Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image AAA Auto

Image AAA Auto

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Preiss
Šetření:03. 03. 2013 - 11. 03. 2013
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

tento dotazník je součástí diplomové práce "Rozbor image vybrané firmy" a měl by pomoci zjistit, jak je vnímána společnost AAA auto veřejností. Pokud se rozhodnete dotazník vyplnit, nezabere Vám to více jak 10 minut.

Děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš názor na české autobazary?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě pozitivníotázka č. 3, Spíše pozitivníotázka č. 3, Spíše negativníotázka č. 2, Určitě negativníotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše negativní9258,97 %58,97 %  
Spíše pozitivní3421,79 %21,79 %  
Určitě negativní2717,31 %17,31 %  
Určitě pozitivní31,92 %1,92 %  

Graf

2. Pokud u vás převládá negativní názor, pokuste se uvést proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

aaa auto to je odpoved na vsechny otazky

Aktuálnost informací, která se neshoduje s webovými prezentacemi.

Auta jsou někdy předražené

Auta jsou stočená a vykoupena za pár korun.

Auta nemusí být dostatečně prověřená, stav vozidla nemusí odpovídat uvedenému

Autobazary nepřesně informují zákazníky

Časté informace a zprávy o podvodech... přetočené tachometry, bouraná auta atd...

Časté pokusy o výdělek na úkor zákazníka Nemožnost dokonale poznat stav auta před koupí...

často prodávají auta s vadami

České autobazary nejsou zrovna spolehlivé. Prodají auta v špatném stavu atd.

české autobazary udělají cokoliv, aby maximálně obelhaly a co nejvíce okradly zákazníka

drahé,stočené kilometry, prostě zlodějna...

Chovani k zakaznikovi pri vykupu auta a pripadny reklamace u auta koupene u nich

Chvíli jsem tam pracoval a jsou to podvodníci.

Je to banda vychcaných zmrdů.

jejich praktiky, způsob prodeje a "přípravy" automobilů

Jou to vydřiduši

Jsou to hyeny tyjící z lidské neznalosti a diskutabilních marketingových metod.

jsou to podvodníci

Jsou to podvodníci (především AAA), pořád musíte na něco čekat a po 3 hodinách čekání Vám nabídnou tu nejsměšnější nabídku, že Vám nezbývá nic jiného než odejít. Ztráta času s nimi spolupracovat.

jsou to šmejdi

jsou to zkurvený zloději, přetáčej tachometry, "lepí" auta dohromady z více poškozenejch aut..

jsou to zloději

klamání spotřebitelů

klamání spotřebitelů

kvůli podvodům, spojené se stáčením tachoměrů, vymyšlené servisní knížky atd.

Mám zkušenost s jedním "nejmenovaným bazarem na chebsku" (KarelAuto). Samotné opravy mě stály více než samotný vůz.

Mám zkušenosti s koupí dvou aut z autobazarů a následně bylo zjištěno že u obou byli stočené kilometry. Jedno moje auto bylo dáno protiúčtem s 205tis. na tachometru. Po 14ti dnech měli moje bývalé auto v nabídce se 125tis. km...

necestne a neferove jednani

nedúvěra

Nedůvěra kvůli jejich chování, stáčení km, falešné servisní knížky, atd.

Nedůvěra v půvdní stav kilometrů

nedůvěra, obelhávání zákazníků a podvody, slabé záruky

Neduveryhodnost

nedůvěřuji,podvádějí,mylné informace o autech uvádějí

nefer jednani, staceni km

neférové jednání

Neférové jednání , zatajavání zkutečného stavu vozidel bazarníkem.

neférové jednání, tachometr magie

Negativní reklama v televizních novinách

negativní zkušenosti, stočené km, většinou nadsazené ceny,

Nechal jsem se napálit v jednom autobazaru v Liberci.

Nejednají se zákazníkem férově, většina se snaží podvádět.

nejistý původ automobilu,nejistý počet ujetých kilometrů,nejisté stáří a spolehlivost vyměněných náhradních dílů(montované náhradní díly z Čín)

nelze věřit.

Nemám důvěru v české autobazary.

nemám je rád, jsou to podvodníci

Nemám, žádný přesný názor, ale v otázce č. 1 to není možné uvést.

neochota

Nepoctivost prodejců.

nepravdivé informace o stavu aut

Nepravdivé údaje a lživá reklama

Neprijemni prodejci, o danem aute nemaji paru, jestli bylo bourane (ikdyz je to ocividne, ze bylo)

nespolehlivost, nenesou udané záruky

nevěřím českým obchodníkům

Nevěřím jim...

NEVĚŘÍM PŮVODU VOZIDEL

nizka kvalita, vysoka cena, nepracdivost informaci, nukova zaruka nepretoceneho tachometru

obecná tendence zákazníka okrást , všechna auta upravena co do ročníku a km

Obrovský business, který né vždy spočívá na spokojenosti zákazníka.

Od kupujícího srazí cenu na minimum a za dvojnásobek prodají.Sou otravní a neustále i přes výzvz aby tak nečinily volají

Okrádají zákazníky.

Osobní zkušenost s nákupem vozu.

podvádí,lžou-přehání ceny a vykupují za hubičku

Podvodné a nekalé praktiky.

Podvodné jednáni a obsáhle smlouvy

podvodné jednání, zamlčování skutečností, zatajování skutečného stavu auta

podvodníci

Podvody při prodeji, stáčené tachometry, skryté závady

Podvody s parametry vozidla

Podvody, přetáčení tachometrů, kradená auta a díly

pretaceni tachometru . nepravdivy technicky stav

prodat za každou cenu

protoze jsou to konsky handliri bez vzdelani

Protože Češi jsou smějící se bestie. Nevím, proč by tomu just a zrovna v autobazarech mělo být jinak.

Protože dle mého názoru je většina českých bazarů plná podvodníků, kteří fakšují údaje o vozidlech a zamlčují závady na vozidlech

protože je málo obchodníků kteří řeknou vše jak je, tachometry, havárie,jejich rozsah,falešné servisky

Předchozí negativní zkušenosti.

předražené vozy, s nepravdivými počty ujetých kilometrů, často horší než udávaný stav

přetáčené tachometry; kvalita auta neodpovídá ceně; většinou se po nákupu auta objeví nějaká závada, která je velmi nákladná; do Čech se dováží nekvalitní auta

přetáčení najetých km, klamání zákazníků

Přetočené tachometry, auta ve špatném stavu, velmi odmítavý postoj i k oprávněným reklamacím

Přijde mi, že většina provozobvatelů autobazaru, vykoupí auto, uvede ho do jakš takš pojízdného stavu, pak pořádně naleští, aby vypadalo a za několikanásobnou cenu výkupu ho prodá.

připadá mi, že prodejci se za každou cenu snaží prodat vše, požadavky kupujícího je až tak nezajímají a to, zda je auto opravdu v pořádku, rádi tají a odpovídají tak, aby to vyznělo skvěle

Snaha o velé zisky-podvodné jednání

Snaha prodat za každou cenu a co nejdráž, zatajení vad vozidel, umělé vylepšování vzhledu, přetáčení tachometrů, neochota sdělit informace o vozidle, odmítání předložit technický průkaz k nahlédnutí, apod.

Staceni km. Prohazovani dilu.

Stáčení kilometrů

Stáčení kilometrů.Maskování bouraček.

stáčení km, podvody

stáčený km, předražený, neochotný, co nejvíc toho zamaskovat

stáčí se kilometry, nadsazují se ceny, klamavé informace

stáčí tachometrů, neochota, jen vyikasovat peníze a nic víc

stažené km,nepravdivé ůdaje o stavu vozu,skryté závady a absolutní neochota řešit reklamace hlavně u aaa

Stocene km

Stocene km, vysoké ceny

Stočené km, bourané vozy vydávané za nebourané, nekompletní dokumentaci k vozidlu, neprofesionální jednání personálu

stočené tachometry, různé "podvůdky" a lži s upraveným datem poslední servisní kontroly nebo uvedení jiných olejů, než jsou skutečně dány do motoru...

Špatná zkušenost

Špatné zkučenosti

špatné zkušenosti

špatný technický stav vozidla, zatajované informace (tachometr, počet majitelů apod)

U většiny vozů neodpovídá stav tachometru se skutečně ujetými kilometry. Pokud jde o stav vozu, tak na první pohled jsou vozy v pořádku, po čase se začne projevovat spousty vad, které prodejce zamlčel i když o nich musel vědět...nejhorší na tom je, že čim více vypadá auto dobře, tim víc problémů s ním nejspíš bude ( např. nabouraný vůz po kompletní opravě, ap.)

Vetsina bazarniku jsou neduveryhodni, pro me jsou vnimani jako kolotocari...

Většina autobazaru šidí lidi. Stáčejí najeté kilometry a vše co pomuže k prodeji auta.

Většina prodávájících bazaristů dělá tento obchod z důvodu velkého zisku tudiž se snaží z lidí vytáhnout co nejvíce peněz(předražené produkty).Zatajují údaje o stavu vozidla ,dokonce někteří se netají ani tím že stáčí kilometry,neuvádějí (úmyslně) poškození případně neupozorňují na různé nedostatky vozu atp.... Neznalému kupujícímu nejsou ve většině případů schopni poskytnout odborné rady.

Většinou se v bazarech setkáváme se skyrytými vadami, které se později nedají díky dobré smlouvě prodejce reklamovat.

Vlastní zkušenost

Vysoké ceny vozů.

Vzhledem k častým podvodům bazaristů a nemožnosti jejich účinného trestání.

z médií často vyznívá, že auta jsou kradená či tachometry jsou přetáčeny a uvádějí jiné parametry než ve skutečnosti, hodně podvedených lidí

Zatajování stavu aut, manipulace s tachometry, neochota řešit reklamace.

Zažil jsem že majitel měl v autobazaru svá preferovaná auta a ty vždy doporučoval i když zákazník chtěl jiné auto... měl jsem tam špeha a tím jsem to zjistil...

zloději

Zloději

Zloději a podvodníci :)

zloději, šmejdi, nechápu jak si někdo může koupit auto v bazaru - stočené kilometry, bourané auta, zatajování informací, kradené auta

3. Je Vám známá společnost AAA Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku, Jsem zaměstnancem AAA Auto → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15599,36 %99,36 %  
Ne10,64 %0,64 %  

Graf

4. Máte nějaké osobní zkušenosti se společností AAA Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8756,13 %55,77 %  
Ano6843,87 %43,59 %  

Graf

5. Pokud ano, jaké důvody byly pro Vás rozhodující při výběru AAA Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Místní dostupnost2333,82 %14,74 %  
Velký výběr vozů2130,88 %13,46 %  
Reklama společnosti1420,59 %8,97 %  
Doporučení a reference45,88 %2,56 %  
Dřívější dobrá zkušenost, jsem se společností spokojen/a45,88 %2,56 %  
Výhodné podmínky nákupu/prodeje vozu22,94 %1,28 %  
Image společnosti22,94 %1,28 %  
pouze jsem vůz prodával11,47 %0,64 %  
mam zkusenost takovou,ze se mi snazili prodat auto pred smrti s tim ,ze je to malo jete po duchodci11,47 %0,64 %  
nikdy bych si tam auto podruhé nekoupil11,47 %0,64 %  
doprovod budoucího možného majitele11,47 %0,64 %  
mám tam známé11,47 %0,64 %  
Jeli jsme se jen podívat na auto, které nás zaujalo v inzerátu, ale nekoupili jsme - na živo vypadalo hůře než se inzerovalo11,47 %0,64 %  
dle web stránek rozumný vůz za rozumnou cenu11,47 %0,64 %  
žádné11,47 %0,64 %  
Konkrétní vůz11,47 %0,64 %  
Byl to jeden z autobazarů, kam jsem se byl při výběru vozu podívat11,47 %0,64 %  
Prostě nabízeli produkt, o který jsem měl zájem.11,47 %0,64 %  
Kamarád mě poprosil o prohlídnutí auta právě v AAA. Sám bych tam pro auto nikdy nešel. Auto se následně nekoupilo.11,47 %0,64 %  
nevim11,47 %0,64 %  
zkušenost jenom s oceněním vozu, kdy mi bylo slíbeno po telefonu 55tis, první nabídka od AAA auto 30tis, když jsem se nedal, nabídli 40tis a polovinu poplatku za výkup luxusního vozu11,47 %0,64 %  
Byl jsem zamestnancem.11,47 %0,64 %  
chtěli koupit mé auto11,47 %0,64 %  
musel jsem vidět šroty co se tam prodávají a nezklamali jste,vživotě bych si tam auto nekoupil11,47 %0,64 %  
Ani nevím11,47 %0,64 %  
Jeden z prodejců v mém okolí11,47 %0,64 %  
Na zkousku - nespokojen!!!11,47 %0,64 %  
jejich telefonická nabídka11,47 %0,64 %  
rychlý prodej vozu11,47 %0,64 %  
nemaji kvalitni vozy a i prez moje rady se lide dal chodi dobrovolne odrbat11,47 %0,64 %  

Graf

6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Přívětiví vs. Odtažití1-2-3-4-5-6-73.1182.898
Profesionální vs. Neprofesionální1-2-3-4-5-6-73.6323.203
Upravení vs. Neupravení1-2-3-4-5-6-72.5882.448
Důvěryhodní vs. Nedůvěryhodní1-2-3-4-5-6-74.6914.302
Orientováni na zákazníka vs. Prosazující zájmy společnosti1-2-3-4-5-6-75.1325.35

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Uveďte prosím jedno slovo (případně více), které Vás v souvislosti se společností AAA Auto napadne jako první:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podvodníci1610,32 %10,26 %  
autobazar117,1 %7,05 %  
Podvod85,16 %5,13 %  
zloději85,16 %5,13 %  
bazar42,58 %2,56 %  
auto31,94 %1,92 %  
neduvera31,94 %1,92 %  
prodej bouraných aut21,29 %1,28 %  
ojetá auta21,29 %1,28 %  
lháři21,29 %1,28 %  
ostatní odpovědi Zloději a podvodníci
šmejdi
nekvalitní vozy
poměrně velký autobazar
nekorektnost
Hajzlove
Podvodníci, šmejdi
autobazar s nadsazenýma cenama
Bouračky, stočnky...
nabídka automobilů
výběr
šejdíři
klamavá reklama
Jágr
Jágr (Kampaň)
Teplice, škoda auto
auto, výběr, leasing
šmejdi, zloději
autobazary
široká nabídka aut
jaromír jágr, velký výběr vozidel
biznis
zlodějna
zaměstnání
auto, prodej, koupě
přetvářka
byznys
Největší na českém trhu
reklama před filmem v kině
nedůvěryhodná společnost
pruser
drahota
velký autobazar
lež
Stočené km
nadnárodní společnost
nic, prostě prodej pochybných ojetých vozů
Nesolidnost
nákup vozu
přetáčení najetých km
Podvod, lež
Ojetá vozidla
kurvy
klamání zákazníka
Síť autobazarů s velmi špatnou pověstí
ŠMEJD
drahé
předražené nekvalitní vozy
prodej aut
nekvalitní.
moře aut
Oblbování lidí.
vrak
Hodně Aut
nejhorší autobazar v čr
velky vyber
lžou
překupník
nejznámější autobazar
celkem ok auta
bouračka
Auto akce hodne pobocek
neseriozní
Lumpové
lichváři při výkupu aut (viz jejich poplatek 5tis za výkup auta), šmelináři
nekontrolovatelná
stáčení km
šmelaři
reklamace
Problemy
nekvalitní automobily
Zloději,podvodníci,velká mediální propagace
vydřiduši
Vozidla nevyhovující provozu na pozemních komunikacích
špatná firma
levárna,firma prodávající šroty až na pár vyjímek
Předražené
Lumpové.
nekorektni jednani
AAA - odtud bych si auto nikdy nekoupila
velký
gigant, neochota zaměstanců
Lhari
Problém
neochota
auta
největši vyběr
stáčení tachoměrů
dostupnost
velikost
automobil
přesvědčování
TOny
zachran se kdo muze.
9661,94 %61,54 % 

Graf

8. Uveďte prosím základní barvy, které charakterizují společnost AAA Auto:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá3019,35 %19,23 %  
modrá, žlutá2516,13 %16,03 %  
nevím106,45 %6,41 %  
žlutá, modrá95,81 %5,77 %  
modrá a žlutá85,16 %5,13 %  
žlutá85,16 %5,13 %  
žlutá a modrá53,23 %3,21 %  
modrá žlutá31,94 %1,92 %  
žlutá modrá31,94 %1,92 %  
červená31,94 %1,92 %  
ostatní odpovědi modrá, červená
modra zluta
zluta
modrá, bílá
modra, zluta
žlutá,modrá
modra ,zlta
žlutý, modrá
modrá a bílá
žlutá?
bílá, modrá
červená, modrá
zluta a modra
netuším, červená, žlutá?
Modra červena
cervena
modrá+žlutá
netuším
zlodějské
Modrá,Žlutá
černá,hnědá,bílá
modrá červená...
žlutá.
modrá-žlutá
zluta modra?
modra bila a zluta?
modrá?
netuším, mám k AAA odpor
červená?
Zluta modra
modrá, červená, bílá
červená,modrá
černá
modrá,bílá
modrožlutá
šedá
ty mě nezajímaj
bila modra
bila modra cervena
zelená
hnědá, černá
Žlutá, černá
zluta,modra
zluta, modra
tohle me rozhodne nezajima jakou pouzovaji barvu. meli by mit vezensky teplaky
5132,9 %32,69 % 

Graf

9. Doplňte větu: Společnost AAA Auto je...

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

na nic

?

...

/není místem kam bych zašel.

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

Autobazar

autobazar

autobazar

autobazar

autobazar kde si v životě už nic nekoupím.

autobazar ojetých aut

autobazar.

banda lhářů.

banda podvodniku

banda podvodníků

banda podvodníků, od kterých bych auto rozhodně nekoupil.

banda šmelinářů

banda vyděračů.

banda vydřiduchů

banda zlodějů

banda zlodějů

banda zlodějů

banda zlodeju

bazar

bazar

bazar

co ?

dostupné všem

fabrika na prodej ojetých vozů

firma, co vykupuje a prodává ojetá a nová auta

je prodejcem aut

je provozovatelem autobazarů

jeden velký podvod

jedna z nejhorších

jednicka na trhu s ojetymi vozy?

jednou z největších autobazarových společností v ČR

jen bazar

K ničemu

k vzteku.

kvalitní

lišácká, protože si vybrala název, díky kterému jsou první v telefonním seznamu.

minulostí českých autobazarů

na hovno

na hovno

na hovno

na trhu poměrně známá společnost, co se týče prodeje ojetých automobilů.

na vystřílení

Nahovno

nedůvěryhodná

nejhorší

nejhorší autobazar

nejhorší autobazar v ČR.

nejhorší prodejce vozidle v ČR

nejlepší

nejlepší na trhu?

nejlevnejsi?

nejvetsi autobazar.

největší a nejhorsi bazar v cr

největší autobazar

největší autobazar co znám.

největší autobazar v CZ

největší autobazar v cz.

největší autobazar v čr a to je zároven jeho minus.

největší autobazar v ČR.

největší bazar v ČR

největší český autobazar

největší na trhu

Největší prodejce aut v ČR

největší prodejce ojetých vozů

největší síť autobazarů v ČR

největším prodejcem ojetých aut ve střední Evropě? jestli je to správně, tak jsem fakt retard a okamžitě se přestávam koukat na reklamy :D

nejznámější autobazar

nekvětší autobazar v ČR

neseriozní

nespolehlivá

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

plná buzerantů

Plna podvodniku

plná podvodníků kterým jde jen o počet prodaných vozidel

podle mého názoru nepříliš kvalitní autobazar.

podovodníkem číslo 1 na trhu automobilů.

podvod

podvod

podvod

podvodná

podvodná

podvodník

podvodnik

pochybná

pochybná firma

pračka peněz

Prodejce aut

prodejce ojetých aut

prodejce ojetých aut

prodejcem ojetých aut.

prodejcem různých druhů aut

prosperující autobazar

prověřené

případ řešení v nouzových případech

seriozní

shit.

silně orientována na zisk a vykořistění zákazníka. Co se jim nelíbí na autě, které dáváte např. protihodnotou, nad tím u jejich nabízeného auta mávnou rukou a otočí úplně jinam.

Spolecnost ve ktere auto radsi nekupovat pokud tam clovek nema zname!!!!

Společnost AAA Auto je SRAČKA.

společnost pro prodej a nákup ojetých automobilů.

společnost s gigantickou reklamou která klame spotřebitele

společnost u které bych si koupi auta hodně rozmýšlela.

společnost vydělávající na důvěřivých lidech...pakáž

Společnost, které jde o výdělek za každou cenu (i na úkor zákazníka)

sračka

Sviňárna

škoda slov.

Špatná

špatná společnost.

špička

téměř monopol na české trhu

úspěšná

v očích veřejnosti nespolehlivá

veliká a využívá svoji reklamu(i když není dobrá) tak se tam stále spousta lidí koukne...

velka

velkej průser

velký bazar

vydřidušská společnost, která a podvádí a tahá z lidí prachy

Vykoupí za levno, prodají za draho

vynikající prodejce aut, ale pokud auto vyjede za jejich bránu, už je dále nezajímá... Mám zkušenost s tím, že přetáčejí tachometry...

zlo

zlo povolené zákonem.

zlodejina

zlodějna.

zlodějská banda

známá

10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Výkonná vs. Nevýkonná1-2-3-4-5-6-73.4062.99
Spolehlivá vs. Nespolehlivá1-2-3-4-5-6-75.3812.403
Prestižní vs. Nevýrazná1-2-3-4-5-6-73.7552.946
Moderní vs. Zastaralá1-2-3-4-5-6-73.42.124
Dostupná vs. Nedostupná1-2-3-4-5-6-72.5032.185
Orientovaná na zákazníka vs. Orientovaná na zisk1-2-3-4-5-6-75.1744.583
Má levné produkty vs. Má drahé produkty1-2-3-4-5-6-74.7812.778

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Je společnost AAA Auto aktivní v těchto oblastech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodej a nákup ojetých vozů155100 %99,36 %  
Ochrana životního prostředí10,65 %0,64 %  
Podpora zdravotnictví a sociální oblasti10,65 %0,64 %  

Graf

12. Uveďte alespoň jeden konkrétní příklad sponzoringu společnosti AAA Auto:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

--

?

?

???

.

...

...

...

asi nějaký fotbal...

asi oblast motorismu, neziskové organizace, nějaké nemocnice a Nadace

Auta

auto kelly

autosalon,hokejová utkání

darování auta pro postižené dítě jedné rodině

Ehl

fotbal

Fotbal

Fotbal, hokej

hokej

Hokej

hokej

Hokej

hokej

hokej

hokej fotbal

leasing

Ledni hokej

lkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Modré z nebe

Momentálně si nevzpomenu.

Myslím si, že extraliga ledního hokeje

nadace Terezy Maxové

Nadace Terezy Maxové, ZOO Praha

Nemam tuseni

Nemám tušení o jejich sponzoringu.

nemocnice

není mi známo

Nesleduji

Netusim

netuším

netuším

netuším

netuším

netuším ...

nevím

nevim

nevim

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

Nevim

nevim

Nevim

nevím

nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevim

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím o žádném

nevím, já to nejsem

nevím, neregistruji žádnou

nevím.

Nevím.

Nevím.

nevým

nezajímám se o to

neznám

Neznam

neznam

neznám

neznám

neznám

neznám

nic

okradený lidi

opravdu nevím

Pražská ZOO, Nemocnice na Bulovce

psychiatricka lecebna bohnice

rally

reklama naa netu

Reklamy

Reklamy

Sponzoring svého majitele

sport

tak to opravdu netuším.

Teď nevím

uverove spolecnosti. egzekutorske urady.

vsude mozne

všichni co se lapí do síte leváren aaa

žádný neznám

13. Doporučil/a byste společnost AAA Auto Vaším přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11272,26 %71,79 %  
Nevím3120 %19,87 %  
Ano127,74 %7,69 %  

Graf

14. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž10467,1 %66,67 %  
Žena5132,9 %32,69 %  

Graf

15. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 let9963,87 %63,46 %  
26-35 let3723,87 %23,72 %  
36-45 let1710,97 %10,9 %  
46-55 let21,29 %1,28 %  

Graf

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úplné střední s maturitou8353,55 %53,21 %  
Vysokoškolské5535,48 %35,26 %  
Střední odborné1610,32 %10,26 %  
Základní10,65 %0,64 %  

Graf

17. Město, popř. obec Vašeho bydliště:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2720,93 %17,31 %  
most1310,08 %8,33 %  
Brno129,3 %7,69 %  
Louny75,43 %4,49 %  
Litvínov43,1 %2,56 %  
Chomutov32,33 %1,92 %  
Ostrava32,33 %1,92 %  
Žatec21,55 %1,28 %  
Teplice21,55 %1,28 %  
Plzeň21,55 %1,28 %  
ostatní odpovědi Trutnov
Turnov
Havířov
Valašské Meziříčí
Prostějov
Olomouc
meziboří
Skalica
Krupka
ZR city
Přelouč
Jirkov
Kadaň
Zlín
Rakovník
Lom
odtravsko
Rosice u Brna
Kladno
Kdyně
Syrovín
Rokycany
Ústí nad Labem
Horní Suchá
mělník
Třinec
Krásné
beroun
Vsetín
Čelákovice
Zlínský kraj, to ti musí stačit
RK
Vojkovice
Nové Město na Moravě
Roudnice nad Labem
Bce
Česká Lípa
Děčín
Prag
čr
České Budějovice
Hradec Králové
Mladá Boleslav
Sokolov
Prachatice
jilemnice
Bohumín
ustecky kraj
5441,86 %34,62 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Máte nějaké osobní zkušenosti se společností AAA Auto?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Místní dostupnost na otázku 5. Pokud ano, jaké důvody byly pro Vás rozhodující při výběru AAA Auto?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama společnosti na otázku 5. Pokud ano, jaké důvody byly pro Vás rozhodující při výběru AAA Auto?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr vozů na otázku 5. Pokud ano, jaké důvody byly pro Vás rozhodující při výběru AAA Auto?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přívětiví [1-2-3-4-5-6-7] Odtažití: 1 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přívětiví [1-2-3-4-5-6-7] Odtažití: 2 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přívětiví [1-2-3-4-5-6-7] Odtažití: 4 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 2 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 3 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 4 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Neprofesionální: 6 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upravení [1-2-3-4-5-6-7] Neupravení: 1 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upravení [1-2-3-4-5-6-7] Neupravení: 2 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upravení [1-2-3-4-5-6-7] Neupravení: 3 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodní [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodní: 5 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodní [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodní: 6 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důvěryhodní [1-2-3-4-5-6-7] Nedůvěryhodní: 7 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientováni na zákazníka [1-2-3-4-5-6-7] Prosazující zájmy společnosti: 1 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientováni na zákazníka [1-2-3-4-5-6-7] Prosazující zájmy společnosti: 7 na otázku 6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:

10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?

  • odpověď Orientovaná na zákazníka [1-2-3-4-5-6-7] Orientovaná na zisk: 7:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prestižní [1-2-3-4-5-6-7] Nevýrazná: 7 na otázku 10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?
  • odpověď Spolehlivá [1-2-3-4-5-6-7] Nespolehlivá: 7:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výkonná [1-2-3-4-5-6-7] Nevýkonná: 7 na otázku 10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prestižní [1-2-3-4-5-6-7] Nevýrazná: 7 na otázku 10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?

15. Váš věk:

  • odpověď 19-25 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi most na otázku 17. Město, popř. obec Vašeho bydliště:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš názor na české autobazary?

3. Je Vám známá společnost AAA Auto?

4. Máte nějaké osobní zkušenosti se společností AAA Auto?

5. Pokud ano, jaké důvody byly pro Vás rozhodující při výběru AAA Auto?

6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:

7. Uveďte prosím jedno slovo (případně více), které Vás v souvislosti se společností AAA Auto napadne jako první:

8. Uveďte prosím základní barvy, které charakterizují společnost AAA Auto:

9. Doplňte větu: Společnost AAA Auto je...

10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?

11. Je společnost AAA Auto aktivní v těchto oblastech?

12. Uveďte alespoň jeden konkrétní příklad sponzoringu společnosti AAA Auto:

13. Doporučil/a byste společnost AAA Auto Vaším přátelům a známým?

14. Jste:

15. Váš věk:

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

17. Město, popř. obec Vašeho bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš názor na české autobazary?

3. Je Vám známá společnost AAA Auto?

4. Máte nějaké osobní zkušenosti se společností AAA Auto?

5. Pokud ano, jaké důvody byly pro Vás rozhodující při výběru AAA Auto?

6. S Vámi jednající zaměstnanci společnosti AAA Auto byli:

7. Uveďte prosím jedno slovo (případně více), které Vás v souvislosti se společností AAA Auto napadne jako první:

8. Uveďte prosím základní barvy, které charakterizují společnost AAA Auto:

9. Doplňte větu: Společnost AAA Auto je...

10. Jak vnímáte společnost AAA Auto?

11. Je společnost AAA Auto aktivní v těchto oblastech?

12. Uveďte alespoň jeden konkrétní příklad sponzoringu společnosti AAA Auto:

13. Doporučil/a byste společnost AAA Auto Vaším přátelům a známým?

14. Jste:

15. Váš věk:

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

17. Město, popř. obec Vašeho bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Preiss, J.Image AAA Auto (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://image-aaa-auto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.