Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA a reklama
IKEA a reklama
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Branko Milišić |
---|---|
Šetření: | 23. 06. 2010 - 25. 06. 2010 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň,
som študentom Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Prosím o vyplnenie krátkeho dotazníka za účelom vypracovania bakalárskej práce, ktorá sa týka nábytkárskej spoločnosti IKEA a jej vplyvu na spotrebiteľa prostredníctvom reklamy.
Odpovědi respondentů
1. Poznáte nábytkársku spoločnosť IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 20 | 100 % | 100 % |
2. Odkiaľ ste sa dopočuli o IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televízia | 14 | 70 % | 70 % |
Na ulici (billboardy, autobusová zastávka, atď.) | 11 | 55 % | 55 % |
Od známeho | 10 | 50 % | 50 % |
Tlač | 7 | 35 % | 35 % |
3. Čo vo vás evokuje slovo IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobrá cena | 7 | 35 % | 35 % |
Spokojnosť | 4 | 20 % | 20 % |
Dobrý výber | 3 | 15 % | 15 % |
Nič | 3 | 15 % | 15 % |
"levný" nábytek | 1 | 5 % | 5 % |
dobrý výber, ale vysoká cena | 1 | 5 % | 5 % |
příjemně působící společnost (zdání klame?) | 1 | 5 % | 5 % |
4. Zaujala vás reklama IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, zaujala ma | 7 | 35 % | 35 % |
Nezaregistroval som | 7 | 35 % | 35 % |
Nie, nezaujala ma | 6 | 30 % | 30 % |
5. Vedeli by ste si spomenúť na nejakú reklamu IKEA? Ak áno, prosím opíšte ju.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 33,33 % | 10 % |
slogan "od desiti do desiti" | 1 | 16,67 % | 5 % |
otevřeno od 10 do 10 | 1 | 16,67 % | 5 % |
Noční výprodeje v Ikei | 1 | 16,67 % | 5 % |
"od desíti do desíti" | 1 | 16,67 % | 5 % |
6. Ste spokojný s prezentáciou výrobkov v televízii, billboardoch, tlači, ...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, prezentácie sa mi páčia | 12 | 60 % | 60 % |
Nie, nepáčia sa mi | 4 | 20 % | 20 % |
nevím o reklamě | 1 | 5 % | 5 % |
nevím | 1 | 5 % | 5 % |
nic | 1 | 5 % | 5 % |
Moc jich nevidívám | 1 | 5 % | 5 % |
7. Ako hodnotíš kampane výrobkov IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobré | 10 | 50 % | 50 % |
Zlepšil/a by som | 8 | 40 % | 40 % |
Veľmi dobré | 2 | 10 % | 10 % |
8. Ktoré farby by si priradil k spoločnosti IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Modrá a žltá | 17 | 85 % | 85 % |
Biela a červená | 2 | 10 % | 10 % |
bílá a modrá | 1 | 5 % | 5 % |
9. Dostali ste niekedy leták spoločnosti IKEA do schránky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 14 | 70 % | 70 % |
Áno | 6 | 30 % | 30 % |
10. Kupujete alebo ste si už kúpili nábytok v IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 18 | 90 % | 90 % |
Nie | 2 | 10 % | 10 % |
11. Ste spokojný s výrobkami spoločnosti IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Som spokojný/á | 18 | 90 % | 90 % |
Nekúpil/a som si výrobok v IKEA | 1 | 5 % | 5 % |
Nie som spokojný/á | 1 | 5 % | 5 % |
12. Vaše pohlavie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 10 | 50 % | 50 % |
Žena | 10 | 50 % | 50 % |
13. Váš vek:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 24 | 11 | 55 % | 55 % |
25 - 39 | 7 | 35 % | 35 % |
40 - 55 | 1 | 5 % | 5 % |
55 a viac | 1 | 5 % | 5 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (68,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.