Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKEA - srovnání s konkurencí

IKEA - srovnání s konkurencí

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Potášová
Šetření:04. 05. 2011 - 07. 05. 2011
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotázníku - jeho výsledky poslouží výhradně pro účely vypracování praktické části mé bakalářské práce pojednávající o firemní kultuře IKEA.

 

Předem Vám velice děkuji za Váš čas strávený při vyplňování 10 jednoduchých otázek.

Odpovědi respondentů

1. Byl/a jste někdy nakupovat v obchodním domě IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16296,43 %96,43 %  
ne63,57 %3,57 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat do IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku4628,4 %27,38 %  
1x za 3 měsíce4024,69 %23,81 %  
1x za rok3823,46 %22,62 %  
1x za měsíc3018,52 %17,86 %  
1x za 14 dní53,09 %2,98 %  
1x za týden31,85 %1,79 %  

Graf

3. Za jakým účelem chodíte nejčastěji do IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cílený nákup z určité kategorie zboží10061,73 %59,52 %  
Předem nepromyšlený nákup4628,4 %27,38 %  
Stravování – restaurace, bufet a obchod s potravinami 84,94 %4,76 %  
Pouze z důvodu inspirace84,94 %4,76 %  

Graf

4. Chodíte nakupovat i ke konkurenčním prodejcům nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10768,15 %63,69 %  
ne5031,85 %29,76 %  

Graf

5. Jaké konkurenční obchodní domy s nábytkem navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KIKA nábytek4741,96 %27,98 %  
Asko nábytek2219,64 %13,1 %  
Sconto nábytek1916,96 %11,31 %  
nic76,25 %4,17 %  
Navštěvuji pouze do IKEA32,68 %1,79 %  
JYSK21,79 %1,19 %  
jena10,89 %0,6 %  
Více konkurenčních obchodních domů10,89 %0,6 %  
moobellix10,89 %0,6 %  
Na značce obchodu nezáleží, když mě nábytek zaujme10,89 %0,6 %  
Lino s.r.o.10,89 %0,6 %  
regionální obchody10,89 %0,6 %  
spagnol10,89 %0,6 %  
Möbelix10,89 %0,6 %  
jamall10,89 %0,6 %  
kterékoliv potkám10,89 %0,6 %  
Moebelix, XXL Lutz10,89 %0,6 %  
Do všech uvedených10,89 %0,6 %  

Graf

6. Jak často nakupujete u konkurenčních prodejců nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok4641,07 %27,38 %  
1x za půl roku4035,71 %23,81 %  
1x za 3 měsíce2219,64 %13,1 %  
1x za měsíc43,57 %2,38 %  

Graf

7. Za jakým účelem chodíte nejčastěji k jiným, konkurenčním prodejcům nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cílený nákup z určité kategorie zboží6860,71 %40,48 %  
Předem nepromyšlený nákup2925,89 %17,26 %  
Pouze z důvodu inspirace1513,39 %8,93 %  

Graf

8. Jak byste hodnotili stávající úroveň cen zboží v IKEA ve vztahu ke konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše levnější než konkurence6640,74 %39,29 %  
Srovnatelné s konkurencí5936,42 %35,12 %  
Výrazně levnější než konkurence2917,9 %17,26 %  
Spíše dražší než konkurence63,7 %3,57 %  
Výrazně dražší než konkurence21,23 %1,19 %  

Graf

9. Jak byste z vlastní zkušenosti hodnotili úroveň kvality zboží v IKEA ve vztahu ke konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnatelné s konkurencí7345,06 %43,45 %  
Spíše kvalitnější než konkurence4527,78 %26,79 %  
Výrazně kvalitnější než konkurence2012,35 %11,9 %  
Výrazně méně kvalitní než konkurence106,17 %5,95 %  
Spíše nekvalitní než konkurence95,56 %5,36 %  
Nemám zkušenost s jinými prodejci53,09 %2,98 %  

Graf

10. Navštěvujete častěji obchodní dům IKEA, než konkurenční obchodní domy s nábytkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11772,22 %69,64 %  
ne4527,78 %26,79 %  

Graf

11. Z jakého důvodu navštěvujete častěji obchodní domy IKEA, než obchodní domy konkurence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Design zboží9480,34 %55,95 %  
Cena zboží7463,25 %44,05 %  
Přehlednost sortimentu i obchodního domu5547,01 %32,74 %  
Restaurace4740,17 %27,98 %  
Kvalita zboží3933,33 %23,21 %  
Švédský obchod a bufet3429,06 %20,24 %  
IKEA Family – slevové věrnostní karty3126,5 %18,45 %  
Kladný vztah IKEA k životnímu prostředí2723,08 %16,07 %  
Vstřícnost zaměstnanců1210,26 %7,14 %  
Plánovací program interiérů 1210,26 %7,14 %  
Dětský koutek75,98 %4,17 %  
Nákup na splátky65,13 %3,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Potášová, M.IKEA - srovnání s konkurencí (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ikea-srovnani-s-konkurenci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.