Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA a reklama

IKEA a reklama

Jak jste vybírali střední školu?
Na základě jakých kritérií jste (si) vybrali střední školu? Kde jste hledali informace?

(veřejné výsledky nejpozději 29. 12. 2022, vhodné pro studenty sš a rodiče studentů sš)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Branko Milišić
Šetření:23. 06. 2010 - 25. 06. 2010
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

som študentom Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Prosím o vyplnenie krátkeho dotazníka za účelom vypracovania bakalárskej práce, ktorá sa týka nábytkárskej spoločnosti IKEA a jej vplyvu na spotrebiteľa prostredníctvom reklamy.

Odpovědi respondentů

1. Poznáte nábytkársku spoločnosť IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno20100 %100 %  

Graf

2. Odkiaľ ste sa dopočuli o IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televízia1470 %70 %  
Na ulici (billboardy, autobusová zastávka, atď.)1155 %55 %  
Od známeho1050 %50 %  
Tlač735 %35 %  

Graf

3. Čo vo vás evokuje slovo IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá cena735 %35 %  
Spokojnosť420 %20 %  
Dobrý výber315 %15 %  
Nič315 %15 %  
"levný" nábytek15 %5 %  
dobrý výber, ale vysoká cena15 %5 %  
příjemně působící společnost (zdání klame?)15 %5 %  

Graf

4. Zaujala vás reklama IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, zaujala ma735 %35 %  
Nezaregistroval som735 %35 %  
Nie, nezaujala ma630 %30 %  

Graf

5. Vedeli by ste si spomenúť na nejakú reklamu IKEA? Ak áno, prosím opíšte ju.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne233,33 %10 %  
slogan "od desiti do desiti"116,67 %5 %  
otevřeno od 10 do 10116,67 %5 %  
Noční výprodeje v Ikei116,67 %5 %  
"od desíti do desíti"116,67 %5 %  

Graf

6. Ste spokojný s prezentáciou výrobkov v televízii, billboardoch, tlači, ...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, prezentácie sa mi páčia1260 %60 %  
Nie, nepáčia sa mi420 %20 %  
nevím o reklamě15 %5 %  
nevím15 %5 %  
nic15 %5 %  
Moc jich nevidívám15 %5 %  

Graf

7. Ako hodnotíš kampane výrobkov IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré1050 %50 %  
Zlepšil/a by som840 %40 %  
Veľmi dobré210 %10 %  

Graf

8. Ktoré farby by si priradil k spoločnosti IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá a žltá1785 %85 %  
Biela a červená210 %10 %  
bílá a modrá15 %5 %  

Graf

9. Dostali ste niekedy leták spoločnosti IKEA do schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie1470 %70 %  
Áno630 %30 %  

Graf

10. Kupujete alebo ste si už kúpili nábytok v IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno1890 %90 %  
Nie210 %10 %  

Graf

11. Ste spokojný s výrobkami spoločnosti IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Som spokojný/á1890 %90 %  
Nekúpil/a som si výrobok v IKEA15 %5 %  
Nie som spokojný/á15 %5 %  

Graf

12. Vaše pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž1050 %50 %  
Žena1050 %50 %  

Graf

13. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 241155 %55 %  
25 - 39735 %35 %  
40 - 5515 %5 %  
55 a viac15 %5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Milišić, B.IKEA a reklama (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://ikea-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.