Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image kosmetické značky

Image kosmetické značky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Csiriková
Šetření:19. 11. 2012 - 26. 11. 2012
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):31 / 28.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

    tento dotazník je součástí mé diplomové práce, ve které zkoumám image vybrané značky.

Děkuji předem všem aktivním za vyplnění. Bude to pro mě velká pomoc!

Odpovědi respondentů

1. Které značky kosmetiky znáte? Min. 3 :

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

L´Oréal Garnier Delarom Nivea Ryor

Alverde, Eucerin, Bioderma, Nivea, Garnier...

Alverde, NIVEA

astrid, oriflame, garnier, nivea, avon

avon

Avon, Alva, Astor, Dior , Dermacol

avon, dermacol, revlon, garnier

Avon, Dior, Maibelen, Dove, Nivea, Adidas,

Avon, estee lauder, vichy, shiseido, dior

Avon, Garnier, Yves Rocher, Loreal, Nivea, Dove

avon, loccitane, loreal

avon, loreal,nivea

Avon, Margaret Astor, L'Oreal

Avon, Mary Kay, loreal, Dermacol, Schwarzkopf

Avon, Nivea, Maxfaktor, Oriflame, Dermacol

Avon, Nivea, Oriflame

avon, oriflame, nivea

Avon, Oriflame, Rimmel

avon, oriflame, vichy

avon, ryor, oriflame

Avon,Oriflame

Balea, Avon, Oriflame,Max Factor, Ryor, Bioderma, Vich

Balea, Dermacol, Oriflame, Avon, Vichy

Balea,Alverde,Nivea,Dove,Clean&Clear,Garnier,Lancome,

Bioderma, Rimmel, Maxfactor, Dermacol, Garnier, Loreal, Maybelline

Dermacol, Bourjois, Maybelline, L´Oréal Paris, Astor, Max Factor, Lancome, Dior, Dove, Garnier, Nivea

Dermacole, Essence, Nivea, Clarins, Biotherm, Ziaja, Rimmel, Max Factor, Maybeliene, Miss sporty, Loreal

DM, Oriflame, Avon, Astrid, Vitali, Nivea

Dolce Gabbana, Nivea, Swarzkopf, Adidas

Dove, Rexona, Nivea, Garnier, Avon a spoustu dalších

Gabriella Salvete, Oriflame, Avon, Balea, Dermacol, Mary Kay, Dior, MAC

Garnier Nivea Dove Dermacol Wella Essence Gabriela Salvete Maybeline Avon Oriflame

garnier, avon, oriflame, dermacol, balea, nivea, vichy, l'oreal, miss sporty, s-he, maybelline,...

Garnier, Bourjois, Max Factor, Maybelline, Dior, Chanel, Loreal, Sephora, ...

garnier, dove, max factor, vichy, dermacol

Garnier, Loreal, Bioderma

Garnier, Loreal, Herbavera

Garnier, Nivea, Balea, Yves Rocher, Oriflame, Essens, Max Faktor

Garnier, Nivea, Just

garnier, ryor, loreal

Garnier, Vichy, Dove, Avon, Sephora

Garniere, Nivea, Avon, Oriflame, Bioderma, Avene, Schwarzkopf

Granier, nivea, dove, rimmel, astor, maybelline, balea, rexona, vichy, schwarzkopf a L'Oreal (ty jich mají spoustu), syoss....

Helena Rubinstein, Nivea, Garnier, L Oreal, Clinique

jak to mam vědět, nedívám se na to ale asi nivea,garnier,schauma

ježiš tšch je asi milion...Loeal, Rimmer, Lancome, Vichy, Este Lauder, Sisley, Aquila, Oriflame, Avon, Art Deco, Biodroga, Burjois, Yves S.Laurent,Max Factor, Maibeline, Manhattan, Dermacol.....

Keenwel, avon, oriflame, mac, douglas, max factor, she, essence, sephora, garnier, dior, rimmel, revlon, schwarzkopf

L´Oreal, Avon, Oriflame, Dermacol

L'Oreal, Dove, Rimmel

L'oreal, nivea, evelom

L'Oreal, Rimmel, Astor, Dermacol, Essence, Bobbi Brown, Art Deco, Urban Decay, Bourjois, Miss Sporty

Loreal Avon Oriflame

Loreal Elseve Lybar

loreal, avon, fa, adidas, radox

loreal, dermacol, garnier, max factor, maybelline, dior, nivea

Loreal, Neutrogena, Bioderma, Garnier, Nivea, Maybelline, Vichy

Loreal, Nivea, Dermacol

loreal, paco rabanne, ck

Mary Kay, Oriflame, Garnier

Mary Kay, Oriflame, Garnier

Maybelline, Rimmenl, Avon, Oriflame

milion:) Lancome, Guerlain, Dior, Chanel, Vichy, Oscar de la Renta, PUPA, MAC...........

mnoho YR, Oriflame, dove, loreal , garnier, nivea ...

Nivea, Garnier, Lancome, L´Oreal, Dove, Rimmel, Maybelline, Dior

nivea, garnier, loreal

Nivea, Garnier, Vichi

nivea, lancome, yves rocher, dermacol, rimmel

nivea, loreal, dove

Nivea, Loreal, Maybelline

Nivea, Oriflame, Avon, Balea, Astrid, Dove, Garnier

NIvea, oriflame, balea

Nivea, Palmolive, Yves Rocher

nivea, wella, avon, gabrielle, miss sporty, adidas, maybelline, ives rocher, oriflame

Nivea,Loreal,Lambre

Oriflame Garnier Avon

oriflame, avon, dermacol

Oriflame, Avon, Nivea, Alverde, Yves rocher, ...

Oriflame, Balea, Avon, Dermacol, Essence

Oriflame, Dermacol, Garnier, Dove, Adidas, ...

oriflame, garnier, lorear

Rimel, Esence, Avon, Oriflame

Rimmel, Astor, Miss sporty

Rimmel, Avon, Oriflame, Mary Kay, Maybelline, Max Factor, Loreal, Lancome, Miss Sporty, Essence,

Rimmel, Maybeline, Essence, Miss Sporty, Nivea, ....

Ryor, Avon, Hugo boss

Ryor, Denim, Balea

Ryor, Nivea, Loreal a dalších nej. 20

saloos, nivea, avon, bioderma, cannaderm

to by bylo skutečně nadlouho...

Vichy, Bioderma, Alverde, Max Factor

vichy, eucerin, YSL, benefit, urban decay, nars, sephora, mac, avene, nivea, loreal, max factor, a asi tisíc dalších, bože

Vichy, Lancome, Estee Lauder, Korres, Nivea, Clinique

Yves Rocher Loreal Maybelline Max Factor Garnier Dove

yves rocher, oriflame, mary kay

2. Máte svou oblíbenou značku kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5760,64 %60,64 %  
ne3739,36 %39,36 %  

Graf

3. Jaké jsou vaše oblíbené značky kosmetiky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Alverde, Lirene, Cadum, Urtekram, Bione Cosmetics, Lush, Balea

Alverde, Nivea, Dove

Alverde, Oriflame

Avene

Avon

Bioderma

Bioderma, Ryor

Bourjois, Astor, Dove

Clinique

Dermacol

Dolce Gabbana

Dove, Adidas, Avon

Dove, Avon, Garnier, Sephora, Dermacol, Rexona

Essence

Essence

Garnier Dermacol Nivea Dove

garnier

garnier, balea, avon

Garnier, Mary Kay

Garnier, Max Faktor

Garnier, Nordwegen

Garnier, rimmel

JPG, BedHead, Saloos, Givenchy, La Roche Posay, Avene, Lancome

l´oreal (garnier, vichy), dove

L'oreal, evelom, bare minerals, yves saint lorent

Lancome, L´Oreal, Rimmel

loccitane

loreal, garnier, max facotor, nivea

Lumene

Max Factor, Avene

Max Factor, Essence, Biotherm

Maybelline, Rimmel

Maybelline, Ryor

Nivea

Nivea, Astrid

Nivea, Avon

Nivea, Dermacol

nivea, loreal, dove

nivea, oriflame

nivea, rimmel

Oriflame

Oriflame

Oriflame, Balea, Essence

oriflame, dermacol

Oriflame, Dermacol, Garnier

oriflame, garnier

revlon, rimmel, max factor

Rimel

Rimmel

saloos

Urea

Vichy

Vichy, Korres, Clinique, Estee Lauder

Výše jmenované

Yves rocher

yves rocher

4. Znáte značku Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9196,81 %96,81 %  
ne33,19 %3,19 %  

Graf

5. Co si představíte, když se řekne značka Garnier? ( asociace, vlastnosti, osoby, reklamy, produkty, slogany,znělky…)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

péče o pleť, péče o vlasy

?

"Laboratoir Garnier", zelenobílá barva, oválné lahvičky

barevné, chemické

barva na vlasy, krémy,

barvy na vlasy,krémy

BB cream

BB Krém, blonďatá slečna v reklame na BB krém (zaujala ma tým, že má strašne svetlú pleť a vlasy), môj gél a pleťová voda,...

BB, akné, čištění pleti

cilova skupina - mlade zeny / divky zadny luxus, oproti ostatnim l´oreal znackam nizka cena, kvalita reklamy - mlade modelky slogany neznam

červené mléko pro suchou pleť

čistící pleťové produkty, péče o vlasy

fructis

kosmetika pro mladé, svěžest, důraz na přírodu

krém

krém na ruce, pleťový krém, šampony

Krem, zena, hloupe reklamy

krémy

krémy

krémy, deodoranty, mladá a svěží plet' (obsah reklamních sloganů)

krémy, reklamy

kvalita, sampony, barvy na vlasy atp.

kvalitní krémy

Kvalitní obal, nízká cena, ekologie

levné krémy, šampóny na vlasy

Lloreal, šampon, Ultra Doux 5 rostlin znělka- du bi du....tuhle nemužu vyhnat z hlavy a celkem mi to vadi :), ovoce,

luxus

mainstream, masovka, chemie

Mé pužívané produkty

můj denní krém a šampón

některé výrobky kvalitní, jiné příšerné - nesourodá

nic konkrétního, moc nesleduji reklamy :-D

nic se mi nevybaví... produkty: krém, pleťová voda, voda na odlíčení očí, čistící gel...

obal od krému, prijemna grafika

obličejové krémy, reklama v televizi, tělový krém

oranžová a žlutá, ovoce, drogerie, veselá

ovocné šampony

pitome TV reklamy

pleťová voda s výtažky z hroznů, která pěkně voní

pleťovou a tělovou kosmetiku,

Pokožka

Produkty

produkty na péči o pleť

produkty v obchodech

produkty, které používám, široké portfolio produktů a značek, mládí jako atribut, bohužel taky antiperspirant, na který jsem si vypěstovala alergii :(

představím si šampon - asi nějaká reklama v TV

reklama

reklama

reklama

reklama na BBcream (kterej stojí za hovno) "kdo o mě pečuje - Garnier"

reklama na šampon

reklama, vysoká cena

reklamu v tv, čistá pleť

Reklamu. Produkt který jsem ještě nevyzkoušela.

Reklamy

reklamy na šampony - voda, ovoce, mladí lidé; slogan, znělky

Sampon

sampon

sampon,

Skandinavky v reklamach, vetsinou pihate. Ty nemaji zadny problem s pleti, takze neverim, ze produkt skutecne pouzivaji.

světle zelená, jemná kosmetika

šampon

Šampon na vlasy

šampon, zelená

šampon, zelená

šampóny

šampony

šampony

šampony

šampóny a balzámy

šampóny Garnier, neustálé reklamy v televizi, spíše si pod tím představím levnější kosmetiku z drogerie, nemám pocit, že by jejich pleťová kosmetika byla příliš kvalitní

šampony na vlasy, příroda, ta hezká zelená barva

šampóny, barvy na vlasy, krémy

šampony, bb krém, zelené obaly

šampony, krémy na obličej

Teď momentálně leda krémy proti vráskám nebo akné, barvy na vlasy

tělová a vlasová kosmetika

Tělové mléka, krémy na ruce.

telové mléko, farba na vlsy

velmi dobrá kosmetika za přijatelné ceny

vlasy

vrásky, reklamy, šampon

zelená

zelená

Zelena barva, prumerna kvalita, drogerie

zelená barva, reklama na barvu na vlasy

zelená,šampony,ovoce,tělové mléko,BB krém

zelený obal, šampon Fructis, spousta variací šamponů pro různé typy vlasů, barvy na vlasy, krémy na obličej, značka se dle mého názoru snaží oslovit mladé zákaznice

zelený obal, tělové mléko, "Kdo o mě pečuje? Garnier..", společnost L´Oréal

zelený šampon na vlasy a krásná vůně ovoce

ženský hlas v reklamě jak říká "Garnier", vždy na konci reklamy

6. Která z barev je typická pro značku Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zelená5863,74 %61,7 %  
červená1415,38 %14,89 %  
modrá66,59 %6,38 %  
žlutá44,4 %4,26 %  
bílá22,2 %2,13 %  
oranžová22,2 %2,13 %  
jiná22,2 %2,13 %  
černá11,1 %1,06 %  
růžová11,1 %1,06 %  
hnědá11,1 %1,06 %  

Graf

7. Který z uvedených sloganů podle vás patří ke značce Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pečuj o sebe.4751,65 %50 %  
Kdo o mě pečuje?2628,57 %27,66 %  
Protože Vy za to stojíte.1314,29 %13,83 %  
Zdraví patří i pokožce.1010,99 %10,64 %  
Žádný z uvedených66,59 %6,38 %  
Možná se tak narodila.33,3 %3,19 %  

Graf

8. Vyberte, ve kterých oblastech nabízí značka Garnier své produkty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Péče o pleť8087,91 %85,11 %  
Péče o vlasy ( šampóny, balzámy…)7986,81 %84,04 %  
Péče o tělo (Krémy, tělová mléka...)7885,71 %82,98 %  
Barvy na vlasy5257,14 %55,32 %  
Deodoranty4246,15 %44,68 %  
Péče o vlasy ( stylingové přípravky)3942,86 %41,49 %  
Opalovací kosmetika3235,16 %34,04 %  
Péče o rty2426,37 %25,53 %  
Make-up1617,58 %17,02 %  
Parfémy44,4 %4,26 %  
Péče o zuby (zubní pasty, ústní vody)22,2 %2,13 %  

Graf

9. Které z následujících značek podle vás patří ke značce Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fructis6065,93 %63,83 %  
Pure&Natural3235,16 %34,04 %  
Pure3134,07 %32,98 %  
Revitalift2729,67 %28,72 %  
Essentials2325,27 %24,47 %  
Nutriskin2325,27 %24,47 %  
Ultra-doux2224,18 %23,4 %  
Ultralift1617,58 %17,02 %  
Ambre Solaire1314,29 %13,83 %  
Kód mládí1010,99 %10,64 %  
Orchidvital66,59 %6,38 %  
Schauma66,59 %6,38 %  
Žádná z uvedených55,49 %5,32 %  

Graf

10. Jaká je podle vás značka Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 4).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svěží6672,53 %70,21 %  
Pro každou příležitost5054,95 %53,19 %  
Ovocná3639,56 %38,3 %  
Mladistvá3437,36 %36,17 %  
Moderní3235,16 %34,04 %  
Pohodová3134,07 %32,98 %  
Energická2628,57 %27,66 %  
Přátelská2224,18 %23,4 %  
Šetrná2123,08 %22,34 %  
Přírodní1920,88 %20,21 %  
Tradiční1718,68 %18,09 %  
Má intenzivní vůni1415,38 %14,89 %  
Inovativní1213,19 %12,77 %  
Atraktivní1010,99 %10,64 %  
Sportovní1010,99 %10,64 %  
Patří ke zdravému životnímu stylu99,89 %9,57 %  
Exklusivní66,59 %6,38 %  
Sexy44,4 %4,26 %  
jako kazda jina33,3 %3,19 %  
Pro speciální příležitost33,3 %3,19 %  
jako kazda jina..trochu zbytecne psat 4x to stejne11,1 %1,06 %  
Nejsem jeji fanda, takze bych stejne vybrala pouze Mladistva11,1 %1,06 %  
výrazy jako z reklamy... nepoužívám, pod kůži se mi nedostaly11,1 %1,06 %  
zaškrtávám 4 odpovědi jen proto, aby se to odeslalo, tato značka pro mě image nemá...11,1 %1,06 %  
Ekologická, bojuje proti globálnímu oteplováni11,1 %1,06 %  
nevím, nepoužívám ji11,1 %1,06 %  
Levná11,1 %1,06 %  
nekvalitni11,1 %1,06 %  
ANI JEDNO Z UVEDENÝCH - TESTUJE NA ZVÍŘATECH!!!!11,1 %1,06 %  
ANTIPŘÍRODNÍ11,1 %1,06 %  
ANTIINOVATIVNÍ11,1 %1,06 %  
SAMÁ CHEMIE11,1 %1,06 %  
Formální11,1 %1,06 %  
nevím nepoužívám11,1 %1,06 %  
nevím11,1 %1,06 %  
fakt nevím11,1 %1,06 %  
teď už trapná11,1 %1,06 %  

Graf

11. Kterou českou osobnost byste navrhli tváří značky Garnier?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1617,58 %17,02 %  
Aňa Geislerová55,49 %5,32 %  
Lucii Vondráčkovou33,3 %3,19 %  
tereza voříšková33,3 %3,19 %  
Lucie Vondráčková33,3 %3,19 %  
Ewa Farna33,3 %3,19 %  
dana morávková33,3 %3,19 %  
Tatiana Vilhelmová22,2 %2,13 %  
Simona Krainová22,2 %2,13 %  
Iva Kubelková22,2 %2,13 %  
ostatní odpovědi SR - Pauhofová
Někoho mladistvého a úzpěšného, herce, herečku
Čvančarová
nemám konkrétní jméno, ale navrhla bych mladou celebritu, která je nějakým způsobem zajímavá a odlišuje se od ostatních a dokáže na první pohled zaujmout
Nikol Štíbrová
nějakou miss
jakoukoli mladou hezkou ženu s blonďatými dlouhými vlasy
tu minulou miss, co dělala reklamu na baby Aquilu.
mlada modelka / herecka, treba lucie vondrackova
Anetu langerovou
to je ceska znacka?
Anna Geislerova
Lucka Vondráčková
Kuchařová Taťána
Lucie Vondrackova:)
lhostejno
Richard Genzer
Zlatu Adamovskou
Jitka Čvančarová
Hayden Panettiere
Monika Absolonová
Monika Žídková, modelka Hana Soukupová
Gabriela Gunčíková.
tatiana Wilhemová
nevím konkrétně, ale známou a příjemnou třicátnici až čtyřicátnici
Katka Csirikova
- mladou slečnu, jedinný kdo mě momentálně napadá je Eva Farná
Zlata Adamovska
Jakub Štáfek
iva fruhlingova
Aňu Gaislerovou
nikoho
Gábina Partyšová
Monika Bagárová
Bobošíková
netuším
Michaela Ochotská
sklenaríková
nějaký pěkný mladý pár
L.vondráčková
je mi to jedno
Kate Moss
Annu Geislerovou
Terezu Maxovou
Lucie Vodnráčková
Jana Švandová
Tereza Maxová
Taťána Kuchařová
Borhyová
4953,85 %52,13 % 

Graf

12. S kterou zemí si spojujete značku Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Francie5257,14 %55,32 %  
Německo1819,78 %19,15 %  
Jiná88,79 %8,51 %  
Velká Británie77,69 %7,45 %  
USA55,49 %5,32 %  
Španělsko11,1 %1,06 %  

Graf

13. Má značka Garnier podle vás bohatou historii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6268,13 %65,96 %  
ne2931,87 %30,85 %  

Graf

14. Jak je značka Garnier podle vás stará ( počet let od jejího vzniku)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 -20 let3942,86 %41,49 %  
21-50 let3032,97 %31,91 %  
51 - 80 let1213,19 %12,77 %  
81 - 100 let55,49 %5,32 %  
více jak 100 let44,4 %4,26 %  
1 rok - 5 let11,1 %1,06 %  

Graf

15. Je značka Garnier podle vás: (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Známá1.3080.279
Vhodná pro každodenní použití1.560.73
Má dobrý poměr kvalita/cena2.110.845
Nabízí něco jiného než ostatní značky3.4071.142
Vhodná pro všechny generace2.3521.063
Vhodná pro mladší2.1980.73
Viditelná (reklamy)1.6370.583

Graf

16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Mám rád(a) tuto značku.2.331.232
Mám pocit, že jsem s touto značkou vyrostl(a)?4.0551.129
Považuji se za věrného této značce.3.7031.637
Opravdu by mi tato značka chyběla, kdyby přestala existovat.3.5381.853

Graf

17. Kde jste nejčastěji viděl(a)/slyšel(a) reklamu na produkty značky Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi8694,51 %91,49 %  
V tisku1819,78 %19,15 %  
Na internetu1718,68 %18,09 %  
Nikdy jsem žádnou neviděl(a)/neslyšel(a)33,3 %3,19 %  
Znám ji od známých/kamarádů/rodinných příslušníků11,1 %1,06 %  
Venkovní reklama (billboardy, reklama v metru, v tramvaji..)11,1 %1,06 %  

Graf

18. Zahlédl(a) jste někdy reklamu v televizi na produkty značky Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8694,51 %91,49 %  
ne55,49 %5,32 %  

Graf

19. Jaký dojem na vás reklama udělala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbila se mi5867,44 %61,7 %  
nevím2529,07 %26,6 %  
nelíbila se mi22,33 %2,13 %  
velmi se mi líbila11,16 %1,06 %  

Graf

20. Oslovila Vás někdy reklama značky Garnier natolik, abyste si daný výrobek koupil(a)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5665,12 %59,57 %  
ano3034,88 %31,91 %  

Graf

21. Vyzkoušel(a) jste někdy jakýkoli výrobek značky Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8290,11 %87,23 %  
ne99,89 %9,57 %  

Graf

22. Jak jste byla spokojena s výrobkem značky Garnier?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojena3746,25 %39,36 %  
Spokojena3442,5 %36,17 %  
Spíše nespokojena911,25 %9,57 %  

Graf

23. Jak často kupujete produkty značky Garnier?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kupuji značku Garnier občas, ale méně než ostatní značky.4048,78 %42,55 %  
Kupuji ve většině případů značku Garnier a jednu nebo více jiných značek.1821,95 %19,15 %  
Kupoval(a) jsem značku Garnier dříve, ale pak jsem přestal(a).910,98 %9,57 %  
Koupil(a) jsem si značku Garnier jednou a znovu již ne.33,66 %3,19 %  
Kupuji ve většině případů značku Garnier.33,66 %3,19 %  
kupuji co mi padne do oka, pripadne je v akci11,22 %1,06 %  
Pořád zkouším nové značky.11,22 %1,06 %  
Kupuji si garnier dle potřeby (např. pokud mi dojde konkérní výrobek apod.)11,22 %1,06 %  
nekupuji, drahá11,22 %1,06 %  
příležitosntě11,22 %1,06 %  
krém na suchou pleť nebyl dobrý,barvy na vlasy se bohužel brzy vymývají11,22 %1,06 %  
občas a ve stejném poměru jako značky ostatní11,22 %1,06 %  
kupuju garnier občas, stejně jako ostatní značky11,22 %1,06 %  
Jiné šampony nekupujeme ani já ani přítel, ale jinou kosmetiku od Garnier nemáme.11,22 %1,06 %  

Graf

24. Pokud jste produkt značky Garnier zatím nevyzkoušel(a), tak z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji jiné značky1144 %11,7 %  
byl moc drahý416 %4,26 %  
nevyhovuje mi složení416 %4,26 %  
nezaujal mě416 %4,26 %  
vyzkoušela jsem14 %1,06 %  
xxx14 %1,06 %  
chystám se ho vyzkoušet14 %1,06 %  
počkám, až mi ho někdo daruje14 %1,06 %  
testuje na zvířatech14 %1,06 %  
někdy kupuji šampony na vlasy a někdy barvy Garnier,chybí mi dlouhotrvající barva odstín tizian14 %1,06 %  
Vyzkoušel 14 %1,06 %  
nevím, možná ano ale nepamatuju se14 %1,06 %  

Graf

25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-5-6-72.891.878
dostupné vs. nedostupné1-2-3-4-5-6-72.0330.999
drahé vs. levné1-2-3-4-5-6-74.2752.089
inovativní vs. neinovativní1-2-3-4-5-6-73.671.584
účinné vs. neúčinné1-2-3-4-5-6-73.4731.898
široká nabídka vs. omezená nabídka1-2-3-4-5-6-72.4731.15
hezký obal vs. ošklivý obal1-2-3-4-5-6-72.0880.871
šetrné vs. nešetrné1-2-3-4-5-6-73.0661.688
stylové vs. nestylové1-2-3-4-5-6-73.0771.675
obsahují přírodní ingredience vs. neobsahují přírodní ingredience1-2-3-4-5-6-73.5382.424

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

26. Co by vás motivovalo, abyste značku Garnier kupoval(a) pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

musím používat jen přírodní kosmetiku

- nižší cena

aby mi nedráždila pleť

akce na výrobky

cena

Cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena, kvalita

cena, kvalita, něco nového co reáln účinkuje - např. opravdová hydratace pokožky, zpevnění,...

Cena/kvalita

dobrá cena

dobrý poměr cena/výkon

doporučení od někoho

dostupná cena

garnier - elixír mládí - zaručeno

já už ji pravidelně kupuji a nejvíc mě motivovalo to, že je účinná a krásně voní

již kupuji pravidelně

Kdyby Garnier nabízel více vzorečků zadarmo. Ráda bych je vyzkoušela a popřípadně i koupila.

kdyby její produkty byly lepší než produkty jiných značek

kdyby mě někdo přesvědčil, že je lepší než tak, kterou používám

kdyby netestovali na zvířatech

kdyby splnila to, co slibovala

Kdyby začali vyrábět kosmetické přípravky (např. : make-upy, pudry, řasenky,..), pak bych možná více nakupovala u této značky. Takový tělový krém mi vydrží dlouho, proto pak chci vyzkoušet třeba nějaký jiný od jiné značky.

kupuji ji pravidelně

Kupuji ji pravidelně

kvalita

kvalita

kvalita, cena

kvalitní složení, taktéž kdyby jejich používání mělo pozitivní efekt

lepsi pomer cena/vykon

Lepší cena

Lepší kvalita, širší sortiment, nevadily by při vyšší kvalitě vyšší ceny

lepší kvalita, větší sortiment výrobků

lepší účinky, vyšší kvalita výrobků

lepší vune

levnější cena

Levnější laky na vlasy :P

mnou prověřená kvalita a funkčnost

motivační sběratelská hra

musela by obsahovat víc přírodních ingrediencí

Nedokážu říct.

nejlepší v Dtestu

Neprijde mi to jako kvalitni kosmetika, vzdy po vyzkouseni jsem presla na neco jineho. Takze pokud by se zvysila ucinnost, mozna bych zase zkusila. Jinak mi to prijde jako obycejna kosmetika z drogerie.

netuším

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic extra

nic, pravidelně nakupuji jinou kosmetiku, kterou bych neměnila, ostatní kosmetiku střídám dle momentální nálady

nizsi cena

nižší cena

Nižší cena

novinky v tělové řadě, sprchové gely, dekorativní kosmetika, hypoalergenní

očividné výsledky působení

Otázka není na místě, jelikož ji již pravidelně kupuji

Podpora ekologie a boj s globální oteplováním, nízko-emisní továrny, odpovídá mému životnímu stylu.

používám ji pravidelně :)

produkty zaměřené přímo pro mou pleť

prokazatelné účinky

přírodní složení a NEtestování na zvířatech

sympatioká tvář značky

účinnost

Už kupujeme.. To, jak voní, jak nám je příjemná, poměr kvalita/cena a speciální složení pro různé typy vlasů. Ale ta vůně byl prvotní impuls pro koupi.

už kupuji pravidelně

Väčšia kvalita, k starostlivosti o pleť nejaké doplnkové hydratačné krémy pre zmiešanú pleť (ešte som sa s nimi nestretla)

věrnostní akce

větší důvěra v kvalitu

více akcí

vice prirodni slozeni

Vybraný produkt, který používám, kupuji pravidelně

výhodná cena, ale přesto kvalitní; pohodlné používání; vysoká dostupnost

výjimečný produkt

vynikající výsledky

záleží na typu produktu, např. s deodorantem této značky nemám dobrou zkušenost, tudíž ho už nebudu kupovat, naopak tělové mléka mi velice vyhovují, tudíž je kupuji pravidelně...záleží na osobní zkušenosti s produktem

27. Demografické otázky__ Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8492,31 %89,36 %  
muž77,69 %7,45 %  

Graf

28. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let6470,33 %68,09 %  
26-35 let1718,68 %18,09 %  
55+44,4 %4,26 %  
46 -55 let44,4 %4,26 %  
36-45 let22,2 %2,13 %  

Graf

29. Vaše vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5459,34 %57,45 %  
středoškolské s maturitou3336,26 %35,11 %  
základní33,3 %3,19 %  
vyučen bez maturity11,1 %1,06 %  

Graf

30. Váš čistý měsíční příjem:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-5000 Kč3339,29 %35,11 %  
10 000-20 000 Kč2833,33 %29,79 %  
5000-10 000 Kč1113,1 %11,7 %  
20 100 - 25 000 Kč78,33 %7,45 %  
25 100 - 30 000 Kč33,57 %3,19 %  
30 000 Kč +22,38 %2,13 %  

Graf

31. Vaše bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4246,15 %44,68 %  
Město či obec do 10 tis.obyvatel2021,98 %21,28 %  
Město o velikosti 10 tis. - 100 tis.obyvatel1920,88 %20,21 %  
Jiné město nad 100 tis.obyvatel1010,99 %10,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Máte svou oblíbenou značku kosmetiky?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Opravdu by mi tato značka chyběla, kdyby přestala existovat.=1 na otázku 16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

9. Které z následujících značek podle vás patří ke značce Garnier?

  • odpověď Revitalift:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kód mládí na otázku 9. Které z následujících značek podle vás patří ke značce Garnier?

10. Jaká je podle vás značka Garnier?

  • odpověď Pro každou příležitost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahé [1-2-3-4-5-6-7] levné: 5 na otázku 25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

13. Má značka Garnier podle vás bohatou historii?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 80 let na otázku 14. Jak je značka Garnier podle vás stará ( počet let od jejího vzniku)?

15. Je značka Garnier podle vás: (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

  • odpověď Vhodná pro každodenní použití=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Má dobrý poměr kvalita/cena=1 na otázku 15. Je značka Garnier podle vás: (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Opravdu by mi tato značka chyběla, kdyby přestala existovat.=1 na otázku 16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám rád(a) tuto značku.=1 na otázku 16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šetrné [1-2-3-4-5-6-7] nešetrné: 1 na otázku 25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

  • odpověď Mám rád(a) tuto značku.=1:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Považuji se za věrného této značce.=2 na otázku 16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

19. Jaký dojem na vás reklama udělala?

  • odpověď líbila se mi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Oslovila Vás někdy reklama značky Garnier natolik, abyste si daný výrobek koupil(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] neinovativní: 2 na otázku 25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

20. Oslovila Vás někdy reklama značky Garnier natolik, abyste si daný výrobek koupil(a)?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šetrné [1-2-3-4-5-6-7] nešetrné: 5 na otázku 25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Jaký dojem na vás reklama udělala?

25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

  • odpověď hezký obal [1-2-3-4-5-6-7] ošklivý obal: 1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šetrné [1-2-3-4-5-6-7] nešetrné: 1 na otázku 25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Máte svou oblíbenou značku kosmetiky?

4. Znáte značku Garnier?

6. Která z barev je typická pro značku Garnier?

7. Který z uvedených sloganů podle vás patří ke značce Garnier?

8. Vyberte, ve kterých oblastech nabízí značka Garnier své produkty:

9. Které z následujících značek podle vás patří ke značce Garnier?

10. Jaká je podle vás značka Garnier?

11. Kterou českou osobnost byste navrhli tváří značky Garnier?

12. S kterou zemí si spojujete značku Garnier?

13. Má značka Garnier podle vás bohatou historii?

14. Jak je značka Garnier podle vás stará ( počet let od jejího vzniku)?

15. Je značka Garnier podle vás: (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

17. Kde jste nejčastěji viděl(a)/slyšel(a) reklamu na produkty značky Garnier?

18. Zahlédl(a) jste někdy reklamu v televizi na produkty značky Garnier?

19. Jaký dojem na vás reklama udělala?

20. Oslovila Vás někdy reklama značky Garnier natolik, abyste si daný výrobek koupil(a)?

21. Vyzkoušel(a) jste někdy jakýkoli výrobek značky Garnier?

22. Jak jste byla spokojena s výrobkem značky Garnier?

23. Jak často kupujete produkty značky Garnier?

24. Pokud jste produkt značky Garnier zatím nevyzkoušel(a), tak z jakého důvodu?

25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

27. Demografické otázky__ Pohlaví:

28. Váš věk:

29. Vaše vzdělání:

30. Váš čistý měsíční příjem:

31. Vaše bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Máte svou oblíbenou značku kosmetiky?

4. Znáte značku Garnier?

6. Která z barev je typická pro značku Garnier?

7. Který z uvedených sloganů podle vás patří ke značce Garnier?

8. Vyberte, ve kterých oblastech nabízí značka Garnier své produkty:

9. Které z následujících značek podle vás patří ke značce Garnier?

10. Jaká je podle vás značka Garnier?

11. Kterou českou osobnost byste navrhli tváří značky Garnier?

12. S kterou zemí si spojujete značku Garnier?

13. Má značka Garnier podle vás bohatou historii?

14. Jak je značka Garnier podle vás stará ( počet let od jejího vzniku)?

15. Je značka Garnier podle vás: (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

16. Nakolik pro vás platí následující tvrzení o značce Garnier? (kde 1=určitě ano, 2=spíše ano, 4=spíše ne, 5=určitě ne)

17. Kde jste nejčastěji viděl(a)/slyšel(a) reklamu na produkty značky Garnier?

18. Zahlédl(a) jste někdy reklamu v televizi na produkty značky Garnier?

19. Jaký dojem na vás reklama udělala?

20. Oslovila Vás někdy reklama značky Garnier natolik, abyste si daný výrobek koupil(a)?

21. Vyzkoušel(a) jste někdy jakýkoli výrobek značky Garnier?

22. Jak jste byla spokojena s výrobkem značky Garnier?

23. Jak často kupujete produkty značky Garnier?

24. Pokud jste produkt značky Garnier zatím nevyzkoušel(a), tak z jakého důvodu?

25. Jak vnímáte produkty značky Garnier?

27. Demografické otázky__ Pohlaví:

28. Váš věk:

29. Vaše vzdělání:

30. Váš čistý měsíční příjem:

31. Vaše bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Csiriková, K.Image kosmetické značky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://image-kosmeticke-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.