Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ideální e-shop

Ideální e-shop

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Klaus
Šetření:15. 02. 2012 - 21. 02. 2012
Počet respondentů:249
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

v současné době pracuji na diplomové práci na téma Hodnocení rozvoje elektronického obchodování v ČR. V rámci této práce bych chtěl na základě dotazování vytvořit co možná nejlepší a nejintuitivnější model elektronického obchodu. Proto Vás chci poprosit o spolupráci.

Předem děkuji za účast. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15361,45 %61,45 %  
Muž9638,55 %38,55 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15-25otázka č. 3, 26-35otázka č. 3, 36 a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2518373,49 %73,49 %  
26-355522,09 %22,09 %  
36 a více114,42 %4,42 %  

Graf

3. Jak často nakupujete v elektronických obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
častěji než 1x za čtvrt roku8234,45 %32,93 %  
častěji než 1x za půl roku5523,11 %22,09 %  
častěji než 1x měsíčně5221,85 %20,88 %  
méně často4518,91 %18,07 %  
častěji než 1x týdně41,68 %1,61 %  

Graf

4. Co nejčastěji nakupujete v elektronických obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektroniku8134,03 %32,53 %  
Oblečení, módní doplňky4719,75 %18,88 %  
Lístky na akce3313,87 %13,25 %  
Knihy, časopisy208,4 %8,03 %  
Kosmetika83,36 %3,21 %  
nic41,68 %1,61 %  
jídlo20,84 %0,8 %  
Dárky20,84 %0,8 %  
Potraviny, drogerie10,42 %0,4 %  
potreby pro domaci zvirata10,42 %0,4 %  
letenky, dárky, elektroniku, knihy... většinou věci, co se těžko shání jinak10,42 %0,4 %  
Žvýkačky ;)10,42 %0,4 %  
Alkohol10,42 %0,4 %  
Deskove hry10,42 %0,4 %  
Hračky pro děti, nábytek10,42 %0,4 %  
sběratelské předměty10,42 %0,4 %  
většinu spotřebního a dlouhodobého zboží pro domácnost10,42 %0,4 %  
kontaktní čočky10,42 %0,4 %  
drogerie, vitamíny, kancel.potřeby10,42 %0,4 %  
Prakticky vse krome jidla. Krome uvedeneho treba jeste jizdenky na dopravu.10,42 %0,4 %  
počítačové hry10,42 %0,4 %  
skoro nic, naposled časopis10,42 %0,4 %  
vlak, bus; elektroniku10,42 %0,4 %  
žrádlo pro psy a celkově hračky psí10,42 %0,4 %  
věci na sport10,42 %0,4 %  
Airsoftové zbraně, vybavení10,42 %0,4 %  
vstupenky, spotřební zboží, knihy10,42 %0,4 %  
Tabáky, Vodní dýmky10,42 %0,4 %  
Věci potřebné k mému koníčku10,42 %0,4 %  
tak různě10,42 %0,4 %  
věci ze slevových portálů a oblečení10,42 %0,4 %  
krmivo a chovatelské potřeby10,42 %0,4 %  
Společenské hry a hračky.10,42 %0,4 %  
noty10,42 %0,4 %  
různé dárky10,42 %0,4 %  
Sportovní nádobíčko =o)10,42 %0,4 %  
vybavení domácnosti10,42 %0,4 %  
sluzby10,42 %0,4 %  
poukazy10,42 %0,4 %  
Krmivo 10,42 %0,4 %  
Krmivo pro psa, Oblečení10,42 %0,4 %  
hračky,dětské potřeby,dětské knihy10,42 %0,4 %  
tvořivý materiál(minerály, kovy..)10,42 %0,4 %  
doplňky do domácnosti10,42 %0,4 %  
Hobby potřeby10,42 %0,4 %  
věci pro volnočasové aktivity10,42 %0,4 %  
nakupuji pravidelně (oblečení, drogerie, knihy, doplňky výživy. elektronika atd.)10,42 %0,4 %  
pomůcky na pečení dortů10,42 %0,4 %  
Doplňky výživy10,42 %0,4 %  

Graf

5. Jaký způsob placení nejčastěji volíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba převodem10744,96 %42,97 %  
platba na dobírku7029,41 %28,11 %  
platba online (PayPall, ...)3715,55 %14,86 %  
kartou20,84 %0,8 %  
karta, převod nebo osobně, pokud si zboží mohu vyzvednout10,42 %0,4 %  
Nesu do obchodu peníze ;)10,42 %0,4 %  
platba při osobním odběru10,42 %0,4 %  
Platba na účet volan0ho10,42 %0,4 %  
cash při předání v kamenném obchodě10,42 %0,4 %  
při osobním odběru platba na pokladně10,42 %0,4 %  
osobně na místě10,42 %0,4 %  
hotově nebo kartou při osobním odběru10,42 %0,4 %  
při převzetí10,42 %0,4 %  
osobně při předání / převodem10,42 %0,4 %  
Podle duveryhodnosti prodavajiciho a nabizenych moznosti. Preferuju kartou.10,42 %0,4 %  
online platba kartou10,42 %0,4 %  
v ČR převodem, v UK online10,42 %0,4 %  
hotově na místě odběru10,42 %0,4 %  
platba při převzetí10,42 %0,4 %  
Při osobním odběru10,42 %0,4 %  
hotově při osobním převzetí10,42 %0,4 %  
hotovost10,42 %0,4 %  
platba při osobním vyzvednutí v kamenném obchodě10,42 %0,4 %  
platba při osobním převzetím. 10,42 %0,4 %  
u osvědčených shopů předem, u nových shopů dobírka10,42 %0,4 %  
vyber v e-shop, osobni nakup10,42 %0,4 %  

Graf

6. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta8836,97 %35,34 %  
Osobní odběr7631,93 %30,52 %  
dopravní kurýr (PPL, DHL, ...)6627,73 %26,51 %  
Nechám si balík donést na zastávku autobusu XDD10,42 %0,4 %  
Poštovní holub10,42 %0,4 %  
Dost zavisi na povaze zbozi/sluzby.10,42 %0,4 %  
přijde mi lístek mailem10,42 %0,4 %  
rozvoz obchodu10,42 %0,4 %  
různě, podle typu zboží10,42 %0,4 %  
je to vyrovnané: kurýr a ČP10,42 %0,4 %  
vyber v e-shop, osobni nakup10,42 %0,4 %  

Graf

7. Menu se zbožím Vám připadá nejintuitivnější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Levá strana20485,71 %81,93 %  
Horní lišta187,56 %7,23 %  
Pravá strana166,72 %6,43 %  

Graf

8. Uživatelský panel (nastavení, přihlašování se, registrace, ...) Vám připadá nejintuitivnější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Horní lišta14661,34 %58,63 %  
Pravá strana8234,45 %32,93 %  
Levá strana104,2 %4,02 %  

Graf

9. Vyhledávací panel Vám připadá nejintuitivnější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Horní lišta13355,88 %53,41 %  
Pravá strana5824,37 %23,29 %  
Levá strana4719,75 %18,88 %  

Graf

10. Na pozadí je Vám nejpříjemnější barva:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiná světlá (včetně vzoru)14058,82 %56,22 %  
bílá6627,73 %26,51 %  
jiná tmavá (včetně vzoru)239,66 %9,24 %  
černá93,78 %3,61 %  

Graf

11. Nejpříjemnější barva písma je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
černá15765,97 %63,05 %  
jiná tmavá (včetně vzoru)5121,43 %20,48 %  
jiná světlá (včetně vzoru)187,56 %7,23 %  
bílá125,04 %4,82 %  

Graf

12. Co u Vás hraje důležitou roli při vybírání elektronického obchodu? (2-3 důvody)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena41,68 %1,61 %  
cena, dostupnost31,26 %1,2 %  
...31,26 %1,2 %  
Cena, předchozí zkušenost, doporučení10,42 %0,4 %  
cena, dodavatel, recenze10,42 %0,4 %  
sortiment, možnost levného doručení, kvalita zboží10,42 %0,4 %  
cena cena cena10,42 %0,4 %  
zboží, přehlednost, cena, příjemný design10,42 %0,4 %  
celkový dojem ze stránky, ceny, přehlednost, jednodušše vysvětlené funkce10,42 %0,4 %  
ceny, sortiment, spolehlivost10,42 %0,4 %  
ostatní odpovědi kvalita obchodu, cena výrobku, dobrá orientace na stránce
cena, značka,rychlost dodání
cena zboží, výběr zboží
profesionální vzhled, povědomí o obchodu
Doporučení od známých / seriózní působení stránek (je tam popsáno, jak je možné zboží zaplatit a vyzvednout, jsou tam ceny rovnou s DPH a všemi poplatky (!)/ snadná orientace / cena konkrétní věci, kterou hledám
Recenze, například na stránce heureka.cz , cena zboží s porovnáním s konkurencí.
Nálada, jak jsem se vyspala, jestli budu mít sex s přítelem :DDD
vzhled, obchodní podmínky, sortiment, zkušenosti ostatních
Cena, dobrá pověst, rychlost dodání
ceny, kvalita zboží
popularita spolehlivost a pověst
důvod, důvod, důvod
zkušenost, reference, služby
Že má žádané zboží; cena; možnost předání zboží v kamenném obchodě;
přehlednost webu; podrobnost informací o výrobku, příp. i komentáře ostatních zákazníků; rychlost-způsoby dodání
konkrétní zboží
cena zboží na tomto obchodě
vzhled stránky, kladná odezva od ostatních zákazníků
nelze sehnat jinak
levnost, velký výběr zboží
Reference, Ceny (doprava, zboží)
cena, doporučení, nabídka zboží
cena, způsob platby a doručení, vizuální stránka obchodu
informace o dostupnosti a době dodání ukaždého produktu, více možností řazení podle ceny/značky/typu/...
Rychlost. Kolik stojí. Jestli s tim zbožím má někdo ze známých zkušenosti.
známé jméno firmy (aby to nebyl nějaký podvod), dobré ilustrační fotografie zboží, možnost osobního odběru
zkušenosti s obchodem, rychlost dodání zboží, sortiment
Destinace, názory ostatních uživatelů, ceny
1. Osvědčený obchod. 2. Zda jde platit dobírkou
cena/ komunikace/ přehlednost a filtrování
výběr zboží, dostupnost
1) zboží, 2)kamenný obchod poblíž, 3)přehlednost a serióznost
ceny, serióznost, šíře nabídky
ceny, hodnocení od známých, přehlednost
prověřené jméno obchodu, ceny v porovnání s konkurencí
serioznost,kvalita služeb,jednoduchost,rychlost dodání
Kvalita popisu zboží; pohodlnost, variabilita a přehlednost vyhledávání; možnost zisku
cena, přidružený kamenný obchod
cena, místo odběru, exkluzivnost
ceny, rychlost, moje potreba ziskat produkt....
ceny, možnost osobního odběru, sortiment
věrohodnost, přehlednost, cena
nabízené ceny, možnost vyzvednutí si zboží osobně a nemuset platit za dobírku, příjemné vystupování (myslím tím, když jim napíšu e-mail s dotazem, tak odpoví, případně poradí)
Jasnost a stručnost (kontakt, obchodní podmínky), místo osobního odběru v Praze
funkčnost a design stránek, doporučení přátel
šířka sortimentu, dostatek informací o prodejci, neodbytý web (na divných a nešikovně udělaných stránkách mi připadá nakupovaní jako v obrtlé ulici ;))
cena, dostupnost zbozi, reference/hodnoceni obchodu, osobni zkusenosti
Přehlednost, dostatečné informace o zboží a o způsobu platby a odeslání.
cena, kvalita, značka,
recenze uživatelů, spolehlivost, možnost výběru platby, možnost výběru způsobu převzetí - preferuji ten obchod, kde mohu platit předem a ještě si zboží vyzvednout např. na pobočce v Praze
Cena, Sortiment , Vzdálenost od bydliště
věrohodnost,recenze
cena, doprava
Pritomnost stranky s konktakty a adresou. Nabizene zpusoby dopravy a platby. Sortiment a jeho kvalitni, spravny a aktualni popis.
přehlednost webu, cena poštovného, způsoby platby
pocet predeslych uspesnych obchodu, lokace
možnost osobního odběru
kvalitní fotografie a popis zboží, všechny potřebné infornace přehledně, příjemná orientace na webu
vzdálenost od místa bydliště pro případný osobní odběr, cena, předchozí zkušenost, dostupnost zboží na skladě
cena, doporuceni znamych
1)spolehlivost - posuzuji tak, zda je obchod známý, doporučení známých, 2)výběr zboží 3) cena 4) cena za dopravu a zde je možný osobní odběr
znamost, ceny, dostupnost pro reklamaci
cena s postovnym, dodaci lhuta, design
dodací lhůta; spolehlivost; reference firmy, která spravuje elektronický obchod
monopol, loajalita
cena, způsob dodání
cena, reference, možnost osobního odběru
cena, ohlasy
možnost nákupu bez registrace, celková přehlednost všeho důležitého - celková cena, kontakt, obdhocní podmínky zřetelně shrnuté atd.
cena, dostupnost, způsob dodání (blízká pobočka s možností vyzvednutí), důvěryhodnost
Když mají ve více obchodech stejnou věc, tak cena a vzhled stránek. Když je obchod blízko a mám možnost osobního odběru, tak ho preferuji.
cena, čas dodání, hodnocení obchodu
cena, kvalita, doba dodání zboží,
přehlednost, ceny výrobku, reference od ostatních uživatelů, spolehlivost
Zboží skladem, cena, reference
jaky maji vyber, jestli jsou z Cech a jestli jsou dobre zavedeny obchod
známost mezi lidmi, spolehlivost, sortiment
zpětná vazba jiných nákupčích, ne úplně neznámé jméno obchodu
Přehlednost, úroveň komunikace, cena
přehlednost, vstřícnost, spolehlivost
nabídka, rychlost dodání, cena
Předchozí zkušenost, doporučení přátel
přehlednost, ceny
Ceny, Přístup, Nabídka
renomé, cena
Cena, rychlost zpracování objednávky, rozpětí sortimentu v dané kategorii
důvěryhodnost
kvalita zboží, reference na dané firmy, cena
cena, dostupnost zboží, moje nálada
důvěra, nabídka, předchozí zkušenost
recenze od známých, cena, dostupnost kamenného obchodu z důvodu potenciální reklamace
cena, spolehlivost, kamenná provozovna
Sortiment, prehlednost, spolehlivost
recenze, ceny, důvěryhodnost
osobní odběr, cena, zkušenosti (i cizí)
cena, velikost výběru, kvalita výrobku-zboží...
známost o obchodu, doporučení od přítele
cena, rychlost dodání, možnost reklamace
Vzhled www stránky, množství zboží na výběr, cena toho, co hledám.
cena, dostupnost na skladě, recenze na internetu
sortiment, spolehlivost, cena doručení
přehlednost stránek, dobré reference, jasná pravidla nákupu / reklamace zboží
přehlednost, jasné ceny, kvalitní zboží
seriózní přístup, uvedené úplné kontaktní informace, řád
cena, kvalita, obchod který je dlouho na trhu
Důvěryhodnost (obchod, který buď znám i odjinud než z webu, nebo doporučení od známého), možnost jiného způsobu doručení než kurýrem (v dopoledních hodinách nebývám doma)
nabízený sortiment, důvěryhodnost obchodu, povědomí o obchodu (znám např. i kamenný obchod stejné značky)
zkušenosti a doporučení, desing webových stránek, ceny..
Doporučení, kvalita výrobku
reference, dodací podmínky, cenové porovnání s konkurencí
cena, popis produktu
Množství nabízeného zboží, důvěryhodnost - možnost osobního vyzvednutí v kamenné prodejně, útulnost na stránkách (dá se odpustit).
Doporučení; Dobré předešlé zkušenosti
důvěryhodnost, sortiment
Doporučení. Kvalita. Zkušenost.
důvěryhodnost obchodu (zkušenosti s ním); rozsáhlost nabídky; dostatek kontaktů na provozovatele (ideálně adresa kamenné prodejny)
zkušenosti předchozích zákazníků, cena poštovného
prověřenost obchodu zákazníky, cena nabízeného zboží, přehlednost webu
recenze o obchodu, zboží
přehlednost, cena, výběr, jestli je firma zavedená
spolehlivost + známost, recenze obchodu, osobní odběr v Praze, cena
kvalitní vyhledávání dle kritérí, cena, spolehlivost
Platba kartou, paypal, dodani kuryrem ppl/dhl apod, zbozi doopravdy skladem!
Zkušenost, doporučení známých, ceník
Cena, nabídka, dostupnost.
solidnost (prověřený obchod, který za měsíc nezmizí); ceny; podmínky dodání
přesnost uváděných informací, spolehlivost, přehlednost
Cena, reference, kvalita zboží
důvěryhodnost, známost
Recenze,zkušenosti s obchodem, rychlost doručení zboží
jak ke obchod známý- důvěryhodný
jestli jej znám (např. z reklam), jestli není zbytečně drahý (porovnávání cen), co o něm říkali přátelé
zkušenost se službami, šíře nabídky, ceny
cena, kvalita, výběr
spolehlivost, prohlednost, detailni popis zbozi
recenze
cena, pověst
důvěryhodnost, ceny, výběr
SERVIS, SORTIMENT, DOSTUPNOST
dosatek informací (zda je zboží na skladě), cena, rychlost dodání
místo, známost el. obchodu
Doporučení,cena,poštovné
cena, dostatek informací u výrobku (včetně odpovídajícího obrázku), kladná hodnocení jiných uživatelů
Zkušenosti a názory nakupujících - hlavně počet recenzí na portálu heureka.cz. Nabídka a vzhled obchodu.
cena, moznost osobniho odberu a pokud neni tak cena za poslani, jasne obchodni podminky, moznost si zbozi poradne prohlednout (zvetsit, otocit, .. apod)
Cena výrobku, přehlednost, cena dopravy, za jak dlouho výrobek přijde
přehlednost,barvy,ceny
Cena, sortiment, rychlost dodání.
cena, dostupnost zboží, přehlednost stránky, image obchodu
důvěryhodnost; doporučení známého, hodnocení zákazníků
recenze, hodnocení
reference známých lidí, recenze na Heureka.cz, obchodní podmínky, vzhled a jeho prezentace
serióznost, reference
dostupnost pro osobní odběr, nízká cena, hodnocení od ostatních zákazníků
důvěryhodnost, cena
recenze, cena, za ja dlouho zboží obdržím
spolehlivost, cena, kvalita dodání
Cena, rychlost zpracování, spolehlivost
přehlednost nabídky, zkušenosti ostatních, cena
cena,design,zboží
jestli je zboží ihned skladem, způsob dopravy
Pocit serioznosti obchodu, ceny prodávaného zboží, výhodné dodací podmínky, kamenná pobočka e-shopu
cena, kvalita, pověst
cena, recenze
předchozí skušenosti jiných zákazníku, recenze na obchod, známe jméno obchodu
cena,doprava, kvalita
nabídka-šíře sortimentu, cena+způsob dopravy, hodnocení
cena, dostupnost, renomé
recenze obchodu na internetu, cena zboží
-
záruka kvality, záruka vrácení peněz
cena, referencie, skusenosti
cena, reference, sortiment
recenze obchodu, cena zboží, dostupnost pro osobní odběr
důvěryhodnost, grafické zpracování, ceny
dostupnost zboží, možnost osobního odběru, popis a vysvětlivky u zboží
Sortiment, cena, způsoby placení a dodání
cena, vzhled,
osobní odběr, recenze, cena produktu
výběr zboží, cena poštovného
cena, doprava, zkušenosti
cena, reference, dodací podmínky
1. cena 2. možnost vyzvednutí zboží na pobočce v mém městě (výrazně se promítne na ceně) 3.recenze
ceny, obchodní podmínky, rychlost dodání
solidnost, výběr zboží, jméno
ceny,vzhled
zkušenosti známých, ceny, fotografie výrobků
1) cena 2) možnost osobního odběru 3) intuitivnost nakupování
dobré zkušenosti jiných zákazníků, zboží skladem
šířka sortimentu, cena, vstřícnost/osobní přístup,... dostupnost, dodací lhůta...
pobočka v mém městě, cena, dobré (kladné) recenze
serióznost, spolehlivost, výběr produktů
Cena, zkušenosti jinejch lidí (doba dodání, reklamace atd), možnost osobního odběru v mém městě.
recenze na daný e-shop, vzhled stránky, ceny
hodnocení zákazníků, ceny, dodací lhůta
spolehlivost (v případě problému s dodávkou vyhledám jiný), poměr ceny a kvality prodávaného zboží
důvěryhodnost obchodu=známý obchod, velký výběr zboží, přehledné internetové stránky, příznivé ceny, rychlé dodání zboží v dobrém stavu, možnost rychlé reklamace
aby měl kamennou pobočku, dobré hodnocení, reference od známých
doba dodání, zkušenosti jiných lidí, reklamace
osobní zkušenost, skladové zásoby (pokud nechci čekat na dodání), zavedený obchod (pro případ pozdější záruky), dobrá cena (vč. zbytečně nenavýšeného poštovného)
ceny za zboží, ceny za dopravu, doba dorzčení
cena zboží, kladné ohlasy zákazníků
reference, cena nabízeného produktu, dostupnost pro případnou reklamaci
reference
doporučení od známých, důvěryhodnost
Vzhled, velikost, známost
kvalita, cena
cena, dobrá předchozí zkušenost
kvalita
Jaké značky produktu prodávají, výběr
doporučrní, množství produktů, ceny
Cena, dodací podmínky - cena zaslání
cena, jak dlouho obchod funguje,
Cena, reklama, zboží (výběr a kvalita)
reference, osobní zkušenost, vzhled stránky
důvěryhodnost, ceny, možnost snadné reklamace
hodnocení nakupujících
dostupnost kamenne prodejny, moznost si zajit zbozi ozkouset
originalita, cena
Cena, velké množství sortimentu, značka obchodu
Reference, cena
22192,86 %88,76 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jak často nakupujete v elektronických obchodech?

4. Co nejčastěji nakupujete v elektronických obchodech?

5. Jaký způsob placení nejčastěji volíte?

6. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte?

7. Menu se zbožím Vám připadá nejintuitivnější:

8. Uživatelský panel (nastavení, přihlašování se, registrace, ...) Vám připadá nejintuitivnější:

9. Vyhledávací panel Vám připadá nejintuitivnější:

10. Na pozadí je Vám nejpříjemnější barva:

11. Nejpříjemnější barva písma je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jak často nakupujete v elektronických obchodech?

4. Co nejčastěji nakupujete v elektronických obchodech?

5. Jaký způsob placení nejčastěji volíte?

6. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte?

7. Menu se zbožím Vám připadá nejintuitivnější:

8. Uživatelský panel (nastavení, přihlašování se, registrace, ...) Vám připadá nejintuitivnější:

9. Vyhledávací panel Vám připadá nejintuitivnější:

10. Na pozadí je Vám nejpříjemnější barva:

11. Nejpříjemnější barva písma je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Klaus, L.Ideální e-shop (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://idealni-e-shop.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.