Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image loga marketingu Ostrava

Image loga marketingu Ostrava

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Přikrylová
Šetření:16. 02. 2011 - 20. 02. 2011
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsme studentky 3. ročníku VŠB - Ekonomické fakulty. Chceme Vás požádat o vyplnění dotazníku. Dotazník je zaměřen na image loga našeho oboru: marketing a obchod.

Děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste student vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5684,85 %84,85 %  
Ne1015,15 %15,15 %  

Graf

2. Líbí se Vám logo katedry? http://img201.imageshack.us/img201/4729/logonwg.png

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2239,29 %33,33 %  
Spíše ne2137,5 %31,82 %  
Určitě ano610,71 %9,09 %  
Určitě ne58,93 %7,58 %  
Nevím23,57 %3,03 %  

Graf

3. Jak na Vás působí barevná kombinace loga?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pozitivněotázka č. 5, Negativněotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně2951,79 %43,94 %  
Negativně2748,21 %40,91 %  

Graf

4. Která z barev se Vám nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi spojení těchto barev2177,78 %31,82 %  
Zelená311,11 %4,55 %  
Červená 311,11 %4,55 %  

Graf

5. Ohodnoťte, jak na Vás logo působí:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jednoduše vs. Složitě1-2-3-4-51.7860.776
Obvykle vs. Neobvykle1-2-3-4-52.4821.035
Pozitivně vs. Negativně1-2-3-4-52.8571.23
Výrazně vs. Nevýrazně1-2-3-4-53.8571.158
Originálně vs. Bez nápadu1-2-3-4-53.6071.274
Zapamatovatelně vs. Nezapamatovatelně1-2-3-4-52.9461.586
Vystihující vs. Nic neříkající1-2-3-4-53.8041.515

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena 4071,43 %60,61 %  
Muž1628,57 %24,24 %  

Graf

7. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211730,36 %25,76 %  
221526,79 %22,73 %  
231221,43 %18,18 %  
2458,93 %7,58 %  
2035,36 %4,55 %  
2523,57 %3,03 %  
1811,79 %1,52 %  
1911,79 %1,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.98
Minimum:20
Maximum:24
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.2
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:22
Modus:21

Graf

8. Ve kterém kraji studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský3664,29 %54,55 %  
Praha712,5 %10,61 %  
Olomoucký610,71 %9,09 %  
Jihomoravský35,36 %4,55 %  
Slovensko11,79 %1,52 %  
Liberecký11,79 %1,52 %  
Ústecký11,79 %1,52 %  
Královehradecký11,79 %1,52 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak na Vás působí barevná kombinace loga?

  • odpověď Negativně:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi spojení těchto barev na otázku 4. Která z barev se Vám nelíbí?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originálně [1-2-3-4-5] Bez nápadu: 5 na otázku 5. Ohodnoťte, jak na Vás logo působí:

6. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapamatovatelně [1-2-3-4-5] Nezapamatovatelně: 5 na otázku 5. Ohodnoťte, jak na Vás logo působí:

7. Kolik je Vám let?

  • odpověď < 18 - 21 >:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Jste student vysoké školy?

8. Ve kterém kraji studujete?

  • odpověď Moravskoslezský:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 21 - 22 > na otázku 7. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste student vysoké školy?

2. Líbí se Vám logo katedry? http://img201.imageshack.us/img201/4729/logonwg.png

3. Jak na Vás působí barevná kombinace loga?

4. Která z barev se Vám nelíbí?

5. Ohodnoťte, jak na Vás logo působí:

6. Jaké je Vaše pohlaví?

7. Kolik je Vám let?

8. Ve kterém kraji studujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste student vysoké školy?

2. Líbí se Vám logo katedry? http://img201.imageshack.us/img201/4729/logonwg.png

3. Jak na Vás působí barevná kombinace loga?

4. Která z barev se Vám nelíbí?

5. Ohodnoťte, jak na Vás logo působí:

6. Jaké je Vaše pohlaví?

7. Kolik je Vám let?

8. Ve kterém kraji studujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Přikrylová, T.Image loga marketingu Ostrava (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://image-loga-marketingu-ostrav.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.