Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Inogy, E.ON, Europe Easy Energy, Fosfa, Bohemia Energy, MND
inogy, moravské doly...
Kaufland, Lidl, Hopi, DHL, RWE
Lama energy, centropol, český Energeticky dodavatel, Bohemia energy
MND
MND
Mnd
Mnd
MND Čez innogy
mnd innogy
MND INNOGY ČEZ
Mnd SPP cez
MND, Česká plynárenská
MND, E-on, ČEZ, RWE, Pražská plynárenská, Bohemia Energy, 3E - Europe Easy Energy, Fonergy, Centropol, Primagas, Global energy, X Enegie, EP Energy Trading,...
MND, Innogy, ČEZ
nevybavuji si žádnou
Neznám žádné
PP
PPAS
PPAS
Prazska plynarenska, innogy
pražská plynárenská
Pražská plynárenská
Pražská plynárenská
Pražská plynárenska, fosfa
Pražská plynárenská, Innogy
Pražská plynárenská, Moravské naftové doly
PRE
RVE
Rve
Rwe
RWE
RWE
RWE
RWE (nyní Inoga?), KKCG, všechny energetické společnosti (ČEZ, PRE, EON)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neznám
85
56,67 %
56,67 %
Znám
65
43,33 %
43,33 %
3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Innogy (RWE)
118
78,67 %
78,67 %
E.ON
94
62,67 %
62,67 %
MND - Moravské Naftové Doly
90
60 %
60 %
SPP
60
40 %
40 %
Bohemia Energy Entity
58
38,67 %
38,67 %
GAS techniques
51
34 %
34 %
Centropol
48
32 %
32 %
EP Energy Trading
24
16 %
16 %
Vemex Energy
20
13,33 %
13,33 %
SPP CZ
13
8,67 %
8,67 %
proCzech Energy
12
8 %
8 %
Lumius
11
7,33 %
7,33 %
ČEZ
2
1,33 %
1,33 %
Procter and Gamble
1
0,67 %
0,67 %
CEZ
1
0,67 %
0,67 %
nevim
1
0,67 %
0,67 %
Hruška
1
0,67 %
0,67 %
CEZ, Prazska plynarenska
1
0,67 %
0,67 %
Transgas
1
0,67 %
0,67 %
Linde
1
0,67 %
0,67 %
Čez, pražská plynárenská, pražská energetika
1
0,67 %
0,67 %
PPAS
1
0,67 %
0,67 %
4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepřicházím
87
58 %
58 %
Internet
51
34 %
34 %
CityLight (osvětlené zastávky MHD)
38
25,33 %
25,33 %
Reference (rodina, přátelé, atp.)
14
9,33 %
9,33 %
Billboardy
4
2,67 %
2,67 %
TV spoty
2
1,33 %
1,33 %
Tištěná média (časopisy, noviny, atp.)
2
1,33 %
1,33 %
skoro všude, kde se vnucují
1
0,67 %
0,67 %
Co to je spp?
1
0,67 %
0,67 %
5. Jaké projekty SPP znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neznám
106
70,67 %
70,67 %
Podpora ZOO Brno
28
18,67 %
18,67 %
Podpora Národního divadla Brno
25
16,67 %
16,67 %
Podpora Městského divadla Brno
25
16,67 %
16,67 %
Projekt – energie českého filmu
3
2 %
2 %
Podpora Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
3
2 %
2 %
SázavaFest
2
1,33 %
1,33 %
Život dětem
2
1,33 %
1,33 %
Energie českého lyžování
1
0,67 %
0,67 %
Znam predevsim ze Slovenska
1
0,67 %
0,67 %
6. Jste zákazníkem SPP ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 7, NE → otázka č. 14, NE, ale chtěl bych změnit dodavatele plynu → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
101
67,33 %
67,33 %
ANO
46
30,67 %
30,67 %
NE, ale chtěl bych změnit dodavatele plynu
3
2 %
2 %
7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-2 roky
19
36,54 %
12,67 %
méně než 1 rok
19
36,54 %
12,67 %
více než 3 roky
8
15,38 %
5,33 %
Nejsem zákazníkem
6
11,54 %
4 %
8. Od SPP využívám služeb pro
Domácnost - běžný odběr plynu s ročním objemem do 630kWh/rok Maloodběratel - podnikatelská osoba (živnostník) s oběrem plynu do 630kWh/rok Velkoodběratel - roční odběr plynu nad 630kWh/rok
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Domácnost
47
90,38 %
31,33 %
Nevyužívám
5
9,62 %
3,33 %
9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Webová aplikace (Moje SPP)
35
67,31 %
23,33 %
Telefonicky
33
63,46 %
22 %
E-maily
7
13,46 %
4,67 %
Osobně
6
11,54 %
4 %
Neprobíhá
5
9,62 %
3,33 %
On-line chat s klientským centrem
4
7,69 %
2,67 %
10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Aktivní vs. Pasivní
1-2-3-4-5-6-7
2.308
1.828
Špatný vs. Dobrý
1-2-3-4-5-6-7
6
1.692
Profesionální vs. Neprofesionální
1-2-3-4-5-6-7
1.923
1.686
Vstřícný vs. Neochotný
1-2-3-4-5-6-7
1.904
1.587
Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody vs. Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody
1-2-3-4-5-6-7
3.596
1.241
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Přehlednou vs. Nepřehlednou
1-2-3-4-5-6-7
1.769
1.678
Užitečnou vs. Zbytečnou
1-2-3-4-5-6-7
1.904
2.51
Uživatelsky přívětivou vs. Uživatelsky nepřívětivou
1-2-3-4-5-6-7
1.923
1.609
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Společnost SPP na mě působí jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná
1-2-3-4-5-6-7
1.87
1.298
Nezodpovědná vs. Zodpovědná
1-2-3-4-5-6-7
5.944
0.793
Stabilní vs. Nestabilní
1-2-3-4-5-6-7
2.111
1.728
Slabá vs. Silná
1-2-3-4-5-6-7
5.481
0.916
Valká vs. Malá
1-2-3-4-5-6-7
4.759
3.812
Inovativní vs. Tradiční
1-2-3-4-5-6-7
4.389
2.608
Spolehlivá vs. Nespolehlivá
1-2-3-4-5-6-7
2
1.704
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Transparentní vs. Nedokáži se v nich vyznat
1-2-3-4-5-6-7
3.537
1.952
Vysoké vs. Nízké
1-2-3-4-5-6-7
3.037
2.369
Vyhovující vs. Nevyhovující
1-2-3-4-5-6-7
2.87
1.891
Stabilní vs. Nestabilní
1-2-3-4-5-6-7
2.407
1.723
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Jakou máte zkušenost se změnou dodavatele?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádnou (dodavatele jsem nezměnil/a)
77
51,33 %
51,33 %
Spíše kladnou
33
22 %
22 %
Kladnou
17
11,33 %
11,33 %
Spíše negativní
15
10 %
10 %
Negativní
8
5,33 %
5,33 %
15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
++ = velmi souhlasím
+ = spíše souhlasím
0 = nevím
- = spíše nesouhlasím
-- = nesouhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kolín
2
40 %
1,33 %
Praha-Východ
2
40 %
1,33 %
Praha-Západ
1
20 %
0,67 %
25. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
České Budějovice
3
75 %
2 %
Tábor
1
25 %
0,67 %
26. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Plzeň-město
1
100 %
0,67 %
27. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádné odpovědi
28. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Most
2
100 %
1,33 %
29. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jablonec nad Nisou
1
100 %
0,67 %
30. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hradec Králové
3
60 %
2 %
Trutnov
2
40 %
1,33 %
31. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pardubice
1
100 %
0,67 %
32. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žďár nad Sázavou
2
40 %
1,33 %
Jihlava
1
20 %
0,67 %
Třebíč
1
20 %
0,67 %
Pelhřimov
1
20 %
0,67 %
33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Brno-město
16
23,88 %
10,67 %
Brno-venkov
14
20,9 %
9,33 %
Vyškov
9
13,43 %
6 %
Blansko
9
13,43 %
6 %
Břeclav
9
13,43 %
6 %
Znojmo
7
10,45 %
4,67 %
Hodonín
3
4,48 %
2 %
34. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Olomouc
1
33,33 %
0,67 %
Přerov
1
33,33 %
0,67 %
Prostějov
1
33,33 %
0,67 %
35. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kroměříž
1
50 %
0,67 %
Uherské Hradiště
1
50 %
0,67 %
36. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ostrava-město
13
35,14 %
8,67 %
Frýdek-Místek
7
18,92 %
4,67 %
Karviná
6
16,22 %
4 %
Nový Jičín
5
13,51 %
3,33 %
Bruntál
4
10,81 %
2,67 %
Opava
2
5,41 %
1,33 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora ZOO Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 3 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 8. Od SPP využívám služeb pro
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Jste zákazníkem SPP ?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 3 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, atp.) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=2 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
odpověď Centropol:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lumius na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
odpověď MND - Moravské Naftové Doly:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
odpověď SPP:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
odpověď CityLight (osvětlené zastávky MHD):
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
odpověď Internet:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 8. Od SPP využívám služeb pro
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
8. Od SPP využívám služeb pro
odpověď Domácnost:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Jste zákazníkem SPP ?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
odpověď Webová aplikace (Moje SPP):
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
odpověď Na trhu s plynem působí málo společností.=-2:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
odpověď Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=0:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.=0 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi proCzech Energy na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi GAS techniques na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
odpověď Zákazníci SPP CZ mají výhodu silného dodavatele.=0:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=0 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
17. Bydlíte v:
odpověď Bytě:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
odpověď Domě:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
20. Uveďte Vaše pohlaví
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi proCzech Energy na otázku 3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
odpověď Jihomoravský kraj:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webová aplikace (Moje SPP) na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodná: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [1-2-3-4-5-6-7] Tradiční: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 1 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Transparentní [1-2-3-4-5-6-7] Nedokáži se v nich vyznat: 5 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké [1-2-3-4-5-6-7] Nízké: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Užitečnou [1-2-3-4-5-6-7] Zbytečnou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 1 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno-město na otázku 33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno-venkov na otázku 33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityLight (osvětlené zastávky MHD) na otázku 4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Národního divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 1 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 8. Od SPP využívám služeb pro
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Jste zákazníkem SPP ?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [1-2-3-4-5-6-7] Pasivní: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-55 na otázku 21. Kolik Vám je let?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 2 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 7 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 rok na otázku 7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 5 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabá [1-2-3-4-5-6-7] Silná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícný [1-2-3-4-5-6-7] Neochotný: 2 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonicky na otázku 9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 2 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující [1-2-3-4-5-6-7] Nevyhovující: 3 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Být zákazníkem SPP CZ přináší výhody [1-2-3-4-5-6-7] Být zákazníkem SPP CZ nepřináší výhody: 4 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 6 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezodpovědná [1-2-3-4-5-6-7] Zodpovědná: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednou [1-2-3-4-5-6-7] Nepřehlednou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora Městského divadla Brno na otázku 5. Jaké projekty SPP znáte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stabilní [1-2-3-4-5-6-7] Nestabilní: 1 na otázku 13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uživatelsky přívětivou [1-2-3-4-5-6-7] Uživatelsky nepřívětivou: 2 na otázku 11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S produky SPP CZ jsem spokojen/a.=1 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Valká [1-2-3-4-5-6-7] Malá: 7 na otázku 12. Společnost SPP na mě působí jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatný [1-2-3-4-5-6-7] Dobrý: 6 na otázku 10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společnost SPP CZ je zodpovědnou společností.=2 na otázku 15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
odpověď Moravskoslezský kraj:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostrava-město na otázku 36. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
2. Logo, které je na obrázku:
3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
5. Jaké projekty SPP znáte?
6. Jste zákazníkem SPP ?
7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
8. Od SPP využívám služeb pro
9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
12. Společnost SPP na mě působí jako:
13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
14. Jakou máte zkušenost se změnou dodavatele?
15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
16. Kolik členů má Vaše domácnost?
17. Bydlíte v:
18. Kdo ve Vaší domácnosti dělá zásadní rozhodnutí?
19. Kdo ve Vaší domácnosti platí účty za energie?
20. Uveďte Vaše pohlaví
21. Kolik Vám je let?
22. Jaký je Váš osobní měsíční hrubý příjem?
23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
2. Logo, které je na obrázku:
3. Které z uvedených společností, podle Vás obchodují s plynem?
4. Jakým způsobem přicházíte nejčastěji do styku se značkou SPP ?
5. Jaké projekty SPP znáte?
6. Jste zákazníkem SPP ?
7. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti SPP ?
8. Od SPP využívám služeb pro
9. Jakým způsobem probíhá Vaše komunikace s touto společností?
10. Přístup společnosti k zákazníkům hodnotím jako:
11. Webovou aplikaci (Moje SPP) hodnotím jako:
12. Společnost SPP na mě působí jako:
13. Ceny produktů (plynu) SPP hodnotím jako:
14. Jakou máte zkušenost se změnou dodavatele?
15. Určete, jak moc souhlasíte s danými výroky.
16. Kolik členů má Vaše domácnost?
17. Bydlíte v:
18. Kdo ve Vaší domácnosti dělá zásadní rozhodnutí?
19. Kdo ve Vaší domácnosti platí účty za energie?
20. Uveďte Vaše pohlaví
21. Kolik Vám je let?
22. Jaký je Váš osobní měsíční hrubý příjem?
23. Uveďte, prosím, své bydliště (kraj)
33. Uveďte, prosím, své bydliště (okres)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Denisa Knotová: Dobrý den, jedná se o dceřinou společnost Sloveského plynárenského priemyslu (100% vlastníkem je Slovenská rep.). U nás se společnost orientuje především na větší zákazníky, až od nedávna i na domácnosti. Plyn nabízí v oblasti Jihomoravského kraje, ale kdo ví, možná se brzy rozšíří :-)