Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA a reklama
IKEA a reklama
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Branko Milišić |
---|---|
Šetření: | 23. 06. 2010 - 25. 06. 2010 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň,
som študentom Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Prosím o vyplnenie krátkeho dotazníka za účelom vypracovania bakalárskej práce, ktorá sa týka nábytkárskej spoločnosti IKEA a jej vplyvu na spotrebiteľa prostredníctvom reklamy.
Odpovědi respondentů
1. Poznáte nábytkársku spoločnosť IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 20 | 100 % | 100 % |
2. Odkiaľ ste sa dopočuli o IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televízia | 14 | 70 % | 70 % |
Na ulici (billboardy, autobusová zastávka, atď.) | 11 | 55 % | 55 % |
Od známeho | 10 | 50 % | 50 % |
Tlač | 7 | 35 % | 35 % |
3. Čo vo vás evokuje slovo IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobrá cena | 7 | 35 % | 35 % |
Spokojnosť | 4 | 20 % | 20 % |
Dobrý výber | 3 | 15 % | 15 % |
Nič | 3 | 15 % | 15 % |
"levný" nábytek | 1 | 5 % | 5 % |
dobrý výber, ale vysoká cena | 1 | 5 % | 5 % |
příjemně působící společnost (zdání klame?) | 1 | 5 % | 5 % |
4. Zaujala vás reklama IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, zaujala ma | 7 | 35 % | 35 % |
Nezaregistroval som | 7 | 35 % | 35 % |
Nie, nezaujala ma | 6 | 30 % | 30 % |
5. Vedeli by ste si spomenúť na nejakú reklamu IKEA? Ak áno, prosím opíšte ju.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 33,33 % | 10 % |
slogan "od desiti do desiti" | 1 | 16,67 % | 5 % |
otevřeno od 10 do 10 | 1 | 16,67 % | 5 % |
Noční výprodeje v Ikei | 1 | 16,67 % | 5 % |
"od desíti do desíti" | 1 | 16,67 % | 5 % |
6. Ste spokojný s prezentáciou výrobkov v televízii, billboardoch, tlači, ...?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, prezentácie sa mi páčia | 12 | 60 % | 60 % |
Nie, nepáčia sa mi | 4 | 20 % | 20 % |
nevím o reklamě | 1 | 5 % | 5 % |
nevím | 1 | 5 % | 5 % |
nic | 1 | 5 % | 5 % |
Moc jich nevidívám | 1 | 5 % | 5 % |
7. Ako hodnotíš kampane výrobkov IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobré | 10 | 50 % | 50 % |
Zlepšil/a by som | 8 | 40 % | 40 % |
Veľmi dobré | 2 | 10 % | 10 % |
8. Ktoré farby by si priradil k spoločnosti IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Modrá a žltá | 17 | 85 % | 85 % |
Biela a červená | 2 | 10 % | 10 % |
bílá a modrá | 1 | 5 % | 5 % |
9. Dostali ste niekedy leták spoločnosti IKEA do schránky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 14 | 70 % | 70 % |
Áno | 6 | 30 % | 30 % |
10. Kupujete alebo ste si už kúpili nábytok v IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 18 | 90 % | 90 % |
Nie | 2 | 10 % | 10 % |
11. Ste spokojný s výrobkami spoločnosti IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Som spokojný/á | 18 | 90 % | 90 % |
Nekúpil/a som si výrobok v IKEA | 1 | 5 % | 5 % |
Nie som spokojný/á | 1 | 5 % | 5 % |
12. Vaše pohlavie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 10 | 50 % | 50 % |
Žena | 10 | 50 % | 50 % |
13. Váš vek:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 24 | 11 | 55 % | 55 % |
25 - 39 | 7 | 35 % | 35 % |
40 - 55 | 1 | 5 % | 5 % |
55 a viac | 1 | 5 % | 5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.