Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image firmy Wrigley

Image firmy Wrigley

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Obstová
Šetření:14. 03. 2011 - 30. 03. 2011
Počet respondentů:152
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

Jmenuji se Martina Obstová a jsem studentkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulty managementu a ekonomiky. Ve své bakalářské práci se věnuji analýze image firmy Wrigley, a.s. na českém trhu. Tento dotazník obsahuje otázky zabývající se Vaším názorem na výrobky firmy Wrigley, a.s. a Váš postoj k její image. Vyplňení tohoto dotazníku je anonymní. Pokud není uvedeno jinak, vyberte prosím jednu z nabízených možností odpovědí. 

Předem děkuji za pomoc.

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu Wrigley a víte, co nabízí na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14394,08 %94,08 %  
Ne95,92 %5,92 %  

Graf

2. Firma Wrigley nabízí na českém trhu širokou škálu žvýkaček a bonbónů. Například známé Orbit, Winterfresh, Hubba Bubba, Skittles a další. Zakoupili jste někdy jejich výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano143100 %94,08 %  

Graf

3. Jak často výrobky firmy nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Měsíčně6646,15 %43,42 %  
Několikrát týdně5639,16 %36,84 %  
Zřídkakdy1913,29 %12,5 %  
Každý den21,4 %1,32 %  

Graf

4. Co je nejčastějším důvodem k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobky Wrigley jsou mé oblíbené9163,64 %59,87 %  
Výrobek jsem uviděl/a vedle pokladny4229,37 %27,63 %  
Zaujala mě akce spojená s výrobkem42,8 %2,63 %  
Zaujala mě cena výrobku42,8 %2,63 %  
Výrobky Wrigley jsou oblíbené10,7 %0,66 %  
Zaujal mě obal výrobku10,7 %0,66 %  

Graf

5. Jste celkově s nabídkou firmy spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13695,1 %89,47 %  
Ne74,9 %4,61 %  

Graf

6. Co byste na výrobcích změnili? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem s výrobky spokojen/a5739,86 %37,5 %  
Nové příchutě5437,76 %35,53 %  
Velikost balení3826,57 %25 %  
Nový obal – barvy, styl2114,69 %13,82 %  
cena10,7 %0,66 %  
cenu10,7 %0,66 %  
nic, nepotřebuji je10,7 %0,66 %  
nejsou žvýkačkové "plátky", ty jsem měl rád10,7 %0,66 %  
je mi to jedno, výrobky jen kupuji pro rodinu10,7 %0,66 %  
Návrat žvýkaček Juicyfruit10,7 %0,66 %  
obsahují aspartam10,7 %0,66 %  
déle trvající chuť10,7 %0,66 %  

Graf

7. Ohodnoťte na škále 1 až 5 následující body spojené s image firmy. (1- nejlepší, 5- nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Hodně příchutí vs. Málo příchutí1-2-3-4-52.1610.918
Atraktivní obal vs. Neatraktivní obal1-2-3-4-52.3920.993
Široký sortiment vs. Úzký sortiment1-2-3-4-52.0770.84
Přiměřená cena vs. Nepřiměřená cena1-2-3-4-52.2940.921
Vysoká kvalita vs. Nízká kvalita1-2-3-4-51.9860.755

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Limitované edice výrobků – speciální příchutě, designerské obaly9868,53 %64,47 %  
Sezónní akce např. pořádání dnů pro děti, vánoční soutěže o dárky5034,97 %32,89 %  
Reklamní kampaň4128,67 %26,97 %  
Podpora charitativních akcí3524,48 %23,03 %  
Vlastní menší prodejny149,79 %9,21 %  
víc se zviditeknit10,7 %0,66 %  
Komunikace s cílovou skupinou na Facebooku10,7 %0,66 %  
sponzoring neziskových organizací, dětských domovů10,7 %0,66 %  
Retro edice-staré příchutě, celkově zvýšit kvalitu10,7 %0,66 %  

Graf

9. Z vyjmenovaných výrobků vyberte ty, které jste zakoupili v posledním měsíci. (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orbit Peppermint7653,15 %50 %  
Winterfresh5941,26 %38,82 %  
Wrigley Spearmint4229,37 %27,63 %  
Orbit ovocné příchutě4128,67 %26,97 %  
Skittles3020,98 %19,74 %  
Orbit Professional2618,18 %17,11 %  
Orbit Complete2013,99 %13,16 %  
Hubba Bubba žvýkačky1913,29 %12,5 %  
Orbit Drops128,39 %7,89 %  
Orbit pro děti117,69 %7,24 %  
Orbit 574,9 %4,61 %  
Hubba Bubba želé53,5 %3,29 %  
Orbit ovocné příchutě10,7 %0,66 %  

Graf

10. Napište prosím jaká je vaše nejoblíbenější příchuť výrobku Wrigley.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Peppermint1711,89 %11,18 %  
spearmint117,69 %7,24 %  
mentol106,99 %6,58 %  
meloun96,29 %5,92 %  
orbit peppermint64,2 %3,95 %  
ovocná53,5 %3,29 %  
Wrigley Spearmint42,8 %2,63 %  
winterfresh32,1 %1,97 %  
máta32,1 %1,97 %  
melounová32,1 %1,97 %  
ostatní odpovědi sweet mint
Jahoda
pomeranč
pepermint
zelené orbit
orbit jahoda
peprmint
Preferuji příchutě Winterfresh před Orbit
Winterfresh modrá ledová
orbit spearment
ZELENE orbitky:)
U otázky č.9 si nejsem jisty,ale kupuji jen modre
nemam
winterfresh extreme
klasicke zelene orbitky
Orbit spearmint
melounové Orbit
doublemint
fresh
mata?
bez příchuti, klasická mentolová
bledomodré Winterfresh
nemám nejoblíbenější
nemam oblibenou
original
Professional
Orbit Meloun
peppermintová
Orbit - melounové
menthol
zelené orbitky
Sweet Mint, Spearmint
větrové
nevím, žádnou si nevybavím
Orbit pro děti
zelené žvýkačky, případně jakoda
mentolová
zelené orbitky :-)
jablečné
ORBIT PROFESSIONAL
Winterfresh fresh ice
žádná - pouze nakupuji, nekonzumuji
ovocné
ice lemon
Všechny
černý ribíz
zelený orbit
skittles
Orbit Sweet mint
Orbit máta
skitlles sour
Bílé Orbit žvýkačky
Hubba bubba jahoda
orange
nevím
orbit peppermint (zelené)
mint
ty zelené orbitky
watermelon
zelene Skittles
bílá :) nevím příchuť
"zelené orbitky"
mentolové a ovocné
orbit borůvková
JABKO
7250,35 %47,37 % 

Graf

11. Znáte nějakou reklamu na výrobky Wrigley?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8660,14 %56,58 %  
Ne5739,86 %37,5 %  

Graf

12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skittles1922,09 %12,5 %  
winterfresh1011,63 %6,58 %  
žvýkačky1011,63 %6,58 %  
Orbit 578,14 %4,61 %  
orbit55,81 %3,29 %  
žvýkačky orbit55,81 %3,29 %  
orbit peppermint22,33 %1,32 %  
nepamtuju11,16 %0,66 %  
orbit peppermint, skittles11,16 %0,66 %  
hubba bubba, skittles11,16 %0,66 %  
ostatní odpovědi žvýkačky, orbit
zvykacky Winterfresh, Hubba Bubba...
Orbit v balení 50 ks
Peppermint
Orbitky
.
žvýkačky, domů i do auta
žvýkačky Winterfresh
orbitky ;)
žvíkačky orbit
huba bubba
žvikačky
reklama na žvýkačky orbit
o žvýkačky, pamatuji si tu reklamu od dětství
žvýkačky orbit - pomáhají chránit proti zub. kazu
Skettles
nějaký Orbit, tuším
orbit, winterfresh
Hubba Bubba žvýkažky, Skittles
Hubba Bubba
zvýkačky Orbit
silbr
wrigley spearmint, skittles
five
gumové polštářky, herci fouknou na obraz. a všeZMR
2529,07 %16,45 % 

Graf

13. Minulý rok přišla firma na trh s novinkou – bonbóny Skittles. Zaregistrovali jste jejich reklamní kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10372,03 %67,76 %  
Ano4027,97 %26,32 %  

Graf

14. Pokud ano, co bylo jejím hlavním motivem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

barevné lentilky

barvy

barvy

červený sáček

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

duha

Duha značící příchutě

duha, žirafa a rastaman

duha, žirafa a rasta man

Duha, žirafa, Jamaičan =D

Duha,žirafa,nevím.Viděla jsem tu reklamu jen jednou.

farebne bonboniky a dúha

Myslím že duha.. V supermarketu jsem se zúčastnil ochutnávky, nebylo to špatné;-)

nevím

ovocné bonbony různých barev

penize

Spousta barev

Už nevím.

už si nevzpomínám :)

v současnosti reklama se "žirafou"

zhulenej černoch a žirafa

Zirafa ji duhu

zirafa, duha, jamajcan

žirafa

žirafa

žirafa pojídá duhu :) a pak z ní vychází barevný bonbóny :) je tam i Jamajčan...

Žirafa, která jí duhu a je dojena Jamajčanem

15. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10669,74 %69,74 %  
Muž4630,26 %30,26 %  

Graf

16. Jaká je Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-4012984,87 %84,87 %  
do 202013,16 %13,16 %  
41-6021,32 %1,32 %  
nad 6010,66 %0,66 %  

Graf

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou11978,29 %78,29 %  
Vysokoškolské1811,84 %11,84 %  
Základní85,26 %5,26 %  
Středoškolské74,61 %4,61 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy? (možno více odpovědí)

  • odpověď Limitované edice výrobků – speciální příchutě, designerské obaly:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi winterfresh na otázku 12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.

11. Znáte nějakou reklamu na výrobky Wrigley?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skittles na otázku 12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi winterfresh na otázku 12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žvýkačky na otázku 12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Minulý rok přišla firma na trh s novinkou – bonbóny Skittles. Zaregistrovali jste jejich reklamní kampaň?

13. Minulý rok přišla firma na trh s novinkou – bonbóny Skittles. Zaregistrovali jste jejich reklamní kampaň?

  • odpověď Ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi duha na otázku 14. Pokud ano, co bylo jejím hlavním motivem?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skittles na otázku 12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu Wrigley a víte, co nabízí na českém trhu?

2. Firma Wrigley nabízí na českém trhu širokou škálu žvýkaček a bonbónů. Například známé Orbit, Winterfresh, Hubba Bubba, Skittles a další. Zakoupili jste někdy jejich výrobek?

3. Jak často výrobky firmy nakupujete?

4. Co je nejčastějším důvodem k nákupu?

5. Jste celkově s nabídkou firmy spokojeni?

6. Co byste na výrobcích změnili? (možno více odpovědí)

7. Ohodnoťte na škále 1 až 5 následující body spojené s image firmy. (1- nejlepší, 5- nejhorší)

8. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy? (možno více odpovědí)

9. Z vyjmenovaných výrobků vyberte ty, které jste zakoupili v posledním měsíci. (možno více odpovědí)

10. Napište prosím jaká je vaše nejoblíbenější příchuť výrobku Wrigley.

11. Znáte nějakou reklamu na výrobky Wrigley?

12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.

13. Minulý rok přišla firma na trh s novinkou – bonbóny Skittles. Zaregistrovali jste jejich reklamní kampaň?

14. Pokud ano, co bylo jejím hlavním motivem?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Jaká je Vaše věková kategorie?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu Wrigley a víte, co nabízí na českém trhu?

2. Firma Wrigley nabízí na českém trhu širokou škálu žvýkaček a bonbónů. Například známé Orbit, Winterfresh, Hubba Bubba, Skittles a další. Zakoupili jste někdy jejich výrobek?

3. Jak často výrobky firmy nakupujete?

4. Co je nejčastějším důvodem k nákupu?

5. Jste celkově s nabídkou firmy spokojeni?

6. Co byste na výrobcích změnili? (možno více odpovědí)

7. Ohodnoťte na škále 1 až 5 následující body spojené s image firmy. (1- nejlepší, 5- nejhorší)

8. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy? (možno více odpovědí)

9. Z vyjmenovaných výrobků vyberte ty, které jste zakoupili v posledním měsíci. (možno více odpovědí)

10. Napište prosím jaká je vaše nejoblíbenější příchuť výrobku Wrigley.

11. Znáte nějakou reklamu na výrobky Wrigley?

12. Pokud ano, uveďte, o jaký výrobek se jednalo.

13. Minulý rok přišla firma na trh s novinkou – bonbóny Skittles. Zaregistrovali jste jejich reklamní kampaň?

14. Pokud ano, co bylo jejím hlavním motivem?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Jaká je Vaše věková kategorie?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Obstová, M.Image firmy Wrigley (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://image-firmy-wrigley.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.