Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image automobilových značek

Image automobilových značek

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Kouba
Šetření:16. 10. 2013 - 27. 10. 2013
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):59 / 59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník řeší image a osobnost jednotlivých automobilových značek. Právě image značky je velmi důležitým faktorem při nákupním rozhodování většiny spotřebitelů, což má právě tento dotazník prokázat. Dotazuji se na 13 značek. Prosím o trpělivost a vyplnění až do konce, neboť dotazník bude pilířem diplomové práce. Děkuji 

Odpovědi respondentů

1. Určete pohlaví typického zákazníka značky Škoda:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž8985,58 %85,58 %  
Žena1514,42 %14,42 %  

Graf

2. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Škoda:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-457572,12 %72,12 %  
45-601514,42 %14,42 %  
25-3598,65 %8,65 %  
18-2543,85 %3,85 %  
více než 6010,96 %0,96 %  

Graf

3. Určete vzdělání typického zákazníka značky Škoda:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8480,77 %80,77 %  
Vysokoškolské109,62 %9,62 %  
Vyučen98,65 %8,65 %  
Základní10,96 %0,96 %  

Graf

4. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející3836,54 %36,54 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum3634,62 %34,62 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi98,65 %8,65 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city87,69 %7,69 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející76,73 %6,73 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce43,85 %3,85 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený10,96 %0,96 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý10,96 %0,96 %  

Graf

5. Určete pohlaví typického zákazníka značky VW:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž9995,19 %95,19 %  
Žena54,81 %4,81 %  

Graf

6. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky VW:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-456966,35 %66,35 %  
25-352019,23 %19,23 %  
45-60109,62 %9,62 %  
18-2554,81 %4,81 %  

Graf

7. Určete vzdělání typického zákazníka značky VW:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5855,77 %55,77 %  
SŠ s maturitou4038,46 %38,46 %  
Vyučen54,81 %4,81 %  
Základní10,96 %0,96 %  

Graf

8. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky VW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum5250 %50 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi1110,58 %10,58 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející1110,58 %10,58 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city109,62 %9,62 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce109,62 %9,62 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený54,81 %4,81 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející43,85 %3,85 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý10,96 %0,96 %  

Graf

9. Určete pohlaví typického zákazníka značky Audi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž9086,54 %86,54 %  
Žena1413,46 %13,46 %  

Graf

10. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Audi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-355451,92 %51,92 %  
35-452725,96 %25,96 %  
45-602019,23 %19,23 %  
18-2532,88 %2,88 %  

Graf

11. Určete vzdělání typického zákazníka značky Audi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7269,23 %69,23 %  
SŠ s maturitou2725,96 %25,96 %  
Vyučen32,88 %2,88 %  
Základní21,92 %1,92 %  

Graf

12. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city4341,35 %41,35 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce1514,42 %14,42 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející1110,58 %10,58 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi98,65 %8,65 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý76,73 %6,73 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum76,73 %6,73 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející76,73 %6,73 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený54,81 %4,81 %  

Graf

13. Určete pohlaví typického zákazníka značky Seat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5250 %50 %  
Žena5250 %50 %  

Graf

14. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Seat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-356259,62 %59,62 %  
35-452725,96 %25,96 %  
45-6087,69 %7,69 %  
18-2576,73 %6,73 %  

Graf

15. Určete vzdělání typického zákazníka značky Seat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8480,77 %80,77 %  
Vyučen1514,42 %14,42 %  
Základní32,88 %2,88 %  
Vysokoškolské21,92 %1,92 %  

Graf

16. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Seat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city3533,65 %33,65 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi3230,77 %30,77 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce109,62 %9,62 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející87,69 %7,69 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený87,69 %7,69 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum76,73 %6,73 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející21,92 %1,92 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý21,92 %1,92 %  

Graf

17. Určete pohlaví typického zákazníka značky Hyundai:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5653,85 %53,85 %  
Žena4846,15 %46,15 %  

Graf

18. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Hyundai:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-356360,58 %60,58 %  
35-451918,27 %18,27 %  
45-601211,54 %11,54 %  
více než 6065,77 %5,77 %  
18-2543,85 %3,85 %  

Graf

19. Určete vzdělání typického zákazníka značky Hyundai:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou7774,04 %74,04 %  
Vyučen1413,46 %13,46 %  
Vysokoškolské109,62 %9,62 %  
Základní32,88 %2,88 %  

Graf

20. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Hyundai?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející4644,23 %44,23 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum1211,54 %11,54 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi109,62 %9,62 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející109,62 %9,62 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city98,65 %8,65 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý98,65 %8,65 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený87,69 %7,69 %  

Graf

21. Určete pohlaví typického zákazníka značky Kia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8278,85 %78,85 %  
Muž2221,15 %21,15 %  

Graf

22. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Kia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-456259,62 %59,62 %  
25-352625 %25 %  
45-6098,65 %8,65 %  
18-2554,81 %4,81 %  
více než 6021,92 %1,92 %  

Graf

23. Určete vzdělání typického zákazníka značky Kia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou7067,31 %67,31 %  
Vyučen1817,31 %17,31 %  
Vysokoškolské109,62 %9,62 %  
Základní65,77 %5,77 %  

Graf

24. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Kia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený3028,85 %28,85 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející1918,27 %18,27 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi1514,42 %14,42 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum1110,58 %10,58 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city109,62 %9,62 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý98,65 %8,65 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející65,77 %5,77 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce43,85 %3,85 %  

Graf

25. Určete pohlaví typického zákazníka značky Peugeot:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6461,54 %61,54 %  
Muž4038,46 %38,46 %  

Graf

26. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Peugeot:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-356360,58 %60,58 %  
35-451817,31 %17,31 %  
45-601211,54 %11,54 %  
18-2565,77 %5,77 %  
>6043,85 %3,85 %  
>6010,96 %0,96 %  

Graf

27. Určete vzdělání typického zákazníka značky Peugeot:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8076,92 %76,92 %  
Vysokoškolské1110,58 %10,58 %  
Vyučen1110,58 %10,58 %  
Základní21,92 %1,92 %  

Graf

28. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Peugeot?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi4947,12 %47,12 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city1413,46 %13,46 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející98,65 %8,65 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum87,69 %7,69 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený87,69 %7,69 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý87,69 %7,69 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející65,77 %5,77 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce21,92 %1,92 %  

Graf

29. Určete pohlaví typického zákazníka značky Citroen:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7370,19 %70,19 %  
Muž3129,81 %29,81 %  

Graf

30. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Citroen:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-456259,62 %59,62 %  
45-601817,31 %17,31 %  
25-351716,35 %16,35 %  
více než 6043,85 %3,85 %  
18-2532,88 %2,88 %  

Graf

31. Určete vzdělání typického zákazníka značky Citroen:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou7471,15 %71,15 %  
Vysokoškolské1413,46 %13,46 %  
Vyučen1312,5 %12,5 %  
Základní32,88 %2,88 %  

Graf

32. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Citroen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum2625 %25 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející2423,08 %23,08 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený1110,58 %10,58 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý1110,58 %10,58 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city109,62 %9,62 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející109,62 %9,62 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi76,73 %6,73 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce54,81 %4,81 %  

Graf

33. Určete pohlaví typického zákazníka značky BMW:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž10096,15 %96,15 %  
Žena43,85 %3,85 %  

Graf

34. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky BMW:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-355149,04 %49,04 %  
35-452725,96 %25,96 %  
45-601918,27 %18,27 %  
18-2576,73 %6,73 %  

Graf

35. Určete vzdělání typického zákazníka značky BMW:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7168,27 %68,27 %  
SŠ s maturitou2423,08 %23,08 %  
Vyučen54,81 %4,81 %  
Základní43,85 %3,85 %  

Graf

36. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky BMW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce4745,19 %45,19 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející1312,5 %12,5 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi1110,58 %10,58 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející87,69 %7,69 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum87,69 %7,69 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city87,69 %7,69 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý54,81 %4,81 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený43,85 %3,85 %  

Graf

37. Určete pohlaví typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž9894,23 %94,23 %  
Žena65,77 %5,77 %  

Graf

38. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45-606057,69 %57,69 %  
35-452524,04 %24,04 %  
více než 6098,65 %8,65 %  
25-3598,65 %8,65 %  
18-2510,96 %0,96 %  

Graf

39. Určete vzdělání typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské8783,65 %83,65 %  
SŠ s maturitou1312,5 %12,5 %  
Základní32,88 %2,88 %  
Vyučen10,96 %0,96 %  

Graf

40. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Mercedes-Benz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce5250 %50 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý1817,31 %17,31 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející87,69 %7,69 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum76,73 %6,73 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející65,77 %5,77 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený54,81 %4,81 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city43,85 %3,85 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi43,85 %3,85 %  

Graf

41. Určete pohlaví typického zákazníka značky Opel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6461,54 %61,54 %  
Žena4038,46 %38,46 %  

Graf

42. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Opel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-455552,88 %52,88 %  
25-352725,96 %25,96 %  
45-601312,5 %12,5 %  
18-2565,77 %5,77 %  
více než 6032,88 %2,88 %  

Graf

43. Určete vzdělání typického zákazníka značky Opel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8177,88 %77,88 %  
Vyučen1514,42 %14,42 %  
Základní65,77 %5,77 %  
Vysokoškolské21,92 %1,92 %  

Graf

44. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Opel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum3533,65 %33,65 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející2826,92 %26,92 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený1110,58 %10,58 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi98,65 %8,65 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý76,73 %6,73 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející65,77 %5,77 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city54,81 %4,81 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce32,88 %2,88 %  

Graf

45. Určete pohlaví typického zákazníka značky Renault:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7370,19 %70,19 %  
Žena3129,81 %29,81 %  

Graf

46. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Renault:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-456461,54 %61,54 %  
45-601817,31 %17,31 %  
25-351312,5 %12,5 %  
18-2576,73 %6,73 %  
více než 6021,92 %1,92 %  

Graf

47. Určete vzdělání typického zákazníka značky Renault:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou8076,92 %76,92 %  
Vyučen1413,46 %13,46 %  
Základní54,81 %4,81 %  
Vysokoškolské54,81 %4,81 %  

Graf

48. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Renault?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený1716,35 %16,35 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý1716,35 %16,35 %  
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející1514,42 %14,42 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum1312,5 %12,5 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi1211,54 %11,54 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city1211,54 %11,54 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející109,62 %9,62 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce87,69 %7,69 %  

Graf

49. Určete pohlaví typického zákazníka značky Dacia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7067,31 %67,31 %  
Žena3432,69 %32,69 %  

Graf

50. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Dacia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45-602826,92 %26,92 %  
35-452625 %25 %  
více než 601918,27 %18,27 %  
25-351817,31 %17,31 %  
18-251312,5 %12,5 %  

Graf

51. Určete vzdělání typického zákazníka značky Dacia:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou4139,42 %39,42 %  
Vyučen3937,5 %37,5 %  
Základní1918,27 %18,27 %  
Vysokoškolské54,81 %4,81 %  

Graf

52. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Dacia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející4745,19 %45,19 %  
Komunikativní, preferující odpočinek ve volném čase, kladoucí důraz na rozum1211,54 %11,54 %  
Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi1110,58 %10,58 %  
Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející98,65 %8,65 %  
Nekomunikativní, má rád svůj klid, citlivý87,69 %7,69 %  
Spíše uzavřený, ale s mnoha zájmy, citově založený76,73 %6,73 %  
Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city54,81 %4,81 %  
Pouze úzký okruh přátel, se kterými však sdílí mnoho zájmů, potlačující emoce54,81 %4,81 %  

Graf

53. Já jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6966,35 %66,35 %  
Žena3533,65 %33,65 %  

Graf

54. Ve věku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254240,38 %40,38 %  
25-353533,65 %33,65 %  
více než 601110,58 %10,58 %  
35-45109,62 %9,62 %  
45-6065,77 %5,77 %  

Graf

55. Mé nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5552,88 %52,88 %  
SŠ s maturitou4240,38 %40,38 %  
Vyučen65,77 %5,77 %  
Základní10,96 %0,96 %  

Graf

56. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Racionální6158,65 %58,65 %  
Emocionální4341,35 %41,35 %  

Graf

57. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktivní (snažím se využívat svůj volný čas aktivně)7774,04 %74,04 %  
Pasivní (preferuji odpočinek ve volném čase)2725,96 %25,96 %  

Graf

58. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Extrovertní5754,81 %54,81 %  
Introvertní4745,19 %45,19 %  

Graf

59. Která značka z výše uvedených je mě osobně nejsympatičtější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Audi3432,69 %32,69 %  
Škoda2019,23 %19,23 %  
BMW1817,31 %17,31 %  
Mercedes-Benz1110,58 %10,58 %  
VW87,69 %7,69 %  
Peugeot32,88 %2,88 %  
Seat32,88 %2,88 %  
Dacia21,92 %1,92 %  
Citroen21,92 %1,92 %  
Renault10,96 %0,96 %  
Kia10,96 %0,96 %  
Hyundai10,96 %0,96 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

30. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Citroen:

  • odpověď 35-45:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otevřený s mnoha koníčky, rozumově smýšlející na otázku 8. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky VW?

41. Určete pohlaví typického zákazníka značky Opel:

  • odpověď Muž:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše nekomunikativní s menším rozsahem zájmů, prakticky smýšlející na otázku 48. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Renault?

56. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

  • odpověď Racionální:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi na otázku 8. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky VW?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelský, využívající volný čas spíše k odpočinku, nechá se vést emocemi na otázku 20. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Hyundai?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelský, mnoho koníčků, kladoucí důraz na city na otázku 24. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Kia?

58. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

  • odpověď Introvertní:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mercedes-Benz na otázku 59. Která značka z výše uvedených je mě osobně nejsympatičtější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Určete pohlaví typického zákazníka značky Škoda:

2. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Škoda:

3. Určete vzdělání typického zákazníka značky Škoda:

4. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Škoda?

5. Určete pohlaví typického zákazníka značky VW:

6. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky VW:

7. Určete vzdělání typického zákazníka značky VW:

8. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky VW?

9. Určete pohlaví typického zákazníka značky Audi:

10. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Audi:

11. Určete vzdělání typického zákazníka značky Audi:

12. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Audi?

13. Určete pohlaví typického zákazníka značky Seat:

14. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Seat:

15. Určete vzdělání typického zákazníka značky Seat:

16. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Seat?

17. Určete pohlaví typického zákazníka značky Hyundai:

18. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Hyundai:

19. Určete vzdělání typického zákazníka značky Hyundai:

20. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Hyundai?

21. Určete pohlaví typického zákazníka značky Kia:

22. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Kia:

23. Určete vzdělání typického zákazníka značky Kia:

24. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Kia?

25. Určete pohlaví typického zákazníka značky Peugeot:

26. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Peugeot:

27. Určete vzdělání typického zákazníka značky Peugeot:

28. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Peugeot?

29. Určete pohlaví typického zákazníka značky Citroen:

30. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Citroen:

31. Určete vzdělání typického zákazníka značky Citroen:

32. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Citroen?

33. Určete pohlaví typického zákazníka značky BMW:

34. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky BMW:

35. Určete vzdělání typického zákazníka značky BMW:

36. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky BMW?

37. Určete pohlaví typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

38. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

39. Určete vzdělání typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

40. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Mercedes-Benz?

41. Určete pohlaví typického zákazníka značky Opel:

42. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Opel:

43. Určete vzdělání typického zákazníka značky Opel:

44. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Opel?

45. Určete pohlaví typického zákazníka značky Renault:

46. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Renault:

47. Určete vzdělání typického zákazníka značky Renault:

48. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Renault?

49. Určete pohlaví typického zákazníka značky Dacia:

50. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Dacia:

51. Určete vzdělání typického zákazníka značky Dacia:

52. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Dacia?

53. Já jsem:

54. Ve věku:

55. Mé nejvyšší dosažené vzdělání:

56. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

59. Která značka z výše uvedených je mě osobně nejsympatičtější?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Určete pohlaví typického zákazníka značky Škoda:

2. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Škoda:

3. Určete vzdělání typického zákazníka značky Škoda:

4. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Škoda?

5. Určete pohlaví typického zákazníka značky VW:

6. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky VW:

7. Určete vzdělání typického zákazníka značky VW:

8. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky VW?

9. Určete pohlaví typického zákazníka značky Audi:

10. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Audi:

11. Určete vzdělání typického zákazníka značky Audi:

12. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Audi?

13. Určete pohlaví typického zákazníka značky Seat:

14. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Seat:

15. Určete vzdělání typického zákazníka značky Seat:

16. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Seat?

17. Určete pohlaví typického zákazníka značky Hyundai:

18. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Hyundai:

19. Určete vzdělání typického zákazníka značky Hyundai:

20. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Hyundai?

21. Určete pohlaví typického zákazníka značky Kia:

22. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Kia:

23. Určete vzdělání typického zákazníka značky Kia:

24. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Kia?

25. Určete pohlaví typického zákazníka značky Peugeot:

26. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Peugeot:

27. Určete vzdělání typického zákazníka značky Peugeot:

28. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Peugeot?

29. Určete pohlaví typického zákazníka značky Citroen:

30. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Citroen:

31. Určete vzdělání typického zákazníka značky Citroen:

32. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Citroen?

33. Určete pohlaví typického zákazníka značky BMW:

34. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky BMW:

35. Určete vzdělání typického zákazníka značky BMW:

36. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky BMW?

37. Určete pohlaví typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

38. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

39. Určete vzdělání typického zákazníka značky Mercedes-Benz:

40. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Mercedes-Benz?

41. Určete pohlaví typického zákazníka značky Opel:

42. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Opel:

43. Určete vzdělání typického zákazníka značky Opel:

44. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Opel?

45. Určete pohlaví typického zákazníka značky Renault:

46. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Renault:

47. Určete vzdělání typického zákazníka značky Renault:

48. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Renault?

49. Určete pohlaví typického zákazníka značky Dacia:

50. Určete věkové rozmezí typického zákazníka značky Dacia:

51. Určete vzdělání typického zákazníka značky Dacia:

52. Která možnost dle vás nejlépe charakterizuje typického zákazníka značky Dacia?

53. Já jsem:

54. Ve věku:

55. Mé nejvyšší dosažené vzdělání:

56. Sám sebe bych charakterizoval jako osobnost spíše:

59. Která značka z výše uvedených je mě osobně nejsympatičtější?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kouba, D.Image automobilových značek (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://image-automobilovych-znacek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.