Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který je určen všem občanům ČR starších 18 let a poslouží jako nástroj sběru dat nekomerčního marketingového výzkumu, který je součástí mé bakalářské práce. Výsledky poslouží k analýze image loga jednoho výrobce aut.
Děkuji za vyplnění dotazníku.
Marek Rusnák, student VŠB
Odpovědi respondentů
1. Které automobilce podle Vás patří symbol okřídleného šípu z obrázku č. 1? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-1#84182894
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda
111
95,69 %
95,69 %
Nevím.
4
3,45 %
3,45 %
Citroën
1
0,86 %
0,86 %
2. Které logo z obrázku č. 2 je podle Vás současným logem firmy Škoda Auto? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
B
52
44,83 %
44,83 %
E
39
33,62 %
33,62 %
C
13
11,21 %
11,21 %
Nevím.
4
3,45 %
3,45 %
G
3
2,59 %
2,59 %
D
2
1,72 %
1,72 %
A
2
1,72 %
1,72 %
F
1
0,86 %
0,86 %
3. Sestavte, prosím, loga z obrázku č. 2 označená písmeny od vzhledově nejlepšího (1) po nejhorší (7): (Příklad: A5, B1, C3, D7, E6, F2, G4) http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
A
3.474
2.508
B
2.052
2.084
C
3.284
1.962
D
4.595
2.758
E
3.681
3.528
F
4.991
2.009
G
5.922
3.434
4. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 3. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-3#84182920
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderní vs. zastaralé
1-2-3-4-5
2.129
0.871
optimistické vs. pesimistické
1-2-3-4-5
2.181
0.648
mírumilovné vs. agresivní
1-2-3-4-5
2.207
0.75
novátorské vs. konzervativní
1-2-3-4-5
3.19
1.119
zapamatovatelné vs. nezapamatovatelné
1-2-3-4-5
1.905
0.965
originální vs. běžné
1-2-3-4-5
2.517
1.232
elegantní vs. neelegantní
1-2-3-4-5
2.353
1.28
dynamické vs. statické
1-2-3-4-5
2.552
1.213
hezké vs. škaredé
1-2-3-4-5
2.121
0.744
přitažlivé vs. odpuzující
1-2-3-4-5
2.457
0.696
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderní vs. zastaralé
1-2-3-4-5
2.276
1.527
optimistické vs. pesimistické
1-2-3-4-5
2.629
0.716
mírumilovné vs. agresivní
1-2-3-4-5
2.836
0.758
novátorské vs. konzervativní
1-2-3-4-5
2.655
1.174
zapamatovatelné vs. nezapamatovatelné
1-2-3-4-5
2.233
1.006
originální vs. běžné
1-2-3-4-5
2.75
1.274
elegantní vs. neelegantní
1-2-3-4-5
2.819
1.424
dynamické vs. statické
1-2-3-4-5
2.724
1.114
hezké vs. škaredé
1-2-3-4-5
2.69
1.421
přitažlivé vs. odpuzující
1-2-3-4-5
2.776
1.019
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Který odstín zelené z obrázku č. 5 byste označil/a jako přírodnější? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-5#84182967
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
B
59
50,86 %
50,86 %
A
48
41,38 %
41,38 %
Nevím.
9
7,76 %
7,76 %
7. Který odstín zelené z obrázku č. 5 byste označil/a jako svěžejší? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-5#84182967
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
B
100
86,21 %
86,21 %
A
13
11,21 %
11,21 %
Nevím.
3
2,59 %
2,59 %
8. Jak vnímáte spojení loga s názvem společnosti, jak je znázorněno v obrázku č. 6? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-6#84182974
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše se mi líbí.
46
39,66 %
39,66 %
Spíše se mi nelíbí.
32
27,59 %
27,59 %
Líbí se mi.
21
18,1 %
18,1 %
Nelíbí se mi.
14
12,07 %
12,07 %
Nevím.
3
2,59 %
2,59 %
9. Které z následujících charakteristik podle Vás nejvíce odpovídají značce Škoda? Označte, prosím, maximálně tři nejvýraznější charakteristiky:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tradice
90
77,59 %
77,59 %
praktičnost
59
50,86 %
50,86 %
dobrá cena
55
47,41 %
47,41 %
spolehlivost
44
37,93 %
37,93 %
kvalita
30
25,86 %
25,86 %
elegance
12
10,34 %
10,34 %
komfort
11
9,48 %
9,48 %
prestiž
8
6,9 %
6,9 %
výkonnost
3
2,59 %
2,59 %
ochrana životního prostředí
2
1,72 %
1,72 %
Nevím.
2
1,72 %
1,72 %
vysoká cena
1
0,86 %
0,86 %
zbytečně předražené auto, cena neodpovídá tomu co auto může nabídnou
1
0,86 %
0,86 %
robustnost, výdrž
1
0,86 %
0,86 %
je původem česká
1
0,86 %
0,86 %
10. Znáte nějakou kulturní či sportovní událost, kterou firma Škoda Auto dlouhodobě sponzoruje? Pokud ano, uveďte, jakou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
65
56,03 %
56,03 %
hokej
23
19,83 %
19,83 %
Tour De France
3
2,59 %
2,59 %
MS v hokeji
3
2,59 %
2,59 %
MS v ledním hokeji
2
1,72 %
1,72 %
TdF
1
0,86 %
0,86 %
extraliga
1
0,86 %
0,86 %
Extraliga ledního hokeje? Soudě podle loga ve středovém kruhu
11. Který slogan v současnosti, podle Vás, používá firma Škoda Auto?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda. Simply clever.
87
75 %
75 %
Škoda. Das Auto.
17
14,66 %
14,66 %
Nevím.
8
6,9 %
6,9 %
Škoda. Auto emoción.
2
1,72 %
1,72 %
Škoda. For life.
1
0,86 %
0,86 %
Škoda. Feel the difference.
1
0,86 %
0,86 %
12. Vlastníte řidičský průkaz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
106
91,38 %
91,38 %
ne
10
8,62 %
8,62 %
13. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
72
62,07 %
62,07 %
muž
44
37,93 %
37,93 %
14. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
75
64,66 %
64,66 %
26-35
24
20,69 %
20,69 %
36-45
13
11,21 %
11,21 %
46-55
2
1,72 %
1,72 %
56-65
1
0,86 %
0,86 %
66 a více
1
0,86 %
0,86 %
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
62
53,45 %
53,45 %
vysokoškolské
42
36,21 %
36,21 %
vyšší odborné
5
4,31 %
4,31 %
středoškolské
4
3,45 %
3,45 %
základní
3
2,59 %
2,59 %
16. Ve kterém kraji ČR žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Olomoucký
50
43,1 %
43,1 %
Praha
22
18,97 %
18,97 %
Moravskoslezský
16
13,79 %
13,79 %
Jihomoravský
8
6,9 %
6,9 %
Středočeský
5
4,31 %
4,31 %
Zlínský
5
4,31 %
4,31 %
Plzeňský
3
2,59 %
2,59 %
Jihočeský
2
1,72 %
1,72 %
Pardubický
2
1,72 %
1,72 %
Liberecký
2
1,72 %
1,72 %
Vysočina
1
0,86 %
0,86 %
17. Zde je prostor pro Vaše případné připomínky k tématu:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
---
Dobrý den. Dovoluji si Vás upozornit na podobu loga, které má zřejmě ve Vašem dotazníku prezentovat současnou podobu loga Škoda Auto a.s. Logo, které uvádíte, se nepoužívá přibližně od září loňského roku. Současná podoba loga se liší v detailech, zejména v odstínování vnější obruče, dále také v odstínovaní detailů samotného okřídleného šípu.
Přeji hodně úspěchů při studiu.
Dobře připravený dotazník :)
dotazník nedotazník, nový logo je prostě škaredý a zbytečný
K tématu pravděpodobně nic, jen příště by to chtělo hodit obrázky přímo do dotazníku, pokud to jde, tohle překlikávání může být pro řadu lidí otravné :)
Která škodovka se nejvíce proslavila? Určitě ŠKODA Felicia a Favorit-ty automobilku vynesli do výše...
Některé otázky nejsou moc srozumitelné.
němci zkurvili škodovku !
nic nemám
Nové logo firmy škoda se mi nelíbí. Nevidím tam žádnou inovaci v pozitivním směru. Logo se stalo graficky možná jednodušší, ale vypadá jako by bylo vytvořené grafiky a grafickými nástroji z let 1993-1995.
nové logo působí nepríjemně a holo, staré elegantne, tradičně a předci pokrokově
Prosim take o vyplneni meho dotazniku (k diplomove praci): http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/tv-spots-interculturally/ a/nebo kratsi: http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/cesky-zebricek-hodnot/ Predem velice dekuji a drzim palce s Vasim vyzkumem. Katka
Sám mám zkušenosti s dotazníky pro kvalifikační práce (jak BP, tak DP) a dotazník není proveden úplně nejlépe. Například si myslím, že je odrazující a zdržující volit pořadí mezi logy, oznámkoval bych je "jako ve škole" a hotovo... Půlka z nich mi beztak přišla stejně špatná...
Z druhé strany gratuluji k zajímavému tématu práce!! Já jsem v tomhle konzervativnější a nové logo Škody se mi nelíbí, přestože je asi víc trendy... Můžu se zeptat, které logo - jako částečný či úplný odbroník - vnímáš lépe ty?! A mohl bych poprosti o zaslání práce na email tttom@atlas.cz, až vznikne?! Rád bych jí prošel, jsem do aut fanda... Děkuji!
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Sestavte, prosím, loga z obrázku č. 2 označená písmeny od vzhledově nejlepšího (1) po nejhorší (7): (Příklad: A5, B1, C3, D7, E6, F2, G4) http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
odpověď B=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi A=2 na otázku 3. Sestavte, prosím, loga z obrázku č. 2 označená písmeny od vzhledově nejlepšího (1) po nejhorší (7): (Příklad: A5, B1, C3, D7, E6, F2, G4) http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
4. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 3. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-3#84182920
odpověď hezké [1-2-3-4-5] škaredé: 1:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přitažlivé [1-2-3-4-5] odpuzující: 1 na otázku 4. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 3. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-3#84182920
5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
odpověď hezké [1-2-3-4-5] škaredé: 1:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přitažlivé [1-2-3-4-5] odpuzující: 1 na otázku 5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
odpověď mírumilovné [1-2-3-4-5] agresivní: 3:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi B=4 na otázku 3. Sestavte, prosím, loga z obrázku č. 2 označená písmeny od vzhledově nejlepšího (1) po nejhorší (7): (Příklad: A5, B1, C3, D7, E6, F2, G4) http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
odpověď moderní [1-2-3-4-5] zastaralé: 1:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi elegantní [1-2-3-4-5] neelegantní: 1 na otázku 5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi novátorské [1-2-3-4-5] konzervativní: 1 na otázku 5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
13. Jakého jste pohlaví?
odpověď žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda. Das Auto. na otázku 11. Který slogan v současnosti, podle Vás, používá firma Škoda Auto?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Které automobilce podle Vás patří symbol okřídleného šípu z obrázku č. 1? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-1#84182894
2. Které logo z obrázku č. 2 je podle Vás současným logem firmy Škoda Auto? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
3. Sestavte, prosím, loga z obrázku č. 2 označená písmeny od vzhledově nejlepšího (1) po nejhorší (7): (Příklad: A5, B1, C3, D7, E6, F2, G4) http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
4. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 3. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-3#84182920
5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
6. Který odstín zelené z obrázku č. 5 byste označil/a jako přírodnější? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-5#84182967
7. Který odstín zelené z obrázku č. 5 byste označil/a jako svěžejší? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-5#84182967
8. Jak vnímáte spojení loga s názvem společnosti, jak je znázorněno v obrázku č. 6? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-6#84182974
9. Které z následujících charakteristik podle Vás nejvíce odpovídají značce Škoda? Označte, prosím, maximálně tři nejvýraznější charakteristiky:
10. Znáte nějakou kulturní či sportovní událost, kterou firma Škoda Auto dlouhodobě sponzoruje? Pokud ano, uveďte, jakou:
11. Který slogan v současnosti, podle Vás, používá firma Škoda Auto?
12. Vlastníte řidičský průkaz?
13. Jakého jste pohlaví?
14. Kolik je Vám let?
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
16. Ve kterém kraji ČR žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Které automobilce podle Vás patří symbol okřídleného šípu z obrázku č. 1? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-1#84182894
2. Které logo z obrázku č. 2 je podle Vás současným logem firmy Škoda Auto? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
3. Sestavte, prosím, loga z obrázku č. 2 označená písmeny od vzhledově nejlepšího (1) po nejhorší (7): (Příklad: A5, B1, C3, D7, E6, F2, G4) http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-2#84182909
4. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 3. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-3#84182920
5. Na škále 1-5, prosím, ohodnoťte, jak vnímáte uvedené vlastnosti loga z obrázku č. 4. U každé dvojice označte jednu možnou odpověď: http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-4#84182940
6. Který odstín zelené z obrázku č. 5 byste označil/a jako přírodnější? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-5#84182967
7. Který odstín zelené z obrázku č. 5 byste označil/a jako svěžejší? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-5#84182967
8. Jak vnímáte spojení loga s názvem společnosti, jak je znázorněno v obrázku č. 6? http://rusnakmarek.blog.cz/galerie/obrazek-c-6#84182974
9. Které z následujících charakteristik podle Vás nejvíce odpovídají značce Škoda? Označte, prosím, maximálně tři nejvýraznější charakteristiky:
10. Znáte nějakou kulturní či sportovní událost, kterou firma Škoda Auto dlouhodobě sponzoruje? Pokud ano, uveďte, jakou:
11. Který slogan v současnosti, podle Vás, používá firma Škoda Auto?
12. Vlastníte řidičský průkaz?
13. Jakého jste pohlaví?
14. Kolik je Vám let?
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
16. Ve kterém kraji ČR žijete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.