Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image a známost průmyslové společnosti

Image a známost průmyslové společnosti

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Knotová
Šetření:20. 02. 2017 - 21. 03. 2017
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):36 / 19.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:50,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku.

Dotazník je zaměřen na získání dat k mé diplomové práci na téma: Analýza image a známosti průmyslové společnosti. Všechna použitá data budou anonymní.

Za vyplnění Vám moc děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jaké znáte společnosti zabývající se dodáváním a obchodem s plynem?

vyplňujte v tvaru : Společnost A, Společnost B, Společnost C ...
 

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A - RWE, B - ČEZ

A,Inogy B,Cez

A.unogy B. Cez

Bohemia energy mnd e.on

bohemia energy, čez, západočeská plynárenská

centropol pražská plynárenská čez

centropol spp cez

Cez

cez innogy mnd

CEZ, e-on, MND, Bohemia energy

cez, innogy, centrolop, bohemia energy, prazska plynarenska, mnd

Cez, ND,

Česká plynárenská

Česká plynárenská, RWE, Gazprom

ČEZ

čez innogy transgas

Čez MND Inogy

ČEZ, Innogy, Centropol, Bohemia Energy

ČEZ, E-ON

ČEZ, E.ON, SPP, Pražská plynárenská, Centropol

ČEZ, EON, Pražská plynárenská, RWE, MND

Čez, Innogy

čez, innogy

ČEZ, Innogy, E.on

ČEZ, innogy, Pražská plynárenská

ČEZ, RWE

Čez, Rwe,

Čez, rwe,

ČEZ, RWE, MND

ČEZ, RWE, SPP

ČEZ,RWE

ČEZ,RWE,MND

E-on, rwe

E.on

E.on, innogy

Easy energy, Pražská plynárenská, Transgas

EconGas A

EON, ČEZ, MND, ENEKA, SPP, ARMEX, Bohemia ENERGY

Eon, ČEZ, první plynárenská

Eon, Kralupol

EON,LAMA.Quantum,

Hruška

Imnogia, RWE, První plynárenská

Innogi, Bohemia Energy, E.on

Innogy

Innogy

innogy

Innogy

Innogy (RWE) ČEZ MND

Innogy (RWE), CEZ, MND, E-on, Prazska plynarenska

innogy cez spp

innogy Energie, SPP CZ, ČEZ, E.ON, Pražská plynárenská, MND, QUANTUM, ENRA SERVICES, Centropol, Bohemia Energy, Lumius, Stabil Energy, MDI Energy, ELGAS, Amper Market, Lama Energy, Brodská plynárenská, Česká plynárenská, Europe Easy Energy, Energie ČS, CORASTA

Innogy PPE

Innogy SPP MND

innogy, cez, centropol

innogy, cez, e.on

innogy, cez, mnd

innogy, cez, spp

innogy, cež

Innogy, ČEZ

Innogy, e.on

innogy, e.on, Cez

Innogy, Lama energy, ČEZ

innogy, mnd

Innogy, mnd

Innogy, MND,

Innogy, SPP, Centropol

Innogy, Transgas, E.O.N

Innogy, Transgas, Pražská plynárenská

Inoggy, Čez, bohemiaenergy

Inogi, MND

Inogy, ČEZ Prodej, Centropol Energy, Bohemia Energy, MND (Moravské naftové doly).

Inogy, E.ON, Europe Easy Energy, Fosfa, Bohemia Energy, MND

inogy, moravské doly...

Kaufland, Lidl, Hopi, DHL, RWE

Lama energy, centropol, český Energeticky dodavatel, Bohemia energy

MND

MND

Mnd

Mnd

MND Čez innogy

mnd innogy

MND INNOGY ČEZ

Mnd SPP cez

MND, Česká plynárenská

MND, E-on, ČEZ, RWE, Pražská plynárenská, Bohemia Energy, 3E - Europe Easy Energy, Fonergy, Centropol, Primagas, Global energy, X Enegie, EP Energy Trading,...

MND, Innogy, ČEZ

nevybavuji si žádnou

Neznám žádné

PP

PPAS

PPAS

Prazska plynarenska, innogy

pražská plynárenská

Pražská plynárenská

Pražská plynárenská

Pražská plynárenska, fosfa

Pražská plynárenská, Innogy

Pražská plynárenská, Moravské naftové doly

PRE

RVE

Rve

Rwe

RWE

RWE

RWE

RWE (nyní Inoga?), KKCG, všechny energetické společnosti (ČEZ, PRE, EON)

RWE A Armex B Dobra energie C CEZ D

RWE A, eon B, bohemia plyn C

RWE A, INNOGY B, Jihomoravská plynárenská C

rwe cez e.on

rwe cez mnd

rwe innogy cež

Rwe MND ČEZ

Rwe,

Rwe,

RWE, CEZ, E.ON

RWE, ČEZ

RWE, ČEZ

RWE, ČEZ, E.ON

RWE, ČEZ, EON

RWE, EON,

RWE, Eon, Moravské naftové doly, Gazprom

Rwe, innogi

RWE, MND

RWE, Pražská plynárenská

RWE, Pražská plynárenská, Bohemia enrgy.

Rwe, pražská plynárenská, ČEZ

Společnost Innogy, Společnost ČEZ, a.s.,

Společnost Inogy, společnost MND, společnost ČEZ

Společnost MND

Společnost PRE

Společnost RWE, Společnost ČEZ, Společnost EON

SPP CZ, ČEZ

SPP CZ, Lumius

SPP ČEZ Innogy

Spp innogy

Spp mnd

SPP, ČEZ, Centropol, MND, Innogy, Pražská plynárenská, E.ON

SPP, ČEZ, Pražská plynárenská, Innogy

SPP, MND, Innogy

SPP, RWE, ČEZ

SPP, RWE, ČEZ, Pražská plynárenská

Tesco

Tesco

Zadne

Zadne

Zadnou

žádné

žádný

2. Logo, které je na obrázku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám8556,67 %56,67 %  
Znám6543,33 %43,33 %  

Graf

3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Innogy (RWE)11878,67 %78,67 %  
E.ON9462,67 %62,67 %  
MND - Moravské Naftové Doly9060 %60 %  
SPP6040 %40 %  
Bohemia Energy Entity5838,67 %38,67 %  
GAS techniques5134 %34 %  
Centropol4832 %32 %  
EP Energy Trading2416 %16 %  
Vemex Energy2013,33 %13,33 %  
SPP CZ138,67 %8,67 %  
proCzech Energy128 %8 %  
Lumius117,33 %7,33 %  
ČEZ 21,33 %1,33 %  
Procter and Gamble10,67 %0,67 %  
CEZ10,67 %0,67 %  
nevim10,67 %0,67 %  
Hruška 10,67 %0,67 %  
CEZ, Prazska plynarenska10,67 %0,67 %  
Transgas10,67 %0,67 %  
Linde10,67 %0,67 %  
Čez, pražská plynárenská, pražská energetika10,67 %0,67 %  
PPAS 10,67 %0,67 %  

Graf

4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřicházím8758 %58 %  
Internet5134 %34 %  
CityLight (osvětlené zastávky MHD)3825,33 %25,33 %  
Reference (rodina, přátelé, atp.)149,33 %9,33 %  
Billboardy42,67 %2,67 %  
TV spoty21,33 %1,33 %  
Tištěná média (časopisy, noviny, atp.)21,33 %1,33 %  
skoro všude, kde se vnucují10,67 %0,67 %  
Co to je spp?10,67 %0,67 %  

Graf

5. Jaké projekty SPP znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám10670,67 %70,67 %  
Podpora ZOO Brno2818,67 %18,67 %  
Podpora Národního divadla Brno2516,67 %16,67 %  
Podpora Městského divadla Brno2516,67 %16,67 %  
Projekt – energie českého filmu32 %2 %  
Podpora Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro32 %2 %  
SázavaFest21,33 %1,33 %  
Život dětem21,33 %1,33 %  
Energie českého lyžování10,67 %0,67 %  
Znam predevsim ze Slovenska10,67 %0,67 %  

Graf

6. Jste zákazníkem SPP ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 14, NE, ale chtěl bych změnit dodavatele plynuotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10167,33 %67,33 %  
ANO4630,67 %30,67 %  
NE, ale chtěl bych změnit dodavatele plynu32 %2 %  

Graf

7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 roky1936,54 %12,67 %  
méně než 1 rok1936,54 %12,67 %  
více než 3 roky815,38 %5,33 %  
Nejsem zákazníkem611,54 %4 %  

Graf

8. Od SPP využívám služeb pro

Domácnost - běžný odběr plynu s ročním objemem do 630kWh/rok
Maloodběratel - podnikatelská osoba (živnostník) s oběrem plynu do 630kWh/rok
Velkoodběratel - roční odběr plynu nad 630kWh/rok

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Domácnost4790,38 %31,33 %  
Nevyužívám59,62 %3,33 %  

Graf

9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webová aplikace (Moje SPP)3567,31 %23,33 %  
Telefonicky3363,46 %22 %  
E-maily713,46 %4,67 %  
Osobně611,54 %4 %  
Neprobíhá59,62 %3,33 %  
On-line chat s klientským centrem47,69 %2,67 %  

Graf

10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Aktivní vs. Pasivní1-2-3-4-5-6-72.3081.828
Špatný vs. Dobrý1-2-3-4-5-6-761.692
Profesionální vs. Neprofesionální1-2-3-4-5-6-71.9231.686
Vstřícný vs. Neochotný1-2-3-4-5-6-71.9041.587
Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody vs. Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody1-2-3-4-5-6-73.5961.241

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Přehlednou vs. Nepřehlednou1-2-3-4-5-6-71.7691.678
Užitečnou vs. Zbytečnou1-2-3-4-5-6-71.9042.51
Uživatelsky přívětivou vs. Uživatelsky nepřívětivou1-2-3-4-5-6-71.9231.609

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Společnost SPP na mě působí jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-5-6-71.871.298
Nezodpovědná vs. Zodpovědná1-2-3-4-5-6-75.9440.793
Stabilní vs. Nestabilní1-2-3-4-5-6-72.1111.728
Slabá vs. Silná1-2-3-4-5-6-75.4810.916
Valká vs. Malá1-2-3-4-5-6-74.7593.812
Inovativní vs. Tradiční1-2-3-4-5-6-74.3892.608
Spolehlivá vs. Nespolehlivá1-2-3-4-5-6-721.704

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Transparentní vs. Nedokáži se v nich vyznat1-2-3-4-5-6-73.5371.952
Vysoké vs. Nízké1-2-3-4-5-6-73.0372.369
Vyhovující vs. Nevyhovující1-2-3-4-5-6-72.871.891
Stabilní vs. Nestabilní1-2-3-4-5-6-72.4071.723

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Jakou máte zkušenost se změnou dodavatele?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou (dodavatele jsem nezměnil/a)7751,33 %51,33 %  
Spíše kladnou3322 %22 %  
Kladnou1711,33 %11,33 %  
Spíše negativní1510 %10 %  
Negativní85,33 %5,33 %  

Graf

15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.

++ = velmi souhlasím

+   = spíše souhlasím

0    = nevím

-    = spíše nesouhlasím

--  = nesouhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Trh s plynem se dynamicky rozvíjí.0.6530.973
Na trhu s plynem působí málo společností.-0.6931.559
Zemní plyn není perspektivní surovina.-0.3871.464
Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.0.40.747
Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.0.420.684
Změna dodavatele energií je vždy výhodná.-0.4731.276
Ceny plynu jsou vysoké.0.91.037
S produky SPP CZ jsem spokojen/a.0.320.551
Používání zemního plynu je ekologické.0.5130.996
Mobilní aplikaci (ke zjišťování stavu odběrů plynu, vyučtování) bych uvítal/a, využíval/a0.8131.712

Graf

16. Kolik členů má Vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44429,33 %29,33 %  
24127,33 %27,33 %  
33724,67 %24,67 %  
51912,67 %12,67 %  
174,67 %4,67 %  
610,67 %0,67 %  
Deveť10,67 %0,67 %  

Graf

17. Bydlíte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bytě7650,67 %50,67 %  
Domě7348,67 %48,67 %  
Ostravě 10,67 %0,67 %  

Graf

18. Kdo ve Vaší domácnosti dělá zásadní rozhodnutí?

* zásadní rozhodnutí o výběru dodavatele energií

 

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společně6644 %44 %  
Muž4127,33 %27,33 %  
Žena2818,67 %18,67 %  
Jak kdy1510 %10 %  

Graf

19. Kdo ve Vaší domácnosti platí účty za energie?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společně7046,67 %46,67 %  
Muž4932,67 %32,67 %  
Žena2315,33 %15,33 %  
Jak kdy85,33 %5,33 %  

Graf

20. Uveďte Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8657,33 %57,33 %  
Muž6442,67 %42,67 %  

Graf

21. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254530 %30 %  
26-353825,33 %25,33 %  
36-452818,67 %18,67 %  
46-552214,67 %14,67 %  
56 a více1711,33 %11,33 %  

Graf

22. Jaký je Váš osobní měsíční hrubý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 001 - 25 000 Kč5134 %34 %  
do 15 000 Kč4832 %32 %  
25 001 - 35 000 Kč3523,33 %23,33 %  
nad 35 000 Kč1610,67 %10,67 %  

Graf

23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Hlavní město Praha → konec dotazníku, Středočeský krajotázka č. 24, Jihočeský kajotázka č. 25, Plzeňský krajotázka č. 26, Karlovarský krajotázka č. 27, Ústecký krajotázka č. 28, Liberecký krajotázka č. 29, Královehradecký krajotázka č. 30, Pardubický krajotázka č. 31, Kraj Vysočinaotázka č. 32, Jihomoravský krajotázka č. 33, Olomoucký krajotázka č. 34, Zlínský krajotázka č. 35, Moravskoslezský krajotázka č. 36, Zahraničí → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský kraj6744,67 %44,67 %  
Moravskoslezský kraj3724,67 %24,67 %  
Hlavní město Praha1510 %10 %  
Středočeský kraj53,33 %3,33 %  
Královehradecký kraj53,33 %3,33 %  
Kraj Vysočina53,33 %3,33 %  
Jihočeský kaj42,67 %2,67 %  
Olomoucký kraj32 %2 %  
Zahraničí21,33 %1,33 %  
Ústecký kraj21,33 %1,33 %  
Zlínský kraj21,33 %1,33 %  
Pardubický kraj10,67 %0,67 %  
Plzeňský kraj10,67 %0,67 %  
Liberecký kraj10,67 %0,67 %  

Graf

24. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kolín240 %1,33 %  
Praha-Východ240 %1,33 %  
Praha-Západ120 %0,67 %  

Graf

25. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České Budějovice375 %2 %  
Tábor125 %0,67 %  

Graf

26. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeň-město1100 %0,67 %  

Graf

27. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

28. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Most2100 %1,33 %  

Graf

29. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jablonec nad Nisou1100 %0,67 %  

Graf

30. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hradec Králové360 %2 %  
Trutnov240 %1,33 %  

Graf

31. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubice1100 %0,67 %  

Graf

32. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žďár nad Sázavou240 %1,33 %  
Jihlava120 %0,67 %  
Třebíč120 %0,67 %  
Pelhřimov120 %0,67 %  

Graf

33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno-město1623,88 %10,67 %  
Brno-venkov1420,9 %9,33 %  
Vyškov913,43 %6 %  
Blansko913,43 %6 %  
Břeclav913,43 %6 %  
Znojmo710,45 %4,67 %  
Hodonín34,48 %2 %  

Graf

34. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomouc133,33 %0,67 %  
Přerov133,33 %0,67 %  
Prostějov133,33 %0,67 %  

Graf

35. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kroměříž150 %0,67 %  
Uherské Hradiště150 %0,67 %  

Graf

36. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostrava-město1335,14 %8,67 %  
Frýdek-Místek718,92 %4,67 %  
Karviná616,22 %4 %  
Nový Jičín513,51 %3,33 %  
Bruntál410,81 %2,67 %  
Opava25,41 %1,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Logo, které je na obrázku:

  • odpověď Neznám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostrava-město na otázku 36. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřicházím na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi proCzech Energy na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
  • odpověď Znám:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora ZOO Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 3 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 8. Od SPP využívám služeb pro
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Jste zákazníkem SPP ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 3 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, atp.) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=2 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.

3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?

  • odpověď Centropol:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lumius na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
  • odpověď MND - Moravské Naftové Doly:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
  • odpověď SPP:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:

4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?

  • odpověď CityLight (osvětlené zastávky MHD):
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
  • odpověď Internet:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
  • odpověď Nepřicházím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostrava-město na otázku 36. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám na otázku 2. Logo, které je na obrázku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi proCzech Energy na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?

6. Jste zákazníkem SPP ?

  • odpověď ANO:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 8. Od SPP využívám služeb pro
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:

8. Od SPP využívám služeb pro

  • odpověď Domácnost:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Jste zákazníkem SPP ?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:

9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?

  • odpověď Webová aplikace (Moje SPP):
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:

15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.

  • odpověď Ceny plynu jsou vysoké.=2:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
  • odpověď Mobilní aplikaci (ke zjišťování stavu odběrů plynu, vyučtování) bych uvítal/a, využíval/a=2:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
  • odpověď Na trhu s plynem působí málo společností.=-2:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
  • odpověď Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.=0 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi proCzech Energy na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi GAS techniques na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
  • odpověď Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=0 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.

17. Bydlíte v:

  • odpověď Bytě:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
  • odpověď Domě:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:

20. Uveďte Vaše pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi proCzech Energy na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?

23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)

  • odpověď Jihomoravský kraj:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno-město na otázku 33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno-venkov na otázku 33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 8. Od SPP využívám služeb pro
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Jste zákazníkem SPP ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-55 na otázku 21. Kolik Vám je let?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 3 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=2 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
  • odpověď Moravskoslezský kraj:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostrava-město na otázku 36. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Logo, které je na obrázku:

3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?

4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?

5. Jaké projekty SPP znáte?

6. Jste zákazníkem SPP ?

7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?

8. Od SPP využívám služeb pro

9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?

10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:

11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:

12. Společnost SPP na mě působí jako:

13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:

14. Jakou máte zkušenost se změnou dodavatele?

15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.

16. Kolik členů má Vaše domácnost?

17. Bydlíte v:

18. Kdo ve Vaší domácnosti dělá zásadní rozhodnutí?

19. Kdo ve Vaší domácnosti platí účty za energie?

20. Uveďte Vaše pohlaví

21. Kolik Vám je let?

22. Jaký je Váš osobní měsíční hrubý příjem?

23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)

33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Logo, které je na obrázku:

3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?

4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?

5. Jaké projekty SPP znáte?

6. Jste zákazníkem SPP ?

7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?

8. Od SPP využívám služeb pro

9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?

10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:

11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:

12. Společnost SPP na mě působí jako:

13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:

14. Jakou máte zkušenost se změnou dodavatele?

15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.

16. Kolik členů má Vaše domácnost?

17. Bydlíte v:

18. Kdo ve Vaší domácnosti dělá zásadní rozhodnutí?

19. Kdo ve Vaší domácnosti platí účty za energie?

20. Uveďte Vaše pohlaví

21. Kolik Vám je let?

22. Jaký je Váš osobní měsíční hrubý příjem?

23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)

33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Knotová, D.Image a známost průmyslové společnosti (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://image-a-znamost-prumyslove-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.