovuje vše

z mého pohledu bych rozšířila výuku

Začínám prvním rokem, nemohu říct.

Zatím jsem se studiem spokojená a žádné vylepšení mě nenapadá.

zatím mám jen krátkou zkušenost, ale nemenil bych nic.

zatím nic, jsem spokojena

zbytočně dlouhé bloky výuky, občas nuda

Změnila bych plán studia.

zvýšil bych hodinovou dotaci některým předmětům, nebo snížil očekávání (náročnost) některých zkoušejících

5. Jaké panují vztahy mezi Vámi a vyučujícími?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi dobré7261,02 %58,06 %  
Uspokojivé2722,88 %21,77 %  
Standardní 1714,41 %13,71 %  
Nepříliš dobré21,69 %1,61 %  

Graf

6. Jaké největší problémy řešíte v souvislosti s Vaším vzděláváním?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatek času pro studium7464,91 %59,68 %  
Malá podpora zaměstnavatelů97,89 %7,26 %  
Starosti se zajištěním péče o děti87,02 %6,45 %  
žádné43,51 %3,23 %  
Malá podpora rodiny21,75 %1,61 %  
nemám problém21,75 %1,61 %  
psaní seminárek a esejí ?10,88 %0,81 %  
špatný rozvrh10,88 %0,81 %  
peněžní stránku10,88 %0,81 %  
Nedostatek času, malá podora ze stran vyučujících10,88 %0,81 %  
vysoký poplatek za studium (studuji DPS)10,88 %0,81 %  
Kde bez problémů zaparkovat10,88 %0,81 %  
malá podpora ICV10,88 %0,81 %  
špatná dostupnost literatury do některých předmětů10,88 %0,81 %  
brzké začátky vyučování10,88 %0,81 %  
nemám se studiem problémy10,88 %0,81 %  
žádné problémy se vzděláváním nemám10,88 %0,81 %  
žádné problémy neřeším, vše mi skvěle vyhovuje10,88 %0,81 %  
zvládat časový rozvrh mého denního a tohoto studia10,88 %0,81 %  
finanční10,88 %0,81 %  
nedostatek dovolené, studium v pracovních dnech10,88 %0,81 %  

Graf

7. Myslíte si, že zaměstnavatelé v ČR jsou vstřícní ke snahám svých zaměstnanců o další vzdělávání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7162,28 %57,26 %  
Spíše ne3530,7 %28,23 %  
Ano, zcela65,26 %4,84 %  
Ne, vůbec nejsou vstřícní21,75 %1,61 %  

Graf

8. Myslíte si, že je v České republice dostatečně kvalitní systém (síť) celoživotního vzdělávání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrný5044,25 %40,32 %  
Ano, spíše dobrý4035,4 %32,26 %  
Ne, spíše nedostačující 1311,5 %10,48 %  
Ano, velmi dobrý97,96 %7,26 %  
Ne, naprosto nedostačující10,88 %0,81 %  

Graf

9. Je podle vás velký zájem českých obyvatel o celoživotní vzdělávání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední zájem6052,63 %48,39 %  
Malý zájem4438,6 %35,48 %  
Velký zájem108,77 %8,06 %  

Graf

10. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7967,52 %63,71 %  
Muž3832,48 %30,65 %  

Graf

11. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 29 let 6756,78 %54,03 %  
30 – 39 let 2622,03 %20,97 %  
40 – 49 let1512,71 %12,1 %  
50 – 59 let 65,08 %4,84 %  
60 – 69 let32,54 %2,42 %  
60 – 69 let10,85 %0,81 %  

Graf

12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou4740,17 %37,9 %  
Vysokoškolské – magisterské4034,19 %32,26 %  
Vysokoškolské – bakalářské2117,95 %16,94 %  
Vysokoškolské - doktorské65,13 %4,84 %  
Vyšší odborné32,56 %2,42 %  

Graf

13. Obor zaměstnání

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student66,19 %4,84 %  
učitel66,19 %4,84 %  
zemědělství44,12 %3,23 %  
Administrativa33,09 %2,42 %  
ekonomika22,06 %1,61 %  
studentka22,06 %1,61 %  
lesnictví22,06 %1,61 %  
učitelka22,06 %1,61 %  
důchodce22,06 %1,61 %  
učitelství11,03 %0,81 %  
ostatní odpovědi úřad práce
pedagog
Lesnictví, nyní rodičovska dovolená
zahradnictví
Poradenství
administrativa - školství
pedagogické - učitelství 1.stupně
umění
Poštovní a bankovní
kuchař
prodej
pedagogická činnost
rostlinolekarstvi, MZLU Brno
spec.technické datové podpory
Specializace v pedagogice
v domácnosti (účetní)
logistika
asistentka pedagoga v MŠ
odpadové hospodářství
finanční poradce
fitness konzultant ( učitel praktikantů )
státní správa
učitelka teoretických předmětů
bankovnictví
Vedoucí prodeje
ZAKA, ale nyní na rodičovské dovolené
pedagogika
Vyučující
Dosud nepracuji, studuji doktorandské studium
učitel odborného výcviku a praxe
zahradnictví - květinářství
servírka
nepracuji, pouze studentka
Pojišťovnictví
OSVČ
obor ekonomie
invalidní důchodce
oděvnictví
učitelka odborného výcviku
agronom
státní zaměstnanec
doktorand
vodohospodářství
Účetnictví a daně
vedoucí plánování
ved.výroby a odbytu
rostlinolékař
geodezie-projekce
školství
ucitel
geodezie-administrativa
učitel OV
potravinářství
ještě studentka
krajinné inženýrství
rostlinolékařství
jsem pouze student ICV
zatím student
bezpečnostní technik
bezpečnost a kvalita potravin
učitel SŠ
učitelka OV
školství odborné na SOŠzemědělské
Zfp-vzdelavani
učitel odborného výcviku
OSVČ, oblast financí
telekomunikace
6769,07 %54,03 % 

Graf

14. Obec, ve které žijete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 19 tis. 1339,39 %10,48 %  
20 - 39 tis. 1339,39 %10,48 %  
40 - 59 tis.412,12 %3,23 %  
60 – 79 tis.39,09 %2,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jaké největší problémy řešíte v souvislosti s Vaším vzděláváním?

  • odpověď Nedostatek času pro studium:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské – bakalářské na otázku 12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

11. Věk

  • odpověď 20 – 29 let :
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské – bakalářské na otázku 12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký byl hlavní impulz, díky kterému jste se začal (a) dále vzdělávat?

2. Jak byste celkově ohodnotil (a)navštěvovanou školu?

5. Jaké panují vztahy mezi Vámi a vyučujícími?

6. Jaké největší problémy řešíte v souvislosti s Vaším vzděláváním?

7. Myslíte si, že zaměstnavatelé v ČR jsou vstřícní ke snahám svých zaměstnanců o další vzdělávání?

8. Myslíte si, že je v České republice dostatečně kvalitní systém (síť) celoživotního vzdělávání?

9. Je podle vás velký zájem českých obyvatel o celoživotní vzdělávání?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

14. Obec, ve které žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký byl hlavní impulz, díky kterému jste se začal (a) dále vzdělávat?

2. Jak byste celkově ohodnotil (a)navštěvovanou školu?

5. Jaké panují vztahy mezi Vámi a vyučujícími?

6. Jaké největší problémy řešíte v souvislosti s Vaším vzděláváním?

7. Myslíte si, že zaměstnavatelé v ČR jsou vstřícní ke snahám svých zaměstnanců o další vzdělávání?

8. Myslíte si, že je v České republice dostatečně kvalitní systém (síť) celoživotního vzdělávání?

9. Je podle vás velký zájem českých obyvatel o celoživotní vzdělávání?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

14. Obec, ve které žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (93,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vlčková, M.ICV - studium (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://icv-studium.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.