Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image jogurtového výrobku

Image jogurtového výrobku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Novotná
Šetření:21. 04. 2009 - 16. 08. 2009
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):49 / 44.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím všechny ochotné respondentky,

ráda bych zjistila jaká je image mezi spotřebiteli zatím nejmenovaného jogurtu. Jaké jsou Vaše názory na něj, postoje a jak hodnotíte jeho kvalitu. VÝZKUM JE URČEN POUZE PRO ŽENY. Cílem je zmapovat vnímanou kvalitu a image výrobku.

Tento průzkum použiju pro potřeby mé diplomové práce. 5 minut Vašeho času mi velmi pomůže. Anketa není náročná ani dlouhá.

pozn.: škálovací otázky (od 1-10 jsou vždy definovány tak, že 1 znamená "minimálně" a 10 "maximálně").

Odpovědi respondentů

1. Jak často konzumujete jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát denněotázka č. 2, denněotázka č. 2, 2x týdněotázka č. 2, 1x týdněotázka č. 2, 1x za 14 dnůotázka č. 2, 1x do měsíce a méněotázka č. 2, nekonzumujiotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně4839,34 %39,34 %  
2x týdně3024,59 %24,59 %  
1x týdně1915,57 %15,57 %  
1x za 14 dnů108,2 %8,2 %  
několikrát denně54,1 %4,1 %  
nekonzumuji54,1 %4,1 %  
1x do měsíce a méně54,1 %4,1 %  

Graf

2. Vyjmenujte prosím, jaké značky jogurtů znáte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia, Jogobella21,71 %1,64 %  
Nemám oblíbenou značku10,85 %0,82 %  
Activia, Dobrá máma10,85 %0,82 %  
Activia, Vitalinea, Yoplaite, Dannette, Dannone10,85 %0,82 %  
Pribina, Activie, Olma, Dobrá máma, Yogobella10,85 %0,82 %  
activia, yoplait, jogobela, dobrá máma, srdíčko10,85 %0,82 %  
florian, activia, danone10,85 %0,82 %  
danone, yoplay, muller, florian, tesco, kunin,holl10,85 %0,82 %  
Activia, Jogobella, Dobrá máma, Košík10,85 %0,82 %  
activia, danone, jogobela, yoplait10,85 %0,82 %  
ostatní odpovědi Acitiva, Jogobella, Hollandia,
aktivia, danone, udalších nevím přesn názvy
hollandia, nase bio!, activia, Klasik bily,
Activia, selský jogurt, Yogobella, Zott
hirz, danone, nestle, coop, weight watchers
Activia, Kunín, Yoplait, Olma, Yogobella
danone, florian, activia, olma, kunin, dobra mama,
danone, activia, jogo bela
zvolenský, danone, rajo, yoplait, zott
Jogobella, vitalinea,dobra mama, activia
jogobella, yoplait, danone, hollandia
danone,florian,aktivia,jogobela
Choceňský
Activia, Muller, Florian, Dobra mama
danone, yoplait, dobra mama, olma
Yoplait, Danone, Activia...
Yogobella,Zott,Florian,Hollandia,O-košík,Frutis
danonne, yoplait, dobrá máma, holandia, activia
Yoplait, Holandia,Yogobella
yoplait,activia,florian,yogobella,danone
Yogobella, Activia, Zott, Florian, Yoplait
Jogobela, Activia,Vitalinea
yoplait, jogobella, florian, krajanek, pierot,
yoplait,danone
activia, danone, yoplait, choceňský, jogobella
activia, florian, dobrá máma, yoplait, pribináček,
Vitalinea, Activia, Clever, Danette, Vian, Danone,
Activia, Vitalinia, Vian, Danette, Danonne, Yoplai
Activia, Danone, Yoplait, Florian, atd.
Bobík
danone, olma
yoplait, jogobella, activia, florian
Olma, Yoplait, Activia
activia, kunín, yoplait
Danone, activia, yogobella
Olma, Yogobella, Hollandia, Yoplait, Danone, Kunin
Jogobella, Danone, ježíš mám úplné okno
Activia, Olma, Hollandia, Müller,Florian,
Yopalit, Activia, Jogobella, Sanné, Florian
Danone, Yogobella, Yoplait, Kyška, Holandia
danone, muler, olma
Jogobella, Activie,Florian,Yopplay,Kostíci,Dobrá m
Danone, Dobrá máma, Yoplait, Muller...
danone, kunín,
activia,jogobela,danone,olma,muller...
Florian, Danone, Muller, Dobrá máma, Holandia,
Holandia, Olma Klasik, Choceňský, Yogobela
Activia, Danone, Dobrá máma, Joplait
Danone - dobrá máma, Olma - silueta
Jogobela, Activia, Danone,Olma
jogobela, activia, muller, sanée, valašský, max,
Danone, Choceňský, Moevenpick, Holandia...aj
Olma, Grácie, Krajanka
Danone, Rajo
yogobella, danone, kunín, choceňský, muller
danone, dobrá máma,yogobela
activia, tvaroháček, boni, jihočeský, dobrá máma,
Yoplait, Activia, Olma, Zott, Müller
yogobella, sanee, yoplait, florian
Danone, Megle, Jihočeský, Joplay, Yogobela
Activia, Florián, Pierot, Müller
Choceňský jogurt, yoplait, Jogobela, Activia, Holl
danone - activia, dobrá máma, yogobela, madeta - j
zott, jogobella, vitaliena, cavalier, Müller,Danon
danone, olma, müller, kunín, yoplait, yogobella
Activia, Müller, Yoplait
yogobella, activia, yoplait, hollandia
holandia, florian, yoplait, activia, dobra mama
activia
Aktivia, dobrá máma, dobrá cena, yoplait,choceňský
Activia bila
Danone, Florian
Danone, Hollandia, Dobrá máma, Florian, Muller
activia, jogobela. danone, dobrá máma
Activia, Jogobella, Jihočeský Jogurt, Florian, mül
Dannon, Yoplait, Fage, Brown Cow, Alta Dena
Selský, Tesco, Activie, Dobrá máma, Florián, Jihoč
Yogobella,Danone,Dobrá máma, Nízká cena,Activia
Florian (Olma), Yoplait, Activia, Dobrá máma
Müller, Jogobela, Dobrá máma, Fantasie, Aktivie...
Activia, Danone, Jogobella, Pribináček
activia,florian,muller,tvarohacek milko,dobra mama
Florian, Danone, Jogobela, Activia,...
Danone, Jogobella
Activia, Danone, Muller, ...
Activia, Dobrá máma, Yoplait, Jogobella, (Lipánek)
olma, müller, dobrá máma, yoplait
activia, olma, danone,klasik
yogobella, dobrá máma, danone, yoplle, fllorian
jogobela, activia, yoplette, Tesco jogurt,florian
Jogobela, Florian, Danone, Vian, Muller
danone, hollandia, florian, yoplait, jogobella
jogobela, dobrá máma, activia
aktivia, joplain, pribinaček
danone, dobrá máma, muller, florian
Olma, Activia, Milko, Jogobela, Pribinacek :)
Danone, Yople
Olma. Danone. Yogobela
Activia, Sanee, Florian, Jogobela, Yoplait...
Aktivia, olma, selský jogurt, albert
Activia, Olma, Muller, Florian, Yogobela, Sanee
zott, selský jogurt, olma, danone, yoplait
fantasia, florian, yogobella, activia
Danone, Yople,Activia
hollandia, vian, klasik
jogobella, activia, danone, dobrá máma, Holandia
10690,6 %86,89 % 

Graf

3. Jaké značky jogurtů obvykle konzumujete? (prosím max. 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia1411,97 %11,48 %  
Florian43,42 %3,28 %  
Danone43,42 %3,28 %  
Activia, Jogobella32,56 %2,46 %  
muller 32,56 %2,46 %  
aktivia21,71 %1,64 %  
activia, florian21,71 %1,64 %  
holandia21,71 %1,64 %  
olma21,71 %1,64 %  
activia, Yogobela10,85 %0,82 %  
ostatní odpovědi Pribina, Activie, Olma,
jogobella, dobrá máma, tesco
florián, activia,
muller, danone, florian
Activia, Jogobella, Vitalinea
activia, danone, jogobela,yoplait
hollandia
coop nature
Danone - Activia
zvolenský, danone
hollandia bílý, zott bílý
jogobela,florian,aktivia
Choceňský
Ovocný košík, Florian, Hollandia
Yoplait, Yogobella, Holandia
activia,yoplait, yogobella
Yogobella, Activia, Zott
Jogobela, Activia,Vitalinea
yoplait, jogobella
activia, pribiňáček, danone
bio jogurty z intersparu
Activia, Vitalinea Yogobella
Activia, Vitalinea, Yogobella
Activia, Holandia, Yogobella
Bobík, Activia
yoplait, jogobella, activia
Olma, Activia
activia bílá, kunín bílý
Yogobella, Olma, Kunin
Jogobella, Danone, Activia,...
Activia, Olma, Hollandia
Jogobella, Sanné, Florian
Kyška, Yoplait, Danone
Activie,Kostíci,Florian
kunín
activia, jogobela
Florian, Dobrá máma
Activia, Florián, Yogobella
Jogobela
activia, max, valašský
Moevenpick, Emmi, Choceňský Max
Olma, Grácie, Krajanka
Danone, Rajo
kunín, muller
danone,yogobella
activia, boni, dobrá máma
Activia, Müller
sanee
Activia -Danone
Choceňský jogurt, hlavně bílé jogurty
activia, yogobela, florian
Vitaliena,Zott
yogobella
holandia, recky jogurt, bio jogurty
holandia,yoplait,florian
Activia bila, Holandsky bily jogurt
Dannon
Selský, Tesco
Yogobella,Danone, Activia
Florian, Activia, Dobrá máma
Müller, Fantasie
Jogobella
activia,muller,dobra mama
dobrá máma, yogobella
tesco natur jogurt, activia
Florian, Vian
activia, hollandia
florian, yogobella
Olma bile, Jogobela, Holandia
Danone, Florian
Clever, Yogobella
Yogobela
Sanee, Activia
aktivia, olma
Florian, smetanový jogurt z Valašska
Florian, beskydský jogurt, selský jogurt
fantasia, activia
Yople
vian
Activia, Florian, Dobrá máma
8068,38 %65,57 % 

Graf

4. Jaká značka je Vaše nejoblíbenější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia3933,33 %31,97 %  
jiná1815,38 %14,75 %  
Florian1311,11 %10,66 %  
Yogobella1311,11 %10,66 %  
nemám oblíbenou značku1210,26 %9,84 %  
Holandia1210,26 %9,84 %  
Olma75,98 %5,74 %  
Yoplait32,56 %2,46 %  

Graf

5. Při výběru jogurtu je pro mě nejdůležitější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť7564,1 %61,48 %  
výživová hodnota (sacharidy, tuky, Kcal)1815,38 %14,75 %  
zdravotní benefity (minerální látky apod.)1210,26 %9,84 %  
cena86,84 %6,56 %  
jiné32,56 %2,46 %  
značka10,85 %0,82 %  

Graf

6. Při koupi jogurtu hledím také na značku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8875,21 %72,13 %  
ne2924,79 %23,77 %  

Graf

7. Jak často konzumujete Activii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 8, 2x týdněotázka č. 8, 1x týdněotázka č. 8, 1x za 14 dnůotázka č. 8, 1x do měsíceotázka č. 8, 1x za 3 měsíce a méněotázka č. 8, nekonzumujiotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně2723,08 %22,13 %  
1x do měsíce 2017,09 %16,39 %  
nekonzumuji2017,09 %16,39 %  
2x týdně1512,82 %12,3 %  
1x za 14 dnů1411,97 %11,48 %  
1x za 3 měsíce a méně119,4 %9,02 %  
1x týdně108,55 %8,2 %  

Graf

8. Jakou řadu Activia kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia ovocná2828,87 %22,95 %  
Activia bílá2727,84 %22,13 %  
Activia ovocný nápoj1212,37 %9,84 %  
Activia sladká bílá1111,34 %9,02 %  
Activia tvarohová77,22 %5,74 %  
Activia zakysaný nápoj 66,19 %4,92 %  
Activia lehká a fit44,12 %3,28 %  
nekonzumuji 22,06 %1,64 %  

Graf

9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré5657,73 %45,9 %  
Vynikající - doporučuji2323,71 %18,85 %  
Neutrální1818,56 %14,75 %  

Graf

10. Doporučila byste tuto značku známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7173,2 %58,2 %  
nevím2222,68 %18,03 %  
ne44,12 %3,28 %  

Graf

11. Prosím napište, jak vnímáte značku Activia (i možnost nemám na ni názor)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

activia - jogurt

activia je dobry a kvalitny jogurt,pomaha predovsetkym ma traviace ustroje...ludia s traviacimi problemami to ocenia pretoze je fakt ucinna a tym padaom vznika dobyt po nej..jej velke plus:)

activia je produkt, znacka je dannon

Activie je dobrá značka a nabízí velkou škálu druhů jogurtů

Activii vnímám jako čistě komerční propagovaný produkt. I když může mít zdravý obsah, tak já osobně dávám přednost zakysaným nápojům, které jsou mnohem větší co do obsahu za stejnou cenu, jsou to české výrobky a nepotřebují reklamu.

Bohuželnaninemám žádnýv yhraněný názor.

bude mi lip a delam neco pro zdravi

čerstvá, sebevědomá

Dělá celkem chuťové jogurty, ale že by se mi zlepšilo zažívání to jsem teda nepocítila. Activia tvarohová má sice velký kelímek, ale je tam sotva půlka.

Díky reklamě známá značka, pro me osobně nic zvláštní.

dobrá

dobra chut, malicko vyssi cena, hodne nizkotucnych produktu (duvod proc ji nekonzumuji casteji, preferuji smetanove a tucnejsi jogurty)

dobrá chuť, zažene hlad

dobrá reklama, nevím jestli to úplně funguje,ale určitě to zabírá na lidi

Dobra znacka.

Dobrá, dělám si ovocný saláty a je tak akoraát velká na ně:-)

dobrá, lehká, není příliš slazená

dobry jogurt, to je vse, nic extra

dobře

dobře zvládnutá masivní reklamní kampaň. Nekonzumuji jogurt kvůli značce či reklamě nebo jakémusi bifidu actiregularis (či jak se to jmenuje), ale protože mi jako jeden z mála bílých jogurtů chutná

Dobře, chutná i bráškovi (10 měsíců).

Docela dobrá, ale nevěřím jejím účinkům, které se uvádí v reklamě.

dražší, velké spektrum příchutí, výborná chuť, pěkný design

Hodně propíraná v reklamách, dobrá, chutná, v akci i za dobrou cenu :), ale zda opravdu dokáže pomoct s problémy se zažíváním jsem na sobě nepozorovala :)

Chutná mi...:-)

chutná, známa

Chutna..:-D

Chutný bílý jogurt

chutný jogurt

chutove docela fain, ale na na to, ze se snazi napomoct hubnuti, tak nema zadnou jogurtovou kulturu (myslim tim, radu lehka

jako "zdraví"

jako dobrý , chutný a zdravý jogurt:-)))

Jako můj "oblíbený" jogurt

jako určitou záruku kvality a "zdraví"

jako zavedenou značku, která poskytuje kvalitní produkty

Je dobrá a zdravá

Je docela dobrá a není finančně náročná

je fajn

Je velice chutná a zdravá

Jogurty a napoje jsou asi vedouci znackou na trhu

Líbí se mi, chutná mi

má velmi dobrou chut

Moderní značka, která reaguje na potřeby zákazníků. Preferuji light produkty a nápoje, s kterýma jsem spokojena.

Myslím si, že je prospěšná pro zdraví a dobře chutná.

myslím že je velmi dobrá pro zdrave zazivani a zdravi obecne a chutná mi

nemam na ni nazor

nemám na ni názor

nemám na ni názor

nemám na ni názor

nemám na ni názor

nemám na ni názor

nemám na ni názor

nemam na ni nazor

nemám na ni názor

nemám na ni specifický názor

nemám názor

nemám názor

nemám názor

nemám názor

nemám názor

nemam nazor

nemam nazor na znacky jogurtu

nenadchne ale ani nesklame

není špatná, ale není ani nejlepší. Patří mezi lepší jogurty, co se prodávají

neutrálně

nevím

nic zvláštního na tom nevidim

Normálně - jako jogurt, který má možná lepší účinky na zažívání než jiné jogurty.

normální

normální bílý jogurt s velkou reklamou

Normální jogurt - žádné "blahodárné" účinky na svoje trávení nevnímám, nicméně bílá naturální varianta mi chutná na snídani s ov. vločkami nejvíce, proti ji kupuji.

ok

podporuje zdraví

pozitivně

pozitivně

pripada mi, ze se kolem toho dela zbytecny humbuk- bud mi jogurt chutna, nebo ne...

Příliš propagovaná.

rozhodne nesplnuje to co rika reklama a problemy se zazivanim nevyresi

řekla bych, že nemám nějaký zvláštní názor na Activii, ale chutná mi, jelikož je velmi lehká v žaludku ( nezaplácne)

spíše záporně, nevyrábí pravé husté jogurty

šílené reklamy používající vymyšlenou terminologii, produkty celkem dobré, chutné

Vcelku dobra znacka, je dostupna i u nas ve skole na VSE na Zizkove v automatu, takze prima....Ale radsi mam olma jugurty:)

Velký výběr příchutí, vyhovuje mi, že mohu často měnit. Celkem kvativní za normální cenu.

Velmi dobrá.

velmi dobře zpracovaný nápad se šipkou, která bezeslov vyjadřuje k čemu je jogurt utřen

Velmi kladně,jiné jogurty si nekupuji.

velmi mediálně hypovaná

výborná značka

Výborně chutná a mám pocit, že dělám také něco pro zdraví

Vynikající chuť, dobrá cena, zajímavé balení, dobrá výživová hodnota, prospívá trávení

zdravá

Zdravá, dobrá chuť, vysoká kvalita a jí odpovídající cena, myslím, že je to jeden z nejlepších mléčných produktů na trhu

zdravá, chutná, zajímavá (často nové příchutě)

Zdravá, ne příliš chutná, možná na těch reklamách skutečně něco je a dokáže i pomoci se zažíváním.

zdravie

zdravý jogurt

zdravy jogurt, napomaha pri strevnich obtizich a pri traveni

12. Vyhledáváte informace o značce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8890,72 %72,13 %  
ano99,28 %7,38 %  

Graf

13. Nejvíce se ztotožňuji s tvrzením:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kupuji tuto značku co nejčastěji4142,27 %33,61 %  
Spíše střídám značky3637,11 %29,51 %  
jiné1515,46 %12,3 %  
Myslím, že je to jediná značka jogurtu, kterou kupujii55,15 %4,1 %  

Graf

14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7779,38 %63,11 %  
ano2020,62 %16,39 %  

Graf

15. Tato značka by mi opravdu chyběla, kdyby přestala existovat

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3738,14 %30,33 %  
ne3738,14 %30,33 %  
nevím2323,71 %18,85 %  

Graf

16. Je Activia vyjímečná mezi produkty ve své kategorii (jogurty)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6654,1 %54,1 %  
ano5645,9 %45,9 %  

Graf

17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť3969,64 %31,97 %  
Celková kvalita2646,43 %21,31 %  
Složení1832,14 %14,75 %  
Hustota610,71 %4,92 %  
Specifickými reklamami58,93 %4,1 %  
Balení (barva, design)47,14 %3,28 %  
Cena35,36 %2,46 %  
jiné11,79 %0,82 %  

Graf

18. Do jaké míry si lidé váží a ctí tuto značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53528,69 %28,69 %  
72822,95 %22,95 %  
61814,75 %14,75 %  
81814,75 %14,75 %  
986,56 %6,56 %  
464,92 %4,92 %  
354,1 %4,1 %  
221,64 %1,64 %  
121,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.13
Minimum:3
Maximum:9
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.86
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:6
Modus:5

Graf

19. Nakolik je značka důvěryhodná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52923,77 %23,77 %  
92520,49 %20,49 %  
72218,03 %18,03 %  
82016,39 %16,39 %  
664,92 %4,92 %  
1054,1 %4,1 %  
154,1 %4,1 %  
443,28 %3,28 %  
232,46 %2,46 %  
332,46 %2,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.73
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.34
Směrodatná odchylka:1.83
Medián:7
Modus:5

Graf

20. Nakolik je značka odvážná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53931,97 %31,97 %  
31713,93 %13,93 %  
71613,11 %13,11 %  
8119,02 %9,02 %  
6108,2 %8,2 %  
497,38 %7,38 %  
175,74 %5,74 %  
964,92 %4,92 %  
1054,1 %4,1 %  
221,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.38
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.19
Směrodatná odchylka:1.79
Medián:5
Modus:5

Graf

21. Nakolik je značka úspěšná?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92823,93 %22,95 %  
82319,66 %18,85 %  
51916,24 %15,57 %  
101815,38 %14,75 %  
71512,82 %12,3 %  
665,13 %4,92 %  
143,42 %3,28 %  
421,71 %1,64 %  
310,85 %0,82 %  
210,85 %0,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.6
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.11
Směrodatná odchylka:1.76
Medián:8
Modus:9

Graf

22. Nakolik je značka moderní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92722,13 %22,13 %  
82722,13 %22,13 %  
101613,11 %13,11 %  
71512,3 %12,3 %  
61411,48 %11,48 %  
5129,84 %9,84 %  
164,92 %4,92 %  
421,64 %1,64 %  
321,64 %1,64 %  
210,82 %0,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.08
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:8
Modus:9

Graf

23. Nakolik je značka energická?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72419,67 %19,67 %  
82318,85 %18,85 %  
52218,03 %18,03 %  
9129,84 %9,84 %  
6119,02 %9,02 %  
1075,74 %5,74 %  
475,74 %5,74 %  
175,74 %5,74 %  
375,74 %5,74 %  
221,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.36
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.63
Směrodatná odchylka:1.9
Medián:7
Modus:7

Graf

24. Nakolik je značka stylová?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52520,49 %20,49 %  
62016,39 %16,39 %  
81814,75 %14,75 %  
71613,11 %13,11 %  
9129,84 %9,84 %  
4119,02 %9,02 %  
375,74 %5,74 %  
164,92 %4,92 %  
1043,28 %3,28 %  
232,46 %2,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.02
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.28
Směrodatná odchylka:1.81
Medián:6
Modus:5

Graf

25. Jakou má značka kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82822,95 %22,95 %  
72016,39 %16,39 %  
91713,93 %13,93 %  
51713,93 %13,93 %  
6129,84 %9,84 %  
10119,02 %9,02 %  
175,74 %5,74 %  
343,28 %3,28 %  
443,28 %3,28 %  
221,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.88
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.72
Směrodatná odchylka:1.93
Medián:7
Modus:8

Graf

26. Je to značka pro vyšší třídy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4839,34 %39,34 %  
nevím3931,97 %31,97 %  
ano3528,69 %28,69 %  

Graf

27. Je Activia značkou arogantní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10787,7 %87,7 %  
ano1512,3 %12,3 %  

Graf

28. Je určena pouze ženám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9376,23 %76,23 %  
ano2016,39 %16,39 %  
nevím97,38 %7,38 %  

Graf

29. Nakolik máte tuto značku ráda?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71613,11 %13,11 %  
11512,3 %12,3 %  
61512,3 %12,3 %  
81411,48 %11,48 %  
91411,48 %11,48 %  
101411,48 %11,48 %  
51411,48 %11,48 %  
386,56 %6,56 %  
275,74 %5,74 %  
454,1 %4,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.97
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.05
Směrodatná odchylka:2.66
Medián:6
Modus:7

Graf

30. Nakolik si jí vážíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52621,31 %21,31 %  
31613,11 %13,11 %  
71512,3 %12,3 %  
61512,3 %12,3 %  
11310,66 %10,66 %  
8108,2 %8,2 %  
497,38 %7,38 %  
1086,56 %6,56 %  
275,74 %5,74 %  
932,46 %2,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.06
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.68
Směrodatná odchylka:2.16
Medián:5
Modus:5

Graf

31. Nakolik je pro Vás Activia osobně důležitá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13629,51 %29,51 %  
31613,11 %13,11 %  
61411,48 %11,48 %  
51310,66 %10,66 %  
2129,84 %9,84 %  
4119,02 %9,02 %  
975,74 %5,74 %  
864,92 %4,92 %  
743,28 %3,28 %  
1032,46 %2,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.73
Směrodatná odchylka:2.39
Medián:3
Modus:1

Graf

32. Nakolik je značka jedinečná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52016,39 %16,39 %  
61713,93 %13,93 %  
11411,48 %11,48 %  
31411,48 %11,48 %  
71310,66 %10,66 %  
2129,84 %9,84 %  
4129,84 %9,84 %  
9108,2 %8,2 %  
1075,74 %5,74 %  
832,46 %2,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.9
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.36
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:5
Modus:5

Graf

33. 25. Do jaké míry nabízí tato značka výhody, které jiné značky nemají?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52016,39 %16,39 %  
62016,39 %16,39 %  
41713,93 %13,93 %  
11713,93 %13,93 %  
81512,3 %12,3 %  
3108,2 %8,2 %  
797,38 %7,38 %  
286,56 %6,56 %  
943,28 %3,28 %  
1021,64 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.8
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.51
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:5
Modus:5

Graf

34. Dává Vám pocit srdečnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11392,62 %92,62 %  
ano97,38 %7,38 %  

Graf

35. Dává vám pocit společenského uznání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11190,98 %90,98 %  
ano119,02 %9,02 %  

Graf

36. Dává vám pocit zábavy?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11394,17 %92,62 %  
ano75,83 %5,74 %  

Graf

37. Dává vám pocit sebeúcty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11090,16 %90,16 %  
ano129,84 %9,84 %  

Graf

38. Jaké z hodnot jsou prezentovány značkou Activia? (max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdravý způsob života11190,98 %90,98 %  
Praktičnost108,2 %8,2 %  
nevím97,38 %7,38 %  
Dynamičnost86,56 %6,56 %  
Individualismus75,74 %5,74 %  
Tradice, rodina64,92 %4,92 %  

Graf

39. Vzpomenete si na nějakou reklamu Activie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 40, neotázka č. 43].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8468,85 %68,85 %  
ne3831,15 %31,15 %  

Graf

40. Jakou? (stačí jedna)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

14 dni activia zdarma

15denní test s Activií

Acitivia a jeji "zazracny" Bifidus efencis, ktery dela OPRAVDU dobre asi jenom 3 lidem z 10, protoze to OPRAVDU NESEDI na kazde zazivani, jak tvrdi... A ta reklama, napr. zena prohledava den po dni stale lednici v praci a mezitim dojde na to, ze ji jeji jogurty konzumuje jeji kolega, protoze pry vypada dobre.

activia a bifidus activ - slecna popisuje, ze ji dela dobre na zaludek

aktivia na zažívání

avtiia upravi vase zazivani, budicek

Běží nyní v televizi- spolupracovník krade activii z lednice kolegyni, tancují jim bříška

bifidus esencis a lepsi zazivani....:)

bifidus esensis- a zažívání dřive jsem měla problémy, dnes už je nemám

dělá dobře na žaludek

dve zeny se bavi, ze maji problemy se zazivanim a muzou jogurt vyzkouset na 15 dni..nebo tak nejak

dvě ženy - černá a bílá

dvě ženy a jedna se zažívacími problémy- bílá activia

dvě ženy jedna v bílém jedna v černém,,,,

dvě ženy se baví o svých problémech se zažíváním a po konzumaci Activie se jim zažívání zlepší

Dvě ženy se baví o zažívání

dvě ženy, bílá a černá, černé je těžko od žaludku, bílé je dobře, protože jí Activii

jak bere kolega jogurty z lednice v práci

jak je ted v televizi s tim chlapem, ktery krade activii sve kolegyni

jak nejaka zenska vzdycky rika ze tomu neverila ale opravdu se ji po dvou tydnech zlepsilo zazivani a jak ji teda vsem doporucuje

jak pan krade jogurty kolegyni v praci a ona se mu koukne na bricho a na nem se obejvi obrazek zenskeho bricha v travove sukni...

jak si dívka stěžuje, že se přejedla, protože si dala na přednášce bagetu, v počítačové učebně pizzu a pak to dorazila dortem (jak reálné :.)) a kamarádka ji zachrání bombastickým nápojem activia

Jak tam té ženské ten chlap krade ty jogurty.

Jedna žena v bílém, druhá v černém vlastně a ta jedna samá..jedna po konzumovaní activíe a jedna, co jí nekonzumuje..

jen mlhavě, spíš se mi vybavuje jogurt na lžičce na cestě do pusy, snad je to Activie. Víc si vybavím reklamu na Dr. Muller.

jsou v kuchyni matka s dcerou a jedne neni dobre a ta dcera jida activii a vysvetluje neco o bifidus acitve

Když v kanceláři spolupracovník sní své kolegyni jeji Activii.

klasika, střevní potíže, nebo ovocná mizící z lednice

Kncelář, tančící břicho :)

Lepší zažívání - jak žena hledá v ledničce svou Activii a nenachází ji a pak zjistí, že jí to snědl kolega. Břišní tanec.

mám pocit, že tam je starší paní a mladší paní a baví se u ledničky o tom, jak je aktivia dobrá

manžel sní ženě výrobek Activia a pak se přizná. Objeví se mu v břišní oblasti tančící břicho břišní tanečnice.

mé druhé já..

mizející jogurty z firemní ledničky

mladé ženě v práci mizí z lednice jogurty - "krade" jí je kolega

muž chodí do lednice pro Activie a jeho manželka mu na to přijde

Muž chodí ženě na Acitivi do lednice.

nafoukle bricho

Nemůže ji najít v lednici.

NEVIM

no neviem teraz

o špatném zažívání

paní otevře lednici, activia nikde, říká, že partner vypadá dobře a ten si zakrývá břicho, které se mu vlní jako břišní tanečnici :)

Paní s rozdvojenou osobností přesvědčuje samu sebe, aby Activii pravidelně jedla.

paní sedí a vychvaluje jogurt

posledni dobou se mi ztraceji activie z lednice...

posledni, jak ji kolega krade Activii

prospívá vašemu zdraví

reklama na dobré zažívání

reklama s dvěma Janama..."ahoj Jano!"-"ahoj Jano"....bla, bla...ta mi prisla vtipna...a ta paní měla zuby jako králík, což se mi teda taky líbilo:)

reklama s Janou a "Janou"

s Veronikou Žilkovou

slečna s dvojčetem

Slečna se zlobivým dvojčetem

ta, kde zdůrazňují, že pomáhá při trávení

teď asi nejnovější - paní nenajde v lednici žádnou aktivii, protože je snědl její manžel a ten se evidentě cítí báječně

ted ta posledni, jak slecne kolega v praci krade jogurty z lednice.. jinak jsou uz trapne, otrepane, porad na jedno "brdo".. cela activie je jen dobre promysleny reklamni tah, nic originalniho na ni neni... stejnou kvalitu a slozeni ma cela rada jinych jogurtu, staci se jen podivat na etikety.. activie je jen masove predstavovana a uz me to fakt stve, jsem na ty reklamy uz alergicka

televizní

televizní reklama o zdravém zažívání

televizní, kde propagujou zlepšení obranyschopnosti

tu poslední - když nějaký chlap krade ženské jahodové jogurty, které ji mizí z lednice...

V současnosti probíhající reklama "Kde je? To snad... Hele, vypadáš nějak dobře" slečna v zelené halence nemůže najít svou activii v ledničce, její kolega jí je konzumuje

vrácení peněz

vsechny, kde jsou lide nafoukli,´jako balon (babicka pred lednickou, holka na lavicce) a "bifidus active" jim pomuze

všechny blbé reklamy, kde si ženy vyměňují své zážitky se zažíváním

zelena cara do bricha a lednice s activii :)

zelená kroutící břiční tanečnice

Zeny v kuchyni, jedna ma na sobe neco zeleneho, druha ma problemy se zazivanim.

žena - její veselá já, které jí Activii a druhý její obraz, nezdravý, který Activi nekonzumuje...

žena s jogurty s práci, jí jí je kolega

žena v kanceláři hledá activii v ledničce, nenachází ji, protože ji vždy sní její kolega

ženě v práci se z lednice ztrácí jogurty, krade jí je kolega

ženská hledá aktivii v lednici v praci a chlap ji je jí

41. Motivovala Vás nějaka reklama na Activii k její koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 42, neotázka č. 43].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6577,38 %53,28 %  
ano1922,62 %15,57 %  

Graf

42. Jaká?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

15denní test s Activií

Activia bílá

bifidus etc.

když muž krade žene activii....

na zažívání

napoj

nikoli konkrítní reklama, ale povědomí o této značce - prezentované stylem - zdravější než jiné

o nafouklem brichu:-)

reklama na kysaný nápoj activia

reklama na nápoj aktivia

Reklama obecně motivuje- tato nejvíce tím, že propaguje zdravý způsob života, zároveň mne zaujala, jelikož prezentovali, že je pro ženy, které mají problémy s nafouknutým bříškem, což má asi většina včetně mě..

Ta s dvěma Janama

v Tv

vrácení peněz

všechny

zdravé zažívání

Ze zacatku, jak inzerovali to o tech potizich a s lepsim zazivanim, asi jak zena stoji v kuchyni a ji ten jogurt a nasledne popisuje jak ji to super vylepsuje zazivani a vsechno...

Zeny v kuchyni - jedna ma probelm se zazivanim... motivovala me informace o obsahu bifidus aktiv. Ale to maji v podstate vsechny jogurty, ne?

že dělá dobře na žaludek

43. Při jakých příležitostech konzumujete jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snídaně5343,44 %43,44 %  
při chuti5141,8 %41,8 %  
nekonzumuji64,92 %4,92 %  
při přípravě pokrmů54,1 %4,1 %  
když mám potíže se zažíváním54,1 %4,1 %  
jiné21,64 %1,64 %  

Graf

44. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11896,72 %96,72 %  
muž43,28 %3,28 %  

Graf

45. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2910888,52 %88,52 %  
30-45108,2 %8,2 %  
méně jak 2043,28 %3,28 %  

Graf

46. Hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30001 - 400003327,05 %27,05 %  
20 001 - 300003226,23 %26,23 %  
méně jak 20000 Kč2218,03 %18,03 %  
více jak 500002016,39 %16,39 %  
40001 - 500001512,3 %12,3 %  

Graf

47. Počet obyvatel města, kde žijete je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 100000 ob.7964,75 %64,75 %  
5000 - 49999 ob. 1411,48 %11,48 %  
50000 - 99999 ob.129,84 %9,84 %  
1000 - 4999 ob.108,2 %8,2 %  
méně jak 999 ob. 75,74 %5,74 %  

Graf

48. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha7460,66 %60,66 %  
Střední Čechy1814,75 %14,75 %  
Severní Morava97,38 %7,38 %  
Jižní Morava86,56 %6,56 %  
Jižní Čechy75,74 %5,74 %  
Severní Čechy64,92 %4,92 %  

Graf

49. Váš stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodná s parnerem7359,84 %59,84 %  
svobodná bez partnera3831,15 %31,15 %  
vdaná bez dětí86,56 %6,56 %  
vdaná s dětmi21,64 %1,64 %  
vdova10,82 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaká značka je Vaše nejoblíbenější?

  • odpověď Activia:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Activia na otázku 3. Jaké značky jogurtů obvykle konzumujete? (prosím max. 3 možnosti)

5. Při výběru jogurtu je pro mě nejdůležitější:

  • odpověď chuť:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 18. Do jaké míry si lidé váží a ctí tuto značku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yogobella na otázku 4. Jaká značka je Vaše nejoblíbenější?

10. Doporučila byste tuto značku známým?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynikající - doporučuji na otázku 9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 25. Jakou má značka kvalitu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 29. Nakolik máte tuto značku ráda?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 34. Dává Vám pocit srdečnosti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Tato značka by mi opravdu chyběla, kdyby přestala existovat
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 24. Nakolik je značka stylová?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 25. Jakou má značka kvalitu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x týdně na otázku 7. Jak často konzumujete Activii?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 33. 25. Do jaké míry nabízí tato značka výhody, které jiné značky nemají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 30. Nakolik si jí vážíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 29. Nakolik máte tuto značku ráda?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 7. Jak často konzumujete Activii?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Activia ovocný nápoj na otázku 8. Jakou řadu Activia kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková kvalita na otázku 17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 30. Nakolik si jí vážíte?

13. Nejvíce se ztotožňuji s tvrzením:

  • odpověď jiné:
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce a méně na otázku 7. Jak často konzumujete Activii?

14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 7. Jak často konzumujete Activii?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce a méně na otázku 7. Jak často konzumujete Activii?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrální na otázku 9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Doporučila byste tuto značku známým?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 13. Nejvíce se ztotožňuji s tvrzením:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Tato značka by mi opravdu chyběla, kdyby přestala existovat
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 31. Nakolik je pro Vás Activia osobně důležitá?

16. Je Activia vyjímečná mezi produkty ve své kategorii (jogurty)?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková kvalita na otázku 17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení na otázku 17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 29. Nakolik máte tuto značku ráda?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 37. Dává vám pocit sebeúcty?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrální na otázku 9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 33. 25. Do jaké míry nabízí tato značka výhody, které jiné značky nemají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 32. Nakolik je značka jedinečná?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 32. Nakolik je značka jedinečná?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce a méně na otázku 7. Jak často konzumujete Activii?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Doporučila byste tuto značku známým?

31. Nakolik je pro Vás Activia osobně důležitá?

  • odpověď 1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 30. Nakolik si jí vážíte?

41. Motivovala Vás nějaka reklama na Activii k její koupi?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 23. Nakolik je značka energická?

47. Počet obyvatel města, kde žijete je:

  • odpověď více jak 100000 ob.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Activia sladká bílá na otázku 8. Jakou řadu Activia kupujete nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 48. Kde žijete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často konzumujete jogurty?

3. Jaké značky jogurtů obvykle konzumujete? (prosím max. 3 možnosti)

4. Jaká značka je Vaše nejoblíbenější?

5. Při výběru jogurtu je pro mě nejdůležitější:

6. Při koupi jogurtu hledím také na značku

7. Jak často konzumujete Activii?

8. Jakou řadu Activia kupujete nejčastěji?

9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?

10. Doporučila byste tuto značku známým?

11. Prosím napište, jak vnímáte značku Activia (i možnost nemám na ni názor)

12. Vyhledáváte informace o značce?

13. Nejvíce se ztotožňuji s tvrzením:

14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit

15. Tato značka by mi opravdu chyběla, kdyby přestala existovat

16. Je Activia vyjímečná mezi produkty ve své kategorii (jogurty)?

17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)

18. Do jaké míry si lidé váží a ctí tuto značku?

19. Nakolik je značka důvěryhodná?

20. Nakolik je značka odvážná?

21. Nakolik je značka úspěšná?

22. Nakolik je značka moderní?

23. Nakolik je značka energická?

24. Nakolik je značka stylová?

25. Jakou má značka kvalitu?

26. Je to značka pro vyšší třídy?

27. Je Activia značkou arogantní?

28. Je určena pouze ženám?

29. Nakolik máte tuto značku ráda?

30. Nakolik si jí vážíte?

31. Nakolik je pro Vás Activia osobně důležitá?

32. Nakolik je značka jedinečná?

33. 25. Do jaké míry nabízí tato značka výhody, které jiné značky nemají?

34. Dává Vám pocit srdečnosti?

35. Dává vám pocit společenského uznání?

36. Dává vám pocit zábavy?

37. Dává vám pocit sebeúcty?

38. Jaké z hodnot jsou prezentovány značkou Activia? (max. 2 odpovědi)

39. Vzpomenete si na nějakou reklamu Activie?

41. Motivovala Vás nějaka reklama na Activii k její koupi?

43. Při jakých příležitostech konzumujete jogurty?

44. Jste:

45. Kolik Vám je let?

46. Hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti je:

47. Počet obyvatel města, kde žijete je:

48. Kde žijete?

49. Váš stav:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často konzumujete jogurty?

3. Jaké značky jogurtů obvykle konzumujete? (prosím max. 3 možnosti)

4. Jaká značka je Vaše nejoblíbenější?

5. Při výběru jogurtu je pro mě nejdůležitější:

6. Při koupi jogurtu hledím také na značku

7. Jak často konzumujete Activii?

8. Jakou řadu Activia kupujete nejčastěji?

9. Jaké máte zkušenosti se značkou Activia?

10. Doporučila byste tuto značku známým?

11. Prosím napište, jak vnímáte značku Activia (i možnost nemám na ni názor)

12. Vyhledáváte informace o značce?

13. Nejvíce se ztotožňuji s tvrzením:

14. Jsem ochotna vyvinout úsilí, abych si mohla Activii koupit

15. Tato značka by mi opravdu chyběla, kdyby přestala existovat

16. Je Activia vyjímečná mezi produkty ve své kategorii (jogurty)?

17. Čím je Activia vyjímečná?(max. 2 odpovědi)

18. Do jaké míry si lidé váží a ctí tuto značku?

19. Nakolik je značka důvěryhodná?

20. Nakolik je značka odvážná?

21. Nakolik je značka úspěšná?

22. Nakolik je značka moderní?

23. Nakolik je značka energická?

24. Nakolik je značka stylová?

25. Jakou má značka kvalitu?

26. Je to značka pro vyšší třídy?

27. Je Activia značkou arogantní?

28. Je určena pouze ženám?

29. Nakolik máte tuto značku ráda?

30. Nakolik si jí vážíte?

31. Nakolik je pro Vás Activia osobně důležitá?

32. Nakolik je značka jedinečná?

33. 25. Do jaké míry nabízí tato značka výhody, které jiné značky nemají?

34. Dává Vám pocit srdečnosti?

35. Dává vám pocit společenského uznání?

36. Dává vám pocit zábavy?

37. Dává vám pocit sebeúcty?

38. Jaké z hodnot jsou prezentovány značkou Activia? (max. 2 odpovědi)

39. Vzpomenete si na nějakou reklamu Activie?

41. Motivovala Vás nějaka reklama na Activii k její koupi?

43. Při jakých příležitostech konzumujete jogurty?

44. Jste:

45. Kolik Vám je let?

46. Hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti je:

47. Počet obyvatel města, kde žijete je:

48. Kde žijete?

49. Váš stav:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotná, A.Image jogurtového výrobku (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://image-jogurtoveho-vyrobku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.