Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA a reklama

IKEA a reklama

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Branko Milišić
Šetření:23. 06. 2010 - 25. 06. 2010
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

som študentom Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Prosím o vyplnenie krátkeho dotazníka za účelom vypracovania bakalárskej práce, ktorá sa týka nábytkárskej spoločnosti IKEA a jej vplyvu na spotrebiteľa prostredníctvom reklamy.

Odpovědi respondentů

1. Poznáte nábytkársku spoločnosť IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno20100 %100 %  

Graf

2. Odkiaľ ste sa dopočuli o IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televízia1470 %70 %  
Na ulici (billboardy, autobusová zastávka, atď.)1155 %55 %  
Od známeho1050 %50 %  
Tlač735 %35 %  

Graf

3. Čo vo vás evokuje slovo IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá cena735 %35 %  
Spokojnosť420 %20 %  
Dobrý výber315 %15 %  
Nič315 %15 %  
"levný" nábytek15 %5 %  
dobrý výber, ale vysoká cena15 %5 %  
příjemně působící společnost (zdání klame?)15 %5 %  

Graf

4. Zaujala vás reklama IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, zaujala ma735 %35 %  
Nezaregistroval som735 %35 %  
Nie, nezaujala ma630 %30 %  

Graf

5. Vedeli by ste si spomenúť na nejakú reklamu IKEA? Ak áno, prosím opíšte ju.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne233,33 %10 %  
slogan "od desiti do desiti"116,67 %5 %  
otevřeno od 10 do 10116,67 %5 %  
Noční výprodeje v Ikei116,67 %5 %  
"od desíti do desíti"116,67 %5 %  

Graf

6. Ste spokojný s prezentáciou výrobkov v televízii, billboardoch, tlači, ...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, prezentácie sa mi páčia1260 %60 %  
Nie, nepáčia sa mi420 %20 %  
nevím o reklamě15 %5 %  
nevím15 %5 %  
nic15 %5 %  
Moc jich nevidívám15 %5 %  

Graf

7. Ako hodnotíš kampane výrobkov IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré1050 %50 %  
Zlepšil/a by som840 %40 %  
Veľmi dobré210 %10 %  

Graf

8. Ktoré farby by si priradil k spoločnosti IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá a žltá1785 %85 %  
Biela a červená210 %10 %  
bílá a modrá15 %5 %  

Graf

9. Dostali ste niekedy leták spoločnosti IKEA do schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie1470 %70 %  
Áno630 %30 %  

Graf

10. Kupujete alebo ste si už kúpili nábytok v IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno1890 %90 %  
Nie210 %10 %  

Graf

11. Ste spokojný s výrobkami spoločnosti IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Som spokojný/á1890 %90 %  
Nekúpil/a som si výrobok v IKEA15 %5 %  
Nie som spokojný/á15 %5 %  

Graf

12. Vaše pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž1050 %50 %  
Žena1050 %50 %  

Graf

13. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 241155 %55 %  
25 - 39735 %35 %  
40 - 5515 %5 %  
55 a viac15 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (68,1 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Milišić, B.IKEA a reklama (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://ikea-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.