Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA pohledem spotřebitelů
IKEA pohledem spotřebitelů
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Blažková |
---|---|
Šetření: | 19. 01. 2011 - 14. 02. 2011 |
Počet respondentů: | 233 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník mi pomůže při vypracování bakalářské práce na téma Obchodní strategie firmy IKEA. Cílem je zjistit jaké je povědomí lidí o této firmě, jaký mají lidé k této firmě vztah a postoje, jak se na ni dívají.
Odpovědi respondentů
1. Znáte firmu IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 232 | 99,57 % | 99,57 % |
ne | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
2. Nakupujete v IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příležitostně | 165 | 70,82 % | 70,82 % |
často | 58 | 24,89 % | 24,89 % |
nikdy | 8 | 3,43 % | 3,43 % |
jen když jsou slevy a akce | 2 | 0,86 % | 0,86 % |
3. Využíváte služby IKEA? (restaurace, dětský koutek, plánovací program interiéru, atd…)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příležitostně | 136 | 58,37 % | 58,37 % |
nikdy | 48 | 20,6 % | 20,6 % |
často | 44 | 18,88 % | 18,88 % |
jen když jsou slevy a akce | 5 | 2,15 % | 2,15 % |
4. Sledujete nové nabídky a katalog IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 134 | 57,51 % | 57,51 % |
nikdy | 57 | 24,46 % | 24,46 % |
jen když jsou slevy a akce | 42 | 18,03 % | 18,03 % |
5. Využíváte IKEA akcí? (slevy, prodej vánočních stromků, při zakoupení výrobku podpoříte děti ze zemí třetího světa, atd…)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příležitostně | 102 | 43,78 % | 43,78 % |
ne | 87 | 37,34 % | 37,34 % |
ano | 44 | 18,88 % | 18,88 % |
6. Víte, že se IKEA angažuje v mnoha projektech podporujících ekologii, životní prostředí a přispívá v sociálně zaměřených projektech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 137 | 58,8 % | 58,8 % |
ne | 96 | 41,2 % | 41,2 % |
7. Chodíte do IKEA kvůli:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vše dohromady | 134 | 57,51 % | 57,51 % |
drobnostem a doplňkům | 55 | 23,61 % | 23,61 % |
nábytku a dekoracím | 34 | 14,59 % | 14,59 % |
do IKEA nechodím | 10 | 4,29 % | 4,29 % |
8. Myslíte si, že nižší cena výrobků IKEA ovlivňuje jejich kvalitu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 140 | 60,09 % | 60,09 % |
ano | 93 | 39,91 % | 39,91 % |
9. Líbí se vám design výrobků IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 214 | 91,85 % | 91,85 % |
ne | 19 | 8,15 % | 8,15 % |
10. Myslíte si, že IKEA drží krok se současnými trendy? (design, sortiment, barevnost, atd…)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 221 | 94,85 % | 94,85 % |
ne | 12 | 5,15 % | 5,15 % |
11. Jak reagujete na rozšíření nábytkového a dekoračního sortimentu o různé doplňky a drobnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je to dobrý nápad, proč ne | 131 | 56,22 % | 56,22 % |
kvůli drobnostem a doplňkům do IKEA chodím | 83 | 35,62 % | 35,62 % |
drobnosti nenakupuji | 11 | 4,72 % | 4,72 % |
člověk jen utratí více peněz a jeho pozornost je odpoutána od klasického sortimentu | 8 | 3,43 % | 3,43 % |
12. Líbí se vám reklama IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neregistruji ji | 96 | 41,2 % | 41,2 % |
ano | 73 | 31,33 % | 31,33 % |
ano, je nápaditá a originální | 58 | 24,89 % | 24,89 % |
ne | 6 | 2,58 % | 2,58 % |
13. Myslíte si, že příchod konkurence (KIKA, JYSK, XXXLUTZ atd.) ovlivnil váš pohled a postoj k IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jsem zvyklý/á chodit do IKEA | 94 | 40,34 % | 40,34 % |
zjistil/a jsem, že IKEA je lepší, kvalitnější, levnější a má širší sortiment a mnoho výhodných služeb | 74 | 31,76 % | 31,76 % |
chodím jen tam, kde mají slevy nebo nižší cenu hledaného výrobku, na značku nehledím | 54 | 23,18 % | 23,18 % |
nakupuji teď u konkurence | 11 | 4,72 % | 4,72 % |
14. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-24 | 134 | 57,51 % | 57,51 % |
25-30 | 45 | 19,31 % | 19,31 % |
31-40 | 29 | 12,45 % | 12,45 % |
15-18 | 15 | 6,44 % | 6,44 % |
41-50 | 9 | 3,86 % | 3,86 % |
51-60 | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
15. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 186 | 79,83 % | 79,83 % |
muž | 47 | 20,17 % | 20,17 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (59,2 %)
- facebook.com (13,2 %)
- vyplnto.cz (6,8 %)
- email.seznam.cz (6,1 %)
- google.cz (3,3 %)
- search.seznam.cz (2,5 %)
- vseborec.cz (2,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.