Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image a povědomí o značce - zahradnictví

Image a povědomí o značce - zahradnictví

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Wisterová
Šetření:04. 10. 2012 - 25. 10. 2012
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):28 / 17.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

v rámci své diplomové práci na Vysoké škole ekonomické v Praze provádím dotazníkové šetření týkající se image a povědomí o značce jedné zahradnické firmy. Konkrétní firmu nezmiňuji úmyslně, aby nebyly předem ovlivněny výsledky dotazníku.

Děkuji Vám za spolupráci i za Váš čas, který věnujete vyplnění tohoto dotazníku.

 

Veronika Wisterová

Odpovědi respondentů

1. pracujete v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10993,16 %93,16 %  
ano86,84 %6,84 %  

Graf

2. pracujete v zahradnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10394,5 %88,03 %  
ano65,5 %5,13 %  

Graf

3. vyjmenujte firmy zabývající se oborem zahradnictví, které znáte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Starkl98,82 %7,69 %  
neznám43,92 %3,42 %  
mountfield21,96 %1,71 %  
Chládek21,96 %1,71 %  
obi21,96 %1,71 %  
fiskars10,98 %0,85 %  
OBI, Baumax, Baumarkt10,98 %0,85 %  
Skarkl, Bakker10,98 %0,85 %  
obi, starkl10,98 %0,85 %  
Sparkl10,98 %0,85 %  
ostatní odpovědi Starkl, Wolf-Garten, Ekolia
žádnou neznám
starckl, gardena, bauhaus
Starkl, Hornbach, růžové zahrady Kunratice
Zahradnictví Líbeznice, Baumax, Bauhaus, Hornbach
Hornbach
Obi, chládek
nevím, neznám
Chládek, Starkl, zahradnictví Černý Vůl
Trees, Chládek, Starkl, Kruh
Starkl, Baker, Lukon Bulbs, zahradnictví Kruh, zahradnictví Doubek Nový Bor, Krakonošovo zahradnictví
Krakonošovo zahradnictví, ROSSY services Praha 6, Starkl - zahradník, BAOBAB, OK GARDEN
Tompex; Arboeko; Greenprojekt; HitFlora, Zahradní architektura
krtek
zahradnictví Starkl, zahradnictví Chládek,
Zahradnictví Král, Zahradnictví Chládek
jena,acer, švestkovic zahradnictví
žádnou konkrétní, kromě velkých baumarktů
acer
zahradnictví chládek, baumax, hornbach, zahradnictví ficher
dike, eurogarden, sungarden
CHládek, Starkl, Trees
Chládek, Král
Šťastný-ovocné školky Nová Ves u Ledče,Starkl,Bakker,Školky Žehušice,Navrátil Střítež u Dolních Kralovic, Havel Senožaty, Hrdina Římovice
Zahradnictví-Jandl (Veleliby), Obi
Starkl, Baker, zahradnictví Král, zahradnictví Jevany, zahradnictví Lalák
Hornbach, Starkl, Zahradnictví Chládek.
bauhaus, obi, zahradnictví líbeznice, zahradnictví hl.m. prahy(u hřbitova dáblice)
Obbi, bauhaus
Starkl, Zahradnictví Líbeznice, Jahodárna Vraňany, Zahradnictví Běchovice, Hornbach, Obi
Starker, Šenk, Jena, Chládek, Flera
Bauhaus, Obi
Chládek, Ekolia
Mountfield, Baumax
Sady, lesy, zahradnictví
Chládek, Starkl, Zahradnictví Líbeznice
Kruh, Chládek, Starkl, Pencovi
baker
Obi, Hornbach, Fiskars, Maundfield
agrofert, zahradnictví spíše maloobchodníků a soukromníků (Lipence, Mníšek)
Zahradnictví Lisý - Králův Dvůr u Berouna
AgroBio
Bauhaus, Hornbach, Obi
Starkl Čáslav, Sieberz Domažlice, OK Garden Praha 4, Svět rostlin Dolní Břežany, Conica zahradnické centrum Všenory, Zahradnictví Chládek Praha 6, Zahradnictví Šmelcovna Dobříš
Chládek zahradnictví, Potůček zahradnictví
Starkl - Čáslav
Zahradnictví Ilony Vidové
Starkl, Mládek, Obi, Bauhaus,
Chládek, Baumax
Starkl, Zahrady Běloušek
Starkl,Baumax, Obi
ups, :-)
Hornbach,OBI,Mountfield
žádné
OBI, Baumax, Hornbach, květinářství na rohu
bauhaus
Amortis
Lesní školka Budišov
Firma Chládek
Obi, Bauhaus, Globus, Mountfield
Chládek, Havlis, Kruh
zahradnictvi flos, zahradnictvi richard cech, hornbach
baumax, hornbach
Starkl zahradník
VŠ.Zemědělská Jevany, Starkl,ABAK
Zahradnictví Starkl, Zahradnictví Písař, Zahradnictví Fišer
šebrov,Starkl
Skarkl, Papež Klatovy
nemám povědomí
zahradnictví chladek Praha 6
Vojnovy sady, 4garden, OK garden, ČZU, Zahradnictví Švestkovi, Zahradnictví chládek, zahradnictví Svrkyně
Starkl, Papež Klatovy
----
baumax, mountfield
baumax
nevim
zahradnické centrum ferenčík, starkl, bauhaus, obi atd.
Jena
7876,47 %66,67 % 

Graf

4. znáte značku Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6563,11 %55,56 %  
ne3836,89 %32,48 %  

Graf

5. využíváte služeb značky Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3350,77 %28,21 %  
ano - občas3046,15 %25,64 %  
ano – pravidelně23,08 %1,71 %  

Graf

6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji3553,85 %29,91 %  
zásilkového prodeje (skrze tištěný katalog)2233,85 %18,8 %  
osobního prodeje v zahradním centru v Čáslavi812,31 %6,84 %  

Graf

7. jak často u firmy Starkl nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji3452,31 %29,06 %  
1x ročně a méně2640 %22,22 %  
2x ročně46,15 %3,42 %  
3x ročně11,54 %0,85 %  

Graf

8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné2640 %22,22 %  
zásilkový prodej (katalog)2233,85 %18,8 %  
zasílání katalogu1421,54 %11,97 %  
osobní prodej v zahradním centru v Čáslavi1320 %11,11 %  
výstavy nebo jiné doprovodné akce v zahradním centru v Čáslavi34,62 %2,56 %  
Starkl klub11,54 %0,85 %  
služby zahradních architektů11,54 %0,85 %  
online prodej11,54 %0,85 %  
slevová zákaznická karta11,54 %0,85 %  
floristické služby (dekorace)11,54 %0,85 %  

Graf

9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše vyšší ceny2538,46 %21,37 %  
přiměřené ceny1624,62 %13,68 %  
nevím1523,08 %12,82 %  
příliš vysoké ceny913,85 %7,69 %  

Graf

10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše dobrá2132,31 %17,95 %  
nenakupuji2132,31 %17,95 %  
průměrná1218,46 %10,26 %  
výborná710,77 %5,98 %  
podprůměrná46,15 %3,42 %  

Graf

11. jak vypadá symbol značky Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trpaslík3553,85 %29,91 %  
nevím2741,54 %23,08 %  
strom23,08 %1,71 %  
květina11,54 %0,85 %  

Graf

12. když vidíte symbol malého fousatého trpaslíka, připomene vám značku Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4772,31 %40,17 %  
ano1827,69 %15,38 %  

Graf

13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám k němu neutrální vztah2335,38 %19,66 %  
nevím1827,69 %15,38 %  
spíše se mi líbí1421,54 %11,97 %  
spíše se mi nelíbí57,69 %4,27 %  
velmi se mi líbí34,62 %2,56 %  
vůbec se mi nelíbí23,08 %1,71 %  

Graf

14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souvisí2741,54 %23,08 %  
nevím1726,15 %14,53 %  
velmi souvisí1218,46 %10,26 %  
spíše nesouvisí710,77 %5,98 %  
vůbec nesouvisí23,08 %1,71 %  

Graf

15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše se mi líbí2843,08 %23,93 %  
nevím2436,92 %20,51 %  
spíše se mi nelíbí1015,38 %8,55 %  
velmi se mi líbí23,08 %1,71 %  
vůbec se mi nelíbí11,54 %0,85 %  

Graf

16. líbí se Vám tvar loga STARKL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše se mi líbí2944,62 %24,79 %  
nevím2233,85 %18,8 %  
spíše se mi nelíbí1015,38 %8,55 %  
vůbec se mi nelíbí46,15 %3,42 %  

Graf

17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2843,08 %23,93 %  
vůbec nevyjadřuje1421,54 %11,97 %  
spíše vyjadřuje1116,92 %9,4 %  
spíše nevyjadřuje1116,92 %9,4 %  
velmi vyjadřuje11,54 %0,85 %  

Graf

18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše vhodné2538,46 %21,37 %  
nevím2233,85 %18,8 %  
spíše nevhodné1015,38 %8,55 %  
velmi vhodné57,69 %4,27 %  
absolutně nevhodné34,62 %2,56 %  

Graf

19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2640 %22,22 %  
Váš zahradník, Váš rádce.2030,77 %17,09 %  
Vše potřebné pro zahradu.1218,46 %10,26 %  
Zkušenosti v přírodě.46,15 %3,42 %  
Rostliny nás baví.34,62 %2,56 %  

Graf

20. víte, z jaké země původem pochází firma Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rakousko3147,69 %26,5 %  
Německo1523,08 %12,82 %  
Česká republika1015,38 %8,55 %  
nevím69,23 %5,13 %  
Polsko23,08 %1,71 %  
neznám, firmu Starkl nemám ráda11,54 %0,85 %  

Graf

21. víte, jak dlouhou tradici má firma Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2233,85 %18,8 %  
100 let1929,23 %16,24 %  
40 let913,85 %7,69 %  
20 let710,77 %5,98 %  
50 let69,23 %5,13 %  
10 let23,08 %1,71 %  

Graf

22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zasílání tištěného katalogu3553,85 %29,91 %  
jiné...2030,77 %17,09 %  
sleva na produkty1827,69 %15,38 %  
informační emaily1015,38 %8,55 %  
tipy pro zahradu zasílané emailem913,85 %7,69 %  
přednostní vyřízení objednávky přes e-shop/katalog46,15 %3,42 %  

Graf

23. jsou dle Vašeho názoru tyto výhody členství dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3452,31 %29,06 %  
ne3147,69 %26,5 %  

Graf

24. jste nebo byste chtěli být v klubu Starkl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nemám zájem5483,08 %46,15 %  
ano, jsem710,77 %5,98 %  
ne, ale chtěl bych se stát členem46,15 %3,42 %  

Graf

25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nápis "zahradnictví Starkl" s fousatým trpaslíkem zasazený do rozkvetlé zahrady

Asi ne

bohužel nemám

Dle mého názoru je firma Starkl dostatečně viditelná, během svého působení na trhu se zdokonaluje tak jak jde čas a jak si to dané období vyžaduje.

firma Starkl mi nic neříká, neboť jejich katalogy považuji za nereálné a tudíž nemám důvěru ani k nákumu jejich zboží

kdyby firma nenabízela služby a produkty za tak vysoké ceny, jistě by měla více zákazníků

Levnejsi ceny

Logo - osobně bych navrhl motiv květů, místo trpaslíka

modernější logo, zajímavější cenové slevy nebo celkové snížení cen, poštovní zásilky nad 500,- např. bez platby poštovného

myslím, že vylepšení nepotřebuje

návrhy na vylepšení služeb firmy a jejího loga si musí objednat u erudované firmy a zaplatit; já jako odběratel mu platím za produkty

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

NE

Ne nemám

ne, logo je vyhovující

Nejsem grafik, ale logo působí zastarale.

nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

Nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám návrhy

Nemám, s touto firmou již nebudu spolupracovat, nejsem spokojena se službami (rostlinami), které poskytuje.

nemám.

Nemám.

Nemást zákazníky v katalogu uveřejněnými fotomontážemi,neuvádět tzv. babské názvy u rostlin!!

nevím

nevím, moc se v oboru neorientuji

neznám firmu

Nic

nic

Nižší cenu rostlin, protože ne vždy dorazí v odpovídající kvalitě, a tím pádem jsou ceny stále o mnoho vyšší, než v ve velkých zahradnických a stavebních centrech tipu Baumax, Obi a Hornbach, ve kterých si stav rostliny může zákazník prohlédnout na místě.

nové logo

pro lepší orientaci zda se jedná o okrasné nebo ovocnářské produkty

Přesně ani nevím, jak logo vypadá, takže nedovedu říci, jak ho vylepšit.

Se službami lze vyslovit spokojenost,zásilky přicházejicí od "Starklů" jsou kvalitně baleny v termínech odpovídajicích sázení a hlavně přicházejí rychle.

služby firmy Starkl jsem využívala před lety, v současné době již fyrmu nesleduji a služeb nevyužívám , proto k tomu nemohu napsat připomínky

víc poboček - možnost osobního nákupu

více odborníků při telefonním kontaktu

více poboček

Vzhledem k tomu, že společnost Starkl se zabývá prodejem a nikoli realizací, osobně bych volil jiné logo, současné logo budí dojem vyobrazení zahradníka. U takovéto společnosti budí logo dojem i realizaci zahrady, ale je to pouze můj názor.

zasílání akčních nabídek na některé zahradní produkty

Zveřejnění postupu realizací proměn zahrad s použitím rostlin ze zahradnictví, ukázky na webu, v TV, Logo se předpokládám proměňuje podle ročního období

zvolit něco více spjatého se zahradou

26. jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4772,31 %40,17 %  
muž1827,69 %15,38 %  

Graf

27. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 35 let2233,85 %18,8 %  
46 – 55 let1421,54 %11,97 %  
25 let a méně1218,46 %10,26 %  
56 – 65 let710,77 %5,98 %  
65 let a více69,23 %5,13 %  
36 – 45 let46,15 %3,42 %  

Graf

28. kraj, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4061,54 %34,19 %  
Středočeský1523,08 %12,82 %  
Plzeňský34,62 %2,56 %  
Liberecký23,08 %1,71 %  
Vysočina11,54 %0,85 %  
Ústecký11,54 %0,85 %  
Moravskoslezský11,54 %0,85 %  
Zlínský11,54 %0,85 %  
Pardubický11,54 %0,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. znáte značku Starkl?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano - občas na otázku 5. využíváte služeb značky Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. využíváte služeb značky Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásilkového prodeje (skrze tištěný katalog) na otázku 6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně a méně na otázku 7. jak často u firmy Starkl nakupujete:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 7. jak často u firmy Starkl nakupujete:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní prodej v zahradním centru v Čáslavi na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání katalogu na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásilkový prodej (katalog) na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřené ceny na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše vyšší ceny na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrná na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše dobrá na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. jak vypadá symbol značky Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi trpaslík na otázku 11. jak vypadá symbol značky Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. když vidíte symbol malého fousatého trpaslíka, připomene vám značku Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. když vidíte symbol malého fousatého trpaslíka, připomene vám značku Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám k němu neutrální vztah na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše se mi líbí na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souvisí na otázku 14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi souvisí na otázku 14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše se mi líbí na otázku 15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše se mi nelíbí na otázku 15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. líbí se Vám tvar loga STARKL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše se mi líbí na otázku 16. líbí se Vám tvar loga STARKL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše se mi nelíbí na otázku 16. líbí se Vám tvar loga STARKL?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nevyjadřuje na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše vyjadřuje na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec nevyjadřuje na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nevhodné na otázku 18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše vhodné na otázku 18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Váš zahradník, Váš rádce. na otázku 19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vše potřebné pro zahradu. na otázku 19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká republika na otázku 20. víte, z jaké země původem pochází firma Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Německo na otázku 20. víte, z jaké země původem pochází firma Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rakousko na otázku 20. víte, z jaké země původem pochází firma Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 let na otázku 21. víte, jak dlouhou tradici má firma Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. víte, jak dlouhou tradici má firma Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi informační emaily na otázku 22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné... na otázku 22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na produkty na otázku 22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zasílání tištěného katalogu na otázku 22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. jsou dle Vašeho názoru tyto výhody členství dostačující?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. jsou dle Vašeho názoru tyto výhody členství dostačující?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nemám zájem na otázku 24. jste nebo byste chtěli být v klubu Starkl?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemam na otázku 25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 26. jste:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 26. jste:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 let a méně na otázku 27. Váš věk:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 – 35 let na otázku 27. Váš věk:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 – 55 let na otázku 27. Váš věk:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 28. kraj, ve kterém bydlíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 28. kraj, ve kterém bydlíte:

5. využíváte služeb značky Starkl?

  • odpověď ano - občas:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně a méně na otázku 7. jak často u firmy Starkl nakupujete:
  • odpověď ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 7. jak často u firmy Starkl nakupujete:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:

6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:

  • odpověď nenakupuji:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 7. jak často u firmy Starkl nakupujete:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. využíváte služeb značky Starkl?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
  • odpověď zásilkového prodeje (skrze tištěný katalog):
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásilkový prodej (katalog) na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:

7. jak často u firmy Starkl nakupujete:

  • odpověď nenakupuji:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. využíváte služeb značky Starkl?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?

8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:

  • odpověď zásilkový prodej (katalog):
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásilkového prodeje (skrze tištěný katalog) na otázku 6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:

11. jak vypadá symbol značky Starkl?

  • odpověď trpaslík:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše vyjadřuje na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?

12. když vidíte symbol malého fousatého trpaslíka, připomene vám značku Starkl?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše se mi nelíbí na otázku 16. líbí se Vám tvar loga STARKL?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné... na otázku 22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?

15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?

  • odpověď nevím:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. líbí se Vám tvar loga STARKL?

16. líbí se Vám tvar loga STARKL?

  • odpověď spíše se mi líbí:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše vyjadřuje na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?

24. jste nebo byste chtěli být v klubu Starkl?

  • odpověď ne, nemám zájem:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. využíváte služeb značky Starkl?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné... na otázku 22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. líbí se Vám tvar loga STARKL?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Váš zahradník, Váš rádce. na otázku 19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 7. jak často u firmy Starkl nakupujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemam na otázku 25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec nevyjadřuje na otázku 17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. víte, jak dlouhou tradici má firma Starkl?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 – 35 let na otázku 27. Váš věk:

26. jste:

  • odpověď žena:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. pracujete v oblasti marketingu?

2. pracujete v zahradnictví?

4. znáte značku Starkl?

5. využíváte služeb značky Starkl?

6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:

7. jak často u firmy Starkl nakupujete:

8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:

9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?

10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?

11. jak vypadá symbol značky Starkl?

12. když vidíte symbol malého fousatého trpaslíka, připomene vám značku Starkl?

13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?

14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?

15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?

16. líbí se Vám tvar loga STARKL?

17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?

18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?

19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?

20. víte, z jaké země původem pochází firma Starkl?

21. víte, jak dlouhou tradici má firma Starkl?

22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?

23. jsou dle Vašeho názoru tyto výhody členství dostačující?

24. jste nebo byste chtěli být v klubu Starkl?

25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?

26. jste:

27. Váš věk:

28. kraj, ve kterém bydlíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. pracujete v oblasti marketingu?

2. pracujete v zahradnictví?

4. znáte značku Starkl?

5. využíváte služeb značky Starkl?

6. nakupujete ve firmě Starkl prostřednictvím:

7. jak často u firmy Starkl nakupujete:

8. jakých služeb firmy Starkl využíváte:

9. jak vnímáte cenovou úroveň produktů a služeb firmy Starkl?

10. jak vnímáte úroveň kvality nabízených produktů firmy Starkl?

11. jak vypadá symbol značky Starkl?

12. když vidíte symbol malého fousatého trpaslíka, připomene vám značku Starkl?

13. líbí se vám současné logo "Váš zahradník STARKL" (viz. starkl.com)?

14. souvisí dle Vašeho názoru toto logo s předmětem podnikání firmy?

15. líbí se Vám barevné řešení loga STARKL?

16. líbí se Vám tvar loga STARKL?

17. vyjadřuje logo cenovou úroveň firmy?

18. je toto logo Starkl dle Vašeho názoru vhodné pro danou firmu?

19. které z těchto hesel patří k firmě Starkl?

20. víte, z jaké země původem pochází firma Starkl?

21. víte, jak dlouhou tradici má firma Starkl?

22. víte, jaké výhody přináší členství v klubu Starkl?

23. jsou dle Vašeho názoru tyto výhody členství dostačující?

24. jste nebo byste chtěli být v klubu Starkl?

25. máte nějaké návrhy na vylepšení služeb firmy, jejího loga (barevného i dalšího provedení) nebo jiné?

26. jste:

27. Váš věk:

28. kraj, ve kterém bydlíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Wisterová, V.Image a povědomí o značce - zahradnictví (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://image-a-povedomi-o-znacce-za.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.