Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ICV - studium
ICV - studium
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marie Vlčková |
---|---|
Šetření: | 20. 03. 2009 - 25. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 124 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 11.8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:14 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je určen pouze studentům ICV a bude sloužit jako součást mojí diplomové práce.
Dotazník se zabývá celoživotním vzděláváním.
Předem děkuji za vyplnění
Odpovědi respondentů
1. Jaký byl hlavní impulz, díky kterému jste se začal (a) dále vzdělávat?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší uplatnění na pracovním trhu | 49 | 41,53 % | 39,52 % |
Získání nových znalostí, dovedností | 31 | 26,27 % | 25 % |
Získání titulu, certifikátu | 18 | 15,25 % | 14,52 % |
Realizace osobního zájmu | 13 | 11,02 % | 10,48 % |
Získání vyššího platu | 3 | 2,54 % | 2,42 % |
Nutnost pro vykonávání povolání učitele | 1 | 0,85 % | 0,81 % |
vyžaduje zaměstnavatel | 1 | 0,85 % | 0,81 % |
žádost zaměstnavatele | 1 | 0,85 % | 0,81 % |
zajímavé uplatnění, získnov znal, realizace osob z | 1 | 0,85 % | 0,81 % |
2. Jak byste celkově ohodnotil (a)navštěvovanou školu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem s ní zcela spokojen (a) | 56 | 47,46 % | 45,16 % |
Jsem s ní spíše spokojen (a) | 53 | 44,92 % | 42,74 % |
Jsem s ní spíše nespokojen (a) | 7 | 5,93 % | 5,65 % |
Jsem s ní zcela nespokojen (a) | 2 | 1,69 % | 1,61 % |
3. Jaké jsou hlavní důvody, proč jste si vybrala právě Vámi navštěvovanou školu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
- termíny konzultací nenarušují běžnou pracovní dobu - cena kurzu
1. Dobrá dostupnost 2. Poskytnutí navazujícího studia na můj dosavadní obor
Absolvent magisterského studia MZLU.
Blízkost mé fakulty.
byl zde nejlepší předpoklad splnit kritéria pro přijetí
Byla to škola, která tento kurz nabízela pro mě v nejvýhodněji dostupném místě
Byla vybrána zaměstnavatelem
další studium na této škole
dobré reference od kolegi
Dobrý obor, který je možno uplatnit
dojezdnost, znalost prostředí
dostupnost
dostupnost - je to jedno z pracovišť, kde jsem zaměstnaná
Dostupnost a nabízený obor.
dostupnost, nabídka studia
Dříve jsem byla studentkou MZLU a stále jsem sledovala novinky na škole, takže jsem se dozvěděla o kurzu, jehož téma mě zajímalo
Finanční důvody( levnější než MUNI ) a doporučení kamarádky
Hlavním důvodem je, že se na ICV vyučuje pedagogika
Hlavním důvodem jsou předměty zaměřené na pedagogiku a psychologii.
Hlavním důvodem výběru školy byl studijní obor, který škola nabízí.
humanitní zaměření
Chci být učitelem střední školy a jsem studentem MZLU. K tomuto cíli potřebuji mít absolvovaný studijní program učitelství odborných předmětů.
Chtěl bych v budoucnu ucit na střední škole, ale nechtělo se mi absolvovat jen pedagogické minimum.
Je blízko mého bydliště a studijní obor, který škola nabízí, je přesně to, co budu pravděpodobně pro výkon své budoucí profese potřebovat.
Je jediná, na které je tento obor
Je to pokračování v mé bývalé profesi po ukončení aktivního pracovního procesu
jina moznost nebyla
jinde obor nebyl otevřen
již studuji na MZLU stále
Již v dřívější době jsem na ni studovala.
Jsem absolventem MZLU v Brně, PEF a celý život jsem pracoval v rezortu zemědělství - provoz,služby,výzkum,školství. Proto jsem si vybral U3V na této univerzitě.
jsem absolventem této školy - tedy znalost prostředí, záruka kvality
jsem absolventkou této školy
Jsem stále dením studentem na MZLU, proto jsem si vybrala ICV je to blízko a je to dobrá příležitost se dále vzdělávat.
Kdysi jsem AF absolvovala, obsah výuky angličtiny mi vyhovoval
Kvalita školy.
lepší uplatnění zájem o obor
lepší uplatnění v práci
Měla jsem doporučení od mých známých, kteří zde byli spokojeni. Rovněž cena a délka studia mi přišla příznivá.
mít větší rozhled a více možností uplatnit se na pracovním trhu
moznost venovat se dale svemu oboru a moznost predavat kvalifikovane informace dal
Možnost studovat v kombinované formě. Dostupnost školy (dle místa bydliště)
Na doporučení
Na doporučení přátel a otevření zajimavého zaměření.
nabídka produktu o který mám zájem, zjištění si předem inf. o kvalitě školy a přednášejících
Nabízí obor, který mně zajímá. Brno mi vyhovuje k dojíždění.
nachází se v blízkém okolí a má dlouholetou tradici a bylo otervřeno ICV, specializace v pedagogice
nejlepší nabídka
Nevybírala jsem z více možností.
Nově otevřený obor SP
Nutnost doplnit si pedagogické vzdělání, oproti jiným školám nižší placená částka.
Obor který mi vyhovoval, malá vzdálenost
obor vzdělání
obor, v kterém jsem dříve pracoval a nevím zda se k němu v budoucnu ještě nevrátím
otevřen kurz, který jsem chtěla studovat
pokračování na ICV po studiu na tamější univerzitě
práce s dětma
profesionální přístup,technický spec.obor
Protože byla jediná na kterou mě vzali a byla bez příjmaček
Protože jsem získala místo učitelky na střední škole, dostala jsem tím i podmínku doplnit si pedagogické vzdělání. Protože jsem však pouze bakalářka, musela jsem si zvolit právě ICV na MZLU, protože na pedagogické fakultě MU berou pouze inženýry.
Protože navštěvuji prezenční studium na MZLu, je to blízko, milý a přátelský kolektiv a mají docela pestrou nabídku.
protože studuji na MZLU a pedagogické minimum je v tomto případe kratší
Protože už jsem zde navštěvovala magisterské studium.
Protože zde studuji prezenčně i jiný obor.
Především kvůli oboru. Dále doprav. dostupnost, celkem kvalitní systém a pěkné prostředí.
Předchozí studium LI na LDF.
Rozšiřování vědomostí
snadná dostupnost
Stejný obor vzdělání jako na střední škole.
Studium bylo nejlevnější... a škola není od mého bydliště daleko.
studoval jsem zde DPS a byl jsem spokojen s vyučujícími
Studovala jsem na ni již denní magisterské studium, agronomickou faktultu, takže již znám její chod...
Studovala jsem VSZ v Brně
studovala jsem všz v brně
studuji PEF MZLU, tak jsem volila i ICV na stejné univerzitě
studuju tu
škola odpovídá mojí aprobaci a je v blízkosti mého bydliště
Termíny přednášek nekolidují s pracovní dobou.
Už před lety jsem na MZLU studovala DPS a byla jsem ráda, že se můžu vrátit. Mám příjemný pocit z Brna jako města, ale hlavně z lidí na škole- přednášejících i ostatních.
V době, kdy jsem nastupovala, žádná jiná škola neotvírala kurs pro daný obor .
vystudovala jsem ji
Zajímavé předměty, zvýšení kvalifikace, zvýšení platu
Zajímavé studijní obory, dobré jméno VŠ.
Zajímavé, stále aktuální téma kurzu
Zajímavý obor Osobní růst
Zajímavý obor a skladba předmětů, absence matematiky
zajímavý obor, možnost budoucího uplatnění, dobrý studijní program
zaměstnání
Zaujal mě studijní obor
zázemí MZLU už znám - studuji PEF, zajímavý obor
zdokonalení v pedagogické práci,nové informace,širší obzor a nakonec zlepšení myšlení
Získání cenných informací, návodů,doporučení,jak postupovat při mé soudobé pedagoické praxi. Dále má osobní aktivita se stále vzdělávat , přijímat nové stále aktuální nové poznatky na poli pedagogiky.I přes můj věk 54 let se nebráním přijímat nové poznatky , nebot člověk se má stále vzdělávat a přijímat stále nové podněty při naší náročné pedagogické praxi.
Získání nových dovednosti a znalosti. Získání titulu.
Znalost prostředí z předchozího studia. Vstřícné a příjemné jednání při poskytování informací.
Znalost školského prostředí.
4. Co konkrétně byste na studiu ICV změnil (a), případně vylepšil (a)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- měli jsme problémy s přístupem jednoho vyučujícího, ale nyní již neučí, tzn. je to vyřešeno - studuji pedagogiku a na praxi (vzhledem k její délce) máme podle mého názoru málo náslechů a příliš mnoho výstupů
??? to je na delší úvahu, jistě je pořád co zlepšovat,,,,
aby se koordinator - garant - a prednasejici studia shodli na tom, co je cilem naseho vzdalani a cilem prednasek. Obcas se toto dost rozchazi :-(
akorát bych zlepšila informovanost studentů v oblasti studia(kdy je výuka,posuny hodin, zrušení výuky atd.)
Anketní nabídku témat do následujícího období - semestru, ročníku - podle zájmu studentů U3V.
byla jsem zcela spokojená
Celkově nic
dá se říct, že nic
dodané učební texty (některé nečitelné) více času věnovaného výuce vhodných počítačových programů
Doporučuji omezit pouze doplňkové předměty Doporučuji zkrátit polední přestávku
informovanost studijní referentky, ochota učitelů v případě nevykonání zkoušky ve zkouškovém období
Jazyky
Jsem spokojen-a
Jsem spokojen.
Jsem spokojena
jsem spokojena
jsem v celku spokojena, jen vetsi propojenost s praxi
Koordinaci a komunikaci mezi vyučujícimi a cvičnými školami!!!!!!!!!!!
Lepší komunikace ze strany ostatních kantorů Větší dostupnost materiálů ke studiu
lepší organizace a efektivnější využití času rozhodně mi k ničemu nebyla angličtina pro ICTK
lepší organizace jednotlivých kurzů
mám nedostatek zkušeností s jinými VŠ a tak nemohu na tuto otázku zcela zodpovědné odpovědět.
meli by byt predem vypracovane studijni materialy nekde ke stazeni, kde dy bylo podrobne vypsano co se v tom danem predmetu mam naucit a jake jsou pozadavky na uspesne splneni daneho predmetu (tim samozrejme dopredu stanovene ukoly k vypracovani). na zaklade tono by se pak studen rozhodl, ma-li na ten predmet cenu vubec chodit. stavajici stav je, ze napr. profi grafik musi 3hodiny poslouchat prednasku grefika amatera
méně seminárních prací
méně teorie, více praxe. Zejména v předmětu "Pedagogika" v prvním semestru
Momentálně nic.
Možná akreditování i navazujících Mgr. oborů v pedagogické oblasti.
Možná zjednodušit komunikaci přes informační systém školy.
Možnost nepovinných předmětů v rámci studia
Můj obor je Učitelství odborných předmětů a myslím studentům nabízí veškeré informace, které budou potřebovat. Snad jen maličkost... Sama jsem dosud neučila a tak bych uvítala více praktických rad a ukázek.
Myslím si, že není nutné,aby docházka byla povinná. Pokud student dostane studijní materiál, může si ho nastudovat doma. Výklad přednášejících je sice zajímavý, ale ne každý na to má dostatečný časový fond. Proto bych dala docházku jako nepovinnou a povinná by zůstala samozřejmě účast na zkouškách.
myslím, že je vše na dobré úrovni
nemám připomínek
Neměnila bych nic, nebot studium probíhá na vysoké úrovni.
nevím
Nezměnila bych nic, ale rozhodně bych chtěla, aby byla vylepšena učebna počítačů.
nic
nic
nic
nic
nic bych neměnil
nic mě nenapadá
nic, vše se mi libí
Nic. Jsem spokojená.
Organizaci praxe. Byla jsem přidělena na jinou než požadovanou školu v jiném termínu na výuku předmětu, který jsem nikdy neabsolvovala.
Organizační záležitosti - často se dozvídáme pozdě, kdy a jaké předměty máme nebo v kterém předmětu jsme zapsáni
osobně jsem spokojena, jen bych navrhla lépe zkoordinovat výuku s požadavky na státnice. Kolikrát jsme otázky na státnice ani nebrali.
Plánování studia, existence rozvrhu pro celý semestr na začátku semestru, skutečná možnost volby, ve chvíli, kdy jsou nabízeny volitelné předměty a to před začátkem semestru.
Poslední semestr je velmi rychlý. Zkoušky během 14 dní po výuce, praxe....
především rozvrh- 8 a vice hodin denne jak nad sily vsech studentu- akorat to ma za nasledek nepozornost ci drivejsi odchody
přístup ke studentům ze strany vyučujících a zajišťování podmínek pro splnění studijních povinností
přístup někerých pedagogů
přístup některých vyučujících
Přístupnost studentům kombinovaného studia ke knihám a skriptům, náplň některých přednášek
studuji zatím krátce, formu tištěných studijních materiálů
Téměř vše. Absolutně otřesná výuka. Učí kdo "má ruce a nohy".
to nejde shrnout do pár vět
Určitě zlepšení zasílání studijních podkladů od vyučujících, pač jsme bráni jako "vyjímečná" skupina, které se musí zasílat vše zvlášť = mnohdy se k nám podklady ani nedostanou, musíme uprosit kolegy z dálkových studií, aby nám materiály přeposlali. I při vypisování termínů pro zkoušky jsme mnohdy v nevýhodě - studenti z dálkových studií mají např. více vypsaných termínů.
Větší podíl distančního studia.
větší prostor pro samostudium - dojíždění do školy pouze za účelem konzultací
Větší rozsah vyučovacích hodin, učivo více do hloubky
Více exkurzí
více praktických lekcí materiály pro přípravu na konzultace v předstihu
Více příkladů z praxe, než pouhá teorie.
vstupní test s rozlišením úrovně znalostí a následně alespoň dvě úrovně pokročilí x začátečníci
Vyhovovala by mi užší specializace U3V na jednotlivé obory, jako samostatně lesní hospodářství a s tím spojené zpracování atd., samostatná ekonomika, samostatná polní a rostlinná výroba případně se zahradnickou architekturou a vinařstvím.
vyhovuje mi
vyhovuje vše
z mého pohledu bych rozšířila výuku
Začínám prvním rokem, nemohu říct.
Zatím jsem se studiem spokojená a žádné vylepšení mě nenapadá.
zatím mám jen krátkou zkušenost, ale nemenil bych nic.
zatím nic, jsem spokojena
zbytočně dlouhé bloky výuky, občas nuda
Změnila bych plán studia.
zvýšil bych hodinovou dotaci některým předmětům, nebo snížil očekávání (náročnost) některých zkoušejících
5. Jaké panují vztahy mezi Vámi a vyučujícími?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Velmi dobré | 72 | 61,02 % | 58,06 % |
Uspokojivé | 27 | 22,88 % | 21,77 % |
Standardní | 17 | 14,41 % | 13,71 % |
Nepříliš dobré | 2 | 1,69 % | 1,61 % |
6. Jaké největší problémy řešíte v souvislosti s Vaším vzděláváním?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedostatek času pro studium | 74 | 64,91 % | 59,68 % |
Malá podpora zaměstnavatelů | 9 | 7,89 % | 7,26 % |
Starosti se zajištěním péče o děti | 8 | 7,02 % | 6,45 % |
žádné | 4 | 3,51 % | 3,23 % |
Malá podpora rodiny | 2 | 1,75 % | 1,61 % |
nemám problém | 2 | 1,75 % | 1,61 % |
psaní seminárek a esejí ? | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
špatný rozvrh | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
peněžní stránku | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
Nedostatek času, malá podora ze stran vyučujících | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
vysoký poplatek za studium (studuji DPS) | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
Kde bez problémů zaparkovat | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
malá podpora ICV | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
špatná dostupnost literatury do některých předmětů | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
brzké začátky vyučování | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
nemám se studiem problémy | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
žádné problémy se vzděláváním nemám | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
žádné problémy neřeším, vše mi skvěle vyhovuje | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
zvládat časový rozvrh mého denního a tohoto studia | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
finanční | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
nedostatek dovolené, studium v pracovních dnech | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
7. Myslíte si, že zaměstnavatelé v ČR jsou vstřícní ke snahám svých zaměstnanců o další vzdělávání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 71 | 62,28 % | 57,26 % |
Spíše ne | 35 | 30,7 % | 28,23 % |
Ano, zcela | 6 | 5,26 % | 4,84 % |
Ne, vůbec nejsou vstřícní | 2 | 1,75 % | 1,61 % |
8. Myslíte si, že je v České republice dostatečně kvalitní systém (síť) celoživotního vzdělávání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Průměrný | 50 | 44,25 % | 40,32 % |
Ano, spíše dobrý | 40 | 35,4 % | 32,26 % |
Ne, spíše nedostačující | 13 | 11,5 % | 10,48 % |
Ano, velmi dobrý | 9 | 7,96 % | 7,26 % |
Ne, naprosto nedostačující | 1 | 0,88 % | 0,81 % |
9. Je podle vás velký zájem českých obyvatel o celoživotní vzdělávání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední zájem | 60 | 52,63 % | 48,39 % |
Malý zájem | 44 | 38,6 % | 35,48 % |
Velký zájem | 10 | 8,77 % | 8,06 % |
10. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 79 | 67,52 % | 63,71 % |
Muž | 38 | 32,48 % | 30,65 % |
11. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 – 29 let | 67 | 56,78 % | 54,03 % |
30 – 39 let | 26 | 22,03 % | 20,97 % |
40 – 49 let | 15 | 12,71 % | 12,1 % |
50 – 59 let | 6 | 5,08 % | 4,84 % |
60 – 69 let | 3 | 2,54 % | 2,42 % |
60 – 69 let | 1 | 0,85 % | 0,81 % |
12. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 47 | 40,17 % | 37,9 % |
Vysokoškolské – magisterské | 40 | 34,19 % | 32,26 % |
Vysokoškolské – bakalářské | 21 | 17,95 % | 16,94 % |
Vysokoškolské - doktorské | 6 | 5,13 % | 4,84 % |
Vyšší odborné | 3 | 2,56 % | 2,42 % |
13. Obor zaměstnání
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 6 | 6,19 % | 4,84 % |
učitel | 6 | 6,19 % | 4,84 % |
zemědělství | 4 | 4,12 % | 3,23 % |
Administrativa | 3 | 3,09 % | 2,42 % |
ekonomika | 2 | 2,06 % | 1,61 % |
studentka | 2 | 2,06 % | 1,61 % |
lesnictví | 2 | 2,06 % | 1,61 % |
učitelka | 2 | 2,06 % | 1,61 % |
důchodce | 2 | 2,06 % | 1,61 % |
učitelství | 1 | 1,03 % | 0,81 % |
ostatní odpovědi | 67 | 69,07 % | 54,03 % |
14. Obec, ve které žijete:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 - 19 tis. | 13 | 39,39 % | 10,48 % |
20 - 39 tis. | 13 | 39,39 % | 10,48 % |
40 - 59 tis. | 4 | 12,12 % | 3,23 % |
60 – 79 tis. | 3 | 9,09 % | 2,42 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.