Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image jogurtového výrobku
Image jogurtového výrobku
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Andrea Novotná |
---|---|
Šetření: | 21. 04. 2009 - 16. 08. 2009 |
Počet respondentů: | 122 |
Počet otázek (max/průměr): | 49 / 44.96 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 40,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravím všechny ochotné respondentky,
ráda bych zjistila jaká je image mezi spotřebiteli zatím nejmenovaného jogurtu. Jaké jsou Vaše názory na něj, postoje a jak hodnotíte jeho kvalitu. VÝZKUM JE URČEN POUZE PRO ŽENY. Cílem je zmapovat vnímanou kvalitu a image výrobku.
Tento průzkum použiju pro potřeby mé diplomové práce. 5 minut Vašeho času mi velmi pomůže. Anketa není náročná ani dlouhá.
pozn.: škálovací otázky (od 1-10 jsou vždy definovány tak, že 1 znamená "minimálně" a 10 "maximálně").
Odpovědi respondentů
1. Jak často konzumujete jogurty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát denně → otázka č. 2, denně → otázka č. 2, 2x týdně → otázka č. 2, 1x týdně → otázka č. 2, 1x za 14 dnů → otázka č. 2, 1x do měsíce a méně → otázka č. 2, nekonzumuji → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
denně | 48 | 39,34 % | 39,34 % |
2x týdně | 30 | 24,59 % | 24,59 % |
1x týdně | 19 | 15,57 % | 15,57 % |
1x za 14 dnů | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
několikrát denně | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
nekonzumuji | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
1x do měsíce a méně | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
2. Vyjmenujte prosím, jaké značky jogurtů znáte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia, Jogobella | 2 | 1,71 % | 1,64 % |
Nemám oblíbenou značku | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
Activia, Dobrá máma | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
Activia, Vitalinea, Yoplaite, Dannette, Dannone | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
Pribina, Activie, Olma, Dobrá máma, Yogobella | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
activia, yoplait, jogobela, dobrá máma, srdíčko | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
florian, activia, danone | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
danone, yoplay, muller, florian, tesco, kunin,holl | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
Activia, Jogobella, Dobrá máma, Košík | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
activia, danone, jogobela, yoplait | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
ostatní odpovědi | 106 | 90,6 % | 86,89 % |
3. Jaké značky jogurtů obvykle konzumujete? (prosím max. 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia | 14 | 11,97 % | 11,48 % |
Florian | 4 | 3,42 % | 3,28 % |
Danone | 4 | 3,42 % | 3,28 % |
Activia, Jogobella | 3 | 2,56 % | 2,46 % |
muller | 3 | 2,56 % | 2,46 % |
aktivia | 2 | 1,71 % | 1,64 % |
activia, florian | 2 | 1,71 % | 1,64 % |
holandia | 2 | 1,71 % | 1,64 % |
olma | 2 | 1,71 % | 1,64 % |
activia, Yogobela | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
ostatní odpovědi | 80 | 68,38 % | 65,57 % |
4. Jaká značka je Vaše nejoblíbenější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia | 39 | 33,33 % | 31,97 % |
jiná | 18 | 15,38 % | 14,75 % |
Florian | 13 | 11,11 % | 10,66 % |
Yogobella | 13 | 11,11 % | 10,66 % |
nemám oblíbenou značku | 12 | 10,26 % | 9,84 % |
Holandia | 12 | 10,26 % | 9,84 % |
Olma | 7 | 5,98 % | 5,74 % |
Yoplait | 3 | 2,56 % | 2,46 % |
5. Při výběru jogurtu je pro mě nejdůležitější:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuť | 75 | 64,1 % | 61,48 % |
výživová hodnota (sacharidy, tuky, Kcal) | 18 | 15,38 % | 14,75 % |
zdravotní benefity (minerální látky apod.) | 12 | 10,26 % | 9,84 % |
cena | 8 | 6,84 % | 6,56 % |
jiné | 3 | 2,56 % | 2,46 % |
značka | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
6. Při koupi jogurtu hledím také na značku
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 88 | 75,21 % | 72,13 % |
ne | 29 | 24,79 % | 23,77 % |
7. Jak často konzumujete Activii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denně → otázka č. 8, 2x týdně → otázka č. 8, 1x týdně → otázka č. 8, 1x za 14 dnů → otázka č. 8, 1x do měsíce → otázka č. 8, 1x za 3 měsíce a méně → otázka č. 8, nekonzumuji → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
denně | 27 | 23,08 % | 22,13 % |
1x do měsíce | 20 | 17,09 % | 16,39 % |
nekonzumuji | 20 | 17,09 % | 16,39 % |
2x týdně | 15 | 12,82 % | 12,3 % |
1x za 14 dnů | 14 | 11,97 % | 11,48 % |
1x za 3 měsíce a méně | 11 | 9,4 % | 9,02 % |
1x týdně | 10 | 8,55 % | 8,2 % |
8. Jakou řadu Activia kupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia ovocná | 28 | 28,87 % | 22,95 % |
Activia bílá | 27 | 27,84 % | 22,13 % |
Activia ovocný nápoj | 12 | 12,37 % | 9,84 % |
Activia sladká bílá | 11 | 11,34 % | 9,02 % |
Activia tvarohová | 7 | 7,22 % | 5,74 % |
Activia zakysaný nápoj | 6 | 6,19 % | 4,92 % |
Activia lehká a fit | 4 | 4,12 % | 3,28 % |
nekonzumuji | 2 | 2,06 % | 1,64 % |
9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobré | 56 | 57,73 % | 45,9 % |
Vynikající - doporučuji | 23 | 23,71 % | 18,85 % |
Neutrální | 18 | 18,56 % | 14,75 % |
10. Doporučila byste tuto značku známým?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 71 | 73,2 % | 58,2 % |
nevím | 22 | 22,68 % | 18,03 % |
ne | 4 | 4,12 % | 3,28 % |
11. Prosím napište, jak vnímáte značku Activia (i možnost nemám na ni názor)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
activia - jogurt
activia je dobry a kvalitny jogurt,pomaha predovsetkym ma traviace ustroje...ludia s traviacimi problemami to ocenia pretoze je fakt ucinna a tym padaom vznika dobyt po nej..jej velke plus:)
activia je produkt, znacka je dannon
Activie je dobrá značka a nabízí velkou škálu druhů jogurtů
Activii vnímám jako čistě komerční propagovaný produkt. I když může mít zdravý obsah, tak já osobně dávám přednost zakysaným nápojům, které jsou mnohem větší co do obsahu za stejnou cenu, jsou to české výrobky a nepotřebují reklamu.
Bohuželnaninemám žádnýv yhraněný názor.
bude mi lip a delam neco pro zdravi
čerstvá, sebevědomá
Dělá celkem chuťové jogurty, ale že by se mi zlepšilo zažívání to jsem teda nepocítila. Activia tvarohová má sice velký kelímek, ale je tam sotva půlka.
Díky reklamě známá značka, pro me osobně nic zvláštní.
dobrá
dobra chut, malicko vyssi cena, hodne nizkotucnych produktu (duvod proc ji nekonzumuji casteji, preferuji smetanove a tucnejsi jogurty)
dobrá chuť, zažene hlad
dobrá reklama, nevím jestli to úplně funguje,ale určitě to zabírá na lidi
Dobra znacka.
Dobrá, dělám si ovocný saláty a je tak akoraát velká na ně:-)
dobrá, lehká, není příliš slazená
dobry jogurt, to je vse, nic extra
dobře
dobře zvládnutá masivní reklamní kampaň. Nekonzumuji jogurt kvůli značce či reklamě nebo jakémusi bifidu actiregularis (či jak se to jmenuje), ale protože mi jako jeden z mála bílých jogurtů chutná
Dobře, chutná i bráškovi (10 měsíců).
Docela dobrá, ale nevěřím jejím účinkům, které se uvádí v reklamě.
dražší, velké spektrum příchutí, výborná chuť, pěkný design
Hodně propíraná v reklamách, dobrá, chutná, v akci i za dobrou cenu :), ale zda opravdu dokáže pomoct s problémy se zažíváním jsem na sobě nepozorovala :)
Chutná mi...:-)
chutná, známa
Chutna..:-D
Chutný bílý jogurt
chutný jogurt
chutove docela fain, ale na na to, ze se snazi napomoct hubnuti, tak nema zadnou jogurtovou kulturu (myslim tim, radu lehka
jako "zdraví"
jako dobrý , chutný a zdravý jogurt:-)))
Jako můj "oblíbený" jogurt
jako určitou záruku kvality a "zdraví"
jako zavedenou značku, která poskytuje kvalitní produkty
Je dobrá a zdravá
Je docela dobrá a není finančně náročná
je fajn
Je velice chutná a zdravá
Jogurty a napoje jsou asi vedouci znackou na trhu
Líbí se mi, chutná mi
má velmi dobrou chut
Moderní značka, která reaguje na potřeby zákazníků. Preferuji light produkty a nápoje, s kterýma jsem spokojena.
Myslím si, že je prospěšná pro zdraví a dobře chutná.
myslím že je velmi dobrá pro zdrave zazivani a zdravi obecne a chutná mi
nemam na ni nazor
nemám na ni názor
nemám na ni názor
nemám na ni názor
nemám na ni názor
nemám na ni názor
nemám na ni názor
nemam na ni nazor
nemám na ni názor
nemám na ni specifický názor
nemám názor
nemám názor
nemám názor
nemám názor
nemám názor
nemam nazor
nemam nazor na znacky jogurtu
nenadchne ale ani nesklame
není špatná, ale není ani nejlepší. Patří mezi lepší jogurty, co se prodávají
neutrálně
nevím
nic zvláštního na tom nevidim
Normálně - jako jogurt, který má možná lepší účinky na zažívání než jiné jogurty.
normální
normální bílý jogurt s velkou reklamou
Normální jogurt - žádné "blahodárné" účinky na svoje trávení nevnímám, nicméně bílá naturální varianta mi chutná na snídani s ov. vločkami nejvíce, proti ji kupuji.
ok
podporuje zdraví
pozitivně
pozitivně
pripada mi, ze se kolem toho dela zbytecny humbuk- bud mi jogurt chutna, nebo ne...
Příliš propagovaná.
rozhodne nesplnuje to co rika reklama a problemy se zazivanim nevyresi
řekla bych, že nemám nějaký zvláštní názor na Activii, ale chutná mi, jelikož je velmi lehká v žaludku ( nezaplácne)
spíše záporně, nevyrábí pravé husté jogurty
šílené reklamy používající vymyšlenou terminologii, produkty celkem dobré, chutné
Vcelku dobra znacka, je dostupna i u nas ve skole na VSE na Zizkove v automatu, takze prima....Ale radsi mam olma jugurty:)
Velký výběr příchutí, vyhovuje mi, že mohu často měnit. Celkem kvativní za normální cenu.
Velmi dobrá.
velmi dobře zpracovaný nápad se šipkou, která bezeslov vyjadřuje k čemu je jogurt utřen
Velmi kladně,jiné jogurty si nekupuji.
velmi mediálně hypovaná
výborná značka
Výborně chutná a mám pocit, že dělám také něco pro zdraví
Vynikající chuť, dobrá cena, zajímavé balení, dobrá výživová hodnota, prospívá trávení
zdravá
Zdravá, dobrá chuť, vysoká kvalita a jí odpovídající cena, myslím, že je to jeden z nejlepších mléčných produktů na trhu
zdravá, chutná, zajímavá (často nové příchutě)
Zdravá, ne příliš chutná, možná na těch reklamách skutečně něco je a dokáže i pomoci se zažíváním.
zdravie
zdravý jogurt
zdravy jogurt, napomaha pri strevnich obtizich a pri traveni
12. Vyhledáváte informace o značce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 88 | 90,72 % | 72,13 % |
ano | 9 | 9,28 % | 7,38 % |
13. Nejvíce se ztotožňuji s tvrzením:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kupuji tuto značku co nejčastěji | 41 | 42,27 % | 33,61 % |
Spíše střídám značky | 36 | 37,11 % | 29,51 % |
jiné | 15 | 15,46 % | 12,3 % |
Myslím, že je to jediná značka jogurtu, kterou kupujii | 5 | 5,15 % | 4,1 % |
14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 77 | 79,38 % | 63,11 % |
ano | 20 | 20,62 % | 16,39 % |
15. Tato značka by mi opravdu chyběla, kdyby přestala existovat
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 37 | 38,14 % | 30,33 % |
ne | 37 | 38,14 % | 30,33 % |
nevím | 23 | 23,71 % | 18,85 % |
16. Je Activia vyjímečná mezi produkty ve své kategorii (jogurty)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 66 | 54,1 % | 54,1 % |
ano | 56 | 45,9 % | 45,9 % |
17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 39 | 69,64 % | 31,97 % |
Celková kvalita | 26 | 46,43 % | 21,31 % |
Složení | 18 | 32,14 % | 14,75 % |
Hustota | 6 | 10,71 % | 4,92 % |
Specifickými reklamami | 5 | 8,93 % | 4,1 % |
Balení (barva, design) | 4 | 7,14 % | 3,28 % |
Cena | 3 | 5,36 % | 2,46 % |
jiné | 1 | 1,79 % | 0,82 % |
18. Do jaké míry si lidé váží a ctí tuto značku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 35 | 28,69 % | 28,69 % |
7 | 28 | 22,95 % | 22,95 % |
6 | 18 | 14,75 % | 14,75 % |
8 | 18 | 14,75 % | 14,75 % |
9 | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
4 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
3 | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
2 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
1 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.13 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 1.86 |
Směrodatná odchylka: | 1.36 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
19. Nakolik je značka důvěryhodná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 29 | 23,77 % | 23,77 % |
9 | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
7 | 22 | 18,03 % | 18,03 % |
8 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
6 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
10 | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
1 | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
4 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
2 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
3 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.73 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 3.34 |
Směrodatná odchylka: | 1.83 |
Medián: | 7 |
Modus: | 5 |
20. Nakolik je značka odvážná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 39 | 31,97 % | 31,97 % |
3 | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
7 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
8 | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
6 | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
4 | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
1 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
9 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
10 | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
2 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.38 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.19 |
Směrodatná odchylka: | 1.79 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
21. Nakolik je značka úspěšná?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 28 | 23,93 % | 22,95 % |
8 | 23 | 19,66 % | 18,85 % |
5 | 19 | 16,24 % | 15,57 % |
10 | 18 | 15,38 % | 14,75 % |
7 | 15 | 12,82 % | 12,3 % |
6 | 6 | 5,13 % | 4,92 % |
1 | 4 | 3,42 % | 3,28 % |
4 | 2 | 1,71 % | 1,64 % |
3 | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
2 | 1 | 0,85 % | 0,82 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.6 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 3.11 |
Směrodatná odchylka: | 1.76 |
Medián: | 8 |
Modus: | 9 |
22. Nakolik je značka moderní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
9 | 27 | 22,13 % | 22,13 % |
8 | 27 | 22,13 % | 22,13 % |
10 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
7 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
6 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
5 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
1 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
4 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
3 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
2 | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 7.49 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.08 |
Směrodatná odchylka: | 1.75 |
Medián: | 8 |
Modus: | 9 |
23. Nakolik je značka energická?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 24 | 19,67 % | 19,67 % |
8 | 23 | 18,85 % | 18,85 % |
5 | 22 | 18,03 % | 18,03 % |
9 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
6 | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
10 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
4 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
1 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
3 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
2 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.36 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 3.63 |
Směrodatná odchylka: | 1.9 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
24. Nakolik je značka stylová?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
6 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
8 | 18 | 14,75 % | 14,75 % |
7 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
9 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
4 | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
3 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
1 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
10 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
2 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.02 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 3.28 |
Směrodatná odchylka: | 1.81 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
25. Jakou má značka kvalitu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 28 | 22,95 % | 22,95 % |
7 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
9 | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
5 | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
6 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
10 | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
1 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
3 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
4 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
2 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.88 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 3.72 |
Směrodatná odchylka: | 1.93 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
26. Je to značka pro vyšší třídy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 48 | 39,34 % | 39,34 % |
nevím | 39 | 31,97 % | 31,97 % |
ano | 35 | 28,69 % | 28,69 % |
27. Je Activia značkou arogantní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 107 | 87,7 % | 87,7 % |
ano | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
28. Je určena pouze ženám?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 93 | 76,23 % | 76,23 % |
ano | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
nevím | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
29. Nakolik máte tuto značku ráda?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
1 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
6 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
8 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
9 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
10 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
5 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
3 | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
2 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
4 | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.97 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 7.05 |
Směrodatná odchylka: | 2.66 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
30. Nakolik si jí vážíte?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 26 | 21,31 % | 21,31 % |
3 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
7 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
6 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
1 | 13 | 10,66 % | 10,66 % |
8 | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
4 | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
10 | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
2 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
9 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.06 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 4.68 |
Směrodatná odchylka: | 2.16 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
31. Nakolik je pro Vás Activia osobně důležitá?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 36 | 29,51 % | 29,51 % |
3 | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
6 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
5 | 13 | 10,66 % | 10,66 % |
2 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
4 | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
9 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
8 | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
7 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
10 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.7 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 5.73 |
Směrodatná odchylka: | 2.39 |
Medián: | 3 |
Modus: | 1 |
32. Nakolik je značka jedinečná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
6 | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
1 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
3 | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
7 | 13 | 10,66 % | 10,66 % |
2 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
4 | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
9 | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
10 | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
8 | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.9 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.36 |
Směrodatná odchylka: | 2.31 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
33. 25. Do jaké míry nabízí tato značka výhody, které jiné značky nemají?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
6 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
4 | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
1 | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
8 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
3 | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
7 | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
2 | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
9 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
10 | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.8 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 8 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 4.51 |
Směrodatná odchylka: | 2.12 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
34. Dává Vám pocit srdečnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 113 | 92,62 % | 92,62 % |
ano | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
35. Dává vám pocit společenského uznání?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 111 | 90,98 % | 90,98 % |
ano | 11 | 9,02 % | 9,02 % |
36. Dává vám pocit zábavy?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 113 | 94,17 % | 92,62 % |
ano | 7 | 5,83 % | 5,74 % |
37. Dává vám pocit sebeúcty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 110 | 90,16 % | 90,16 % |
ano | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
38. Jaké z hodnot jsou prezentovány značkou Activia? (max. 2 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zdravý způsob života | 111 | 90,98 % | 90,98 % |
Praktičnost | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
nevím | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
Dynamičnost | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
Individualismus | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
Tradice, rodina | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
39. Vzpomenete si na nějakou reklamu Activie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 40, ne → otázka č. 43].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 84 | 68,85 % | 68,85 % |
ne | 38 | 31,15 % | 31,15 % |
40. Jakou? (stačí jedna)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
14 dni activia zdarma
15denní test s Activií
Acitivia a jeji "zazracny" Bifidus efencis, ktery dela OPRAVDU dobre asi jenom 3 lidem z 10, protoze to OPRAVDU NESEDI na kazde zazivani, jak tvrdi... A ta reklama, napr. zena prohledava den po dni stale lednici v praci a mezitim dojde na to, ze ji jeji jogurty konzumuje jeji kolega, protoze pry vypada dobre.
activia a bifidus activ - slecna popisuje, ze ji dela dobre na zaludek
aktivia na zažívání
avtiia upravi vase zazivani, budicek
Běží nyní v televizi- spolupracovník krade activii z lednice kolegyni, tancují jim bříška
bifidus esencis a lepsi zazivani....:)
bifidus esensis- a zažívání dřive jsem měla problémy, dnes už je nemám
dělá dobře na žaludek
dve zeny se bavi, ze maji problemy se zazivanim a muzou jogurt vyzkouset na 15 dni..nebo tak nejak
dvě ženy - černá a bílá
dvě ženy a jedna se zažívacími problémy- bílá activia
dvě ženy jedna v bílém jedna v černém,,,,
dvě ženy se baví o svých problémech se zažíváním a po konzumaci Activie se jim zažívání zlepší
Dvě ženy se baví o zažívání
dvě ženy, bílá a černá, černé je těžko od žaludku, bílé je dobře, protože jí Activii
jak bere kolega jogurty z lednice v práci
jak je ted v televizi s tim chlapem, ktery krade activii sve kolegyni
jak nejaka zenska vzdycky rika ze tomu neverila ale opravdu se ji po dvou tydnech zlepsilo zazivani a jak ji teda vsem doporucuje
jak pan krade jogurty kolegyni v praci a ona se mu koukne na bricho a na nem se obejvi obrazek zenskeho bricha v travove sukni...
jak si dívka stěžuje, že se přejedla, protože si dala na přednášce bagetu, v počítačové učebně pizzu a pak to dorazila dortem (jak reálné :.)) a kamarádka ji zachrání bombastickým nápojem activia
Jak tam té ženské ten chlap krade ty jogurty.
Jedna žena v bílém, druhá v černém vlastně a ta jedna samá..jedna po konzumovaní activíe a jedna, co jí nekonzumuje..
jen mlhavě, spíš se mi vybavuje jogurt na lžičce na cestě do pusy, snad je to Activie. Víc si vybavím reklamu na Dr. Muller.
jsou v kuchyni matka s dcerou a jedne neni dobre a ta dcera jida activii a vysvetluje neco o bifidus acitve
Když v kanceláři spolupracovník sní své kolegyni jeji Activii.
klasika, střevní potíže, nebo ovocná mizící z lednice
Kncelář, tančící břicho :)
Lepší zažívání - jak žena hledá v ledničce svou Activii a nenachází ji a pak zjistí, že jí to snědl kolega. Břišní tanec.
mám pocit, že tam je starší paní a mladší paní a baví se u ledničky o tom, jak je aktivia dobrá
manžel sní ženě výrobek Activia a pak se přizná. Objeví se mu v břišní oblasti tančící břicho břišní tanečnice.
mé druhé já..
mizející jogurty z firemní ledničky
mladé ženě v práci mizí z lednice jogurty - "krade" jí je kolega
muž chodí do lednice pro Activie a jeho manželka mu na to přijde
Muž chodí ženě na Acitivi do lednice.
nafoukle bricho
Nemůže ji najít v lednici.
NEVIM
no neviem teraz
o špatném zažívání
paní otevře lednici, activia nikde, říká, že partner vypadá dobře a ten si zakrývá břicho, které se mu vlní jako břišní tanečnici :)
Paní s rozdvojenou osobností přesvědčuje samu sebe, aby Activii pravidelně jedla.
paní sedí a vychvaluje jogurt
posledni dobou se mi ztraceji activie z lednice...
posledni, jak ji kolega krade Activii
prospívá vašemu zdraví
reklama na dobré zažívání
reklama s dvěma Janama..."ahoj Jano!"-"ahoj Jano"....bla, bla...ta mi prisla vtipna...a ta paní měla zuby jako králík, což se mi teda taky líbilo:)
reklama s Janou a "Janou"
s Veronikou Žilkovou
slečna s dvojčetem
Slečna se zlobivým dvojčetem
ta, kde zdůrazňují, že pomáhá při trávení
teď asi nejnovější - paní nenajde v lednici žádnou aktivii, protože je snědl její manžel a ten se evidentě cítí báječně
ted ta posledni, jak slecne kolega v praci krade jogurty z lednice.. jinak jsou uz trapne, otrepane, porad na jedno "brdo".. cela activie je jen dobre promysleny reklamni tah, nic originalniho na ni neni... stejnou kvalitu a slozeni ma cela rada jinych jogurtu, staci se jen podivat na etikety.. activie je jen masove predstavovana a uz me to fakt stve, jsem na ty reklamy uz alergicka
televizní
televizní reklama o zdravém zažívání
televizní, kde propagujou zlepšení obranyschopnosti
tu poslední - když nějaký chlap krade ženské jahodové jogurty, které ji mizí z lednice...
V současnosti probíhající reklama "Kde je? To snad... Hele, vypadáš nějak dobře" slečna v zelené halence nemůže najít svou activii v ledničce, její kolega jí je konzumuje
vrácení peněz
vsechny, kde jsou lide nafoukli,´jako balon (babicka pred lednickou, holka na lavicce) a "bifidus active" jim pomuze
všechny blbé reklamy, kde si ženy vyměňují své zážitky se zažíváním
zelena cara do bricha a lednice s activii :)
zelená kroutící břiční tanečnice
Zeny v kuchyni, jedna ma na sobe neco zeleneho, druha ma problemy se zazivanim.
žena - její veselá já, které jí Activii a druhý její obraz, nezdravý, který Activi nekonzumuje...
žena s jogurty s práci, jí jí je kolega
žena v kanceláři hledá activii v ledničce, nenachází ji, protože ji vždy sní její kolega
ženě v práci se z lednice ztrácí jogurty, krade jí je kolega
ženská hledá aktivii v lednici v praci a chlap ji je jí
41. Motivovala Vás nějaka reklama na Activii k její koupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 42, ne → otázka č. 43].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 65 | 77,38 % | 53,28 % |
ano | 19 | 22,62 % | 15,57 % |
42. Jaká?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
15denní test s Activií
Activia bílá
bifidus etc.
když muž krade žene activii....
na zažívání
napoj
nikoli konkrítní reklama, ale povědomí o této značce - prezentované stylem - zdravější než jiné
o nafouklem brichu:-)
reklama na kysaný nápoj activia
reklama na nápoj aktivia
Reklama obecně motivuje- tato nejvíce tím, že propaguje zdravý způsob života, zároveň mne zaujala, jelikož prezentovali, že je pro ženy, které mají problémy s nafouknutým bříškem, což má asi většina včetně mě..
Ta s dvěma Janama
v Tv
vrácení peněz
všechny
zdravé zažívání
Ze zacatku, jak inzerovali to o tech potizich a s lepsim zazivanim, asi jak zena stoji v kuchyni a ji ten jogurt a nasledne popisuje jak ji to super vylepsuje zazivani a vsechno...
Zeny v kuchyni - jedna ma probelm se zazivanim... motivovala me informace o obsahu bifidus aktiv. Ale to maji v podstate vsechny jogurty, ne?
že dělá dobře na žaludek
43. Při jakých příležitostech konzumujete jogurty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
snídaně | 53 | 43,44 % | 43,44 % |
při chuti | 51 | 41,8 % | 41,8 % |
nekonzumuji | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
při přípravě pokrmů | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
když mám potíže se zažíváním | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
jiné | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
44. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 118 | 96,72 % | 96,72 % |
muž | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
45. Kolik Vám je let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-29 | 108 | 88,52 % | 88,52 % |
30-45 | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
méně jak 20 | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
46. Hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30001 - 40000 | 33 | 27,05 % | 27,05 % |
20 001 - 30000 | 32 | 26,23 % | 26,23 % |
méně jak 20000 Kč | 22 | 18,03 % | 18,03 % |
více jak 50000 | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
40001 - 50000 | 15 | 12,3 % | 12,3 % |
47. Počet obyvatel města, kde žijete je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více jak 100000 ob. | 79 | 64,75 % | 64,75 % |
5000 - 49999 ob. | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
50000 - 99999 ob. | 12 | 9,84 % | 9,84 % |
1000 - 4999 ob. | 10 | 8,2 % | 8,2 % |
méně jak 999 ob. | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
48. Kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 74 | 60,66 % | 60,66 % |
Střední Čechy | 18 | 14,75 % | 14,75 % |
Severní Morava | 9 | 7,38 % | 7,38 % |
Jižní Morava | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
Jižní Čechy | 7 | 5,74 % | 5,74 % |
Severní Čechy | 6 | 4,92 % | 4,92 % |
49. Váš stav:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
svobodná s parnerem | 73 | 59,84 % | 59,84 % |
svobodná bez partnera | 38 | 31,15 % | 31,15 % |
vdaná bez dětí | 8 | 6,56 % | 6,56 % |
vdaná s dětmi | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
vdova | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.