Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA - srovnání s konkurencí

IKEA - srovnání s konkurencí

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Potášová
Šetření:04. 05. 2011 - 07. 05. 2011
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotázníku - jeho výsledky poslouží výhradně pro účely vypracování praktické části mé bakalářské práce pojednávající o firemní kultuře IKEA.

 

Předem Vám velice děkuji za Váš čas strávený při vyplňování 10 jednoduchých otázek.

Odpovědi respondentů

1. Byl/a jste někdy nakupovat v obchodním domě IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16296,43 %96,43 %  
ne63,57 %3,57 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat do IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku4628,4 %27,38 %  
1x za 3 měsíce4024,69 %23,81 %  
1x za rok3823,46 %22,62 %  
1x za měsíc3018,52 %17,86 %  
1x za 14 dní53,09 %2,98 %  
1x za týden31,85 %1,79 %  

Graf

3. Za jakým účelem chodíte nejčastěji do IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cílený nákup z určité kategorie zboží10061,73 %59,52 %  
Předem nepromyšlený nákup4628,4 %27,38 %  
Stravování – restaurace, bufet a obchod s potravinami 84,94 %4,76 %  
Pouze z důvodu inspirace84,94 %4,76 %  

Graf

4. Chodíte nakupovat i ke konkurenčním prodejcům nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10768,15 %63,69 %  
ne5031,85 %29,76 %  

Graf

5. Jaké konkurenční obchodní domy s nábytkem navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KIKA nábytek4741,96 %27,98 %  
Asko nábytek2219,64 %13,1 %  
Sconto nábytek1916,96 %11,31 %  
nic76,25 %4,17 %  
Navštěvuji pouze do IKEA32,68 %1,79 %  
JYSK21,79 %1,19 %  
jena10,89 %0,6 %  
Více konkurenčních obchodních domů10,89 %0,6 %  
moobellix10,89 %0,6 %  
Na značce obchodu nezáleží, když mě nábytek zaujme10,89 %0,6 %  
Lino s.r.o.10,89 %0,6 %  
regionální obchody10,89 %0,6 %  
spagnol10,89 %0,6 %  
Möbelix10,89 %0,6 %  
jamall10,89 %0,6 %  
kterékoliv potkám10,89 %0,6 %  
Moebelix, XXL Lutz10,89 %0,6 %  
Do všech uvedených10,89 %0,6 %  

Graf

6. Jak často nakupujete u konkurenčních prodejců nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok4641,07 %27,38 %  
1x za půl roku4035,71 %23,81 %  
1x za 3 měsíce2219,64 %13,1 %  
1x za měsíc43,57 %2,38 %  

Graf

7. Za jakým účelem chodíte nejčastěji k jiným, konkurenčním prodejcům nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cílený nákup z určité kategorie zboží6860,71 %40,48 %  
Předem nepromyšlený nákup2925,89 %17,26 %  
Pouze z důvodu inspirace1513,39 %8,93 %  

Graf

8. Jak byste hodnotili stávající úroveň cen zboží v IKEA ve vztahu ke konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše levnější než konkurence6640,74 %39,29 %  
Srovnatelné s konkurencí5936,42 %35,12 %  
Výrazně levnější než konkurence2917,9 %17,26 %  
Spíše dražší než konkurence63,7 %3,57 %  
Výrazně dražší než konkurence21,23 %1,19 %  

Graf

9. Jak byste z vlastní zkušenosti hodnotili úroveň kvality zboží v IKEA ve vztahu ke konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnatelné s konkurencí7345,06 %43,45 %  
Spíše kvalitnější než konkurence4527,78 %26,79 %  
Výrazně kvalitnější než konkurence2012,35 %11,9 %  
Výrazně méně kvalitní než konkurence106,17 %5,95 %  
Spíše nekvalitní než konkurence95,56 %5,36 %  
Nemám zkušenost s jinými prodejci53,09 %2,98 %  

Graf

10. Navštěvujete častěji obchodní dům IKEA, než konkurenční obchodní domy s nábytkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11772,22 %69,64 %  
ne4527,78 %26,79 %  

Graf

11. Z jakého důvodu navštěvujete častěji obchodní domy IKEA, než obchodní domy konkurence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Design zboží9480,34 %55,95 %  
Cena zboží7463,25 %44,05 %  
Přehlednost sortimentu i obchodního domu5547,01 %32,74 %  
Restaurace4740,17 %27,98 %  
Kvalita zboží3933,33 %23,21 %  
Švédský obchod a bufet3429,06 %20,24 %  
IKEA Family – slevové věrnostní karty3126,5 %18,45 %  
Kladný vztah IKEA k životnímu prostředí2723,08 %16,07 %  
Vstřícnost zaměstnanců1210,26 %7,14 %  
Plánovací program interiérů 1210,26 %7,14 %  
Dětský koutek75,98 %4,17 %  
Nákup na splátky65,13 %3,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Potášová, M.IKEA - srovnání s konkurencí (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ikea-srovnani-s-konkurenci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.